o waar doelde je op dan? Dacht gwn weer een steek naar mij eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo gaat het liedje helemaal niet ;s
ja ik ben erquote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
jongens ik heb 2 of 3 mensen nodig die over leuke dingen kunnen praten zodat we deze SC nog een beetje kunnen redden
nog gegamed of geneukt ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
jongens ik heb 2 of 3 mensen nodig die over leuke dingen kunnen praten zodat we deze SC nog een beetje kunnen redden
Ajax als laatste Nederlandse club.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie heeft de champions league ook alweer gewonnen?
cercei is bitch maar was wel goed voor de show wat opschuddingquote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o waar doelde je op dan? Dacht gwn weer een steek naar mij eigenlijk
ze is geen bitch ze is mijn heldinquote:Op maandag 27 juni 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
cercei is bitch maar was wel goed voor de show wat opschudding
Hey Hermannquote:Op maandag 27 juni 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
Gewoon alles vetquote:Op maandag 27 juni 2016 19:50 schreef Drug het volgende:
[..]
haha vooral buikvet of ook beetje billen?
Ik gun jou zoveel meer baby.quote:
Oké nou ja dat bedoelde ik dus was geen steek ofzo, sryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |