Daar denkt Graaf Denkula vast net andersom over.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat Kwok het meer verdiend bedreigd te worden dan Nekschot
Ik waag te betwijfelen lf mijn idool erg gelukkig wordt van dergelijke woordgrapjes.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar denkt Graaf Denkula vast net andersom over.
Volgens mij heeft Graaf Denkula het niet zo op vrije meningsuiting als het een beetje te beledigend wordt. De onschuldige woordgrapjes van Kwok komen vast minder hard aan dan de keiharde satire van Nekschot.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik waag te betwijfelen lf mijn idool erg gelukkig wordt van dergelijke woordgrapjes.
Ik hen hem nog nooit op een gevoel voor humor kunnen betrappen, laat ztaan een tolerantie voor slechte humor.
De palindroomgrap moest ik wel om lachen. De grap was helemaal een 10 geweest is in het wolkje Palin had gestaa
quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die heb jij gesloopt.quote:
Ja het gaat prima. Als je voor de kankerpatient spreekt, hou het dan in ieder geval geloofwaardig.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Volgens mij wel
* Elfletterig spreekt gewoon even doodleuk namens iedereen hier
En met jou?
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit jouw variant van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit jouw variant van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
Dat was de beste scene uit de laatste afleveringquote:
Gelukkig ben je zelf in staat om het te positieve beeld te corrigeren. Het moet allemaal ook niet te vrolijk worden in deze SC, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja het gaat prima. Als je voor de kankerpatient spreekt, hou het dan in ieder geval geloofwaardig.
Ik ben niet suicidaal genoeg de laatste tijd denk ik
HA je wist dus wel dat het daaruit kwam he.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:48 schreef Specularium het volgende:
Mensen die fan zijn van Gay of Thrones.
Moest wel even googlen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
HA je wist dus wel dat het daaruit kwam he.
Harry valt gewoon keihard door de mand hier.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
HA je wist dus wel dat het daaruit kwam he.
Hij probeerde zich nog eruit te lullen, maar helaas.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry valt gewoon keihard door de mand hier.
Ik ben nu pas de laatste twee seizoenen van The Wire aan het kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:00 schreef Karina het volgende:
En op welke datum is het dan geen spoiler meerMisschien kijk ik pas over een jaar.
Kijk daar heb je het al. Ik heb afgelopen week S01 van Gomorra gekeken, dat is ook al 2 jaar oud. En wat als ik een film uit 1990 kijk? Of GTST vanaf het beginquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nu pas de laatste twee seizoenen van The Wire aan het kijken
Dat is toch in Baltimore, met die burgemeester die op Martin O'Malley is gebaseerd?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar valt nog wel wat aan te spoileren.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind je wel een aardige jongen hoor verder.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdorie. Ben ik voor niks een kwartier bezig geweest om die plaatjes op te zoeken.
Jij haat alles.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:48 schreef Specularium het volgende:
Mensen die fan zijn van Gay of Thrones.
Modern Family is een geweldige comedy.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
Wacht.... dit gaat over Al Bundy die uit het vliegtuig springt? Dat heeft -ie overleefd hoor. Bovendien was het maar gewoon gespeeld.![]()
Zo ziet -ie er nu uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind je wel een aardige jongen hoor verder.
ja. Nou ja waar die burgemeester op gebaseerd is weet ik noetquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is toch in Baltimore, met die burgemeester die op Martin O'Malley is gebaseerd?
Dat mag. Raak ik niet zo panisch van.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar valt nog wel wat aan te spoileren.
Mij maakt dat ook nooit wat uit. Zoek het soms zelfs opquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag. Raak ik niet zo panisch van.
Ik wel. Er zit een burgemeester van Baltimore in die het tot gouverneur van Maryland schopt. Precies zoals het ook ging met Martin O'Malley.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja. Nou ja waar die burgemeester op gebaseerd is weet ik noet
Ik zit nu nog in de verkiezingsstrijd. Maar Littlefinger zal wel winnenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wel. Er zit een burgemeester van Baltimore in die het tot gouverneur van Maryland schopt. Precies zoals het ook ging met Martin O'Malley.
Hier, een timmmmm-UI-achtige foto van hem:
[ afbeelding ]
Ik vond het havenseizoen kut. Gewoon matig.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond seizoen 3 echt heel matig vergeleken met 1 en 2, daarom ben ik toen wat anders gaan kijken toen t over was. 4 is gewoon redelijk sterk tot nu toe
Geen idee. Ik zeg verder maar niks meer. Voor ik het weet, ben ik aan het spoileren.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in de verkiezingsstrijd. Maar Littlefinger zal wel winnen
Ging het nog wel over het politiewerk in ieder geval. Dat was in siezoen 3 pas in de laatste 3, 4 afleveringen. Dat maakte seizoen 1 zo goed.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond het havenseizoen kut. Gewoon matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Dat is niet zo.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond het havenseizoen kut. Gewoon matig.
Tot nu toe (aflevering 3) ben ik enthousiast. 3 vond ik dus echt kut. 1 en 2 is de rode draad het politiewerk, 1 de drugs, 2 de leveranciers. 3 introduceren ze Calcetti die dus blijkbaar omhoog klimt. Prima, maar tot aflevering 7 of 8 ging het alleen maar over de persoonlijke besognes van de detectives en omgeving. Een wie doet het met wietje. Daarbij de hele tijd die bokser wat helemaal nergens heengaat. Het experiment met Hamsterdam is wel oke op zich, maar het politiewerk, the wire, was een subplotje voor driekwart van het seizoen.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sopranos vind ik niet zo goed als men het ophyped
Ben jij het niet?quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik lees net dat de maker van Evert Kwok dus gewoon uit Zwolle komt.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik lees net dat de maker van Evert Kwok dus gewoon uit Zwolle komt.
Nee, dan had ik dat verteld, in plaats van gelezen.quote:
Ja maar misschien wil je het niet bekend maken en geef je af en toe een kleine hint.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dat verteld, in plaats van gelezen.![]()
Qua flauwheid van grappen had het wel gekund, trouwens. Maar ik ben niet zo'n tekenheld.
Als ik het écht was, had ik allang een grappige NWS-SC-cartoon gemaakt en hier gepost.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar misschien wil je het niet bekend maken en geef je af en toe een kleine hint.
Nope.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je wifi zal wel weer kut zijn.
Heb je daar nou goed bereik?quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je wifi zal wel weer kut zijn.
Dat is toch amandel?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Ik snap die halve pinda nooit op een gevulde koek.
Heb je het nou over Anonymous?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
Ik snap die halve pinda nooit op een gevulde koek.
Nope. Het warme gevoel dat je krijgt komt omdat er meer bloed naar je huidoppervlak gaat door de alcohol. Maar daardoor koelt het dus ook sneller af. Het verwijdt je bloedvaten en ook daardoor koel je sneller af.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zag net op fb voorbij komen dat het niet klopt dat je het van alcohol warm krijgt. Maar hier krijg je het toch wel warm van?
Oh. Okequote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope. Het warme gevoel dat je krijgt komt omdat er meer bloed naar je huidoppervlak gaat door de alcohol. Maar daardoor koelt het dus ook sneller af. Het verwijdt je bloedvaten en ook daardoor koel je sneller af.
Yep.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie welles iemand van de gemeente aan de deur gehad die kwam vragen of je een hond had?
Ik nog nooit, net voor de eerste keer.quote:
Het is controle voor de hondenbelasting. Als je een hond hebt en die heb je niet opgegeven en ze zien of merken dat je toch een hond hebt dan ben je het haasje.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik nog nooit, net voor de eerste keer.
Maar stel ik had een hond had ik dus kunnen liegen denk ik?
hondenbelasting is toch ook wel iets achterhaald ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is controle voor de hondenbelasting. Als je een hond hebt en die heb je niet opgegeven en ze zien of merken dat je toch een hond hebt dan ben je het haasje.
Precies. En dan moet je in de meeste gemeenten nog verplicht een hondenpoepzakje of zelfs 2 bij je dragen, en vaak nog meer regeltjes. Daarnaast mag een gemeente zelf beslissen of ze hondenbelasting invoeren of niet, dus in de ene gemeente betaal je wel en in de andere niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
hondenbelasting is toch ook wel iets achterhaald ook.
Daar katten, schijt aan allesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Precies. En dan moet je in de meeste gemeenten nog verplicht een hondenpoepzakje of zelfs 2 bij je dragen, en vaak nog meer regeltjes. Daarnaast mag een gemeente zelf beslissen of ze hondenbelasting invoeren of niet, dus in de ene gemeente betaal je wel en in de andere niet.
Als ze dan dat geld zouden uitgeven aan goede uitlaatplaatsen, vuilnisbakken voor de drolletjes etc dan is er nog iets voor te zeggen maar vaak is het gewoon een inkomstenbron om de gemeentekas te vullen.
Maar nog mooier, katten hoef je geen belasting voor te betalen.. nergens. Terwijl die beesten los rondlopen en overal pissen en schijten, ook in de zandbak waar kleine kindjes spelen. Een kat mag overal los rondlopen, lekker overal schijten en pissen en tuinen overhoop halen terwijl honden aangelijnd moeten buiten de losloopplaatsen.
Ja daar, dat zeg ik toch.quote:
Krijgen we er niet toevallig subsidie voor?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons ook af arjan, dat vragen wij ons ook af.
Je bent nogal (k)anaalgericht, of niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:33 schreef d4v1d het volgende:
Jongens, ik heb fantastisch nieuws om met jullie te delen.
Sinds vandaag is de Singel weer een stukje groter geworden
https://www.facebook.com/(...)os/1337055932989698/
Leuk manquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent nogal (k)anaalgericht, of niet?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we er niet toevallig subsidie voor?
Misschien moeten we eens ophouden met mensen verjagen uit deze SC. Zou de sfeer ten goede komen, lijkt me.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga nu maar weer even weg, d4v1d. Met je hoofd.
Hoezo ?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:10 schreef YokiKater het volgende:
Nog een weekje en dan is het feest jongens en meisjes!
Ja laten we met jou beginnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens ophouden met mensen verjagen uit deze SC. Zou de sfeer ten goede komen, lijkt me.
Vond het anders een prima sfeertje toen jij hier een tijdje niet wasquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens ophouden met mensen verjagen uit deze SC. Zou de sfeer ten goede komen, lijkt me.
Hij luistert toch niet naar mij. Fucking irritant is dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moeder is ook sinds gisteren een stukje groter geworden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:33 schreef d4v1d het volgende:
Jongens, ik heb fantastisch nieuws om met jullie te delen.
Sinds vandaag is de Singel weer een stukje groter geworden
https://www.facebook.com/(...)os/1337055932989698/
Ik heb er echt geen moeite mee om een paar maandjes weg te blijven hoor. U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vond het anders een prima sfeertje toen jij hier een tijdje niet was
Het Panamakanaal was toch vorige week al heropend?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder is ook sinds gisteren een stukje groter geworden.
Ik quote je wel weer als je mag komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen moeite mee om een paar maandjes weg te blijven hoor. U vraagt, wij draaien.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik quote je wel weer als je mag komen.
Dan ga je weer de pvda promoten als reageerder bij de volkskrant of nrc o.i.dquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen moeite mee om een paar maandjes weg te blijven hoor. U vraagt, wij draaien.
Efteling wil aan David zijn billetjes zitten, ik merk het alweer.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Z'n moeder keek naar een foto van Ronaldo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het Panamakanaal was toch vorige week al heropend?
Het liefst bij de Volkskrant, dan mag het hier niet gequote worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dan ga je weer de pvda promoten als reageerder bij de volkskrant of nrc o.i.d
Dat moeten we niet willen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wacht maar tot timmmm dit leest, dan krijg je toch een positieve post om je oren.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kinderen mogen wel gebruikt worden als propagandamiddel in reclames.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kinderen mogen wel gebruikt worden als propagandamiddel in reclames.
Oh ja. Dat is ook nog bezig.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
België kijken.
Dit antwoord had je niet verwacht.
Dat was mijn beste imitatie van een gewaardeerd FOK! mod.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nick huilt na het verliezen van zijn grootste fan
Niemand geeft een neuk om jouw mening.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind de UI van Timmmmm aanstootgevend.
Eigenlijk vind ik Timmmmm gewoon helemaal aanstootgevend.
Oké Fokker.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om jouw mening.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:45 schreef YokiKater het volgende:
Beste d4v1d, je klacht is in behandeling genomen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
En nu nog eentje van na.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet het altijd op Facebook. Heb nog maar 3 vrienden over.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je daar een speciaal mapje voor? Ik denk dat het pas morgenochtend gaat lukken.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zet het altijd op Facebook. Heb nog maar 3 vrienden over.
Nee daar noemen ze het chips en donderen ze er azijn overheen.quote:
Wie is Frutsel?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:36 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Frutsel
[ afbeelding ]
Te ver weg, dus minder interessant voor de meeste mensen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:54 schreef anonymoussie het volgende:
Nog geen topic in NWS over de IS aanslag in Bangladesh?
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Te ver weg, dus minder interessant voor de meeste mensen.
Precies.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:07 schreef anonymoussie het volgende:
Er zijn o.a. een paar Italianen gedood.
NWS / Aanval Spaans restaurant Dhaka, Bangladeshquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:54 schreef anonymoussie het volgende:
Nog geen topic in NWS over de IS aanslag in Bangladesh?
Kon je daar niet eerder mee komen eeh zemmer.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Aanval Spaans restaurant Dhaka, Bangladesh
Goed gevonden. Heb wel 3 x gekeken of zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Aanval Spaans restaurant Dhaka, Bangladesh
En hoeveel andere Italianen zijn er overleden sinds je dat zei.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, wel een paar Italianen zei ik toch.
Slechte muziek; dit vindt LTVDK vast leukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:18 schreef Triggershot het volgende:
Ik ga Speculul of Tem's bruiloft met Elfletterig, zo crashen:
Jij komt ook op mijn lijst, maar die ga ik dan anders crashen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slechte muziek; dit vindt LTVDK vast leuk
Dubaiquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:18 schreef Triggershot het volgende:
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:18 schreef Triggershot het volgende:
Moet ik dan ook een liedje voor jou vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De kans is klein denk ik, maar ik kan het niet uitsluiten.
Hoeft niet, mag wel. Doe maar iets van K3.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een liedje voor jou vinden.
Sausje is wel gewenst jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is dat lekker of moet er extra veel saus bij?
Ik ga misschien ook op verkansie met appartement aan het strand.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is het uitzicht van het hotel
[ afbeelding ]
Oeh waar?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook op verkansie met appartement aan het strand.
Ik ga niet trouwen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik en 11 zijn wel uitgenodigd mag ik hopen?
Promotie, verjaardag, FOK! vrije dag, je hebt zo wel een te vieren gelegenheid / feestje, ooit?quote:
Van de nieuwe generatie?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel. Doe maar iets van K3.
Leukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, ik denk wel deze maand.
Dat maakt mij geen kut uit, stormpje kijken is ook leuk.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hoop dat je mooi weer hebt dan.
Dan heb je het sowieso naar je zin.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen kut uit, stormpje kijken is ook leuk.
Omdat het gratis isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan heb je het sowieso naar je zin.
Maar cool dat je dat gaat doen ja.
Hoezo Zandvoort?
Ga je naar casinoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat het gratis is. En het is natuurlijk lekker dichtbij, even tot rust komen met uitzicht op de zee. Heerlijk. McDonalds in de buurt, Casino naast de deur, Circuit om de hoek.. het lijkt Monaco wel
.
Nee, ik denk het niet. En als ik wel ga dan is het met hooguit een paar tientjes. Ik ben niet zo'n gokker maar ik wil het wel eens even meemaken. #countingcardsquote:
Bij de blackjack?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. En als ik wel ga dan is het met hooguit een paar tientjes. Ik ben niet zo'n gokker maar ik wil het wel eens even meemaken. #countingcards
Ja en ff kijken of je de spelregels en het aantal decks ergens terug kan vinden. Geloof dat ze het zoveel mogelijk hebben geprobeerd te voorkomenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga er eens over nadenken.
Het is ft. Pitbull, dus nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slechte muziek; dit vindt LTVDK vast leuk
Zal je zien dat ik uiteindelijk met een flesje cola voor een slotmachine zit.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en ff kijken of je de spelregels en het aantal decks ergens terug kan vinden. Geloof dat ze het zoveel mogelijk hebben geprobeerd te voorkomen
Lekker als een zombie dat ding vol blijven gooien.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik uiteindelijk met een flesje cola voor een slotmachine zit.
Ze hebben alleen postmixquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik uiteindelijk met een flesje cola voor een slotmachine zit.
Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is dat en kan ik er rijk mee worden?
Heh bah.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee.
Postmix is zon tap systeem voor frisdrank. Siroop wordt gemixt met water en koolzuur en dan krijg je dus 'frisdrank'
Wat een armoede, misschien kan ik beter mijn geld verbrassen in Circus Zandvoort.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En het is nog pepsi ook
Als je in de high limit gaat spelen kun je wel een flesje krijgen.
Dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat een armoede, misschien kan ik beter mijn geld verbrassen in Circus Zandvoort.
Het UWV nog hoger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |