Dat is een betere manier dan dat het journaal meldt dat er 5 Nederlanders zijn omgekomen op die plek. Ja dan weet je nog niet of daar iemand bij was die je kende.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd ja. Maar misschien dat ze bij je FB-vrienden rondhangen
Zo heeft Toto ook wat FB-post soms gemaakt waarbij ik me afvroeg wat een inteelt-idioten dat moeten zijn maar die had hij blijkbaar als vriend
Omg echt!quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb er nog een in mijn portemonee die ik in de vakantie ga plakken in Servië.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DE MAATSCHAPPIJ DIE BEN JIJ.
En ik ook.
Yeahquote:
Groningse vriendenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe ben je aan die stickers gekomen jimmy?
Laatste keer dat een aanslag mij echt aangreep was denk ik wel de MH17. Sindsdien is het allemaal zo 'gewoon' geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een betere manier dan dat het journaal meldt dat er 5 Nederlanders zijn omgekomen op die plek. Ja dan weet je nog niet of daar iemand bij was die je kende.
Dubbel gelegen vroeger om die filmpjesquote:
Ik ergerde me volgens mij echt kapot aan alles daar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste keer dat een aanslag mij echt aangreep was denk ik wel de MH17. Sindsdien is het allemaal zo 'gewoon' geworden.
Ik volg altijd wel alles op het nieuws, maar echt emotioneel geraakt kan ik er niet door worden. Het blijft toch wat afstandelijk zo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste keer dat een aanslag mij echt aangreep was denk ik wel de MH17. Sindsdien is het allemaal zo 'gewoon' geworden.
Ik ook, echt een staaltje propaganda toen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ergerde me volgens mij echt kapot aan alles daar.
Jij ergert je altijdquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was benieuwd of je echt moest vragen "mag ik tanken" om aan die foto's te komen
Ja, beetje overbodig allemaal.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nostalgie ja. Net als Master Movies filmpjesquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dubbel gelegen vroeger om die filmpjes![]()
Ja dat heb ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg altijd wel alles op het nieuws, maar echt emotioneel geraakt kan ik er niet door worden. Het blijft toch wat afstandelijk zo.
Yepquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nostalgie ja. Net als Master Movies filmpjes
Echt he, pfffquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is bijna juli godtering wat gaat tijd snel
Ik ben ook wel een beetje een ramptoerist met zulke aanslagen.quote:
Het nieuwe voetbalseizoen begint alweer bijnaquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het wel interessant om te volgen hoor. Maar na een uurtje ben ik er ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een ramptoerist met zulke aanslagen.
Maar ik ga dan niet hypocriet heel emotioneel doen om de dood van mensen die ik niet kende.
vrijdag 12 uur helft van het jaarquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Mwah, vind niet dat dat altijd hypocriet hoeft te zijn. Als het je raakt dan raakt het je. Ik was na Parijs ook wel echt even ontdaan voor een tijdje moet ik zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje een ramptoerist met zulke aanslagen.
Maar ik ga dan niet hypocriet heel emotioneel doen om de dood van mensen die ik niet kende.
Kutquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het nieuwe voetbalseizoen begint alweer bijna
Al die EL en CL voorrondes kunnen mij gestolen worden hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het nieuwe voetbalseizoen begint alweer bijna
Eerste keer Parijs met Charlie Hebdo deed mij veel minder dan de tweede golf van aanslagen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind niet dat dat altijd hypocriet hoeft te zijn. Als het je raakt dan raakt het je. Ik was na Parijs ook wel echt even ontdaan voor een tijdje moet ik zeggen
Meestal herhaalt de NOS alles continu als er een aanslag is geweest, dus dan geloof je het ook wel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te volgen hoor. Maar na een uurtje ben ik er ook wel klaar mee.
Ik praatte er wel over met mensen, maar kon het ook wel relativeren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind niet dat dat altijd hypocriet hoeft te zijn. Als het je raakt dan raakt het je. Ik was na Parijs ook wel echt even ontdaan voor een tijdje moet ik zeggen
Hou op.quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan is het dus bijna alweer 2017
Ben dit jaar 30 geworden. Fucking 30...quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaat hard hequote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mij niet door Ajaxquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al die EL en CL voorrondes kunnen mij gestolen worden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |