quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
M'n complimenten aan degene die deze minimalistische tt in het leven heeft geroepen
jij zelf dusquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
M'n complimenten aan degene die deze minimalistische tt in het leven heeft geroepen
truste skklquote:
Gezelligquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Utrecht met Kwaii
Maar Groningen is achterlijk ver
Ik ben zeer extravert, toen jij weg was heb ik gelijk een paarse boa aangedaanquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Introverte johannes zou jullie moeten helpen aan een chickie.
Zéér gezellige jongen, ook nog
quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben zeer extravert, toen jij weg was heb ik gelijk een paarse boa aangedaan
Ik ben woensdag in Amsterdammet niet fokkers, dit is zoooo herkenbaarquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezellig
Wist je dat ik zondag in Amsterdam ben? Ongelofelijk he
Maar dan niet met FOK!kers, dus dan kan ik niet achter elk woord -god plakken
En toen zijn we gelijk naar de rits gegaan natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]hoe heb ik dat kunnen missen. SNEL, NIEUWE MEET PLANNEN
[..]
Ik ben woensdag in Amsterdammet niet fokkers, dit is zoooo herkenbaar
Pff niet naar &zo geweest zijnquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen zijn we gelijk naar de rits gegaan natuurlijk![]()
ik heb nu bijna 2 van de 14 weken gehadquote:
14 weken, wow.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu bijna 2 van de 14 weken gehad
maar vandaag is best een saaie dag
ik heb 1 week vakantie, week van 11 juli t/m 15 juliquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu bijna 2 van de 14 weken gehad
maar vandaag is best een saaie dag
Ja, 14, echt overdrevenquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
14 weken, wow.
Ik heb er 7 volgens mij. Van school heb ik nog niet echt officieel vakantie, alleen geen contacturen meer. :$
ga werken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb onofficieel 12 weken vakantie, lekker or. Alhoewel, +1 week omdat ik dus geen herkansingen heb EN REST WEL EN DAT IS ZO SAAI
Heb toch al dingen ingepland voor volgende week en daarna die weken. Om nou voor een weekje te werken ..quote:
12 weken zei je netquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb toch al dingen ingepland voor volgende week en daarna die weken. Om nou voor een weekje te werken ..
nee snap het nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb 1 week van al die 12 weken niks te doen snap je.
Ben je er loka? heb een youtube roddelquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga weer even lekker naar yogalates
Klote is dat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, 14, echt overdreven
Ik had er liever 7 gehad en dan een paar weken tussendoor. Nu heb ik stage volgend jaar en 0 vakanties.
Ik zie niet in waarom niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezellig
Wist je dat ik zondag in Amsterdam ben? Ongelofelijk he
Maar dan niet met FOK!kers, dus dan kan ik niet achter elk woord -god plakken
Dat is echt HEEL raar om zo in het echt te pratenquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet.
Ik plak dat overal achter, met wie ik ook praat. FOK!ker of geen FOK!ker
Veel mensen nemen mijn taalgebruik nog over ookquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is echt HEEL raar om zo in het echt te praten
Ik ben er weerquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je er loka? heb een youtube roddel
Zeg je ook vaak genot in het echt?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel mensen nemen mijn taalgebruik nog over ook
Ja, echt heel vaak.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg je ook vaak genot in het echt?
omdat ie zo bol is?quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind johannes eigenlijk best wel extravert
Kon ik maar goed poepenquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, wat een vreugde.
Ik mocht vroeger naar huis van de sportdag.
Even mijn darmen leegduwen.
Ga je toch tinderen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb onofficieel 12 weken vakantie, lekker or. Alhoewel, +1 week omdat ik dus geen herkansingen heb EN REST WEL EN DAT IS ZO SAAI
Haha proleet.. Gewoon max lenen jwz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |