Jaquote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is 25 de leeftijd waarop mannen opeens in wijven veranderen ofzo
weenie geen last van gehad afgelopen jaar ;squote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is 25 de leeftijd waarop mannen opeens in wijven veranderen ofzo
gelijk allemaal dat kattig gedoequote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie geen last van gehad afgelopen jaar ;s
quote:Op zondag 26 juni 2016 19:25 schreef BozeHaas het volgende:
This mutha fucka so fat he goes to a restaurant and when the waiter give him the menu he says "ok"
Wel fijn dat Skrtel dan niet meer in beeld komt. Op die kop kon ik een week achter elkaar non-stop stompen.quote:
Is dat die mohawk?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Wel fijn dat Skrtel dan niet meer in beeld komt. Op die kop kon ik een week achter elkaar non-stop stompen.
ja dat gaat niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 26 juni 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vond het bijna een goede TT, ware het niet dat ik Haags las ipv haas.
Kop van een doorgesnoven hooligan.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat is Hamsik. Dit is Skrtel.
[ afbeelding ]
Dat gezicht vraagt om stompen.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kop van een doorgesnoven hooligan.
Ik vind het juist wel leuk om hem te zien, doet me elke keer denken aan die bazenscheids van een paar jaar geleden.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Wel fijn dat Skrtel dan niet meer in beeld komt. Op die kop kon ik een week achter elkaar non-stop stompen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |