SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hazes als slaapmuts.... - interessant als nieuwe TT....quote:Op zondag 26 juni 2016 04:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb in de loop der jaren gemerkt dat ik rustiger slaap als hazes gepasseerd is
Ja, toe maar... - kaap ook nog maar even de lapo voor m'n neus weg.quote:Op zondag 26 juni 2016 04:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ja en nu dus echt, dag en doe
Ow, en de lapo
quote:Op zondag 26 juni 2016 04:14 schreef MaryMouse het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wat is Radio 49?
Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]truste xxSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'saandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
quote:Op zondag 26 juni 2016 04:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hazes als slaapmuts.... - interessant als nieuwe TT....
[..]
Ja, toe maar... - kaap ook nog maar even de lapo voor m'n neus weg.
quote:
Je was me nét te snel afquote:Op zondag 26 juni 2016 04:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]waar waren de stoere knapen om een nieuwe TT te openen?
ik ben geen openingsmanquote:Op zondag 26 juni 2016 04:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]waar waren de stoere knapen om een nieuwe TT te openen?
Ik zou muis een slaapmuts hebben genoemd in de TT, dus wellicht is het beter dat ze zelf nog even ingreep.quote:
okquote:Op zondag 26 juni 2016 04:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou muis een slaapmuts hebben genoemd in de TT, dus wellicht is het beter dat ze zelf nog even ingreep.
het idee was beterquote:Op zondag 26 juni 2016 04:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ook vrij matig, ik weet het.
* Elfletterig gaat zo ook eens slapen
Leuke filmpjes ja.quote:Op zondag 26 juni 2016 08:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb pas 10 minuten van het EK bekeken, maar dit is wel de moeite waard...![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2016 10:09 schreef MadMaster het volgende:
'Laat Mij Maar Alleen', hoe symbolisch...
quote:Op zondag 26 juni 2016 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen wat ik voor je voel en hoe ik het bedoel, maar...
Als je het zo schrijft slaat het nog minder ergens op.quote:
'Van Swieten, Van Swieten', hebben we ook wel gezongen...quote:Op zondag 26 juni 2016 11:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het zo schrijft slaat het nog minder ergens op.
Met Van Gelder op de foto.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Van Swieten, Van Swieten', hebben we ook wel gezongen...
[ afbeelding ]
Deze show is gesponserd door rozenkwekerij Keijzers.quote:
Man wat heb je lekkere tieten ?quote:Op zondag 26 juni 2016 11:17 schreef MadMaster het volgende:
Te veel, te vaak...
Maar wat dan in godsnaam
quote:Op zondag 26 juni 2016 11:39 schreef just me het volgende:
En wat heb ik.... een mondhygienist met een hazenlip
het ging over van Swietenquote:Op zondag 26 juni 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft kan ik me niet echt op de borst kloppen...
Snotmonster?quote:
Dat hoor ik niet...quote:Op zondag 26 juni 2016 11:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Snotmonster?![]()
Dit gaat trouwens over Sammy.
Ik ga om 12.00 uur pas naar de film.quote:
laat me dan maar alleenquote:
dat voelt als veilig in de armen van Jezusquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 11:51 schreef just me het volgende:
[..]
dat voelt als veilig in de armen van Jezus
Maar dan zonder haar.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:51 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2016 11:51 schreef just me het volgende:
[..]
Tja, als niet dan moeten ze nog veel afbeeldingen aan gaan passen.quote:
Ze hadden toen nog geen Photoshop...quote:Op zondag 26 juni 2016 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, als niet dan moeten ze nog veel afbeeldingen aan gaan passen.
Hij hangt aan een stokquote:Op zondag 26 juni 2016 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zal je armen maar niet kunnen gebruiken...
Als je er niet in gelooft heb je er ook geen beeld van, en de Afrikanen beweren dat ie zwart was, mij zal het eerlijk gezegd worst wezen.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hadden toen nog geen Photoshop...
Iedereen doet dat...quote:Op zondag 26 juni 2016 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je er niet in gelooft heb je er ook geen beeld van, en de Afrikanen beweren dat ie zwart was, mij zal het eerlijk gezegd worst wezen.
Dit is toch pas uit midden jaren 80?quote:Op zondag 26 juni 2016 11:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit heb ik in de jaren 70 live gezien, met de middelbare school naar de schouwburg.
Dat was me het avondje wel.![]()
Weet je het zeker?quote:Op zondag 26 juni 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is toch pas uit midden jaren 80?
1986...quote:Op zondag 26 juni 2016 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Je kan gelijk hebben hoor, ik herinner me niet specifiek dit nummer, maar wel soortgelijke nummers, zeker weet ik nog de 'Beschaafde Tango'.
Hé Belsen, gezellig dat je weer eens langskomt !quote:
Net als Jamiroquai, schijnbaar.quote:
En dan heb je de Bomfunk MC's en Rob Zombie nog niet eens gehad.quote:
Eetlepels, theezeefjes, trekezels en meeëters zal ik haar niet aanrekenen...quote:Op zondag 26 juni 2016 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Als mjjn vrouw iets post met heel veel eeeeeeee's erin, gewoon negeren die hap
wil je erover pratenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Als mjjn vrouw iets post met heel veel eeeeeeee's erin, gewoon negeren die hap
quote:Op zondag 26 juni 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eetlepels, theezeefjes, trekezels en meeëters zal ik haar niet aanrekenen...
De Manic Monday is yours...quote:Op zondag 26 juni 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig overweegt om morgenavond weer te gaan draaien
Hoeft toch ook niet? Ik vul gewoon de leegte in die MadMaster achterlaat. En zo kort na het Britse referendum is Panic Monday wel een mooie showtitel.quote:
Na een dag als vandaag schiet ik vol bij deze mooie woorden...quote:Op zondag 26 juni 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vul gewoon de leegte in die MadMaster achterlaat.
Awquote:Op zondag 26 juni 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een dag als vandaag schiet ik vol bij deze mooie woorden...
quote:Op zondag 26 juni 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:06 schreef belsen het volgende:
Ja, weer Djoerèn Djoerèn. Dat maakt Djoerèn Djoerèn Djoerèn Djoerèn Djoerèn Djoerèn. Hij gaat weer uit.
We slepen ons wel door de zomer heen. Het is stil zonder jou.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We slepen ons wel door de zomer heen. Het is stil zonder jou.
Bijna, morgen weer!quote:
Nog steeds wakker.quote:Op maandag 27 juni 2016 05:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna, morgen weer!
Ik moet alleen wel vervoer naar huis zien te regelen!
Nog steeds wakker, of vroeg op?
Ah, herkenbaar!quote:Op maandag 27 juni 2016 05:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog steeds wakker.Mijn ritme is hopeloos van slag.
Gaat best goed.quote:Op maandag 27 juni 2016 05:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, het is ook nog net morgen hier!
Hoestie daar?
Verminderen, neem ik aan. 100% voorkomen lijkt me nagenoeg onmogelijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 05:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat best goed.
Morgen weer naar Nederland, las ik?
Jetlag kun je voorkomen.
Mocht je vandaag om 20:00 uur (NL tijd) niet kunnen slapen, dan draai ik muziekjes op Radio 49quote:Op maandag 27 juni 2016 05:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar!En gaat de komende dagen sowieso leuk worden met de jetlag.
Dan zit ik in het vliegtuig.quote:Op maandag 27 juni 2016 06:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mocht je vandaag om 20:00 uur (NL tijd) niet kunnen slapen, dan draai ik muziekjes op Radio 49
(Mijn tweede show alweer)
Goede reis alvastquote:Op maandag 27 juni 2016 06:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zit ik in het vliegtuig.Maar thx voor het aanbod!
Dat antwoord zal ongetwijfeld komen als ToT weer onder ons isquote:Op maandag 27 juni 2016 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag is: Alleen of met aanhanger?
Ik verwachtte ook geen antwoord van je...quote:Op maandag 27 juni 2016 07:20 schreef just me het volgende:
[..]
Dat antwoord zal ongetwijfeld komen als ToT weer onder ons is
quote:Op maandag 27 juni 2016 07:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook geen antwoord van je...
quote:Op maandag 27 juni 2016 07:01 schreef just me het volgende:
goedemorgen en ToT welkom bijna terug !!
Whehehe de aanhanger komt over een paar maandjes, als het goed is.quote:Op maandag 27 juni 2016 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag is: Alleen of met aanhanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Is het te doen, afwachten op een vliegveld op de Fillipijnen btw?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:01 schreef knokkels het volgende:
Wakker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pleur een pot koffie naar binnen, zou ik zeggen!
![]()
Bezig mee bennendequote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]Pleur een pot koffie naar binnen, zou ik zeggen!
Er is wifi en er is te vreten!quote:Op maandag 27 juni 2016 11:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is het te doen, afwachten op een vliegveld op de Fillipijnen btw?
Ha! ToT
Zijn de bananen ook goed te doen?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is wifi en er is te vreten!
Verder gaat het er hier aan toe zoals je in een bananenrepubliek zou verwachten.Onduidelijke wachtrijen, vage mensen die ergens dingen komen controleren en een krabbel zetten enz.
nahhhhhhhquote:
Timing!quote:Op maandag 27 juni 2016 11:10 schreef knokkels het volgende:
constant prachtig helder weer op het evenement, en we komen thuis en het begint een partij los te barsten
Overal waar wij komen schijnt de zonquote:
Kom jij me morgen ff op Schiphol ophalen dan?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Overal waar wij komen schijnt de zon
Ik leef nog.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef ToT het volgende:
Pfff als ik thuis kom, het nieuws maar eens teruglezen. Brexit, een shooting door een islamietje, Trump loopt ineens achter in de peilingen.....what else?
quote:
FTFYquote:
Altijd fijn als je vintage apparatuur koopt.quote:Item condition:
Used
“Excellent++”
Nice, wat staat er op je verlanglijstje?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd fijn als je vintage apparatuur koopt.
quote:
Al gekocht, even wachten, is onderweg vanuit Japan.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nice, wat staat er op je verlanglijstje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al gekocht, even wachten, is onderweg vanuit Japan.Ah! Je gaat een Roland kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
Keep the soul alive!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja goed he.quote:
Ja we rommelen door.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja goed he.Ben al aan de terugreis begonnen. Nu nog ff wachten op Manila airport.
Hoestie daar?
dat duurt nog heeeeeeel lang. Eerst ons bed en dan de kast en het bed van je dochter en dan nog honderd dozen uitpakken en de bank monteren enzoquote:Op zondag 26 juni 2016 21:20 schreef Symphonic het volgende:
De studio staat klaar voor verhuizing....
Duurt nog wel even voor het weer in elkaar kan
Die dag komt wel, of wij hem gaan meemaken is een ander verhaal, maar laten we vooral voorzichtig zijn en rustig blijven.quote:
Precies. Stay calm and enjoy life.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dag komt wel, of wij hem gaan meemaken is een ander verhaal, maar laten we vooral voorzichtig zijn en rustig blijven.
[quote:Op maandag 27 juni 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dag komt wel, of wij hem gaan meemaken is een ander verhaal, maar laten we vooral voorzichtig zijn en rustig blijven.
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mij?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
[
[..]
img]http://crackberry.com/sit(...)82.jpg?itok=g3zMr7PV[/img]
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mij?
Ik heb me net een bergje gehakt en wil me net eentje opsteken.
quote:
Goede reis.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:54 schreef ToT het volgende:
Boarding is binnen een kwartier, ik sluit af!Tot morgen peeps!
Veilige thuisreis ToT!quote:Op maandag 27 juni 2016 12:54 schreef ToT het volgende:
Boarding is binnen een kwartier, ik sluit af!Tot morgen peeps!
Da E Uuuuuuuuuuuu reffahendahmquote:
Oh lekker, big oopsiequote:Op maandag 27 juni 2016 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja joh, heeft de verhuizer het niet in de agenda gezet. Pfff, de soap gaat gewoon door....
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja joh, heeft de verhuizer het niet in de agenda gezet. Pfff, de soap gaat gewoon door....
Lekker danquote:Op maandag 27 juni 2016 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Je zou maar een strakke planning hebbenquote:Op maandag 27 juni 2016 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu is donderdag ook niet zo'n drama, maar netjes is het niet
dan had hij een probleem gehad, wij niet, maar nu konden we het in goed overleg oplossenquote:Op maandag 27 juni 2016 14:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je zou maar een strakke planning hebben
Ik bedoelde jullie planning dan ookquote:Op maandag 27 juni 2016 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan had hij een probleem gehad, wij niet, maar nu konden we het in goed overleg oplossen
we kunnen tot in het oneindige bij mijn schoonmoeder logeren,maar dat is niet de bedoeling natuurlijk. Het begint hier al een klein beetje als thuis te voelen, zo met mijn meubels en steeds wat meer dingen uit dozen in de kasten.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[reclamespot]
Vanavond om 20:00 uur op Radio 49: MPanic Monday!
[/reclamespot]
Klinkt ernstigquote:Op maandag 27 juni 2016 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels krijgt een vaag idee over een jingle, speelt het in zijn hoofd af en stapt van dat idee af
Ik hoorde meteen al dat de timing off wasquote:
* Elfletterig is iets heel zieligs in elkaar aan het knutselenquote:Op maandag 27 juni 2016 16:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoorde meteen al dat de timing off was
Selfsupporting...quote:Op maandag 27 juni 2016 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig is iets heel zieligs in elkaar aan het knutselen
Ja hallo nou ga ik ook knutselen hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig is iets heel zieligs in elkaar aan het knutselen
nee zou ik niet doen beetje te zuur dan liever chorizoquote:Op maandag 27 juni 2016 16:46 schreef knokkels het volgende:
Eerst een halve cervelaatworst wegkanen, en dan als ie op is bedenken dat ie best wel in een omeletje had gekund
is bij mij ook last minute werk soms verander ik nog tijdens het draaienquote:Op maandag 27 juni 2016 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
Jingle af. Nu snel verder met tracks selecteren voor vanavond
Post naar AIVD geforward wegens ISIS-connectiesquote:
ja maar dfan had ik weer naar de winkel gemoeten.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee zou ik niet doen beetje te zuur dan liever chorizo
quote:Op maandag 27 juni 2016 16:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Post naar AIVD geforward wegens ISIS-connecties
Ik moet ook nog. En ik heb geen zin. Oh well...quote:Op maandag 27 juni 2016 16:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
ja maar dfan had ik weer naar de winkel gemoeten.
Speaking of which.. Misschien is dat geen slecht plan
quote:Op maandag 27 juni 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
Joy, onverwachte tussenlanding in Tapei!
Iedereen er uit, alles meenemen, en wachten terwijl het vliegtuig helemaal schoongemaakt wordt.
Oei.... klinkt als ernstige vertragingquote:Op maandag 27 juni 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
Iedereen er uit, alles meenemen, en wachten terwijl het vliegtuig helemaal schoongemaakt wordt.
ook nog naar dubai, kleine wereldreisquote:Op maandag 27 juni 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
Doe ik!quote:
Nee, zat in de totale reistijd inbegrepen, alleen zag ik het nergens vermeld staan toen ik de reis boekte.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei.... klinkt als ernstige vertraging
Uhm... Waren ze wat vergeten schoon te maken of was er een passagier die.. of ... of...quote:Op maandag 27 juni 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
Mijn vlucht naar Venezuela ging ook van Amsterdam naar Porlamar naar Curacao (waar iedereen eruit geschopt werd om schoon te maken en bij te tanken) terug naar Amsterdam. En dan weer het hele riedeltje van voor af aan.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:07 schreef knokkels het volgende:
Uhm... Waren ze wat vergeten schoon te maken of was er een passagier die.. of ... of...
Hehehe, neuh, extra passagiers oppikken, en dit is een standaard eis van de regering hier!quote:Op maandag 27 juni 2016 17:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhm... Waren ze wat vergeten schoon te maken of was er een passagier die.. of ... of...
"Ik wil niet mee! Ik wil niet!quote:Op maandag 27 juni 2016 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe, neuh, extra passagiers oppikken, en dit is een standaard eis van de regering hier!
"Je kunt nu makkelijk Europa in!"quote:Op maandag 27 juni 2016 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Ik wil niet mee! Ik wil niet!"
-"Je moet! Dat is een eis van de regering!"
Surprise! U heeft een gratis reis gewonnen!quote:Op maandag 27 juni 2016 17:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Ik wil niet mee! Ik wil niet!"
-"Je moet! Dat is een eis van de regering!"
"Maar ik heb niet eens geboekt!"quote:
Wij zijn de regering. U kunt ons vertrouwen.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Maar ik heb niet eens geboekt!"
-"Niks mee te maken. Instappen!!"
quote:Op maandag 27 juni 2016 17:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wij zijn de regering. U kunt ons vertrouwen.
"Dames en heren, we gaan nog niet boarden."quote:Op maandag 27 juni 2016 17:14 schreef ToT het volgende:
"Radies an gentremen. Plies remain seat. This is a pre-bording message."
quote:Op maandag 27 juni 2016 17:14 schreef ToT het volgende:
"Radies an gentremen. Plies remain seat. This is a pre-bording message."
quote:
Hopelijk betekent het morgen niet: Teheran Onverwachte Tussenstop of Tbilisi Onverwachte Tussenstopquote:
Als ie uitstapt, of weer instapt en de slurf naar het vliegtuig is stucqquote:Op maandag 27 juni 2016 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk betekent het morgen niet: Teheran Onverwachte Tussenstop of Tbilisi Onverwachte Tussenstop
quote:Op maandag 27 juni 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ie uitstapt, of weer instapt en de slurf naar het vliegtuig is stucq
ToT On Tarmac
Ik verdenk Knokkels.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Okay, wie heeft de politie gebeld en naar mijn huis gestuurd? Zeg maar, wie was het?!
Ik had net twee cops aan de deur die zeiden dat ze naar mijn adres gestuurd waren.
Ja, ik ook! Maar ik wilde het wat algemener houden, zodat hij zich niet meteen aangevallen voeltquote:
Ik was het niet.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Maar ik wilde het wat algemener houden, zodat hij zich niet meteen aangevallen voelt
Mja, misschien heeft het te maken met die drie vrouwen die vastgeketend zitten in mijn kelderbox. Maar ja, daar vroegen de cops niet naar.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:59 schreef knokkels het volgende:
Dat is dan weer buiten het feit dat ik je adres niet weet.
Maar nu zijn we wel allemaal benieuwd over het waarom van deze intrigerende zaak
Kwamen ze de weg vragen?quote:Op maandag 27 juni 2016 18:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft het te maken met die drie vrouwen die vastgeketend zitten in mijn kelderbox. Maar ja, daar vroegen de cops niet naar.
Nee, ze waren kennelijk gebeld door iemand op mijn adres, maar die vrouwen in mijn kelderbox hebben helemaal geen telefoon.quote:
Heb je misschien een fiets in je kelder staan?quote:Op maandag 27 juni 2016 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ze waren kennelijk gebeld door iemand op mijn adres, maar die vrouwen in mijn kelderbox hebben helemaal geen telefoon.
Rare zaak hoor.
Tering! Dát is het!quote:Op maandag 27 juni 2016 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je misschien een fiets in je kelder staan?
U heeft een probleem, en niemand anders kan helpen....quote:Op maandag 27 juni 2016 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tering! Dát is het!![]()
Opgehelderd!![]()
Gelukkig niet gepletquote:Op maandag 27 juni 2016 18:11 schreef Melting het volgende:
Moeder en kind bijna geplet bij liftongeval Bart Smit
Ik las dit, en ik schrok.
Inderdaad.... je moet er niet aan denken.....quote:
quote:Programma van vandaag
18:45 - 20:00 Jan Bergsma - Ska
20:00 - 22:00 DJ11 - Panic Monday
quote:Op maandag 27 juni 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal de stilte hier zo even doorbreken...
[..]
Het is meer dat ik een jingle heb gemaakt die nergens meer op slaatquote:
Ik zat toch even wat te pielen, dus waarom niet...quote:Op maandag 27 juni 2016 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Komt een beetje onverwacht, maar ik ben ingeschakeld
Fixed...quote:Op maandag 27 juni 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is meer dat ik een jingle heb gemaakt die nergens meer op slaat
(maar dat merk je straks om 20:00 uur wel)
quote:Programma van vandaag
18:45 - 20:00 Jan Bergsma - Ska
20:00 - 22:00 DJ11 - Panic Monday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |