wickedmenquote:
Waarvoor? Jij doet toch niks verkeerd. Ligt aan mijquote:
Oh geeltandquote:
nee aan mijquote:Op maandag 27 juni 2016 20:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarvoor? Jij doet toch niks verkeerd. Ligt aan mij
Integendeel, door mijn mentale achterstand kan ik niet meer dan dagelijks op FOK! zitten en praten over dingen die de gemiddelde mens totaal niet boeit op bier en drugs na.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
laten we niet doen alsof jij je dan niet thuis voelt
11quote:Op maandag 27 juni 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
hoe oud is meloewa? begin gevoelens te krijgen voor haar
ja die is gwn lelijkquote:Op maandag 27 juni 2016 20:01 schreef Drug het volgende:
hoe oud is meloewa? begin gevoelens te krijgen voor haar
kanker zelf lekker ook op danquote:Op maandag 27 juni 2016 19:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nou ik mis eend ook nog elke dag.
Met zijn vertrek zijn er uitsluitend mongolen overgebleven in de SC
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt
Kan iemand even de tagjes voor spoiler geven zit mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dat goed genoeg
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
[..]
heb met haar gecamd, ik vind haar wel aantrekkelijk.
Ik zei dat jij geen goede gesprekspartner was terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Vertrouw jou mijn diepste geheimen en angsten toe.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]ja niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dat goed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is jouw gemiddelde standaard?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
[..]
heb met haar gecamd, ik vind haar wel aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |