Dat is een betere manier dan dat het journaal meldt dat er 5 Nederlanders zijn omgekomen op die plek. Ja dan weet je nog niet of daar iemand bij was die je kende.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd ja. Maar misschien dat ze bij je FB-vrienden rondhangen
Zo heeft Toto ook wat FB-post soms gemaakt waarbij ik me afvroeg wat een inteelt-idioten dat moeten zijn maar die had hij blijkbaar als vriend
Omg echt!quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb er nog een in mijn portemonee die ik in de vakantie ga plakken in Servië.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DE MAATSCHAPPIJ DIE BEN JIJ.
En ik ook.
Yeahquote:
Groningse vriendenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe ben je aan die stickers gekomen jimmy?
Laatste keer dat een aanslag mij echt aangreep was denk ik wel de MH17. Sindsdien is het allemaal zo 'gewoon' geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een betere manier dan dat het journaal meldt dat er 5 Nederlanders zijn omgekomen op die plek. Ja dan weet je nog niet of daar iemand bij was die je kende.
Dubbel gelegen vroeger om die filmpjesquote:
Ik ergerde me volgens mij echt kapot aan alles daar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste keer dat een aanslag mij echt aangreep was denk ik wel de MH17. Sindsdien is het allemaal zo 'gewoon' geworden.
Ik volg altijd wel alles op het nieuws, maar echt emotioneel geraakt kan ik er niet door worden. Het blijft toch wat afstandelijk zo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste keer dat een aanslag mij echt aangreep was denk ik wel de MH17. Sindsdien is het allemaal zo 'gewoon' geworden.
Ik ook, echt een staaltje propaganda toen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ergerde me volgens mij echt kapot aan alles daar.
Jij ergert je altijdquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was benieuwd of je echt moest vragen "mag ik tanken" om aan die foto's te komen
Ja, beetje overbodig allemaal.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nostalgie ja. Net als Master Movies filmpjesquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dubbel gelegen vroeger om die filmpjes![]()
Ja dat heb ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg altijd wel alles op het nieuws, maar echt emotioneel geraakt kan ik er niet door worden. Het blijft toch wat afstandelijk zo.
Yepquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nostalgie ja. Net als Master Movies filmpjes
Echt he, pfffquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is bijna juli godtering wat gaat tijd snel
Ik ben ook wel een beetje een ramptoerist met zulke aanslagen.quote:
Het nieuwe voetbalseizoen begint alweer bijnaquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het wel interessant om te volgen hoor. Maar na een uurtje ben ik er ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een ramptoerist met zulke aanslagen.
Maar ik ga dan niet hypocriet heel emotioneel doen om de dood van mensen die ik niet kende.
vrijdag 12 uur helft van het jaarquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Mwah, vind niet dat dat altijd hypocriet hoeft te zijn. Als het je raakt dan raakt het je. Ik was na Parijs ook wel echt even ontdaan voor een tijdje moet ik zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een ramptoerist met zulke aanslagen.
Maar ik ga dan niet hypocriet heel emotioneel doen om de dood van mensen die ik niet kende.
Kutquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het nieuwe voetbalseizoen begint alweer bijna
Al die EL en CL voorrondes kunnen mij gestolen worden hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het nieuwe voetbalseizoen begint alweer bijna
Eerste keer Parijs met Charlie Hebdo deed mij veel minder dan de tweede golf van aanslagen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind niet dat dat altijd hypocriet hoeft te zijn. Als het je raakt dan raakt het je. Ik was na Parijs ook wel echt even ontdaan voor een tijdje moet ik zeggen
Meestal herhaalt de NOS alles continu als er een aanslag is geweest, dus dan geloof je het ook wel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te volgen hoor. Maar na een uurtje ben ik er ook wel klaar mee.
Ik praatte er wel over met mensen, maar kon het ook wel relativeren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind niet dat dat altijd hypocriet hoeft te zijn. Als het je raakt dan raakt het je. Ik was na Parijs ook wel echt even ontdaan voor een tijdje moet ik zeggen
Hou op.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan is het dus bijna alweer 2017
Ben dit jaar 30 geworden. Fucking 30...quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaat hard hequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mij niet door Ajaxquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al die EL en CL voorrondes kunnen mij gestolen worden hoor.
WOW oudquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op.
Stahp. Dat duurt nog een heel half jaar.
Nog 183 dagen.
Ik ben nog lang geen 27, ksst
Je dochter was alweer 1 zag ik op Facebook.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben dit jaar 30 geworden. Fucking 30...
Ja maar dat bedoelde ik al met mijn eerdere post over dat de NOS wel gefaald heeft. Ook met hun manier van live nieuws brengen aan de hand van tweets. Mijn godquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal herhaalt de NOS alles continu als er een aanslag is geweest, dus dan geloof je het ook wel.
[..]
Ik praatte er wel over met mensen, maar kon het ook wel relativeren.
zal jack je dan wel feliciteren?quote:
Ik krijg altijd een initiële haat richting moslims die na een paar dagen weer afzakt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste keer Parijs met Charlie Hebdo deed mij veel minder dan de tweede golf van aanslagen.
De NOS is sowieso kut.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoelde ik al met mijn eerdere post over dat de NOS wel gefaald heeft. Ook met hun manier van live nieuws brengen aan de hand van tweets. Mijn god
Ga GG kijken ofzoquote:
We worden snel oud. Voor je het weet ben je 30 en dan 40 en dan opeens 80...quote:
Je moet het accepteren fokkie, bijna 27quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op.
Stahp. Dat duurt nog een heel half jaar.
Nog 183 dagen.
Ik ben nog lang geen 27, ksst
30 is de nieuwe 20 tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben dit jaar 30 geworden. Fucking 30...
Zal wel even gaan duren gok ik. Heeft tijd nodig.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij niet door AjaxMet de komst van Bosz sowieso benieuwd of Ajax nu eindelijk eens leuk gaat voetballen.
Gister 1 geworden ja. Thanks!quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je dochter was alweer 1 zag ik op Facebook.
Gefeliciteerd nog
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een initiële haat richting moslims die na een paar dagen weer afzakt.
Had je niet ingeschat als een 30 jarige vader...quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister 1 geworden ja. Thanks!
Gelukkig begint Ajax met een makkelijk schema in de Eredivisie, dus er is wat tijd om te wennen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel even gaan duren gok ik. Heeft tijd nodig.
Meeste niet hier.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had je niet ingeschat als een 30 jarige vader...
Ik alweer 23 pfffquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik word gewoon 20 dit jaar, voelt raar om dat "1"tje weg te zien gaan.
Ik was toen weken depressief. En nu voelt het alsof elk extra jaar telt. Ik haat mijn verjaardag sinds ik 20 ben.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Zit je voor altijd vast aan de 'tig'quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Behalve als ze de 100 haaltquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je voor altijd vast aan de 'tig'
En dat is juist de bedoeling nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een initiële haat richting moslims die na een paar dagen weer afzakt.
Ik heb het programma niet eens gezien eigenlijk. Weet niet eens tegen wie ADO moet ín de 1e wedstrijden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig begint Ajax met een makkelijk schema in de Eredivisie, dus er is wat tijd om te wennen.
voorronde CL komen ze toch niet door
Verjaardagen zijn sowieso onzinnig.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik was toen weken depressief. En nu voelt het alsof elk extra jaar telt. Ik haat mijn verjaardag sinds ik 20 ben.
quote:
Van ouder worden kan je wel flink depri rakenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verjaardagen zijn sowieso onzinnig.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat niet, die haat of dat het afzakt?
Ajax moet tegen Sparta de eerste pot dacht ikquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het programma niet eens gezien eigenlijk. Weet niet eens tegen wie ADO moet ín de 1e wedstrijden.
1995 ftwquote:
Ik heb het vooral als ik webcamgirls zie met geboortedatum 1998.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van ouder worden kan je wel flink depri raken
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je voor altijd vast aan de 'tig'
Feyenoord uit naar Groningen. Beginnen met puntverliesgodquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet tegen Sparta de eerste pot dacht ik
ik ook manquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik was toen weken depressief. En nu voelt het alsof elk extra jaar telt. Ik haat mijn verjaardag sinds ik 20 ben.
Leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet tegen Sparta de eerste pot dacht ik
Watquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het vooral als ik webcamgirls zie met geboortedatum 1998.
Wel als je niet voldoet aan je eigen wensen jaquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van ouder worden kan je wel flink depri raken
Zijn je vrienden paar jaar jonger ook echt?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef JanCees het volgende:
Vooral omdat ik jongere vrienden heb voornamelijk
Ik heb meest oudere vrienden, dat is wel chill.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef JanCees het volgende:
Vooral omdat ik jongere vrienden heb voornamelijk
Titelaspiraties meteen de koelkast in #genotquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord uit naar Groningen. Beginnen met puntverliesgod
Hoezoquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij gaat zoveel geluk hebben met je smoothbabyface
Word ook 100, anders ga ik mij vervelen op FOK!quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt goed hoor, gewoon 100 worden.
Ik voel eigenlijk niet de behoefte om dat soort dames op te zoeken. lolquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon bijna 4 jaar jonger dan ik ben dus.
Ik vind het allemaal wel prima. Enige waar ik me over op kan winden is dat Kuyt talent gaat verneuken door op 10 het hele seizoen te spelenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Titelaspiraties meteen de koelkast in #genot
Weet niet of FOK! over 80 jaar nog bestaat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Word ook 100, anders ga ik mij vervelen op FOK!
Dit heb ik ook veel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon bijna 4 jaar jonger dan ik ben dus.
dan ben je zeg maar 40 en heb je nog steeds een jonge uitstraling en word je een chickiesmagnetquote:
Fappen hoort er bij hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel eigenlijk niet de behoefte om dat soort dames op te zoeken. lol
Kanquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet of FOK! over 80 jaar nog bestaat.
Ligt eraan waarquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn je vrienden paar jaar jonger ook echt?
Nee joh. Op je 40ste moet je er als een Clooney uitzien. Niet als Maccauley Culkinquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dan ben je zeg maar 40 en heb je nog steeds een jonge uitstraling en word je een chickiesmagnet
Boskamp was ook mad dat die Jari Schuurman werd verhuurd omdat Kuyt op 10 moet spelen bij Feyenoord. Best wel triest.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel prima. Enige waar ik me over op kan winden is dat Kuyt talent gaat verneuken door op 10 het hele seizoen te spelen
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet of FOK! over 80 jaar nog bestaat.
Vrouwen vallen helemaal niet op babyface gekkie.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dan ben je zeg maar 40 en heb je nog steeds een jonge uitstraling en word je een chickiesmagnet
Maar culkin heeft zo'n doorgesnoven drugskop, johnny depp ziet er goed uit voor 50 jarige kerelquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Op je 40ste moet je er als een Clooney uitzien. Niet als Maccauley Culkin
Schuurman snap ik wel. Is jong en moet wennen aan Eredivisie-voetbalquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boskamp was ook mad dat die Jari Schuurman werd verhuurd omdat Kuyt op 10 moet spelen bij Feyenoord. Best wel triest.
Hadden ze beter die Deen niet kunnen halen en Kuyt in de spits kunnen zetten.
Gelukkig lijk ik op Clooney volgens die Facebook test dus dat moet goedkomen!!!!quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Op je 40ste moet je er als een Clooney uitzien. Niet als Maccauley Culkin
groep van mijn eigen leeftijd is wat uit elkaar gevallenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn je vrienden paar jaar jonger ook echt?
Utopia is over 10 jaar ook wel dood. Dan sterft driekwart van het forum.quote:
Mwah. Die lijkt soms ook net een junk hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar culkin heeft zo'n doorgesnoven drugskop, johnny depp ziet er goed uit voor 50 jarige kerel
Van voetbal is je eigen leeftijd neem ik aan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
groep van mijn eigen leeftijd is wat uit elkaar gevallen
Ja die vond ik ook wel aardig in een paar wedstrijden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schuurman snap ik wel. Is jong en moet wennen aan Eredivisie-voetbal
Maar Gustafson is gewoon walgelijk als die hele seizoen mag gaan banken
Die is 55, Johnny Depp is 53, Brad Pitt is 52, Rob Lowe is 52, Robert Downey Jr. is 51quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iesj Gratiesj.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar daar voor betalen gaat mij te ver.
Benedict vind ik een enge kop hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Die lijkt soms ook net een junk hoor![]()
Benedict Cumberbatch zou ik ook geen probleem vinden
Sorry Alwetende Godquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die is 55, Johnny Depp is 53, Brad Pitt is 52, Rob Lowe is 52, Robert Downey Jr. is 51
manmanman
varieert van 17/18 tot 26 en uitschieter naar 50+quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van voetbal is je eigen leeftijd neem ik aan?
Oh dat is die Brad Pitt kloon uit Californicationquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
Als ik homo was zou ik een megacrush op Rob Lowe hebben.
Geen idee, ik ken hem vooral van een hele reeks aan foute jaren 80 films die ik allemaal heb gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is die Brad Pitt kloon uit Californication
Beetje pep erin nahet etenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:48 schreef JanCees het volgende:
Ging ook tijdje veel om met groep loonwerkers omdat die veel uit gaan. Giga veel geld uitgegeven die maanden en weinig slaapweet niet hoe die dat overleven
dat heb ik nou nog nooit waargenomen en geen woord over gehoordquote:
Las net een artikel over hoe het taboe op drugsgebruik zo afgenomen is. Schijnbaar is XTC het populairst nu, en het meest gangbaar, en 4-fa ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat heb ik nou nog nooit waargenomen en geen woord over gehoord
Denk dat die vooroordelen wel meevallen uit eigen ervaring
4fa godquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las net een artikel over hoe het taboe op drugsgebruik zo afgenomen is. Schijnbaar is XTC het populairst nu, en het meest gangbaar, en 4-fa ofzo
Lijkt me wel chiiller. Wordt beschreven als een light-versie van xtcquote:
Risico'squote:
en nog legaal tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me wel chiiller. Wordt beschreven als een light-versie van xtc
Ik heb er ook niks mee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Snap niet hoe dat voor mensen aantrekkelijk gezien kan worden
vind je haar leuk?quote:
Zou dat niet gaan combineren neequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
en nog legaal toch
Zou het wel een keer willen proberen
Probleem is dat ik nooit zonder alcohol kan doen omdat de norm zo ongeveer is om strontlazerus te worden
Pff peer pressure
Ik heb nooit xtc genomen, dus weet het verschil niet precies.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me wel chiiller. Wordt beschreven als een light-versie van xtc
Ik had wel een tic op het einde ja. Bleef heel erg in de muziek hangen ook al was ik weg van het feestje.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Risico's
Je bent als gebruiker je eigen proefkonijn want er is niets bekend over de gevolgen op korte en lange termijn.
Er is kans op hoge hartslag en temperatuur, strakke kaken, misselijkheid, hoofdpijn of angst.
Nooit slechte bijwerkingen gekregen?quote:
wat wie?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al een FOK!ker, dont worry ze zijn all yours xx
ochtend erna alsof je dood gaat, slecht slapen, herinneringen wegquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit slechte bijwerkeringen gekregen?
Wat zou Jezus daarvan vinden?quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
ochtend erna alsof je dood gaat, slecht slapen, herinneringen weg
ik worry helemaal nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al een FOK!ker, dont worry ze zijn all yours xx
Damn... goeie catch hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat deezertje zo stil is
Omdat hij opgepakt is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat deezertje zo stil is
lekker makkelijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben katholiek dus ik biecht en het is goed
Syndroom is bijna wel toppunt van creep met zn treinbezoekjesquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij opgepakt is.
Ohnee dat is syndroom
syndroomgodquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Syndroom is bijna wel toppunt van creep met zn treinbezoekjes
treinbezoekjes? Ik weet alleen van zijn serieuze vraag of hij een chick moest stalken die hij via facebook het adres had ontfrutseld.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Syndroom is bijna wel toppunt van creep met zn treinbezoekjes
Hij ging reizen naar station Utrecht om daar meisjes te bekijken en te willen hosselen, en toen kwamen er twee agenten naar hem toe of hij zijn ID wilde laten zien.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
treinbezoekjes? Ik weet alleen van zijn serieuze vraag of hij een chick moest stalken die hij via facebook het adres had ontfrutseld.
Hij ging met de trein naar random steden en dan bij de uitgaansgelegenheden beetje in zn eentje staan en mensen bekijkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
treinbezoekjes? Ik weet alleen van zijn serieuze vraag of hij een chick moest stalken die hij via facebook het adres had ontfrutseld.
Syndroom had weer wat topics geopend in KLB, en reageert dan niet meer als hij ziet dat niemand met zijn gedachtegangen meegaat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Tagliano en ik vermaken ons zeer met de syndreezerverhaaltjes.
Haha watquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ging reizen naar station Utrecht om daar meisjes te bekijken en te willen hosselen, en toen kwamen er twee agenten naar hem toe of hij zijn ID wilde laten zien.
Genot
Hahah wat een baas is het ook.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij ging met de trein naar random steden en dan bij de uitgaansgelegenheden beetje in zn eentje staan en mensen bekijken
Net een wijfquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Syndroom had weer wat topics geopend in KLB, en reageert dan niet meer als hij ziet dat niemand met zijn gedachtegangen meegaat.
In je eentje uitgaan lijkt mij echt helemaal niks.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij ging met de trein naar random steden en dan bij de uitgaansgelegenheden beetje in zn eentje staan en mensen bekijken
Geen idee, ik haal die twee steeds door elkaar. Ghehe gedesillusioneerdquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In je eentje uitgaan lijkt mij echt helemaal niks.
Maar dat deed Deezertje toch vooral? Ging alleen naar de kroeg, drinken en naar alles staren en toen weer gedesillusioneerd terug naar huis.
Maar jij bent een chick.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen idee, ik haal die twee steeds door elkaar. Ghehe gedesillusioneerdik was een x te vroeg bij de drie (kroeg, club whatever je het wil noemen) tijdens koningsnacht en kon gewoon praatje maken met een groepje en zij namen mij gewoon op in het groepje alsof we elkaar al jaren kenden.
quote:
te apaatquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Snap niet dat sommigen praatje maken zo moeilijk vinden srs
Dat maakt niet uitquote:
Dat kan ik ook niet zomaar met vreemden hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Snap niet dat sommigen praatje maken zo moeilijk vinden srs
Dus je gaat me niet wingmannen als we uitgaan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik spreek nooit iemand zomaar aan voor een "praatje". Alleen als ik echt dringend iets moet weten.
Een praatje aanknopen met een leuke meid is helemaal niet te doen, dan raak ik van slag door die looks en klap ik dicht.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je gaat me niet wingmannen als we uitgaan?
meer drinken of X nemenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een praatje aanknopen met een leuke meid is helemaal niet te doen, dan raak ik van slag door die looks en klap ik dicht.
Genot
drank of drugs helpt niet daarmee hoorquote:
Raar is dat ja. Heb ik ook hoor. Maar als de ander begint kan ik uren lullen hoor, geen probleemquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
drank of drugs helpt niet daarmee hoor
Het enige wat helpt is als het meisje initiatief neemt, dan kan ik wel praten. Maar iemand zomaar aanspreken vind ik heel ongemakkelijk.
Ben je lelijk dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een praatje aanknopen met een leuke meid is helemaal niet te doen, dan raak ik van slag door die looks en klap ik dicht.
Genot
Ja precies, als het contact er eenmaal is kan ik prima kletsen en praten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar is dat ja. Heb ik ook hoor. Maar als de ander begint kan ik uren lullen hoor, geen probleem
Neuh, gewoon gemiddeld uiterlijk.quote:
welquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
drank of drugs helpt niet daarmee hoor
Het enige wat helpt is als het meisje initiatief neemt, dan kan ik wel praten. Maar iemand zomaar aanspreken vind ik heel ongemakkelijk.
ben jij lelijk?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan is het toch niet erg om iemand aan te spreken?
met 4fa op ging ik alleen een meisje bij haar kont pakken, maar ik zei niks hahaha.quote:
Het gaat ook niet erom dat he erg is, het zit in je hoofd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat heeft er geen reet mee te maken hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
😂😂quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met 4fa op ging ik alleen een meisje bij haar kont pakken, maar ik zei niks hahaha.
Maar dat komt ook omdat ik toch niks versta op zo'n feest met harde muziek.
Ik dat, misschien is het een zelfvertrouwen dingetje.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft er geen reet mee te maken hoor.
Uiterlijk boeit sowieso niet, want het gaat ook om aanspreken van random mensen waar je niks romantisch mee wil doen.
Eerder dat ik gewoon echt niet weet wat een goede manier is om een gesprek te beginnen. Want als ik bijvoorbeeld de weg wil vragen durf ik dat wel, maar vaak weet ik niks te zeggen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik dat, misschien is het een zelfvertrouwen dingetje.
Dat is wel een beetje gek, ik heb soms wel dat ik bepaalde mensen niet zo veel te vertellen heb.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder dat ik gewoon echt niet weet wat een goede manier is om een gesprek te beginnen. Want als ik bijvoorbeeld de weg wil vragen durf ik dat wel, maar vaak weet ik niks te zeggen.
Weet niet of dat gek is, sommige mensen zijn makkelijker met sociaal contact.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje gek, ik heb soms wel dat ik bepaalde mensen niet zo veel te vertellen heb.
Uitgaan doe ik ook vies weinig, het is wel grappig maar ook niet heel bijzonder allemaal.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben er sowieso veel te lang uit geweest, te weinig uit geweest, ik ben het helemaal kwijt en ik ben nu op een punt of ik het uberhaupt wel terug zou willen of er gewoon geen zin meer in heb
27 toch? Dan is dat wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben er sowieso veel te lang uit geweest, te weinig uit geweest, ik ben het helemaal kwijt en ik ben nu op een punt of ik het uberhaupt wel terug zou willen of er gewoon geen zin meer in heb
26. Maar ik bedoel uit het date-wereldje enzoquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
27 toch? Dan is dat wel begrijpelijk.
Hoe lang ben je niet meer uit geweest dan?
Dat laatste heb ik wel soms, maar als je iemand de weg wilt vragen weet je toch hoe je dat moet doen?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet of dat gek is, sommige mensen zijn makkelijker met sociaal contact.
Als je met iemand niks te bespreken hebt kan ik zomaar lange stiltes laten vallen want dan heb ik echt niks te zeggen nee.
Dan kan je toch back in the game gaan? Je wilt toch een partner neem ik aan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
26. Maar ik bedoel uit het date-wereldje enzo
Ben al 4 jaar single, sta al 4 jaar droog. Dan ben je alles gewoon kwijt. als ikstudent was geweest voor paar jaar, op kamers had geweest enzo. Had wel echt veel gescheeld denk ik
Lol alsof 4 jaar single zoveel isquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
26. Maar ik bedoel uit het date-wereldje enzo
Ben al 4 jaar single, sta al 4 jaar droog. Dan ben je alles gewoon kwijt. als ikstudent was geweest voor paar jaar, op kamers had geweest enzo. Had wel echt veel gescheeld denk ik
slaap lekker xoxoquote:
Ik doe sowieso niet aan serieuze relaties.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol alsof 4 jaar single zoveel is
Ja natuurlijk, maar iemand puur aanspreken om een praatje te maken is wat anders. Smalltalk is niet mijn sterke kant, ik zoek meestal wel een onderwerp waar ik meteen een diepgaand gesprek mee kan hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik wel soms, maar als je iemand de weg wilt vragen weet je toch hoe je dat moet doen?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet aan serieuze relaties.
Dat herken ik wel een beetje, maar je moet het gewoon doen denk ik. De ander geeft ook input.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar iemand puur aanspreken om een praatje te maken is wat anders. Smalltalk is niet mijn sterke kant, ik zoek meestal wel een onderwerp waar ik meteen een diepgaand gesprek mee kan hebben.
Tuurlijk 9is dat veel. Je verliest niet alleen je libido, je interesses en je drang om weer te gaan daten en je te binden aan iemandquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol alsof 4 jaar single zoveel is
Opzich wel ja. Mja. Niet zo makkelijkquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan kan je toch back in the game gaan? Je wilt toch een partner neem ik aan.
Ik ben een keer verliefd geweest, toen ik 13 was, en sindsdien niet meer en heb ik alleen losse scharrels.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar of ik daarvoor gekozen heb is een ander verhaal.
singles nightquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel ja. Mja. Niet zo makkelijk
Hoe open jij het gesprek met een totale vreemde dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetje, maar je moet het gewoon doen denk ik. De ander geeft ook input.
Zoiets zou ik eigenlijk eens moeten doen jaquote:
Dat kan allemaal zo weer terugkomen als je opeens weer verliefd wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk 9is dat veel. Je verliest niet alleen je libido, je interesses en je drang om weer te gaan daten en je te binden aan iemand
Dat hangt echt van de omstandigheden af, meestal begin ik over iets wat net gebeurt is, of vraag ik wat. Of over een nummer dat speelt, maakt eigenlijk niet uit. Ik begin nooit echt heel direct uit het niets.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe open jij het gesprek met een totale vreemde dan?
"Hoi hoe gaat het?" dat vind ik zoiets raars om te vragen aan een vreemde. Als iemand dat bij mij doet denk ik ook meteen "wat wil diegene van me?"
Ik ben een crush hoer. Kan wel snel verliefd raken, maar raak dat meestal ook heel snel kwijt (twee dagen). Dus weet niet of dat echte verliefdheid is.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben een keer verliefd geweest, toen ik 13 was, en sindsdien niet meer en heb ik alleen losse scharrels.
Klopt. Maar je wordt er ook niet veel zekerder van als jij het bed in duikt met iemand die regelmatig date, ik zeg maar wat, en je zelf al 4 jaar niks meer hebt gedaan. Al die idingen ga je ook meenemenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan allemaal zo weer terugkomen als je opeens weer verliefd wordt.
Jij hebt tenminste ervaringquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar je wordt er ook niet veel zekerder van als jij het bed in duikt met iemand die regelmatig date, ik zeg maar wat, en je zelf al 4 jaar niks meer hebt gedaan. Al die idingen ga je ook meenemen
Dat zie ik niet als verliefdheid, ik heb ook crushes en lust tot sommige chicks, maar ik heb nooit dat ik denk "dit is iemand waar ik een serieuze relatie mee wil".quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben een crush hoer. Kan wel snel verliefd raken, maar raak dat meestal ook heel snel kwijt (twee dagen). Dus weet niet of dat echte verliefdheid is.
Want dan is mijn laatste verliefdheid geweest op de basisschool.
Al die dingen die ik dan bedenk om te zeggen klinken heel cheesy in mijn hoofd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat hangt echt van de omstandigheden af, meestal begin ik over iets wat net gebeurt is, of vraag ik wat. Of over een nummer dat speelt, maakt eigenlijk niet uit. Ik begin nooit echt heel direct uit het niets.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste ervaring.
Ik ben dan waarschijnlijk nog maagd als ik met iemand ga die al vies veel ervaring heeft. Boeiend ook allemaal, dan moet diegene het er maar mee doen hoor.
Dan maar cheesy. Nee heb je. Gewoon een keer proberen en kijken hoe het valt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die dingen die ik dan bedenk om te zeggen klinken heel cheesy in mijn hoofd.
Dat heb ik ook heel weinig, omdat ik ook wel vrij snel afhaak om bepaalde karaktertrekken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als verliefdheid, ik heb ook crushes en lust tot sommige chicks, maar ik heb nooit dat ik denk "dit is iemand waar ik een serieuze relatie mee wil".
22quote:
Het is ook meer dat ik niet echt de behoefte heb vaak om met anderen een praatje te makenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan maar cheesy. Nee heb je. Gewoon een keer proberen en kijken hoe het valt.
Niet heel gek op je 22ste. Dat kan allemaal nog veel later pas komenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als verliefdheid, ik heb ook crushes en lust tot sommige chicks, maar ik heb nooit dat ik denk "dit is iemand waar ik een serieuze relatie mee wil".
Dat is bij mij ook een probleem, aanpassingsvermogen en meer empathie.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel weinig, omdat ik ook wel vrij snel afhaak om bepaalde karaktertrekken.
Ook met vriendschappelijk contact ben ik daar wel snel mee. Erger ik me gewoon teveel aan iemand, dat ik geen zin heb in verder contact.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook een probleem, aanpassingsvermogen en meer empathie.
idem ditoquote:
Nou ja, als je wacht gaat het denk ik alleen maar moeilijker worden om mensen aan te spreken, en je wilt toch wel een keer seks neem ik aan.quote:Het is ook meer dat ik niet echt de behoefte heb vaak om met anderen een praatje te maken. Liever observeren genot. Dan komt mijn introvertheid goed naar boven, ook al kan ik juist ook heel druk zijn en veel praten in bepaalde fases.
Opso kom mij eens meetenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Introverte johannes zou jullie moeten helpen aan een chickie.
Zéér gezellige jongen, ook nog
Hahquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Zéér gezellige jongen, ook nog
Zou serieus wingwomannen, kom naar groningen. Zeer veel chickies op het terrasje van de drie gezustersquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso kom mij eens meeten
en ga wingwomannen
Ja, daar heb ik me wel wat overheen gezet want ik heb geen zin om zonder vrienden komen te zitten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook met vriendschappelijk contact ben ik daar wel snel mee. Erger ik me gewoon teveel aan iemand, dat ik geen zin heb in verder contact.
Dat gaat in fases eigenlijk. Opzich heb ik de laatste periode niet echt heel erg behoefte aan seks. En had wel een date een tijdje terug, maar toen kwam ik er wel achter dat ik eigenlijk ook geen relatie wil.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
idem dito
[..]
Nou ja, als je wacht gaat het denk ik alleen maar moeilijker worden om mensen aan te spreken, en je wilt toch wel een keer seks neem ik aan.
Kom jij maar naar Amsterdam.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou serieus wingwomannen, kom naar groningen. Zeer veel chickies op het terrasje van de drie gezusters
Party met Opso,quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou serieus wingwomannen, kom naar groningen. Zeer veel chickies op het terrasje van de drie gezusters
Die heb ik wel hoor, maar dan erger ik mij ook vrij vaak aan ze.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik me wel wat overheen gezet want ik heb geen zin om zonder vrienden komen te zitten.
Of Utrecht met Kwaiiquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben er volgende week, maar met andere mensen dus euhmm no
Nou nee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Doen wequote:Op donderdag 30 juni 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Utrecht met Kwaii
Maar Groningen is achterlijk ver
Oh ohquote:
Dat zei ze ja.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh oh
Kawaii had mij al gespot zonder dat ik het wist in Amsterdam tijdje terug
We stonden beiden in Waterstones.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zei ze ja.
Ik moest wel lachen.
Goeie plek om chicks te scoren trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We stonden beiden in Waterstones.
Waterstonesgod
Had ze geen hoi gezegd tegen je?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh oh
Kawaii had mij al gespot zonder dat ik het wist in Amsterdam tijdje terug
jij bent echt een player of nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goeie plek om chicks te scoren trouwens.
Zijn vaak wel leuke meiden ja die in boekwinkels rondhangenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goeie plek om chicks te scoren trouwens.
Neeze twijfelde denk ikquote:
Een keer gelukt maar hoor, maar ik breng het net even wat leuker.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn vaak wel leuke meiden ja die in boekwinkels rondhangen
Vies toevallig welquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We stonden beiden in Waterstones.
Waterstonesgod
Kan je achteraf wel bedenken wie zij was?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neeze twijfelde denk ikMaar ze stond echt dichtbij
Had het echt niet door zelf
Best wel eng.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neeze twijfelde denk ikMaar ze stond echt dichtbij
Had het echt niet door zelf
Leeft cachet nogquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Best wel eng.
Cachet werd hiervoor uitgejoeld in vbl
Neequote:Op donderdag 30 juni 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je achteraf wel bedenken wie zij was?
Hoezo eng?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Best wel eng.
Cachet werd hiervoor uitgejoeld in vbl
Jaik vaak ook, maar was met m`n broertje ook dusquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol, ik let altijd wel op alle mensen die om mij heen staan daar.
A mind needs books, like your bad poosi needs my peckerquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
In London werkte ook supercute meisje in de waterstones. Nog even over boeken mee staan praten mja, ga je ook niet naar meer vragen
Gewoon raar, alsof ze je heeft bespioneerdquote:
Die slaat je in elkaar als je naar andere mensen kijkt?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaik vaak ook, maar was met m`n broertje ook dus
Ik zag er ook niet uit die dag omdat het fucking warm wasquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon raar, alsof ze je heeft bespioneerd
quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die slaat je in elkaar als je naar andere mensen kijkt?
Elk nummer van jou is een aanslagquote:
Briljante persiflage tochquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever de originele Geer en Goor, veel grappiger.
Koefnoen is goud manquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever de originele Geer en Goor, veel grappiger.
door mijn leukste match everquote:
Jij reageerde niet meer hoorquote:
Dispuuttrutjes is ook geweldigquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben soms wel aardige stukken ja.
jij bent niet mijn leukste match everquote:
Ja weet ik, maar duurt gewoon langquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel aandacht aan spenderen.
Komt vanzelf wel met een antwoord
Ipv een pityfuck een pitylike. Jammer dit hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent niet mijn leukste match ever
een zo'n match bij mij reageerde soms een week niet en reageerde daarna ineens wel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar duurt gewoon lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |