positief of negatiefquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Mort, ik moest nog aan je denken vandaag.
Ik denk negatief.quote:
zijn daar foto's vanquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk negatief.
Ging met mijn onderbouw klassen beetje sporten/activiteiten doen. Iedereen in zwemkleding over zeephellingen enzo.
Leek me wel iets voor jou.
Vast wel. Loopt altijd wel een docent rond op activiteiten die foto's maakt.quote:
Al gevonden. Nu even tanden poetsenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:22 schreef Fok-it het volgende:
Mortaxx is wel verdacht stil nu. Flink aan het googlen op de sites van alle middelbare scholen in Leiden
Vreemd metafoor gebruik jij voor masturberenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al gevonden. Nu even tanden poetsen
wat is dit nu weerquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemd metafoor gebruik jij voor masturberen
Jij dacht aan Mortaxx toen je je scholieren zag en ik ben weer de vieze manquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vieze gedachten van een vieze man.
ik heb vandaag wel gefaptquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij impliceert dat je op pubermeisjes fapt.
Je deed toch nofapquote:
Hoelang volgehoudenquote:
quote:
Dan moet Inso toch maar eens uit de kast komenquote:
Hommos en religekkies*quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet Inso toch maar eens uit de kast komen
Is wel handig hoor, motiveert ook weer extraquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
Liep vandaag PT naar me toe in gym die daar z`n eigen zaakje heeft. Beetje praatje gemaakt. Heb nu volgende week vrijdag vrijblijvende intake met hem. Als het beetje mee zit met prijs ga ik het wel doen denk ik.
Ja denk het ook wel. VOoral motivatie is wel beter danquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is wel handig hoor, motiveert ook weer extra
En goed schema etc
Lopen die tegenwoordig ook al gewoon op mensen af?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:39 schreef Fok-it het volgende:
Liep vandaag PT naar me toe in gym die daar z`n eigen zaakje heeft. Beetje praatje gemaakt. Heb nu volgende week vrijdag vrijblijvende intake met hem. Als het beetje mee zit met prijs ga ik het wel doen denk ik.
Nou ja, ik zit bij Basic Fit. en hij werrkte gewoon voor zichzelf. Dus niet als PT bij Basic Fit. Hij huurt alleen de ruimte af voor zijn trainingen. Dus jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lopen die tegenwoordig ook al gewoon op mensen af?
ik wil jouw pt wel wordenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is wel handig hoor, motiveert ook weer extra
En goed schema etc
Nou lijden gaat wel heel verquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand die toekijkt en geniet om je te zien lijden.
Misschien is dit meer wat voor jou danquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:56 schreef Lokasenna het volgende:
Sportschool vind ik wel een soort van zelfkastijding hoor. :$
Mukbang zou ik niet aankunnen hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is dit meer wat voor jou dan
http://qz.com/592710/why-(...)th-to-eat-on-camera/
Weer een wtf-momentje![]()
Had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mukbang zou ik niet aankunnen hoor.
Maar ik doe liever rustige lichaamsbeweging.
Ik kijk wel eens mukbang op youtube.quote:
Myfitnesspal?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag opgeschreven wat ik allemaal gegeten heb, en op zo'n site ingevuld.
Snap ineens ook waarom ik ben afgevallen.
ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag opgeschreven wat ik allemaal gegeten heb, en op zo'n site ingevuld.
Als je joylent zou gebruiken lukt het wel denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar al die verschillende vitaminen en mineralen die je op een dag zou moeten binnenkrijgen, dat lukt toch nooit voor allemaal. :$
Echt bij heel veel in dat lijstje zit ik maar net op 50% ofzo.
Ja ik hou van normaal voedsel helaas.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je joylent zou gebruiken lukt het wel denk ik
Ik ook ja. Maar het zou best goed zizjn voorme als ik dat 3x per week zou doen ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik hou van normaal voedsel helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |