Deze boiquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zeg gewoon willekeurige dingen in een poging haar in bed te krijgen, moet je inhoudelijk niet te veel waarde aan hechten
joh boeie fuck die spoilersquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Alsof hier boven niks staat wat dingen verklapt.
o sorry wallah bedoelde het niet verkeerd.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ga gewoon weg met dat irritante gezeik of ik wel buitenlander genoeg ben
srs contact mij als je truffels op hebt pls, ik ben goeie jongen dan ga ik leuke space liedjes sturen enzoquote:Op maandag 27 juni 2016 19:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb et uitgesteld kreeg hier ban dus heb niet meer genomen want ik ga altijd contact zoeken met foute mensen als ik dat gebruik ben ik te blij en onvoorzichtig dacht ik kan je mooi een hele nacht fokken kreeg ik ban. Maar fok was mooie speeltuin geweest. Eerlijke, lieve kinderen hier.
Dan ga ik eerst Justified even checkenquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schandalig, seizoen 2 was meesterlijk
kan alleen nog Justified en Boardwalk Empire aanraden maar ash is druk bezig met die tweede te verpesten
piet knalt iemand neer dus niet erg alsnik jan doodknal jaquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Alsof hier boven niks staat wat dingen verklapt.
Ras patatquote:Op maandag 27 juni 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Al dat teringgezever over ras mag ook wel eens ophouden
Hou eens op met dat gespoiler, ga in GoT topic posten ofzo godteringquote:Op maandag 27 juni 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dit gunde ik hem ook niet.
fuck janquote:Op maandag 27 juni 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
piet knalt iemand neer dus niet erg alsnik jan doodknal ja
laatste was wel weer goed jaquote:Op maandag 27 juni 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
de laatste 2 afleveringen van GoT waren wel mijn 2 favoriete van heel de serie
69 minuten gekeken met een harde plasser
Nu wachten tot april 2017quote:Op maandag 27 juni 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
de laatste 2 afleveringen van GoT waren wel mijn 2 favoriete van heel de serie
69 minuten gekeken met een harde plasser
Ik hou wel weer op.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gespoiler, ga in GoT topic posten ofzo godtering
Oké nou ja sorryquote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet erg lees wel gwn sc's terug van voor die tijd
goeie achtergrondmuziek ookquote:Op maandag 27 juni 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laatste was wel weer goed ja
laten we niet doen alsof jij je dan niet thuis voeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
welke tijd?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet erg lees wel gwn sc's terug van voor die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |