als ik die shit wil lezen ga ik wel naar de fpquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
hoi jongens ik hoop dat jullie nu trots op mij zijn en mij een goede journalist vinden. ik heb contact gehad met het meisje uit dit filmpje
Tim Hofman gaat terug naar Walibi vanwege telefoonrel
dat doe jij toch welquote:Op zondag 26 juni 2016 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik die shit wil lezen ga ik wel naar de fp
spamhoertje
Niemand geeft een neuk om jouquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
hoi jongens ik hoop dat jullie nu trots op mij zijn en mij een goede journalist vinden. ik heb contact gehad met het meisje uit dit filmpje
kom maar terug als je contact hebt gehad met arianaquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Je komt hier spammen voor de views. Bij een goede journalist gaat kwaliteit>kwantiteit.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Heb je die condoom nog gebruikt bij haar?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
okquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Als je nou aardig tegen Guus had gedaan dan had je op 450 dingen kunnen lezen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij had geen klb ban je was gwn aandachtshoeren
ben nog niet bij dr langs geweestquote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je die condoom nog gebruikt bij haar?
Een bepaalde bejaarde is waarschijnlijk een beetje overmoedig geweest.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij had geen klb ban je was gwn aandachtshoeren
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
en nu ga ik ook expres dat artikel nooit aanklikken [ afbeelding ]
jammer danquote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef Fylax het volgende:
[..]Je moet gewoon even kijken met welke meid ik gepraat heb
dan post je hier een plaatjequote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef Fylax het volgende:
[..]Je moet gewoon even kijken met welke meid ik gepraat heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |