positief of negatiefquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Mort, ik moest nog aan je denken vandaag.
Ik denk negatief.quote:
zijn daar foto's vanquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk negatief.
Ging met mijn onderbouw klassen beetje sporten/activiteiten doen. Iedereen in zwemkleding over zeephellingen enzo.
Leek me wel iets voor jou.
Vast wel. Loopt altijd wel een docent rond op activiteiten die foto's maakt.quote:
Al gevonden. Nu even tanden poetsenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:22 schreef Fok-it het volgende:
Mortaxx is wel verdacht stil nu. Flink aan het googlen op de sites van alle middelbare scholen in Leiden
Vreemd metafoor gebruik jij voor masturberenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al gevonden. Nu even tanden poetsen
wat is dit nu weerquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemd metafoor gebruik jij voor masturberen
Jij dacht aan Mortaxx toen je je scholieren zag en ik ben weer de vieze manquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vieze gedachten van een vieze man.
ik heb vandaag wel gefaptquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij impliceert dat je op pubermeisjes fapt.
Je deed toch nofapquote:
Hoelang volgehoudenquote:
quote:
Dan moet Inso toch maar eens uit de kast komenquote:
Hommos en religekkies*quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet Inso toch maar eens uit de kast komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |