abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2016 @ 19:15:05 #151
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163318356
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind het per definitie een afwijking. Maar ja, iedereen mag erin staan zoals ze erin staan hoor.
Dat vind ik ook begrijp me niet verkeerd. Maar de geschiedenis heeft veel anti-semitisme laten zien en ik vind de poging het perspectief van bijvoorbeeld Hitler te proberen te begrijpen wel een interessante. Dat wil niet zeggen dat je het eens bent mijn zijn visie natuurlijk.

Maar als je het onderwerp volledig vermijd zul je er ook niet achter komen wat er toe heeft geleid en wat je moet doen om herhaling te voorkomen bijvoorbeeld.
  zondag 26 juni 2016 @ 19:15:43 #152
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163318379
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat je vooroordelen eens voor wat ze zijn en ga de Volkskrant eens lezen. Echt lezen. Dus een paar weken lang van voor naar achteren. Alle smaken komen aan bod. Zowel pro-EU'ers als anti-EU'ers. En ook opiniemakers die ageren tegen het opvangen van vluchtelingen worden aan het woord gelaten.
Ik heb in het verleden De Volkskrant gelezen (van voor naar achter, maar niet wekenlang achter elkaar). Ik spreek niet tegen dat ze hun best doen om het van meerdere kanten te belichten (dat ben ik met je eens) maar het was voor mij onbevredigend. De grootste klacht: te weinig echt interessante longreads. Dit geldt voor alle Nederlandse kranten, DV doet dit niet slechter dan de concurrenten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_163318403
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Let op, dat werkt veel verfijnder dan dat. Krijgen die mensen te horen wat ze wel en niet mogen schrijven? Waarschijnlijk niet. Is het denkbaar dat de mensen wiens meninkjes meer welgevallig zijn eerder en sneller promotie maken? Ja zeker. Dat is wat je naar verluidt (Cenk Uygur, voormalige anchorman bij de MSNBC) veel ziet bij de Americaanse omroepen. Het zijn geen mensen die slechte bedoelingen hebben maar die mensen die schrijven/roepen wat past bij wat de bazen graag horen maken wel promotie en anderen niet.
Vraag Koos eens of die alles wat die wil mag brengen, of kan brengen, kan het topic niet meer vinden dacht van Koos dat die zich of een bezwaar had dat zijn baas iets afsloeg?
Zeker weten doe ik het niet meer, wordt al wat ouder dus dat laat ook na!
pi_163318406
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet! Jij mist het punt, het gaat er niet om of dat het onafhankelijk is, het gaat erom dat het andere biassen heeft!
Zeg dan "GeenStijl is het enige rechtse geluid" in plaats van "het enige onafhankelijke". Anders lijkt het net of links per definitie een geluid is dat door een andere partij wordt opgelegd, want diep van binnen is iedereen rechts. Dat lijkt mij een rare conclusie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163318417
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden De Volkskrant gelezen (van voor naar achter, maar niet wekenlang achter elkaar). Ik spreek niet tegen dat ze hun best doen om het van meerdere kanten te belichten (dat ben ik met je eens) maar het was voor mij onbevredigend. De grootste klacht: te weinig echt interessante longreads. Dit geldt voor alle Nederlandse kranten, DV doet dit niet slechter dan de concurrenten.
Dan moet je zaterdag de Vonk lezen. En de VK is flink veranderd ten opzichte van een aantal jaar geleden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163318432
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:15 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat vind ik ook begrijp me niet verkeerd. Maar de geschiedenis heeft veel anti-semitisme laten zien en ik vind de poging het perspectief van bijvoorbeeld Hitler te proberen te begrijpen wel een interessante. Dat wil niet zeggen dat je het eens bent mijn zijn visie natuurlijk.

Maar als je het onderwerp volledig vermijd zul je er ook niet achter komen wat er toe heeft geleid en wat je moet doen om herhaling te voorkomen bijvoorbeeld.
Hoef je niet naar dat soort sites te gaan, om antisemitisme te begrijpen imho. Ik verbaas me alleen altijd dat het nog steeds bestaat, terwijl het werkelijk waar de krankzinnigste propositie is die er bestaat in mijn ogen.
I´m back.
pi_163318440
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je idee zo geweldig is, waarom heeft het Brexit-kamp het dan nog niet opgepakt?
Hou op met dat getrol. Jij weet ook wel dat ik geen contacten heb met het Brexit-kamp.
pi_163318465
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou de media gelijkgeschakeld zijn?

- Allemaal vóór het associatie (sic) verdrag met Oekraïne.
- Ze noemen illegale immigranten altijd 'vluchtelingen'
- Geen enkel medium nam de moeite om de ontstane commotie rond het verdronken jongetje te rectificeren (na al die berichtgeving bleek dat vader illegale immigrant was)
- Vrijwel alle journalisten en alle redacties waren voor de remain en tegen de leave.
  zondag 26 juni 2016 @ 19:19:11 #159
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163318471
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:15 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar de geschiedenis heeft veel anti-semitisme laten zien en ik vind de poging het perspectief van bijvoorbeeld Hitler te proberen te begrijpen wel een interessante.
Sterker nog - ik zal hiermee tegen het zere been schoppen van sommige mensen - ik vind het essentieel dat je de kinderen leert waarom er een goede voedingsbodem was voor antisemitisme. Dat mijden uit angst voor...is dwaas, enkel als je goed begrijpt wat die voedingsbodem is voor het opzetten van zo'n grote groep mensen tegen een bepaalde groep van de bevolking kan je leren hoe je in de toekomst voorkomt dat zoiets weer gebeurt. Maar goed, l'histoire se repète zal wel altijd blijven gelden, de meeste mensen weigeren om te leren van de geschiedenis en elke generatie politcii maakt ceteris paribus weer dezelfde fouten als de voorgangers.
#NoDAPL
pi_163318485
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Hou op met dat getrol. Jij weet ook wel dat ik geen contacten heb met het Brexit-kamp.
Je lost de financiële problemen van het VK op in 1 post. Dit moet dan toch kinderspel zijn?
  zondag 26 juni 2016 @ 19:19:58 #161
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163318503
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoef je niet naar dat soort sites te gaan, om antisemitisme te begrijpen imho. Ik verbaas me alleen altijd dat het nog steeds bestaat, terwijl het werkelijk waar de krankzinnigste propositie is die er bestaat in mijn ogen.
Ik ben er serieus nog steeds niet achter wat Hitler/Nazi's er nou echt toe heeft bewogen de Joden te gaan vergassen.

En dan niet die prietpraat van zijn joodse vrouw had hem bedrogen of de joden hadden betere banen. Dan nog gaat de actie echt alle logica te buiten.
pi_163318519
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat is niet mijn punt. Als jij het kan bedenken, dan moet dat ook wel in het Brexit-kamp bij iemand op zijn gekomen, lijkt mij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163318521
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

- Geen enkel medium nam de moeite om de ontstane commotie rond het verdronken jongetje te rectificeren (na al die berichtgeving bleek dat vader illegale immigrant was)
- Vrijwel alle journalisten en alle redacties waren voor de remain en tegen de leave.
Ze kunnen nog niet bijhouden welke landen zich aan de regels van de EU houden laat staan nog iets erbij, maar dat is mijn mening!
pi_163318533
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je lost de financiële problemen van het VK op in 1 post. Dit moet dan toch kinderspel zijn?
Stoppen met het geld uitgeven aan ontwikkelingslanden en niet-westerse allochtonen levert ieder West-Europese land veel geld op. Zo spannend is mijn post niet.
  zondag 26 juni 2016 @ 19:20:55 #165
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163318540
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan moet je zaterdag de Vonk lezen. En de VK is flink veranderd ten opzichte van een aantal jaar geleden.
Het was inderdaad een paar jaar geleden toen ik het voor het laatst probeerde. Ik zal in de supermarkt eens bladeren in een zaterdageditie voor een eerste oppervlakkige indruk wanneer de rij wat langer is. ;)
#NoDAPL
pi_163318551
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vind GS een absolute kut site. Kan ik me kapot gaan ergeren op wat er allemaal geschreven staat, maar ik bespaar me de hoge bloeddruk door er zelden op te kijken. Misschien een ideetje.
Eens. Mijn recept is: nooit. Hoewel het in een grijs verleden wel verfrissend was, een ander geluid. Maar na een half jaar was het al belegen vond ik. Om maar niet te spreken van de "reaguurders": je zou zo iemand maar tegenkomen in een donker steegje en jouw gezicht staat hem niet aan. Proleten aller landen: verenigt u. En dat hebben zij gedaan.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_163318573
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

- Logisch.
- Hahahaha.
- Snelle google:

http://www.ad.nl/buitenla(...)sensmokkel~ab43f8cd/
http://www.telegraaf.nl/b(...)f_smokkelaar___.html
http://www.metronieuws.nl(...)gd-van-mensensmokkel

Doet verder niets af aan de commotie, natuurlijk. Aylan is nog steeds verdronken op zee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163318584
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:19 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik ben er serieus nog steeds niet achter wat Hitler/Nazi's er nou echt toe heeft bewogen de Joden te gaan vergassen.

En dan niet die prietpraat van zijn joodse vrouw had hem bedrogen of de joden hadden betere banen. Dan nog gaat de actie echt alle logica te buiten.
Zat of zit daar niet het kapitaal?

Waarom ik heb me laten vertellen dat een Jood niet mag werken en alleen met handel zijn brood mag verdienen?
  zondag 26 juni 2016 @ 19:22:14 #169
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163318590
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:21 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Eens. Mijn recept is: nooit. Hoewel het in een grijs verleden wel verfrissend was, een ander geluid. Maar na een half jaar was het al belegen vond ik. Om maar niet te spreken van de "reaguurders": je zou zo iemand maar tegenkomen in een donker steegje en jouw gezicht staat hem niet aan. Proleten aller landen: verenigt u. En dat hebben zij gedaan.
Eh, jij beseft toch dat het zo goed als zeker is dat jij hen bent tegengekomen en niet alleen in donkere steegjes? ;)
De reaguursels moet je links laten liggen, op een uitzondering na.
Ik negeer trouwens ook het leeuwendeel van hun stukjes maar op sommige punten hebben ze wel eens wat interessants, bijv. als het over de EU gaat. Over het AV met O kon je veel lezen op GeenStijl.
#NoDAPL
pi_163318614
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

- Logisch.
- Hahahaha.
- Snelle google:

http://www.ad.nl/buitenla(...)sensmokkel~ab43f8cd/
http://www.telegraaf.nl/b(...)f_smokkelaar___.html
http://www.metronieuws.nl(...)gd-van-mensensmokkel

Doet verder niets af aan de commotie, natuurlijk. Aylan is nog steeds verdronken op zee.
Dat is geen rectificatie.
Ze gingen vol op het orgel ( http://www.ad.nl/buitenla(...)uw-gezicht~ac1c5601/ ) maar vervolgens blijkt pa geen vluchteling. Op Radio 1 ging iedereen los tegen Wilders die vrijdagmiddag, die verantwoordelijk werd gehouden voor alle doden. Dat had gerectificeerd moeten worden.
pi_163318632
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Stoppen met het geld uitgeven aan ontwikkelingslanden en niet-westerse allochtonen levert ieder West-Europese land veel geld op. Zo spannend is mijn post niet.
Weet je zeker dat die landen dat geld krijgen en niet producten ter waarde van het geld, en daarmee betaald men dan via die ontwikkelings hulp de eigen economie?
pi_163318636
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eh, jij beseft toch dat het zo goed als zeker is dat jij hen bent tegengekomen en niet alleen in donkere steegjes? ;)
De reaguursels moet je links laten liggen, op een uitzondering na.
Ik negeer trouwens ook het leeuwendeel van hun stukjes maar op sommige punten hebben ze wel eens wat interessants, bijv. als het over de EU gaat.
Ze schrijven over van alles. Ook veel onzin. Maar ze hebben wel opvallend vaak gelijk.
  zondag 26 juni 2016 @ 19:24:17 #173
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163318645
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat je vooroordelen eens voor wat ze zijn en ga de Volkskrant eens lezen. Echt lezen. Dus een paar weken lang van voor naar achteren. Alle smaken komen aan bod. Zowel pro-EU'ers als anti-EU'ers. En ook opiniemakers die ageren tegen het opvangen van vluchtelingen worden aan het woord gelaten.
Wat kost dat?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163318652
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat die landen dat geld krijgen en niet producten ter waarde van het geld, en daarmee betaald men dan via die ontwikkelings hulp de eigen economie?
Dat kost per saldo nog steeds geld.
  zondag 26 juni 2016 @ 19:24:55 #175
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163318668
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Een veel interessantere vraag is waarom de bevolking zo gemakkelijk op te zetten was tegen de joden.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')