Selfsupporting...quote:Op maandag 27 juni 2016 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig is iets heel zieligs in elkaar aan het knutselen
Ja hallo nou ga ik ook knutselen hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig is iets heel zieligs in elkaar aan het knutselen
nee zou ik niet doen beetje te zuur dan liever chorizoquote:Op maandag 27 juni 2016 16:46 schreef knokkels het volgende:
Eerst een halve cervelaatworst wegkanen, en dan als ie op is bedenken dat ie best wel in een omeletje had gekund
is bij mij ook last minute werk soms verander ik nog tijdens het draaienquote:Op maandag 27 juni 2016 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
Jingle af. Nu snel verder met tracks selecteren voor vanavond
Post naar AIVD geforward wegens ISIS-connectiesquote:
ja maar dfan had ik weer naar de winkel gemoeten.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee zou ik niet doen beetje te zuur dan liever chorizo
quote:Op maandag 27 juni 2016 16:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Post naar AIVD geforward wegens ISIS-connecties
Ik moet ook nog. En ik heb geen zin. Oh well...quote:Op maandag 27 juni 2016 16:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
ja maar dfan had ik weer naar de winkel gemoeten.
Speaking of which.. Misschien is dat geen slecht plan
quote:Op maandag 27 juni 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
Joy, onverwachte tussenlanding in Tapei!
Iedereen er uit, alles meenemen, en wachten terwijl het vliegtuig helemaal schoongemaakt wordt.
Oei.... klinkt als ernstige vertragingquote:Op maandag 27 juni 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
Iedereen er uit, alles meenemen, en wachten terwijl het vliegtuig helemaal schoongemaakt wordt.
ook nog naar dubai, kleine wereldreisquote:Op maandag 27 juni 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
Doe ik!quote:
Nee, zat in de totale reistijd inbegrepen, alleen zag ik het nergens vermeld staan toen ik de reis boekte.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei.... klinkt als ernstige vertraging
Uhm... Waren ze wat vergeten schoon te maken of was er een passagier die.. of ... of...quote:Op maandag 27 juni 2016 16:59 schreef ToT het volgende:
Mijn vlucht naar Venezuela ging ook van Amsterdam naar Porlamar naar Curacao (waar iedereen eruit geschopt werd om schoon te maken en bij te tanken) terug naar Amsterdam. En dan weer het hele riedeltje van voor af aan.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:07 schreef knokkels het volgende:
Uhm... Waren ze wat vergeten schoon te maken of was er een passagier die.. of ... of...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |