Daar denkt Graaf Denkula vast net andersom over.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat Kwok het meer verdiend bedreigd te worden dan Nekschot
Ik waag te betwijfelen lf mijn idool erg gelukkig wordt van dergelijke woordgrapjes.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar denkt Graaf Denkula vast net andersom over.
Volgens mij heeft Graaf Denkula het niet zo op vrije meningsuiting als het een beetje te beledigend wordt. De onschuldige woordgrapjes van Kwok komen vast minder hard aan dan de keiharde satire van Nekschot.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik waag te betwijfelen lf mijn idool erg gelukkig wordt van dergelijke woordgrapjes.
Ik hen hem nog nooit op een gevoel voor humor kunnen betrappen, laat ztaan een tolerantie voor slechte humor.
De palindroomgrap moest ik wel om lachen. De grap was helemaal een 10 geweest is in het wolkje Palin had gestaa
quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die heb jij gesloopt.quote:
Ja het gaat prima. Als je voor de kankerpatient spreekt, hou het dan in ieder geval geloofwaardig.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Volgens mij wel
* Elfletterig spreekt gewoon even doodleuk namens iedereen hier
En met jou?
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit jouw variant van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit jouw variant van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
Dat was de beste scene uit de laatste afleveringquote:
Gelukkig ben je zelf in staat om het te positieve beeld te corrigeren. Het moet allemaal ook niet te vrolijk worden in deze SC, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja het gaat prima. Als je voor de kankerpatient spreekt, hou het dan in ieder geval geloofwaardig.
Ik ben niet suicidaal genoeg de laatste tijd denk ik
HA je wist dus wel dat het daaruit kwam he.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:48 schreef Specularium het volgende:
Mensen die fan zijn van Gay of Thrones.
Moest wel even googlen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
HA je wist dus wel dat het daaruit kwam he.
Harry valt gewoon keihard door de mand hier.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
HA je wist dus wel dat het daaruit kwam he.
Hij probeerde zich nog eruit te lullen, maar helaas.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry valt gewoon keihard door de mand hier.
Ik ben nu pas de laatste twee seizoenen van The Wire aan het kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:00 schreef Karina het volgende:
En op welke datum is het dan geen spoiler meerMisschien kijk ik pas over een jaar.
Kijk daar heb je het al. Ik heb afgelopen week S01 van Gomorra gekeken, dat is ook al 2 jaar oud. En wat als ik een film uit 1990 kijk? Of GTST vanaf het beginquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nu pas de laatste twee seizoenen van The Wire aan het kijken
Dat is toch in Baltimore, met die burgemeester die op Martin O'Malley is gebaseerd?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar valt nog wel wat aan te spoileren.quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind je wel een aardige jongen hoor verder.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdorie. Ben ik voor niks een kwartier bezig geweest om die plaatjes op te zoeken.
Jij haat alles.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:48 schreef Specularium het volgende:
Mensen die fan zijn van Gay of Thrones.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |