Ze zijn al langs Dorne geweest, want de schepen van Dorne en The Reach zitten al in de vloot. Daarom is Varys ook gewoon op het schip.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:15 schreef vigen98 het volgende:
Dus wat denken jullie dat er gebeurd in S7E1?Ik denk dat het begint met Dany die aankomt in Dorne, via Dorne trekken ze op naar Kingslanding waar Dany een platgebrande stad zal zien omdat Cersie gek geworden is.
Oeps ik las het verkeerd. Ik las king behind the wallquote:Op maandag 27 juni 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The king of the night zou zomaar eens de Night King kunnen zijn ja
Aaaaah goed punt. Dus ze gaan via Highgarden ( Tyrell land ) binnenvallen?quote:Op maandag 27 juni 2016 23:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ze zijn al langs Dorne geweest, want de schepen van Dorne en The Reach zitten al in de vloot. Daarom is Varys ook gewoon op het schip.
Hier was ik dus ook over aan het twijfelen.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ze zijn al langs Dorne geweest, want de schepen van Dorne en The Reach zitten al in de vloot. Daarom is Varys ook gewoon op het schip.
Als het echt zo is dat ze al langs Dorne zijn geweest, dan denk ik dat ze rechtstreeks naar KL gaat.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Aaaaah goed punt. Dus ze gaan via Highgarden ( Tyrell land ) binnenvallen?
Ja die zit toch ook beyond de wall man manquote:Op maandag 27 juni 2016 23:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat? Die bestaat niet meer. Tenzij je de Night King bedoelt.
Alsjeblieft, het was dit keer iets meer werk.....quote:Op maandag 27 juni 2016 22:53 schreef Shakkara het volgende:
Ik hoop dat de graveyard snel een update krijgt.
Holy shitquote:Op maandag 27 juni 2016 23:56 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Alsjeblieft, het was dit keer iets meer werk.....![]()
[ afbeelding ]
Yara en Theon hadden maar 100 schepen voor Dany en ze zei laatst dat ze er 1000 nodig had. Dus ik denk dat Varys met schepen van Dorne en Highgarden naar Meereen is gegaan om haar leger op te halen.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:50 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Hier was ik dus ook over aan het twijfelen.
Of Dany is langs Dorne al geweest en is nu onderweg naar KL. Of Varys heeft schepen geregeld voor Dany, is hiermee terug naar Meereen gegaan om haar army op te halen en gaat nu terug naar Dorne.
Ik hoop het eerste, want anders slaan ze de ontmoeting tussen Daenerys, Ollena en Elaria over.
quote:Op maandag 27 juni 2016 22:56 schreef vigen98 het volgende:
Ik wanneer ik erachter kom dat ik weer een jaar moeten wachten
[ afbeelding ]
Je vergeet wel House Tyrell ertussen te zetten, als je toch de huizen doet.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:56 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is er nog een Tyrell over, al is de toekomst van het huis wel dood.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:02 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Je vergeet wel House Tyrell ertussen te zetten, als je toch de huizen doet.
Klopt, maar in aflevering 9 zei Tyrion dat ze samen met de schepen van de oude masters, net genoeg schepen zou hebben.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:57 schreef natasja230 het volgende:
[..]
Yara en Theon hadden maar 100 schepen voor Dany en ze zei laatst dat ze er 1000 nodig had. Dus ik denk dat Varys met schepen van Dorne en Highgarden naar Meereen is gegaan om haar leger op te halen.
Olenna Tyrell leeft nog!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:02 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Je vergeet wel House Tyrell ertussen te zetten, als je toch de huizen doet.
Homoquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:05 schreef Fylax het volgende:
Ik ben het liedje van deze episode aan het leren. Dit is een stukje ervan
http://vocaroo.com/i/s1OI86otl6rO
Mooi werk weer, wat een lange graveyard bij season 6.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:56 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ging ik wel vanuit, maar misschien is het wishful thinking.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:07 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Mooi werk weer, wat een lange graveyard bij season 6.
Is House Frey wel helemaal dood? Dacht namelijk alleen een paar Freys, aangezien Walder zo'n 50 zonen ofzo heeft.
Queenslayer titel heeft ie nog niet idd, dus dat moet wel gebeuren. Daarnaast de ironie. Obvious uitkomst.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zag ook in de visie van Bran een schaduw, die er op leek dat Jaime Cersei neerstak in de troonzaal.
Absoluut. Vond deze aflevering nog beter dan de vorige eigenlijk. Sowieso was het een uitstekend seizoen naar mijn mening.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:21 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond de muziek van deze aflevering trouwens ook effe het vermelden waard. Erg mooi!
Waarom moest hij eigenlijk dood?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:21 schreef Cockwhale het volgende:
Eindelijk is Pycelle dood. Zakkenwasser.
Of eerst nog even naar Dragonstone, zoals Aegon 300 jaar terug deed.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:51 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Als het echt zo is dat ze al langs Dorne zijn geweest, dan denk ik dat ze rechtstreeks naar KL gaat.
Ik ging eigenlijk kapot nadat hij viel. Ineens die droge Frey stem uit het niets. ''FOR HOUSEEE LANNISTAHHH''quote:
Zij hebben zo ver ik weet de vaten nooit kunnen vinden. Ze waren verstopt. Tot deze episode.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:03 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar; Jaimy doodt de Mad King uit angst voor het feit dat hij Kingslanding opblaast met drakenvuur dat onder de stad ligt.
Vervolgens regeren de Lannisters over Westeros, maar hebben zij onder het regeringsgebouw vaten opgeslagen die bij een fikkie de halve stad doen ontploffen? Waarom hebben zij die vaten nooit weggehaald? Obama bewaart zijn atoombommen ook niet onder Washington.
Of is de verklaring heel logisch?
Ik vind het in dat geval te makkelijk geschreven. Ze zijn op de hoogte van het drakenvuur en het gevaar daarvan, bovendien is een dergelijke hoeveelheid lastig jarenlang te verstoppen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:04 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Zij hebben zo ver ik weet de vaten nooit kunnen vinden. Ze waren verstopt. Tot deze episode.
80 in 60 afleveringenquote:Op maandag 27 juni 2016 23:56 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze heeft nu eindelijk haar zuivere vormquote:Op maandag 27 juni 2016 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
Eat a snickers. You're not yourself anymore Cersei
Ah, ik ben niet de enige die het zich afvraagt. Waarom moest Pycelle idd dood? Dat begreep ik niet helemaal.quote:
ik vond het wel opvallend de manier waarop die zwaard in beeld werd gebracht iig, dus misschien idd een hint.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:47 schreef maho_91 het volgende:
Als je de scene van TOJ bekijkt, is er een hint naar Azor Ahai. Wanneer Ned de kamer ingaat zet hij het zwaard van Ser Arthur Dayne genaam Dawn tegen de bed aan. Je ziet dat er op het zwaard een zon is afgebeeld. Het zwaard is ook bedekt met bloed. Veel mensen denken dat dit een hint naar Azor Ahai is, want de prophecy is "Born under a bleeding sun"
Dit las ik ergens.
hij had meerdere malen mot met cersei, het fijne weet ik niet meerquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die het zich afvraagt. Waarom moest Pycelle idd dood? Dat begreep ik niet helemaal.
house frey is niet dood. die walder heeft 10.000 kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderenquote:Op maandag 27 juni 2016 23:56 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja die prophecy is aardig aan het uitkomen en Jaime lijkt me waarschijnlijker dan Tyrion.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens die heks wordt ze vermoord door een van haar broers, iedereen denkt probably dat dat Tyrion is maar ik weet bijna wel zeker dat dat Jaime wordt
Precies dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:08 schreef VacaLoca het volgende:
Wildfire kwam niet als verrassing meer helaas. Op een of andere manier zie ik wel dat dit een goede aflevering was maar beleefde ik het wat minder als de vorige. Gebeurtenissen trokken meer aan me voorbij dan dat ik er echt 'in' zat.
Meer mensen dat?
een van de beste eps van zes seizoenen een matige aflevering vindenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Precies dit.
Ik vond het maar een gehaaste, matige aflevering eigenlijk.
veel dingen waren zeker voorspelbaar dat cersei alles en iedereen zou wegvagen, tommen zelfmoord zou plegen, cersei zichzelf zou kronen, septa shame door de mountain genomen zou worden had ik bv echt niet verwacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:33 schreef SiGNe het volgende:
Tommen Whoep het raam uit zonder enige indicatie dat er ook maar iets zou gebeuren.. geweldigKing's Landing
![]()
Arya haar zoet wraak, of hartig, al zal ze niet echt met kruiden bezig zijn geweest.
En Danaerys die zegt dat ze waarschijnlijk zal moeten trouwen om een aliantie te kunnen sluiten terwijl Jon uitgeroepen is tot King in the North.
Dat laatste was wel iets teveel hinten naar wat gaat komen.
Andere zaken waren ook al vrij voorspelbaar geworden door de hints, al hebben ze het wel erg mooi in beeld gebracht.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:37 schreef MakkieR het volgende:
Ik realiseer me net hoe trouw Daenerys Targaryen altijd is gebleven aan haar broer Viserys Targaryen ondanks dat hij haar altijd heeft gedenigreerd tot als een soort slaaf. Met die kennis als ze achter komt dat Jon Snow een volle neef is en rechtmatig houder van de kroon zal zij zich dan weer opperen voor een ander mannelijk lid van huize Targaryen?
Dat er veel puntjes op de i geramd werden maakt het geen goede episode. Integendeel, door het plotpointen was er geen enkele opbouw. Cinematografisch was het ook nogal een vrijval vergeleken met vorige week.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
een van de beste eps van zes seizoenen een matige aflevering vinden
Dat weet hij al. Varys was eerst bij Olenna en daarna bij hem op de boot.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Tyrion zal zich ook wel rot schrikken als hij hoort wat Cersei allemaal heeft gedaan.
cersei / tyrion / jaimie zijn ook familie, maar niet echt met elkaar te vergelijk wat karakter betreftquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Tja ik kan niet anders meer als Jon een Targaryen blijkt te zijn dan is het familie
Freeza Dragonball Zquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze heeft nu eindelijk haar zuivere vorm
Goed puntquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat weet hij al. Varys was eerst bij Olenna en daarna bij hem op de boot.
quote:
Denk dat Cersei hem verdacht dat hij op de hoogte was van haar actie en ze hem niet vertrouwdequote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:47 schreef Vox_Populi het volgende:
Ik ben blijkbaar gelukkig niet de enige: Waarom moest Pycelle dood?![]()
Ok, zijn rol zat er wel een beetje op, met Qyburn als vervanger. Maar toch, de manier waarop komt wel een tikkeltje geforceerd over...
Ik hoop dat Michiel stiekem op één van die boten zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:52 schreef DO2 het volgende:
Carice en Michiel gaan we niet veel meer zien in GoT, lijkt me. - Hoewel Carice nog wel n ontmoeting met Arya op de agenda heeft staan. En ze staat ook op Arya's lijstje. Dus ws is ze nog niet helemaal uitgespeeld.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:52 schreef Monopoly het volgende:
Overigens ook mooi dat Ser Davos rechtvaardig blijft optreden. Ik hoop dat hij nog lang in leven blijft. Wat een verlichting.
de draakjes weten wel raad met gevaarlijke mensenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Cersei in het volgend seizoen extreem gevaarlijk gaat worden. Ze heeft niets meer te verliezen. Al haar kinderen zijn toch al dood.
Ja, zoietsquote:
Ik zat te grijnzen als een idioot toen zij het woord nam.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:46 schreef Slayage het volgende:
ik ga een lyanna mormont poster hangen boven mijn bed![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hear hearquote:Op dinsdag 28 juni 2016 02:05 schreef maho_91 het volgende:
Heb medelijden met mensen die niet kunnen genieten van een prachtige aflevering
alleen die snelle reistijden zijn wat jammerquote:Op dinsdag 28 juni 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme deze aflevering.
Zat met zoveel kippenvel de hele tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |