Ik nietquote:Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
MED / FOK gaat samenwerking aan met Scorito
snapt iemand waar dit over gaat?
Ja is zo'n soort spel op foksportquote:Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
oh dat soort managersquote:
Ik een beetje. Is gewoon een poule zeg maar.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
jij bent echt een slechte vriend dat je hem zo voor het blok zetquote:
ja, snap het nu ookquote:Op zondag 26 juni 2016 19:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik een beetje. Is gewoon een poule zeg maar.
dankje maatquote:Op zondag 26 juni 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent echt een slechte vriend dat je hem zo voor het blok zet
haas je moet doen waar jij je goed bij voelt maat
wil gewoon een beetje zekerheid ben al vaak genoeg door mensen gedumptquote:Op zondag 26 juni 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent echt een slechte vriend dat je hem zo voor het blok zet
haas je moet doen waar jij je goed bij voelt maat
Ken echter nogal weinig wielrenners. Volg die sport niet.quote:
Had meer verwacht van Slowakije.quote:
Oh nice! Hoop dat je iig mag beginnen. Dan is het nog de vraag of je dat ook wilt zeker? Was laatst toch iets met het stopzetten van financieringen voor pilotenopleidingen?quote:Op zondag 26 juni 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Doorloop daar de selectie voor op dit moment. Bestaat uit een hoop onderdelen en maandag t/m donderdag moet ik op een vliegschool in een simulator vluchten uitvoeren om te kijken of ik vliegaanleg heb en ik de stijle leercurve aan kan.
oh dus nu denk je ook nog dat haas je zou dumpen?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil gewoon een beetje zekerheid ben al vaak genoeg door mensen gedumpt
is 25 de leeftijd waarop mannen opeens in wijven veranderen ofzoquote:Op zondag 26 juni 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus nu denk je ook nog dat haas je zou dumpen?
Jawohl.quote:
Jaquote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is 25 de leeftijd waarop mannen opeens in wijven veranderen ofzo
weenie geen last van gehad afgelopen jaar ;squote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is 25 de leeftijd waarop mannen opeens in wijven veranderen ofzo
gelijk allemaal dat kattig gedoequote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie geen last van gehad afgelopen jaar ;s
quote:Op zondag 26 juni 2016 19:25 schreef BozeHaas het volgende:
This mutha fucka so fat he goes to a restaurant and when the waiter give him the menu he says "ok"
Wel fijn dat Skrtel dan niet meer in beeld komt. Op die kop kon ik een week achter elkaar non-stop stompen.quote:
Is dat die mohawk?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Wel fijn dat Skrtel dan niet meer in beeld komt. Op die kop kon ik een week achter elkaar non-stop stompen.
ja dat gaat niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vond het bijna een goede TT, ware het niet dat ik Haags las ipv haas.
Kop van een doorgesnoven hooligan.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat is Hamsik. Dit is Skrtel.
[ afbeelding ]
Dat gezicht vraagt om stompen.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kop van een doorgesnoven hooligan.
Ik vind het juist wel leuk om hem te zien, doet me elke keer denken aan die bazenscheids van een paar jaar geleden.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Wel fijn dat Skrtel dan niet meer in beeld komt. Op die kop kon ik een week achter elkaar non-stop stompen.
Heeft niets met jaloezie te maken.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
zie ze allemaal jaloers zijn op mannen die veel rijker en succesvoller zijn haha
behalve allesquote:Op zondag 26 juni 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft niets met jaloezie te maken.
Zelfs voor dat soort gedrag ben jij nog te lui zeker?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
zie ze allemaal jaloers zijn op mannen die veel rijker en succesvoller zijn haha
Ik haat je.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal geven de mensen die ik diss dat niet toe, respect
Nee, die lijkt toch niet op Colina.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk om hem te zien, doet me elke keer denken aan die bazenscheids van een paar jaar geleden.
Genau.quote:
doe eens aardigquote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfs voor dat soort gedrag ben jij nog te lui zeker?
precies, daarom haten jullie ook op mij nuquote:Op zondag 26 juni 2016 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
oh die is succesvol, nou nou, dan moet je hem niet haten, dan ben je jaloers
Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, daarom haten jullie ook op mij nu
Jij bent rijk noch succesvolquote:Op zondag 26 juni 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, daarom haten jullie ook op mij nu
Waarom?quote:
Waarom?quote:
ik doe liever iets leuksquote:Op zondag 26 juni 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaan er straks om 21.00 naar de Belgjes kijken?
Krijg ik een prima vergoeding voor en een prachtige accomodatie.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt alleen zwijgplicht.
Zal best.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg ik een prima vergoeding voor en een prachtige accomodatie.
Heb nog maar een euro om te besteden :Squote:
Moet jij je pitbull (of een slap aftreksel daarvan) niet op het strand uit gaan laten zoals alle andere tokkies uit je buurt?quote:
4quote:Op zondag 26 juni 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow dat ja. Welk seizoen ben je nu?
De onwetendheidquote:Op zondag 26 juni 2016 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet jij je pitbull (of een slap aftreksel daarvan) niet op het strand uit gaan laten zoals alle andere tokkies uit je buurt?
Oh ok, die kut Mauri had het wel eens mogen spellen voor mij.quote:
LOLquote:Op zondag 26 juni 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ok, die kut Mauri had het wel eens mogen spellen voor mij.
Ja & jaquote:Op zondag 26 juni 2016 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aardig doorgekeken dus. Toff he?
euroknallertje danquote:Op zondag 26 juni 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb nog maar een euro om te besteden :S
Ja kan je lachen maar hij heeft mooi wel een Jamaicaanse gepaktquote:
Wat kost een euro op psn?quote:
Niets mis mee tochquote:Op zondag 26 juni 2016 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja kan je lachen maar hij heeft mooi wel een Jamaicaanse gepakt
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom was je zo weinig @ fok
Waaromquote:
Erg is dat hequote:Op zondag 26 juni 2016 19:47 schreef Amarantha het volgende:
1 aflevering duurt vaak 2 uur bij mij omdat ik tussendoor telkens op FOK! rondhang.
hoezoquote:Op zondag 26 juni 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FOK is kut als je series wilt kijken.
Waaromquote:
Want je bent nog niet onaantrekkelijk genoeg van jezelfquote:Op zondag 26 juni 2016 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga mezelf wss platspuiten met anabolen
Heb je ook geen last meer van je libido en ongewenste erecties toch?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Waaromquote:
JaJaquote:Op zondag 26 juni 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo
gewoon FOK! sluiten en kijken, niks moeilijks aan
soort van langzame suicdequote:Op zondag 26 juni 2016 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Want je bent nog niet onaantrekkelijk genoeg van jezelf
nee door anabool wordt je juist 24/7 geil en boners all day, errrdayquote:Op zondag 26 juni 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook geen last meer van je libido en ongewenste erecties toch?
Oh, geen verandering dus.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee door anabool wordt je juist 24/7 geil en boners all day, errrday
quote:Op zondag 26 juni 2016 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Want je bent nog niet onaantrekkelijk genoeg van jezelf
24/7 fappen dus, ripquote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja totdat de dip komt hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 19:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:02 schreef BozeHaas het volgende:
goeie TT, en uiteraard staat er haas ipv haags
Waarom doe je zo hatelijkquote:
nut muchquote:
wat is dat?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
Straks me weer op mn droomplek wanen bij Hawaii five-O
Hoezo hoeft niet negatief zijn tochquote:
Maakte maar een grapje.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hoezo hoeft niet negatief zijn toch
Dat jij het met negatieve dingen associeert.
quote:
Vind het zo'n onzin hè. Moet ik mij anders voordoen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja. Nooit geweest nog, tot net.
goddammitquote:Op zondag 26 juni 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 van 26-06-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (18378)
001 360 deadprez 1.96%
002 346 haags_kwartiertje 1.88%
003 271 Urb 1.47%
004 248 Drug 1.35%
whaha ja. Ik moet er aan wennen daar.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind het zo'n onzin hè. Moet ik mij anders voordoen.
beetje buik trainen en ondertussen beetje op fok zitten omdat ik geen discipline hebquote:Op zondag 26 juni 2016 20:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nut much
just chillin
wachten tot het weer etenstijd is
en bij jou?
huh buik trainenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
beetje buik trainen en ondertussen beetje op fok zitten omdat ik geen discipline heb
Je traint vandaag vooral je vingers.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:16 schreef Drug het volgende:
ik moet ook weer beetje trainen man goddammit
haha jij danquote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je traint vandaag vooral je vingers.
quote:Op zondag 26 juni 2016 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
heb beetje last van mn rug dus train ik mn buikquote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
huh buik trainen
je was toch al super gespierd en niet dik
oh ja klinkt logischquote:Op zondag 26 juni 2016 20:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb beetje last van mn rug dus train ik mn buik
Ik vind het ook onzin hoor. Alleen omdat Hans hier niet kan komen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu zit iedereen daar. Beetje vreemd.
dat is wel positief.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin hoor. Alleen omdat Hans hier niet kan komen.
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is wel positief.
dat iedereen voor hem daar heen gaat, bedoel ik.
Weet niet ik zit nu in twee slowchats te kijken mijn autisme kan het niet handelen kom kroelenquote:
Zie het nu voor het eerst.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:24 schreef Germano het volgende:
Iemand deze beelden al gezien? Kwam ze zojuist tegen.
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet niet ik zit nu in twee slowchats te kijken mijn autisme kan het niet handelen kom kroelen
Je laat je toch niet wegpesten door germiequote:Op zondag 26 juni 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zitten de leuke users en hier zit Germano
Blijf dan daar, nachtegaal.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zitten de leuke users en hier zit Germano
nee hoor als hij dat weer doet zet ik gewoon weer TR zodat hij op vakantie kanquote:Op zondag 26 juni 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegpesten door germie
Heb hem nooit iets misdaan.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegpesten door germie
Okéquote:Op zondag 26 juni 2016 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet niet ik zit nu in twee slowchats te kijken mijn autisme kan het niet handelen kom kroelen
Hup, naar je paleis. Kun je daar je zangkunsten weer laten horen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoor als hij dat weer doet zet ik gewoon weer TR zodat hij op vakantie kan
Pak hem aan, ik heb je rugquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoor als hij dat weer doet zet ik gewoon weer TR zodat hij op vakantie kan
Hjb eensquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Hup, naar je paleis. Kun je daar je zangkunsten weer laten horen.
ik kan gelukkig van tabblad verwisselenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Hup, naar je paleis. Kun je daar je zangkunsten weer laten horen.
Bravo.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan gelukkig van tabblad verwisselen
dat is niet iets om bravo op te zeggen hoor best veel mensen kunnen dat als je het trucje eenmaal weet gaat het vanzelfquote:
Man man man zelden zo gelachen kom niet meer bijquote:Op zondag 26 juni 2016 20:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil jij je neus niet in andermans zaken steken?
Is gewoon een gezegde. Zei het deze keer niet omdat er neus in voorkomt.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Man man man zelden zo gelachen kom niet meer bij
Ja tuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2016 20:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Is gewoon een gezegde. Zei het deze keer niet omdat er neus in voorkomt.
Is dat positief?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zei net nog hoe positief het was dat iedereen hier weg ging om HPLC bij het paleis te begroeten.
Nee dit is een droomquote:
Ahuh surequote:Op zondag 26 juni 2016 20:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Serieus. Ik ben niet altijd op rampage.
Niksquote:Op zondag 26 juni 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er met je neus dan? :s
afkomstgrapjequote:
als ik die shit wil lezen ga ik wel naar de fpquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
hoi jongens ik hoop dat jullie nu trots op mij zijn en mij een goede journalist vinden. ik heb contact gehad met het meisje uit dit filmpje
Tim Hofman gaat terug naar Walibi vanwege telefoonrel
dat doe jij toch welquote:Op zondag 26 juni 2016 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik die shit wil lezen ga ik wel naar de fp
spamhoertje
Niemand geeft een neuk om jouquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
hoi jongens ik hoop dat jullie nu trots op mij zijn en mij een goede journalist vinden. ik heb contact gehad met het meisje uit dit filmpje
kom maar terug als je contact hebt gehad met arianaquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Je komt hier spammen voor de views. Bij een goede journalist gaat kwaliteit>kwantiteit.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Heb je die condoom nog gebruikt bij haar?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
okquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Als je nou aardig tegen Guus had gedaan dan had je op 450 dingen kunnen lezen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij had geen klb ban je was gwn aandachtshoeren
ben nog niet bij dr langs geweestquote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je die condoom nog gebruikt bij haar?
Een bepaalde bejaarde is waarschijnlijk een beetje overmoedig geweest.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij had geen klb ban je was gwn aandachtshoeren
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
en nu ga ik ook expres dat artikel nooit aanklikken [ afbeelding ]
jammer danquote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef Fylax het volgende:
[..]Je moet gewoon even kijken met welke meid ik gepraat heb
dan post je hier een plaatjequote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef Fylax het volgende:
[..]Je moet gewoon even kijken met welke meid ik gepraat heb
Als hij geen vieze snitch zou zijn bedoel jequote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nou aardig tegen Guus had gedaan dan had je op 450 dingen kunnen lezen.
vertel mij!quote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nou aardig tegen Guus had gedaan dan had je op 450 dingen kunnen lezen.
je ziet toch haar reactie in het nieuwsberichtquote:Op zondag 26 juni 2016 20:55 schreef xcachet het volgende:
Een FOK!ker die met den meid praat. Geloof je 't zelf?
Dat je veel fantasie hebt lees ik er in.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
je ziet toch haar reactie in het nieuwsbericht
tjongejonge
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je veel fantasie hebt lees ik er in.
Dit zie ik je nooit zeggen tegen sg of Opso. Selectief hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aandachtshoer gonna aandachtshoer
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit zie ik je nooit zeggen tegen sg of Opso. Selectief hoor.
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Noem je Opso en sg nu aandachtshoeren?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders doe ik het wel.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je Opso en sg nu aandachtshoeren?
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch eigenlijk. Carrasco bakte er bitter weinig van.
Doe maar ja.quote:
- cachetquote:Op zondag 26 juni 2016 21:03 schreef Chloroform het volgende:
Hzaw, kun je een lijstje maken van alle aandachtshoeren pls
Genoteerdquote:
🎶😚quote:Op zondag 26 juni 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je Opso en sg nu aandachtshoeren?
En nu een lijstje met alle kneuzen van de scquote:Op zondag 26 juni 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
- cachet
- chai
- sg
- djedje
- opso
- stimo
- crip
- hplc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |