Kom we zetten TR.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja niceamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een situatie gecreëerd waarin jij je genoodzaakt voelde dat te vertellenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei dat jij geen goede gesprekspartner was terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Vertrouw jou mijn diepste geheimen en angsten toe.
omdat je niet goed bij je hoofd bent hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gebruikte toch geen hoofdletter
#BringbackWCHquote:
Wat heb je gegeten?quote:
Wat?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
Boris Johnsondebiele struisvogel met z'n kop in het zand.
Lache toch, allemaal domme landen die zichzelf te kijk zetten, in de problemen, etc, omdat ze iets anders willenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
Boris Johnsondebiele struisvogel met z'n kop in het zand.
Doe eensquote:Op maandag 27 juni 2016 20:05 schreef Rozevla het volgende:
Jeuk in men oor.
Zin om met een mes erin te rammen
Laat ons je vooral niet tegenhoudenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:05 schreef Rozevla het volgende:
Jeuk in men oor.
Zin om met een mes erin te rammen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je mannen heb je liever lekker harig?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij een vrouw vind ik het niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |