zou jou direct inruilen voor hermann andersquote:Op maandag 27 juni 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
eigenlijk is deze sc best leuk zo zonder hermann
Ga jij eens gauw je handen spoelen.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom zo offensief?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou jou direct inruilen voor hermann anders
Sooowwwwwquote:Op maandag 27 juni 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou jou direct inruilen voor hermann anders
ik eet je op. En nee dat is geen cunnilingusreferentie. Tenzij je aandringt.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:25 schreef Oberkullie het volgende:
Doe eens rustig stelletje kannibalen. Draai me ff om en het topic is alweer dicht
Ben geen Chai, Willoow of xcachetquote:Op maandag 27 juni 2016 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij is er toch niet, paardenkut.
ik mis hermann gewoonquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij leest echt wel mee hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klein beetje maar.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
Die Fabregas is ook wel een beetje overgewaardeerd
Altijd zo geweestquote:Op maandag 27 juni 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
jouw aanwezigheid ookquote:Op maandag 27 juni 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
geilquote:Op maandag 27 juni 2016 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ben ik er klaar mee. Zo meteen duel 1 vs. 1 in dierenpark Emmen
Beste remedie is met een vork in z'n oogbal steken.quote:
Ik kom kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ben ik er klaar mee. Zo meteen duel 1 vs. 1 in dierenpark Emmen
Ik zal jou in je oogbal steken. Malloot.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Beste remedie is met een vork in z'n oogbal steken.
3 maal daags.
wowquote:Op maandag 27 juni 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal jou in je oogbal steken. Malloot.
Zie de 1-1 nog wel vallen.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
ok was buitenspel maar als zelfs zo'n bal er niet in gaat
Wat heb je nou aan een poes.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal jou in je oogbal steken. Malloot.
Ja toch.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een poes.
Beest kan de krant niet halen.
Je sloffen verkloot ie of zeikt ie onder.
kun je een vrouw wel lerenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
betastenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
zo zie ik er momenteel ook uitquote:
je bent gwn slaaf van de roverheid voetbal houdt de massa dom open je ogenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
niets om voetbal gevenwat een leeg bestaan heb je dan zeg
roverheid lolllquote:Op maandag 27 juni 2016 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent gwn slaaf van de roverheid voetbal houdt de massa dom open je ogen
jaquote:
waar leef jij voor dan, wat houdt je op de beenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent gwn slaaf van de roverheid voetbal houdt de massa dom open je ogen
pepquote:Op maandag 27 juni 2016 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar leef jij voor dan, wat houdt je op de been
ik leef nergens voorquote:Op maandag 27 juni 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
maar je leeft toch niet voor voetbal man
Sws ergens voor levenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:39 schreef deadprez het volgende:
maar je leeft toch niet voor voetbal man
niemand tochquote:
Vraag me af of jij überhaupt wel het gevoel hebt dat je leeftquote:
aiiquote:Op maandag 27 juni 2016 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag me af of jij überhaupt wel het gevoel hebt dat je leeft
Wejowwquote:Op maandag 27 juni 2016 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ripquote:
ja maar sommigen claimen ook dat voetbal plezier isquote:Op maandag 27 juni 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sommigen zullen claimen van wel
nou leuk ditquote:Op maandag 27 juni 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar sommigen claimen ook dat voetbal plezier is
gekke mensen heb je overal
ja domme mensen ook, check de post boven je bvquote:Op maandag 27 juni 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar sommigen claimen ook dat voetbal plezier is
gekke mensen heb je overal
quote:
Vriendschap ookquote:
ben je gekquote:Op maandag 27 juni 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je hermann misschien even vrijlaten?
er bestaan geen gradaties in de vorm van vermaakquote:Op maandag 27 juni 2016 19:43 schreef Trollscience het volgende:
voetbal is de laagste vorm van vermaak
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:43 schreef Trollscience het volgende:
pakketje schroot is bij jou niet van toepassing, niet 1 verkleinwoordje trouwensquote:
wat heb ik jou ooit aangedaan klapharkquote:Op maandag 27 juni 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
ja we zitten niet meer aan ons quotum voor seniel oud volk nu frank en etto er ook nooit meer zijnquote:
was een constatering lul, iedereen trekt gelijk conclusiesquote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb ik jou ooit aangedaan klaphark
Oh je bent er weer.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ewa Gquote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt niels toch manquote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja we zitten niet meer aan onze quotum voor seniel oud volk nu frank en etto er ook nooit meer zijn
Je moeder is de laagste vorm van vermaakquote:Op maandag 27 juni 2016 19:43 schreef Trollscience het volgende:
K.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pakketje schroot is bij jou niet van toepassing, niet 1 verkleinwoordje trouwens
maar ik zie dat het over voetbal ging, rare constatering dusquote:Op maandag 27 juni 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was een constatering lul, iedereen trekt gelijk conclusies
K.quote:
och wat een lolquote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pakketje schroot is bij jou niet van toepassing, niet 1 verkleinwoordje trouwens
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja we zitten niet meer aan ons quotum voor seniel oud volk nu frank en etto er ook nooit meer zijn
knurftquote:Op maandag 27 juni 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja nou en wat een mannen he pff
wel goeie yo momma deesquote:Op maandag 27 juni 2016 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je moeder is de laagste vorm van vermaak
Zo gaat het liedje helemaal niet ;squote:Op maandag 27 juni 2016 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op basis van altruistische motieven niet nee
Arsenalquote:Op maandag 27 juni 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie heeft de champions league ook alweer gewonnen?
bayern?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Gwn fattyquote:
o waar doelde je op dan? Dacht gwn weer een steek naar mij eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo gaat het liedje helemaal niet ;s
ja ik ben erquote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
jongens ik heb 2 of 3 mensen nodig die over leuke dingen kunnen praten zodat we deze SC nog een beetje kunnen redden
nog gegamed of geneukt ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
jongens ik heb 2 of 3 mensen nodig die over leuke dingen kunnen praten zodat we deze SC nog een beetje kunnen redden
Ajax als laatste Nederlandse club.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
cercei is bitch maar was wel goed voor de show wat opschuddingquote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o waar doelde je op dan? Dacht gwn weer een steek naar mij eigenlijk
ze is geen bitch ze is mijn heldinquote:Op maandag 27 juni 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
cercei is bitch maar was wel goed voor de show wat opschudding
Hey Hermannquote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
Gewoon alles vetquote:Op maandag 27 juni 2016 19:50 schreef Drug het volgende:
[..]
haha vooral buikvet of ook beetje billen?
Ik gun jou zoveel meer baby.quote:
Oké nou ja dat bedoelde ik dus was geen steek ofzo, sryquote:
Ja, nu ik Orphan Black heb uitgekeken en GoT is afgelopen heb ik weer nieuwe series nodig om te volgen. Wat raad je me aan?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
Begin jij nou ook alquote:
Gothamquote:Op maandag 27 juni 2016 19:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, nu ik Orphan Black heb uitgekeken en GoT is afgelopen heb ik weer nieuwe series nodig om te volgen. Wat raad je me aan?
Nee hoe langquote:
hedde Daredevil al gezienquote:Op maandag 27 juni 2016 19:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, nu ik Orphan Black heb uitgekeken en GoT is afgelopen heb ik weer nieuwe series nodig om te volgen. Wat raad je me aan?
maakt niet uit ben toch geen fijne gesprekspartner dus maakt verder niet uit jaquote:Op maandag 27 juni 2016 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké nou ja dat bedoelde ik dus was geen steek ofzo, sry
doe ik ook en ben ook viesdikquote:Op maandag 27 juni 2016 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh waarom praat je hier dan niet dagelijks over afvallen en diëten
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt niet uit ben toch geen fijne gesprekspartner dus maakt verder niet uit ja
oh ja want dan ben je wel goede allochtoon zeker ;squote:
Ja nou ik mis eend ook nog elke dag.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voel me altijd weer verdrietig als ik jouw username zie omdat ik veel liever eend hier heb
Alleen de pilot een poosje terug, maar kon me niet zo boeienquote:
Ja tuurlijk, ga gewoon weg met dat irritante gezeik of ik wel buitenlander genoeg benquote:
Heb et uitgesteld kreeg hier ban dus heb niet meer genomen want ik ga altijd contact zoeken met foute mensen als ik dat gebruik ben ik te blij en onvoorzichtig dacht ik kan je mooi een hele nacht fokken kreeg ik ban. Maar fok was mooie speeltuin geweest. Eerlijke, lieve kinderen hier.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alleen de pilot een poosje terug, maar kon me niet zo boeien
nee hoor, heeft grootheidswaan en krijgt nog mes in d'r rugquote:Op maandag 27 juni 2016 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt niet uit, als daenerys komt gaan ze toch allemaal naar de tyfus
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nou ik mis eend ook nog elke dag.
Met zijn vertrek zijn er uitsluitend mongolen overgebleven in de SC
nee mag nietquote:
Ik heb hem al gezienquote:
Nou sorryquote:Op maandag 27 juni 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakt niet uit ben toch geen fijne gesprekspartner dus maakt verder niet uit ja
oke vooruit dan maarquote:
fixedquote:
zo praat je maar tegen je moeder hansquote:
ik zeg gewoon willekeurige dingen in een poging haar in bed te krijgen, moet je inhoudelijk niet te veel waarde aan hechtenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja want dan ben je wel goede allochtoon zeker ;s
Kan et nog wat fellerquote:
schandalig, seizoen 2 was meesterlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 19:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alleen de pilot een poosje terug, maar kon me niet zo boeien
Zou het ook tegen mijn moeder zeggen als ze dingen ging verklappenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo praat je maar tegen je moeder hans
ik zeg gewoon willekeurige dingenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zeg gewoon willekeurige dingen in een poging haar in bed te krijgen, moet je inhoudelijk niet te veel waarde aan hechten
Deze boiquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zeg gewoon willekeurige dingen in een poging haar in bed te krijgen, moet je inhoudelijk niet te veel waarde aan hechten
joh boeie fuck die spoilersquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Alsof hier boven niks staat wat dingen verklapt.
o sorry wallah bedoelde het niet verkeerd.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ga gewoon weg met dat irritante gezeik of ik wel buitenlander genoeg ben
srs contact mij als je truffels op hebt pls, ik ben goeie jongen dan ga ik leuke space liedjes sturen enzoquote:Op maandag 27 juni 2016 19:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb et uitgesteld kreeg hier ban dus heb niet meer genomen want ik ga altijd contact zoeken met foute mensen als ik dat gebruik ben ik te blij en onvoorzichtig dacht ik kan je mooi een hele nacht fokken kreeg ik ban. Maar fok was mooie speeltuin geweest. Eerlijke, lieve kinderen hier.
Dan ga ik eerst Justified even checkenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schandalig, seizoen 2 was meesterlijk
kan alleen nog Justified en Boardwalk Empire aanraden maar ash is druk bezig met die tweede te verpesten
piet knalt iemand neer dus niet erg alsnik jan doodknal jaquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Alsof hier boven niks staat wat dingen verklapt.
Ras patatquote:Op maandag 27 juni 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Al dat teringgezever over ras mag ook wel eens ophouden
Hou eens op met dat gespoiler, ga in GoT topic posten ofzo godteringquote:Op maandag 27 juni 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dit gunde ik hem ook niet.
fuck janquote:Op maandag 27 juni 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
piet knalt iemand neer dus niet erg alsnik jan doodknal ja
laatste was wel weer goed jaquote:Op maandag 27 juni 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
de laatste 2 afleveringen van GoT waren wel mijn 2 favoriete van heel de serie
69 minuten gekeken met een harde plasser
Nu wachten tot april 2017quote:Op maandag 27 juni 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
de laatste 2 afleveringen van GoT waren wel mijn 2 favoriete van heel de serie
69 minuten gekeken met een harde plasser
Ik hou wel weer op.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gespoiler, ga in GoT topic posten ofzo godtering
Oké nou ja sorryquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet erg lees wel gwn sc's terug van voor die tijd
goeie achtergrondmuziek ookquote:Op maandag 27 juni 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laatste was wel weer goed ja
laten we niet doen alsof jij je dan niet thuis voeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
welke tijd?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet erg lees wel gwn sc's terug van voor die tijd
wickedmenquote:
Waarvoor? Jij doet toch niks verkeerd. Ligt aan mijquote:
Oh geeltandquote:
nee aan mijquote:Op maandag 27 juni 2016 20:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarvoor? Jij doet toch niks verkeerd. Ligt aan mij
Integendeel, door mijn mentale achterstand kan ik niet meer dan dagelijks op FOK! zitten en praten over dingen die de gemiddelde mens totaal niet boeit op bier en drugs na.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
laten we niet doen alsof jij je dan niet thuis voelt
11quote:Op maandag 27 juni 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
hoe oud is meloewa? begin gevoelens te krijgen voor haar
ja die is gwn lelijkquote:Op maandag 27 juni 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
hoe oud is meloewa? begin gevoelens te krijgen voor haar
kanker zelf lekker ook op danquote:Op maandag 27 juni 2016 19:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nou ik mis eend ook nog elke dag.
Met zijn vertrek zijn er uitsluitend mongolen overgebleven in de SC
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt
Kan iemand even de tagjes voor spoiler geven zit mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dat goed genoeg
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
[..]
heb met haar gecamd, ik vind haar wel aantrekkelijk.
Ik zei dat jij geen goede gesprekspartner was terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Vertrouw jou mijn diepste geheimen en angsten toe.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]ja niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dat goed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is jouw gemiddelde standaard?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
[..]
heb met haar gecamd, ik vind haar wel aantrekkelijk.
Kom we zetten TR.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja niceamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een situatie gecreëerd waarin jij je genoodzaakt voelde dat te vertellenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei dat jij geen goede gesprekspartner was terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Vertrouw jou mijn diepste geheimen en angsten toe.
omdat je niet goed bij je hoofd bent hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gebruikte toch geen hoofdletter
#BringbackWCHquote:
Wat heb je gegeten?quote:
Wat?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
Boris Johnsondebiele struisvogel met z'n kop in het zand.
Lache toch, allemaal domme landen die zichzelf te kijk zetten, in de problemen, etc, omdat ze iets anders willenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
Boris Johnsondebiele struisvogel met z'n kop in het zand.
Doe eensquote:Op maandag 27 juni 2016 20:05 schreef Rozevla het volgende:
Jeuk in men oor.
Zin om met een mes erin te rammen
Laat ons je vooral niet tegenhoudenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:05 schreef Rozevla het volgende:
Jeuk in men oor.
Zin om met een mes erin te rammen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je mannen heb je liever lekker harig?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij een vrouw vind ik het niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |