abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163317578
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die klap gaat meevallen, de koersen herstellen zich nu al.
Er zijn initiële kosten waar Britten mee te maken krijgen, maar zoals ik al zei: de ontwikkelingshulp kan naar nul en er valt genoeg te bezuinigen op niet-westerse immigranten.
Knul, het is feitenvrij lullen wat jij doet. Je roept maar wat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163317609
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als er iemand feitenvrij lult, dan ben jij het.

Hier nog een artikel met wat leuke tweets van onze 'kwaliteitsmedia' :r http://tpo.nl/2016/06/24/(...)ratiehatende-tweets/
pi_163317625
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij ook.
Maar eh gefeliciteerd hè, ik denk wel dat een brexit er nooit van komt.
Blij nu?
I´m back.
pi_163317640
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Als er iemand feitenvrij lult, dan ben jij het.

Hier nog een artikel met wat leuke tweets van onze 'kwaliteitsmedia' :r http://tpo.nl/2016/06/24/(...)ratiehatende-tweets/
Middlename idd.
I´m back.
pi_163317656
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij ook.
Blij nu?
:D Maak je er nu een persoonlijk prestigeproject van? _O-
pi_163317659
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij ook.
Blij nu?
Nee. Ik vind dat de Brexit moet worden doorgevoerd.
  zondag 26 juni 2016 @ 18:50:59 #107
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163317660
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:31 schreef agter het volgende:
Ik denk dat er geen Brexit komt. Het verschil in stemmen is er te klein voor. Het risico voor het VK te groot.
Nogmaals, het is een discrete vraag, er bestaat geen tussenweg! Ofwel verlaat je de EU ofwel steek je de middelvinger op naar de meerderheid van de stemgerechtigde bevolking. Het laatste kan je doen maar dat is politieke zelfmoord en die Brexit zal er komen, desnoods na wat onaangename wisselingen van de wacht/macht. Neem er bovendien maar vergif op in dat er binnen een paar jaar nog een referendum komt en dat het percentage voorstanders aanzienlijk groter gaat zijn. En dan heb je wel een goede reden om nog een referendum te houden aangezien de uitslag is genegeerd.

Het is voor mij bovendien onduidelijk waarom het er voor jou toe doet of dat je 2 procentpunt of 20 procentpunt meer scoort dan het andere kamp. De afspraak was duidelijk: de grens lag op 50,0...0%, niet op 55% of 60% of zo. Had je dat gewild dan had je voor de wedstrijd die spelregel moeten voorstellen, daar kan je niet achteraf over zeuren nadat het spel is gespeeld.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 26 juni 2016 @ 18:51:57 #108
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163317682
Is iedereen hier trouwens alweer vergeten dat Cameron reeds is afgetreden? :?
Als iets duidelijk maakt dat de regering de uitslag van het referendum steunt...
#NoDAPL
pi_163317708
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Alsof het allemaal mijn schuld is.
pi_163317721
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee. Ik vind dat de Brexit moet worden doorgevoerd.
Gaat niet gebeuren, Koos. Zijn echt op zijn minst twee heel valide en democratische middelen om dit te voorkomen. 1) via lagerhuis en nieuwe verkiezingen en 2) blokkade Schotland.
Er komt gewoon geen brexit, daarna zal de reactie van EU zijn, meer EU.
I´m back.
pi_163317724
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Alsof het allemaal mijn schuld is.
Prachtig als mensen je groter maken dan je daadwerkelijk bent.
pi_163317739
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb toch geen prestige, wat denk jij nou? :D.
I´m back.
pi_163317741
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nogmaals, het is een discrete vraag, er bestaat geen tussenweg! Ofwel verlaat je de EU ofwel steek je de middelvinger op naar de meerderheid van de stemgerechtigde bevolking. Het laatste kan je doen maar dat is politieke zelfmoord en die Brexit zal er komen, desnoods na wat onaangename wisselingen van de wacht/macht. Neem er bovendien maar vergif op in dat er binnen een paar jaar nog een referendum komt en dat het percentage voorstanders aanzienlijk groter gaat zijn. En dan heb je wel een goede reden om nog een referendum te houden aangezien de uitslag is genegeerd.
Helemaal mee eens.

Je ziet nu al dat het met die economische klap meevalt en de koersen alweer herstellen. De bangmakerij is volledig ongegrond en daarom zullen nog meer Britten voor leave-stemmen.

In Nederland zitten we met hetzelfde. De regering moet een keuze maken: Het verdrag niet ratificeren of de uitslag van het referendum naast zich neer leggen. Maar in plaats van kiezen overtreden ze de referendumwet.
  zondag 26 juni 2016 @ 18:54:27 #114
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163317752
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die klap gaat meevallen, de koersen herstellen zich nu al.
Er zijn initiële kosten waar Britten mee te maken krijgen, maar zoals ik al zei: de ontwikkelingshulp kan naar nul en er valt genoeg te bezuinigen op niet-westerse immigranten.
Die klap gaat meevallen maar niet om deze redenen. Het beëindige van het lidmaatschap heeft weinig invloed op de toestroom van niet-westerse immigranten. Goed, in theorie kan het dat de EU ons oplegt om X migranten te aanvaarden en dat de UK beslist om er weinig te ontvangen maar de internationale gemeenschap zal druk uitoefenen op de UK om bij te dragen en de UK zal hier gevoelig voor zijn omdat het de goodwill van de internationale gemeenschap nodig heeft, bijvoorbeeld omdat het handelsverdragen moet sluiten.
#NoDAPL
pi_163317755
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, Koos. Zijn echt op zijn minst twee heel valide en democratische middelen om dit te voorkomen. 1) via lagerhuis en nieuwe verkiezingen en 2) blokkade Schotland.
Er komt gewoon geen brexit, daarna zal de reactie van EU zijn, meer EU.
Dat maakt de weg voor een Nexit, Dexit, Hexit alleen maar gemakkelijker.
pi_163317789
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Die klap gaat meevallen maar niet om deze redenen. Het beëindige van het lidmaatschap heeft weinig invloed op de toestroom van niet-westerse immigranten. Goed, in theorie kan het dat de EU ons oplegt om X migranten te aanvaarden en dat de UK beslist om er weinig te ontvangen maar de internationale gemeenschap zal druk uitoefenen op de UK om bij te dragen en de UK zal hier gevoelig voor zijn omdat het de goodwill van de internationale gemeenschap nodig heeft, bijvoorbeeld omdat het handelsverdragen moet sluiten.
Ik heb niets gezegd over niet-westerse migranten die binnen komen. De Brexit heeft inderdaad weinig invloed op de toestroom van niet-westerse migranten. Die kwamen illegaal en blijven illegaal komen. Ik bedoelde met mijn opmerkingen over bezuinigen niet het tegenhouden van mensen, maar het bezuinigen op multikulti-subsidies en uitkeringen voor niet-westerse migranten.
  zondag 26 juni 2016 @ 18:56:36 #117
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163317809
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
Maar voor sommige lieden is het pas goed als die zich enkel ongenuanceerd en eenzijdig uitlaten, zoals een Geenstijl wel doet.
Dat zal best maar dat is niet de reden dat ik vind dat GeenStijl toegevoegde waarde heeft, de toegevoegde waarde zit in de andere biassen dan die veel andere media hebben en daarmee dus het vergroten van de pluriformiteit.

Ik ben het zeker niet met je eens dat wij voldoende goede media hebben. Noem bijvoorbeeld maar eens een Nederlands alternatief voor The Huftington Post. Kom niet met Joop aankakken. ;)
Ook niet met De Correspondent of zo, op tal van punten (schaal, 'krant' vs. weblog) is dat niet te vergelijken.
Een ander voorbeeld: welke Nederlandse krant plaatst zoveel kwaliteitsartikelen als dat de beste kranten in de rest van de wereld doen. Ik heb het over kwaliteitsvolle longreads.
#NoDAPL
pi_163317821
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:34 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Brexit is natuurlijk hetzelfde verhaal. Als 48% voor had gestemd was er niet zo moeilijk gedaan en had de "domme lowlife" arbeider gewoon weer aan het werk gemoeten zonder te morren. Net als dat de Oekraine deal gewoon was doorgegaan als er een meerderheid was, er zou dan echt niet gezegd worden: "Mwao met 48% tegen kunnen we eigenlijk niet ratificeren omdat het bijna de helft van de bevolking is.".

Als jij gelooft dat politici zo eerlijk in elkaar zitten dan houdt het op. Daar geloof ik namelijk absoluut niet in.
Hier een artikel over de leugens en de leugenaars:
https://www.theguardian.c(...)ichael-gove-eu-liars
Make my day!
pi_163317825
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat maakt de weg voor een Nexit, Dexit, Hexit alleen maar gemakkelijker.
Nee, ik denk het niet. Zal nevernooitniet een Nexit-referendum gehouden worden hier in NL. Ja, of Greet moet 51% van de stemmen tijdens parlementsverkiezingen krijgen, maar die kans is gering.
Andere landen zullen dezelfde blokkades kunnen opwerpen.
I´m back.
pi_163317833
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We hebben prima media. Maar voor sommige lieden is het pas goed als die zich enkel ongenuanceerd en eenzijdig uitlaten, zoals een Geenstijl wel doet.
GS is ongenuanceerd, maar lang niet zo eenzijdig als de NOS en de VARA :r
  zondag 26 juni 2016 @ 18:59:17 #121
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163317893
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:56 schreef agter het volgende:

[..]

The Brexit figureheads had no plan besides exploiting populist fears and dismissing experts who rubbished their thinking
Het lijkt me niet echt NPOV. Over Farage wordt nauwelijks gesproken en laat hij nu de aanvoerder zijn. Te veel emoties bij de schrijver?
Dit krantje heeft trouwens regelmatig wel goede stukjes (buiten de celebrity-afdeling :@).
#NoDAPL
pi_163317895
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat zal best maar dat is niet de reden dat ik vind dat GeenStijl toegevoegde waarde heeft, de toegevoegde waarde zit in de andere biassen dan die veel andere media hebben en daarmee dus het vergroten van de pluriformiteit.

Ik ben het zeker niet met je eens dat wij voldoende goede media hebben. Noem bijvoorbeeld maar eens een Nederlands alternatief voor The Huftington Post. Kom niet met Joop aankakken. ;)
Ook niet met De Correspondent of zo, op tal van punten (schaal, 'krant' vs. weblog) is dat niet te vergelijken.
Het enige wat we hebben aan onafhankelijke media is GeenStijl, The Post Online en Cafe Weltschmerz. Waarbij de eerst genoemde niet neutraal is, maar wel onafhankelijk en niet gelijkgeschakeld aan de mainstreammedia.

Daarnaast heb je nog wat kleine persoonlijke sites zoals die van Joost Niemöller, die weliswaar niet neutraal zijn maar wel een alternatief geluid laten horen.

Powned en de Dagelijkse Standaard zijn hopeloos mislukt.

Dat is bitter weinig.
pi_163317922
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

GS is ongenuanceerd, maar lang niet zo eenzijdig als de NOS en de VARA :r
Ik vind GS een absolute kut site. Kan ik me kapot gaan ergeren op wat er allemaal geschreven staat, maar ik bespaar me de hoge bloeddruk door er zelden op te kijken. Misschien een ideetje.
pi_163317981
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 19:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vind GS een absolute kut site. Kan ik me kapot gaan ergeren op wat er allemaal geschreven staat, maar ik bespaar me de hoge bloeddruk door er zelden op te kijken. Misschien een ideetje.
Dat kan. Ieder heeft eigen voorkeuren voor media. Maar de mainstreammedia roepen allemaal dezelfde agitprop en GeenStijl heeft een ander geluid en dat is al heel wat waard.
  zondag 26 juni 2016 @ 19:03:40 #125
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163318015
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 18:56 schreef agter het volgende:

[..]

Wel een beetje een voorbarig stuk. Vrijdag hadden we de uitslag. De uitlatingen dat ze geen flauw idee hebben wat ze doen kunnen gewoon bij het spel met de EU horen.

Op dit niveau van spel zeg je niet zomaar wat, helemaal nu niet. Radiostilte totdat je wat wilt vertellen.

De remain campaign draait ook nog op volle toeren. Ben benieuwd wat ze daar zelf op te zeggen hebben bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')