Weet niet ik zit nu in twee slowchats te kijken mijn autisme kan het niet handelen kom kroelenquote:
Zie het nu voor het eerst.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:24 schreef Germano het volgende:
Iemand deze beelden al gezien? Kwam ze zojuist tegen.
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet niet ik zit nu in twee slowchats te kijken mijn autisme kan het niet handelen kom kroelen
Je laat je toch niet wegpesten door germiequote:Op zondag 26 juni 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zitten de leuke users en hier zit Germano
Blijf dan daar, nachtegaal.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zitten de leuke users en hier zit Germano
nee hoor als hij dat weer doet zet ik gewoon weer TR zodat hij op vakantie kanquote:Op zondag 26 juni 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegpesten door germie
Heb hem nooit iets misdaan.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegpesten door germie
Okéquote:Op zondag 26 juni 2016 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet niet ik zit nu in twee slowchats te kijken mijn autisme kan het niet handelen kom kroelen
Hup, naar je paleis. Kun je daar je zangkunsten weer laten horen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoor als hij dat weer doet zet ik gewoon weer TR zodat hij op vakantie kan
Pak hem aan, ik heb je rugquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoor als hij dat weer doet zet ik gewoon weer TR zodat hij op vakantie kan
Hjb eensquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Hup, naar je paleis. Kun je daar je zangkunsten weer laten horen.
ik kan gelukkig van tabblad verwisselenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Hup, naar je paleis. Kun je daar je zangkunsten weer laten horen.
Bravo.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan gelukkig van tabblad verwisselen
dat is niet iets om bravo op te zeggen hoor best veel mensen kunnen dat als je het trucje eenmaal weet gaat het vanzelfquote:
Man man man zelden zo gelachen kom niet meer bijquote:Op zondag 26 juni 2016 20:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil jij je neus niet in andermans zaken steken?
Is gewoon een gezegde. Zei het deze keer niet omdat er neus in voorkomt.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Man man man zelden zo gelachen kom niet meer bij
Ja tuurlijkquote:Op zondag 26 juni 2016 20:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Is gewoon een gezegde. Zei het deze keer niet omdat er neus in voorkomt.
Is dat positief?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zei net nog hoe positief het was dat iedereen hier weg ging om HPLC bij het paleis te begroeten.
Nee dit is een droomquote:
Ahuh surequote:Op zondag 26 juni 2016 20:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Serieus. Ik ben niet altijd op rampage.
Niksquote:Op zondag 26 juni 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er met je neus dan? :s
afkomstgrapjequote:
als ik die shit wil lezen ga ik wel naar de fpquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
hoi jongens ik hoop dat jullie nu trots op mij zijn en mij een goede journalist vinden. ik heb contact gehad met het meisje uit dit filmpje
Tim Hofman gaat terug naar Walibi vanwege telefoonrel
dat doe jij toch welquote:Op zondag 26 juni 2016 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik die shit wil lezen ga ik wel naar de fp
spamhoertje
Niemand geeft een neuk om jouquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
hoi jongens ik hoop dat jullie nu trots op mij zijn en mij een goede journalist vinden. ik heb contact gehad met het meisje uit dit filmpje
kom maar terug als je contact hebt gehad met arianaquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Je komt hier spammen voor de views. Bij een goede journalist gaat kwaliteit>kwantiteit.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Heb je die condoom nog gebruikt bij haar?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
okquote:Op zondag 26 juni 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Als je nou aardig tegen Guus had gedaan dan had je op 450 dingen kunnen lezen.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij had geen klb ban je was gwn aandachtshoeren
ben nog niet bij dr langs geweestquote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je die condoom nog gebruikt bij haar?
Een bepaalde bejaarde is waarschijnlijk een beetje overmoedig geweest.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij had geen klb ban je was gwn aandachtshoeren
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
en nu ga ik ook expres dat artikel nooit aanklikken [ afbeelding ]
jammer danquote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef Fylax het volgende:
[..]Je moet gewoon even kijken met welke meid ik gepraat heb
dan post je hier een plaatjequote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef Fylax het volgende:
[..]Je moet gewoon even kijken met welke meid ik gepraat heb
Als hij geen vieze snitch zou zijn bedoel jequote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nou aardig tegen Guus had gedaan dan had je op 450 dingen kunnen lezen.
vertel mij!quote:Op zondag 26 juni 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nou aardig tegen Guus had gedaan dan had je op 450 dingen kunnen lezen.
je ziet toch haar reactie in het nieuwsberichtquote:Op zondag 26 juni 2016 20:55 schreef xcachet het volgende:
Een FOK!ker die met den meid praat. Geloof je 't zelf?
Dat je veel fantasie hebt lees ik er in.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
je ziet toch haar reactie in het nieuwsbericht
tjongejonge
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je veel fantasie hebt lees ik er in.
Dit zie ik je nooit zeggen tegen sg of Opso. Selectief hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aandachtshoer gonna aandachtshoer
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit zie ik je nooit zeggen tegen sg of Opso. Selectief hoor.
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Noem je Opso en sg nu aandachtshoeren?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders doe ik het wel.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je Opso en sg nu aandachtshoeren?
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch eigenlijk. Carrasco bakte er bitter weinig van.
Doe maar ja.quote:
- cachetquote:Op zondag 26 juni 2016 21:03 schreef Chloroform het volgende:
Hzaw, kun je een lijstje maken van alle aandachtshoeren pls
Genoteerdquote:
🎶😚quote:Op zondag 26 juni 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je Opso en sg nu aandachtshoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |