Waarom moest hij eigenlijk dood?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:21 schreef Cockwhale het volgende:
Eindelijk is Pycelle dood. Zakkenwasser.
Of eerst nog even naar Dragonstone, zoals Aegon 300 jaar terug deed.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:51 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Als het echt zo is dat ze al langs Dorne zijn geweest, dan denk ik dat ze rechtstreeks naar KL gaat.
Ik ging eigenlijk kapot nadat hij viel. Ineens die droge Frey stem uit het niets. ''FOR HOUSEEE LANNISTAHHH''quote:
Zij hebben zo ver ik weet de vaten nooit kunnen vinden. Ze waren verstopt. Tot deze episode.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:03 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar; Jaimy doodt de Mad King uit angst voor het feit dat hij Kingslanding opblaast met drakenvuur dat onder de stad ligt.
Vervolgens regeren de Lannisters over Westeros, maar hebben zij onder het regeringsgebouw vaten opgeslagen die bij een fikkie de halve stad doen ontploffen? Waarom hebben zij die vaten nooit weggehaald? Obama bewaart zijn atoombommen ook niet onder Washington.
Of is de verklaring heel logisch?
Ik vind het in dat geval te makkelijk geschreven. Ze zijn op de hoogte van het drakenvuur en het gevaar daarvan, bovendien is een dergelijke hoeveelheid lastig jarenlang te verstoppen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:04 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Zij hebben zo ver ik weet de vaten nooit kunnen vinden. Ze waren verstopt. Tot deze episode.
80 in 60 afleveringenquote:Op maandag 27 juni 2016 23:56 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Alsjeblieft, het was dit keer iets meer werk.....![]()
[ afbeelding ]
ze heeft nu eindelijk haar zuivere vormquote:Op maandag 27 juni 2016 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
Eat a snickers. You're not yourself anymore Cersei
Ah, ik ben niet de enige die het zich afvraagt. Waarom moest Pycelle idd dood? Dat begreep ik niet helemaal.quote:
ik vond het wel opvallend de manier waarop die zwaard in beeld werd gebracht iig, dus misschien idd een hint.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:47 schreef maho_91 het volgende:
Als je de scene van TOJ bekijkt, is er een hint naar Azor Ahai. Wanneer Ned de kamer ingaat zet hij het zwaard van Ser Arthur Dayne genaam Dawn tegen de bed aan. Je ziet dat er op het zwaard een zon is afgebeeld. Het zwaard is ook bedekt met bloed. Veel mensen denken dat dit een hint naar Azor Ahai is, want de prophecy is "Born under a bleeding sun"
Dit las ik ergens.
hij had meerdere malen mot met cersei, het fijne weet ik niet meerquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die het zich afvraagt. Waarom moest Pycelle idd dood? Dat begreep ik niet helemaal.
house frey is niet dood. die walder heeft 10.000 kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderenquote:Op maandag 27 juni 2016 23:56 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Alsjeblieft, het was dit keer iets meer werk.....![]()
[ afbeelding ]
Tja die prophecy is aardig aan het uitkomen en Jaime lijkt me waarschijnlijker dan Tyrion.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens die heks wordt ze vermoord door een van haar broers, iedereen denkt probably dat dat Tyrion is maar ik weet bijna wel zeker dat dat Jaime wordt
Precies dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:08 schreef VacaLoca het volgende:
Wildfire kwam niet als verrassing meer helaas. Op een of andere manier zie ik wel dat dit een goede aflevering was maar beleefde ik het wat minder als de vorige. Gebeurtenissen trokken meer aan me voorbij dan dat ik er echt 'in' zat.
Meer mensen dat?
een van de beste eps van zes seizoenen een matige aflevering vindenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Precies dit.
Ik vond het maar een gehaaste, matige aflevering eigenlijk.
veel dingen waren zeker voorspelbaar dat cersei alles en iedereen zou wegvagen, tommen zelfmoord zou plegen, cersei zichzelf zou kronen, septa shame door de mountain genomen zou worden had ik bv echt niet verwacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:33 schreef SiGNe het volgende:
Tommen Whoep het raam uit zonder enige indicatie dat er ook maar iets zou gebeuren.. geweldigKing's Landing
![]()
Arya haar zoet wraak, of hartig, al zal ze niet echt met kruiden bezig zijn geweest.
En Danaerys die zegt dat ze waarschijnlijk zal moeten trouwen om een aliantie te kunnen sluiten terwijl Jon uitgeroepen is tot King in the North.
Dat laatste was wel iets teveel hinten naar wat gaat komen.
Andere zaken waren ook al vrij voorspelbaar geworden door de hints, al hebben ze het wel erg mooi in beeld gebracht.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:37 schreef MakkieR het volgende:
Ik realiseer me net hoe trouw Daenerys Targaryen altijd is gebleven aan haar broer Viserys Targaryen ondanks dat hij haar altijd heeft gedenigreerd tot als een soort slaaf. Met die kennis als ze achter komt dat Jon Snow een volle neef is en rechtmatig houder van de kroon zal zij zich dan weer opperen voor een ander mannelijk lid van huize Targaryen?
Dat er veel puntjes op de i geramd werden maakt het geen goede episode. Integendeel, door het plotpointen was er geen enkele opbouw. Cinematografisch was het ook nogal een vrijval vergeleken met vorige week.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
een van de beste eps van zes seizoenen een matige aflevering vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |