Hé Belsen, gezellig dat je weer eens langskomt !quote:
Net als Jamiroquai, schijnbaar.quote:
En dan heb je de Bomfunk MC's en Rob Zombie nog niet eens gehad.quote:
Eetlepels, theezeefjes, trekezels en meeëters zal ik haar niet aanrekenen...quote:Op zondag 26 juni 2016 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Als mjjn vrouw iets post met heel veel eeeeeeee's erin, gewoon negeren die hap
wil je erover pratenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Als mjjn vrouw iets post met heel veel eeeeeeee's erin, gewoon negeren die hap
quote:Op zondag 26 juni 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eetlepels, theezeefjes, trekezels en meeëters zal ik haar niet aanrekenen...
De Manic Monday is yours...quote:Op zondag 26 juni 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig overweegt om morgenavond weer te gaan draaien
Hoeft toch ook niet? Ik vul gewoon de leegte in die MadMaster achterlaat. En zo kort na het Britse referendum is Panic Monday wel een mooie showtitel.quote:
Na een dag als vandaag schiet ik vol bij deze mooie woorden...quote:Op zondag 26 juni 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vul gewoon de leegte in die MadMaster achterlaat.
Awquote:Op zondag 26 juni 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een dag als vandaag schiet ik vol bij deze mooie woorden...
quote:Op zondag 26 juni 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:06 schreef belsen het volgende:
Ja, weer Djoerèn Djoerèn. Dat maakt Djoerèn Djoerèn Djoerèn Djoerèn Djoerèn Djoerèn. Hij gaat weer uit.
We slepen ons wel door de zomer heen. Het is stil zonder jou.quote:Op zondag 26 juni 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We slepen ons wel door de zomer heen. Het is stil zonder jou.
Bijna, morgen weer!quote:
Nog steeds wakker.quote:Op maandag 27 juni 2016 05:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna, morgen weer!
Ik moet alleen wel vervoer naar huis zien te regelen!
Nog steeds wakker, of vroeg op?
Ah, herkenbaar!quote:Op maandag 27 juni 2016 05:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog steeds wakker.Mijn ritme is hopeloos van slag.
Gaat best goed.quote:Op maandag 27 juni 2016 05:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, het is ook nog net morgen hier!
Hoestie daar?
Verminderen, neem ik aan. 100% voorkomen lijkt me nagenoeg onmogelijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 05:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat best goed.
Morgen weer naar Nederland, las ik?
Jetlag kun je voorkomen.
Mocht je vandaag om 20:00 uur (NL tijd) niet kunnen slapen, dan draai ik muziekjes op Radio 49quote:Op maandag 27 juni 2016 05:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar!En gaat de komende dagen sowieso leuk worden met de jetlag.
Dan zit ik in het vliegtuig.quote:Op maandag 27 juni 2016 06:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mocht je vandaag om 20:00 uur (NL tijd) niet kunnen slapen, dan draai ik muziekjes op Radio 49
(Mijn tweede show alweer)
Goede reis alvastquote:Op maandag 27 juni 2016 06:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zit ik in het vliegtuig.Maar thx voor het aanbod!
Dat antwoord zal ongetwijfeld komen als ToT weer onder ons isquote:Op maandag 27 juni 2016 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag is: Alleen of met aanhanger?
Ik verwachtte ook geen antwoord van je...quote:Op maandag 27 juni 2016 07:20 schreef just me het volgende:
[..]
Dat antwoord zal ongetwijfeld komen als ToT weer onder ons is
quote:Op maandag 27 juni 2016 07:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook geen antwoord van je...
quote:Op maandag 27 juni 2016 07:01 schreef just me het volgende:
goedemorgen en ToT welkom bijna terug !!
Whehehe de aanhanger komt over een paar maandjes, als het goed is.quote:Op maandag 27 juni 2016 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag is: Alleen of met aanhanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Is het te doen, afwachten op een vliegveld op de Fillipijnen btw?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:01 schreef knokkels het volgende:
Wakker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pleur een pot koffie naar binnen, zou ik zeggen!
![]()
Bezig mee bennendequote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]Pleur een pot koffie naar binnen, zou ik zeggen!
Er is wifi en er is te vreten!quote:Op maandag 27 juni 2016 11:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is het te doen, afwachten op een vliegveld op de Fillipijnen btw?
Ha! ToT
Zijn de bananen ook goed te doen?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is wifi en er is te vreten!
Verder gaat het er hier aan toe zoals je in een bananenrepubliek zou verwachten.Onduidelijke wachtrijen, vage mensen die ergens dingen komen controleren en een krabbel zetten enz.
nahhhhhhhquote:
Timing!quote:Op maandag 27 juni 2016 11:10 schreef knokkels het volgende:
constant prachtig helder weer op het evenement, en we komen thuis en het begint een partij los te barsten
Overal waar wij komen schijnt de zonquote:
Kom jij me morgen ff op Schiphol ophalen dan?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Overal waar wij komen schijnt de zon
Ik leef nog.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef ToT het volgende:
Pfff als ik thuis kom, het nieuws maar eens teruglezen. Brexit, een shooting door een islamietje, Trump loopt ineens achter in de peilingen.....what else?
quote:
FTFYquote:
Altijd fijn als je vintage apparatuur koopt.quote:Item condition:
Used
“Excellent++”
Nice, wat staat er op je verlanglijstje?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd fijn als je vintage apparatuur koopt.
quote:
Al gekocht, even wachten, is onderweg vanuit Japan.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nice, wat staat er op je verlanglijstje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al gekocht, even wachten, is onderweg vanuit Japan.Ah! Je gaat een Roland kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
Keep the soul alive!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja goed he.quote:
Ja we rommelen door.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja goed he.Ben al aan de terugreis begonnen. Nu nog ff wachten op Manila airport.
Hoestie daar?
dat duurt nog heeeeeeel lang. Eerst ons bed en dan de kast en het bed van je dochter en dan nog honderd dozen uitpakken en de bank monteren enzoquote:Op zondag 26 juni 2016 21:20 schreef Symphonic het volgende:
De studio staat klaar voor verhuizing....
Duurt nog wel even voor het weer in elkaar kan
Die dag komt wel, of wij hem gaan meemaken is een ander verhaal, maar laten we vooral voorzichtig zijn en rustig blijven.quote:
Precies. Stay calm and enjoy life.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dag komt wel, of wij hem gaan meemaken is een ander verhaal, maar laten we vooral voorzichtig zijn en rustig blijven.
[quote:Op maandag 27 juni 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dag komt wel, of wij hem gaan meemaken is een ander verhaal, maar laten we vooral voorzichtig zijn en rustig blijven.
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mij?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
[
[..]
img]http://crackberry.com/sit(...)82.jpg?itok=g3zMr7PV[/img]
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mij?
Ik heb me net een bergje gehakt en wil me net eentje opsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |