Dan heb ik Röyksopp daarvoor ook al een keer gezien. Ik kan je zeker aanraden om nog eens naar Röyksopp te gaan kijken als ze in de buurt zijn. Hun concerten zijn altijd een geweldig feestje.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moby & Royksopp was al weer in 2002, zie ik net...
Ik had het ook "steviger" verwachtquote:Op maandag 27 juni 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
De stevigheid van deze dance track valt me overigens zeer mee..
Gelukkig, zou ik bijna willen zeggenquote:Op maandag 27 juni 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
De stevigheid van deze dance track valt me overigens zeer mee..
Ik bezoek al zoveel concerten, maar als ze in de buurt zijn dan wil ik het nog wel een keer doen...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan heb ik Röyksopp daarvoor ook al een keer gezien. Ik kan je zeker aanraden om nog eens naar Röyksopp te gaan kijken als ze in de buurt zijn. Hun concerten zijn altijd een geweldig feestje.
* just me zit er klaar voorquote:Op maandag 27 juni 2016 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb hierna nog een bijzonder gevalletje klaarstaan, na deze van Lincoln Jesser uit 2015.
Ik noem dat lounge muziek...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig, zou ik bijna willen zeggen
Pitch verlagen...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig denkt ongeveer 2 minuten eerder klaar te zijn dan verwacht
(tenzij jullie straks nog willen dat ik een uurtje doordraai)
* just me duikt zo nog even achter de tv, voetbal kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig denkt ongeveer 2 minuten eerder klaar te zijn dan verwacht
(tenzij jullie straks nog willen dat ik een uurtje doordraai)
Waar opnieuw een Brexit in wording is, zie ik vanuit mijn ooghoek...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
* just me duikt zo nog even achter de tv, voetbal kijken
Als ik gejuich hoor ren ik snel naar de tvquote:Op maandag 27 juni 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar opnieuw een Brexit in wording is, zie ik vanuit mijn ooghoek...
Ik ben mobiel, bluetooth oordoppen via mijn telefoon...quote:Op maandag 27 juni 2016 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik gejuich hoor ren ik snel naar de tv
Zo hé, dat gekke IJsland, met z'n 330.000 inwoners....quote:Op maandag 27 juni 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar opnieuw een Brexit in wording is, zie ik vanuit mijn ooghoek...
wel tofquote:Op maandag 27 juni 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo hé, dat gekke IJsland, met z'n 330.000 inwoners....
quote:Op maandag 27 juni 2016 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens maar een minuutje, of zo, dat ik eerder klaar ben. Ik ga geen nummers meer toevoegen. We gaan relaxt afbouwen
Alsof ze het voorzien hadden. Deze band bestaat trouwens al sinds 1984. Tot "Community" had ik nog nooit van ze gehoord.quote:
Jep, toch die maandagavond ?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil overigens wel even opmerken dat het helaas weer rustig is hier vanavond...
Ik merk het. Zal wel door de voetbal komen. Toch bedankt dat jij en justme in het topic zijn blijven rondhangen.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil overigens wel even opmerken dat het helaas weer rustig is hier vanavond...
Ik heb het heel graag gedaan hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik merk het. Zal wel door de voetbal komen. Toch bedankt dat jij en justme in het topic zijn blijven rondhangen.
Met plezier, je stijl bevalt me wel.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt; ik heb er m'n best op gedaan. Leuk dat jullie hebben geluisterd
Ik wil de stijl nog wat gaan bijschaven. Het moet een klein tandje breder, vind ik. Er moet wat meer indie/rock-achtige muziek in (maar ook weer niet te veel).quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met plezier, je stijl bevalt me wel.
En dan luister ik dus als ik kan...
Beetje opgerekt met jingles. Was uiteindelijk nog geen halve minuutquote:Op maandag 27 juni 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
En zoveel tijd hou je niet over, if any...
quote:Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef just me het volgende:
nogmaals bedankt Elf
![]()
ik ga nu 'n biertje pakken en voor de tv hangen
even de laatste slotakkoorden afwachten
De laatste jingle werd afgebroken zelfs...quote:Op maandag 27 juni 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje opgerekt met jingles. Was uiteindelijk nog geen halve minuut
Oké ik had nog verbinding met de server, stond hier. Ik brak handmatig af. Misschien nét wat te vroeg gedaan. De volgende keer wacht ik wel 5 seconden.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste jingle werd afgebroken zelfs...
Er zit wat vertraging op de stream t.o.v. thuis.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké ik had nog verbinding met de server, stond hier. Ik brak handmatig af. Misschien nét wat te vroeg gedaan. De volgende keer wacht ik wel 5 seconden.
Daar zal ik voortaan rekening mee houden danquote:Op maandag 27 juni 2016 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit wat vertraging op de stream t.o.v. thuis.
Kan soms 20 seconden zijn...
Ik lurk er ook nog 1 weg...quote:Op maandag 27 juni 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft zo onderhand zin in koffie
quote:Op maandag 27 juni 2016 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig heeft het einde van Engeland-IJsland toch maar even meegepakt.
quote:Op maandag 27 juni 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ 11 Panic Monday
01 The High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster
02 New Order - Plastic
03 Hurts - Nothing Will Be Bigger Than Us
04 Kenton Slash Demon - Peace
05 Disclosure & Al Green - Feel Like I Do
06 The Avalanches - Subways
07 Allen Stone - Perfect World
08 Miles - Perfect World
09 Sioux City - Different Drum
10 Pet Shop Boys - West End Girls (Sasha remix)
11 Wrabel - 11 Blocks
12 Dave McCabe & The Ramifications - Too Damn Good
13 Noémie Wolfs - Lost In Love
14 Fryars - Pretties Ones Fly Highest
15 SOHN - The Wheel
16 The Shamen - Heal (The Seperation) (Organ mix)
17 Heaven 17 - Temptation (Brothers In Rhythm remix)
18 Astrid S - Jump
19 Charlie Winston - My Life As A Duck
20 Boo Seeka - Fool
21 Ferras - Closer
22 Röyksopp - Remind Me (Someone Else's Mix)
23 Patrolla vs. Adamksi & Seal - Killer (Re-Rub)
24 Midnight To Monaco - One In A Million (Kant remix)
25 Lincoln Jesser - In My Place (Boot Action remix)
26 Jodie Abacus - I'll Be That Friend (Club Cheval remix)
27 Boxed In - Jist
28 The Mobile Homes - The Bitter End
29 O Mer - Blind
Spulleke
quote:Op maandag 9 mei 2016 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stuur je me wel even een DM dan als het zo ver is?
Iemand is iets vergeten...quote:
quote:
Okee, je bent me dus niet helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inmiddels al twee shows en een testuitzending achter de rug...
In het eerste nummer van de testuitzending was al "moemoe" te horen.
Het is erg leuk om te doen. Uitzendingen vooralsnog zonder microfoon.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:09 schreef moemoe het volgende:
En hoe was 't??
Was je zelf te horen op de radio? Of deed je uitzendingen in de stijl van Piet?
Tuurlijk niet. Alleen vergeten wie ik ook alweer moest PM'en.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Okee, je bent me dus niet helemaal vergeten.
* moemoe strijkt over 't hart
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is erg leuk om te doen. Uitzendingen vooralsnog zonder microfoon.
Playlist testuitzending: MUZ / Radio 49 #1392 - Vandaag luisteren naar de raad van Elf...
Playlist afgelopen woensdag: MUZ / Radio 49 #1395 - Waar de dienstdoende DJ zelf een topic opent
Playlist vanavond: MUZ / Radio 49 #1404 - This is Ska
Hehquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist testuitzending:
01 The KLF - Last Train To Trancentral (Live from the Lost Continent)
Ik let meestal niet op het schema, gewoon als 't zo uitkomt luister ikquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alleen vergeten wie ik ook alweer moest PM'en.
Maar je moet natuurlijk sowieso dagelijks radio49.nl checken voor het schema hè...
thats the spiritquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik let meestal niet op het schema, gewoon als 't zo uitkomt luister ik.
Tuurlijk niet. Jullie worden geacht gesteven en gestreken klaar te zitten als de programmering van Radio 49 aanvangt.quote:
ow. hoeveel tailshows heb je al gehoord?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Jullie worden geacht gesteven en gestreken klaar te zitten als de programmering van Radio 49 aanvangt.
Sinds ik Radio 49 luister, zeker twee. De eerste die ik hoorde, was de show waarin Henkelientje werd voorgesteld.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
ow. hoeveel tailshows heb je al gehoord?
damn een fan ;pquote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sinds ik Radio 49 luister, zeker twee. De eerste die ik hoorde, was de show waarin Henkelientje werd voorgesteld.
Als het even kan, luister ikquote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
damn een fan ;p
goeie nieuws binnenkort ga ik weer draaien. met henk denk ik
* just me kicking and alivequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 07:49 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt zo goed als droog te blijven vandaag.
Dat biedt perspectief voor knuppelen vanavond...
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Tip voor zeehondjes en ballen: RENNEN!
druk bezig op school, bijna vakantiequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
druk bezig op school, bijna vakantie![]()
veilig geland?
Dan nu bijkomenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]En inmiddels thuis, en gedouched.
Pfff wat een reis weer...29 uur in totaal, geloof ik. En maar een paar losse minuten geslapen.
Zo te zien wel, hoewel er wel een foto van de muur gevallen is.quote:
Ow jee is dat een voorteken ?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo te zien wel, hoewel er wel een foto van de muur gevallen is.
Verder hebben m'n planten het goed overleefd!
Nee was een grote foto van een andere vakantie.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ow jee is dat een voorteken ?
fijn dat je planten het overleefd hebben
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee was een grote foto van een andere vakantie.
Ja en 1 plant ziet er wel wat minder uit, maar die kan ik wat bijknippen, en sowieso vind ik die minder mooi!
er hikt wel meer vandaagquote:
Danku dankuquote:
Ja! Ik was erbij. Die mensenmassa zeg. Ik ben veel gewend maar dit was best heftigquote:Op maandag 27 juni 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Creativiteit? Dit is gewoon ECHT gebeurd hoor...
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Noémie Wolfs is ex-frontvrouw van Hooverphonic. Dit is haar solo-single, net uit: Lost In Love
Hola!quote:
Nicequote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Eindelijk even onderuit op de bank in het nieuwe huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |