Kijken of het dan beter gaat met mijn huid enzo, niet dat het daar zo slecht mee gaat maar ik wilde het wel eens proberen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dus ookOf dan moeilijk gaan doen in een restaurant
![]()
Waarom gestopt met melkproducten?
oh shitquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijken of het dan beter gaat met mijn huid enzo, niet dat het daar zo slecht mee gaat maar ik wilde het wel eens proberen.
En melk is milieutechnisch ook niet echt veel beter dan vlees.
Maar zonder kaas leven, vind het nog best moeilijk.
Overgemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
Ik verkoop bikinifoto's van flips 7,50 ps en 3 voor 20
ik hou wijs m`n mondquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh bij mij zit er in de buurt een snackbar die dat voor 6 euro doet![]()
Dat is een grote friet met satesaus en 2 bamischijven
Patatje oorlog, frikandel speciaal, broodje kroket. Kom je daar wel op uit toch?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Voor meer dan 10 euro van de snackbar eten lijkt me wel een uitdaging.
Daar kun je een gezin mee voeden man.
na een grote friet en 2 bamischijven zit ik wel vol hoor, zou ook niet weten wat je anders er nog allemaal bij moet bestellenquote:
Groot patatje oorlog, 2 frikandellen, pikanto en satekroket is 10 euro hierquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patatje oorlog, frikandel speciaal, broodje kroket. Kom je daar wel op uit toch?
4 personen patat, een grote bak satesaus en 4 frikandellen was bij de snackbar waar ik werkte ook een tientjequote:Op donderdag 30 juni 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patatje oorlog, frikandel speciaal, broodje kroket. Kom je daar wel op uit toch?
Denk het nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je patat bestellen dan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
na een grote friet en 2 bamischijven zit ik wel vol hoor, zou ook niet weten wat je anders er nog allemaal bij moet bestellen
Krijg jij dat allemaal weg in één maaltijd?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groot patatje oorlog, 2 frikandellen, pikanto en satekroket is 10 euro hier
Sowieso in de stad heb je zoveel snackbars dat je wel even erheen kan lopen lijkt mij.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
4 personen patat, een grote bak satesaus en 4 frikandellen was bij de snackbar waar ik werkte ook een tientje
Hebben ze daar niet, alleen frietquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je patat bestellen dan.
Die dag erna sportschooltje. Is allemaal niet zo heel ergquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg jij dat allemaal weg in één maaltijd?
Snackbars die friet verkopen neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet, alleen friet
Ik ken trouwens wel een snackbar die 2 menulijsten heeft, 1 met friet en 1 met patatde patat is 10 cent duurder
En na het eten zit je nog ff een halfuur op het toilet het er wel weer uit te schijtenquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die dag erna sportschooltje. Is allemaal niet zo heel erg
Nou ik zou na een groot patatje oorlog misschien nog één snack weg kunnen krijgen, maar dan zou ik me al opgeblazen voelen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die dag erna sportschooltje. Is allemaal niet zo heel erg
Valt mee hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En na het eten zit je nog ff een halfuur op het toilet het er wel weer uit te schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |