Jawel, want je weet dat hij haar heeft verkrachtquote:Op maandag 27 juni 2016 23:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja maar daarmee weet je dat Lyanna de moeder is maar ze zeggen niet wie de vader is, dus het is niet confirmed dat het Rhaegar is.
Kan niet, want Euron is Dario!quote:Op maandag 27 juni 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
Wat iemand anders trouwens zei vond ik best een goede. Ik denk ook dat Michiel Huisman stiekem op één van die boten zit. En als ze dan aankomen op bestemming: Verrassing, hier ben ik dan!
Ja natuurlijk lees ik die. Ze komt terug omdat Mel in seizoen 3 zei dat ze Arya nog zou ontmoeten.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Who the fuck cares of ze terugkomt, dat zien we in de volgende seizoenen wel.
Voorlopig is ze weggestuurd !![]()
![]()
Murdering bitch !
PS lees je die blauwe stukjes onder 'Voordat je reageert' wel eens ?
Volgens die heks wordt ze vermoord door een van haar broers, iedereen denkt probably dat dat Tyrion is maar ik weet bijna wel zeker dat dat Jaime wordtquote:Op maandag 27 juni 2016 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Tyrion zal zich ook wel rot schrikken als hij hoort wat Cersei allemaal heeft gedaan.
Oh echt? Dat heb ik niet mee gekregenquote:Op maandag 27 juni 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens die heks wordt ze vermoord door een van haar broers, iedereen denkt probably dat dat Tyrion is maar ik weet bijna wel zeker dat dat Jaime wordt
Dat was die profetie die ze kreeg tochquote:Op maandag 27 juni 2016 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh echt? Dat heb ik niet mee gekregenMaar ik denk ook Jaime ja.
Je zag ook in de visie van Bran een schaduw, die er op leek dat Jaime Cersei neerstak in de troonzaal.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens die heks wordt ze vermoord door een van haar broers, iedereen denkt probably dat dat Tyrion is maar ik weet bijna wel zeker dat dat Jaime wordt
Oh ik onthou niet allesquote:Op maandag 27 juni 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was die profetie die ze kreeg toch
Begin seizoen 5, toen ze nog een kind was
Huuuuuh.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zag ook in de visie van Bran een schaduw, die er op leek dat Jaime Cersei neerstak in de troonzaal.
dit dusquote:Op maandag 27 juni 2016 22:58 schreef vigen98 het volgende:
Het was maar een kind die niet wist wat hij moest doen. Hij werd te veel in zijn hoofd gefluisterd dat hij het gewoon niet meer aan kon
Dat heeft weinig met beleven te maken. Meer met dingen niet meekrijgenquote:Op maandag 27 juni 2016 23:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toch mooi hoe je op zoveel manieren afleveringen kunt beleven
quote:
Oh niet zo gek dat ik dit niet heb gezien.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toegegeven in de aflevering zelf ging ie verrekte snel. Maar ik heb het tig keer teruggespoeld en frame voor frame op de play/pauseknop geramd
Ik vind het een beetje vergezocht eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toegegeven in de aflevering zelf ging ie verrekte snel. Maar ik heb het tig keer teruggespoeld en frame voor frame op de play/pauseknop geramd
Iets is vergezocht wat in een aflevering zelf zat? Whut?quote:Op maandag 27 juni 2016 23:15 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vergezocht eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |