Ik nietquote:Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
MED / FOK gaat samenwerking aan met Scorito
snapt iemand waar dit over gaat?
Ja is zo'n soort spel op foksportquote:Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
oh dat soort managersquote:
Ik een beetje. Is gewoon een poule zeg maar.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
jij bent echt een slechte vriend dat je hem zo voor het blok zetquote:
ja, snap het nu ookquote:Op zondag 26 juni 2016 19:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik een beetje. Is gewoon een poule zeg maar.
dankje maatquote:Op zondag 26 juni 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent echt een slechte vriend dat je hem zo voor het blok zet
haas je moet doen waar jij je goed bij voelt maat
wil gewoon een beetje zekerheid ben al vaak genoeg door mensen gedumptquote:Op zondag 26 juni 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent echt een slechte vriend dat je hem zo voor het blok zet
haas je moet doen waar jij je goed bij voelt maat
Ken echter nogal weinig wielrenners. Volg die sport niet.quote:
Had meer verwacht van Slowakije.quote:
Oh nice! Hoop dat je iig mag beginnen. Dan is het nog de vraag of je dat ook wilt zeker? Was laatst toch iets met het stopzetten van financieringen voor pilotenopleidingen?quote:Op zondag 26 juni 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Doorloop daar de selectie voor op dit moment. Bestaat uit een hoop onderdelen en maandag t/m donderdag moet ik op een vliegschool in een simulator vluchten uitvoeren om te kijken of ik vliegaanleg heb en ik de stijle leercurve aan kan.
oh dus nu denk je ook nog dat haas je zou dumpen?quote:Op zondag 26 juni 2016 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil gewoon een beetje zekerheid ben al vaak genoeg door mensen gedumpt
is 25 de leeftijd waarop mannen opeens in wijven veranderen ofzoquote:Op zondag 26 juni 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus nu denk je ook nog dat haas je zou dumpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |