nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag me af of jij überhaupt wel het gevoel hebt dat je leeft
Ripquote:
ja maar sommigen claimen ook dat voetbal plezier isquote:Op maandag 27 juni 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sommigen zullen claimen van wel
nou leuk ditquote:Op maandag 27 juni 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar sommigen claimen ook dat voetbal plezier is
gekke mensen heb je overal
ja domme mensen ook, check de post boven je bvquote:Op maandag 27 juni 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar sommigen claimen ook dat voetbal plezier is
gekke mensen heb je overal
quote:
Vriendschap ookquote:
ben je gekquote:Op maandag 27 juni 2016 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je hermann misschien even vrijlaten?
er bestaan geen gradaties in de vorm van vermaakquote:Op maandag 27 juni 2016 19:43 schreef Trollscience het volgende:
voetbal is de laagste vorm van vermaak
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:43 schreef Trollscience het volgende:
voetbal is de laagste vorm van vermaak
pakketje schroot is bij jou niet van toepassing, niet 1 verkleinwoordje trouwensquote:
wat heb ik jou ooit aangedaan klapharkquote:Op maandag 27 juni 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
eigenlijk is deze sc best leuk zo zonder hermann
ja we zitten niet meer aan ons quotum voor seniel oud volk nu frank en etto er ook nooit meer zijnquote:
was een constatering lul, iedereen trekt gelijk conclusiesquote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb ik jou ooit aangedaan klaphark
Oh je bent er weer.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ewa Gquote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt niels toch manquote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja we zitten niet meer aan onze quotum voor seniel oud volk nu frank en etto er ook nooit meer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |