Alsof jij over een jaar niet huilt om het gemis van Krabby.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Iwan de nieuwe VI Feyenoordwatchtertwitter:iwanvanduren twitterde op zondag 26-06-2016 om 08:25:03Leuk dat EK. Maar vandaag start #Feyenoord de training. En ik begin als Feyenoord-watcher voor @VI. Uiteraard samen met @krabby. Zin in!!! reageer retweet
Het einde van Krabby is ingezet
Nee. Krabby is echt tenenkrommend. En wat Typisch zegt. Iwan is een baas.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij over een jaar niet huilt om het gemis van Krabby.
Lood om oud ijzerquote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede journalist.
Alleen is het Mkrabby en niet krabby
Dat weet ik. De wederhelft van het magische duo gaat ook al PSV watchen (Tommetje knipping). VI zet stappen ondanks dat ze op social media een soort Voetbalzone worden.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Krabby is echt tenenkrommend. En wat Typisch zegt. Iwan is een baas.
Realistisch zijn ze wel.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Altijd verwachtingsvol aan het begin van een nieuw seizoen hé (overigens niet allemaal persé positief).![]()
Maar zijn ze een beetje realistisch wat jou betreft?
quote:Dirk Kuyt nam deze zomer bewust even afstand van het voetbal. Aanbiedingen om in Turkije en bij de NOS het EK te analyseren sloeg de Feyenoorder met een goede reden af.
"Elf maanden per jaar staat mijn leven in het teken van voetbal, dan kan ik tegenover mijn gezin het niet maken om me ook tijdens de zomerstop met voetbal bezig te houden. Dus koos ik ervoor om lekker met de familie op vakantie te gaan", zegt Kuyt in gesprek met Metro. Het trainingsschema dat de technische staf van Feyenoord hem had meegegeven, nam hij niet mee op vakantie naar Aruba.
"Ik vind het belangrijk om volledig tot rust te komen. Met familie en vrienden is het dan heerlijk om te eten en te drinken wat ik wil", aldus Kuyt, die samen met Robin van Persie op Aruba was. "We zijn allebei voetbaldieren en onze families ook, dus dan gaat het automatisch veel over Fenerbahçe en Feyenoord. Ik zeg wel eens gekscherend tegen hem dat ik nog een jaartje samen met hem bij Feyenoord wil spelen, maar Robin zit in een heel andere periode van zijn carrière."
Zonder het gezien te hebben :quote:Op zondag 26 juni 2016 15:38 schreef Scrummie het volgende:
En Gio op de persco: kom er maar weer in met "Nietszeggend", "uitstraling van een lampekap", "Man man man"
Berghuis was er ook een paar dagen hoe die bij Dirk en Robin terecht komt vraag ik me af.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Kuyt en van Persie vrienden. Om 1 of andere reden had ik dat nou weer niet verwacht.
Nope.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder het gezien te hebben :
• Het winnen van de beker smaakt naar meer.
Alleen het eerste. Namen zijn niet genoemd, alleen dat ze nog een buitenspeler zoeken die het liefst op links én rechts kan.quote:• Selectie nagenoeg compleet. Berghuis is een type speler die voor iedere club een aanwinst is
Dirk is niet 1 keer genoemd.quote:• Blij dat Dirk nog een jaar heeft bijgetekend. Dirk is een kind van de club en een verlengstuk voor mij in het veld
Doelstellingen zijn nog niet bepaald.quote:• Een club als Feyenoord moet altijd mee doen om de titel
Naam is niet gevallen, maar dit was alleen het stukje van Rijnmond. Misschien dat andere journalisten de naam hebben geopperd.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:48 schreef onlogisch het volgende:
Er is ook niet 1 keer specifiek gevraagd naar Berghuis?
Ik vind het trainingspak juist tof. Eindelijk af van dat wegwerkerspakquote:Op zondag 26 juni 2016 15:53 schreef Maastoren het volgende:
Jammer dat er geen kraag op het thuisshirt zit. Trainingscollectie vind ik matig maar moet alles nog in het echt zien. Treurig dat er niks over gebleven is van de fakkelzee bij de eerste training. Het wordt weer helemaal niks allemaal. Zo, het seizoen is weer begonnen.
quote:Op zondag 26 juni 2016 15:53 schreef Maastoren het volgende:
Jammer dat er geen kraag op het thuisshirt zit. Trainingscollectie vind ik matig maar moet alles nog in het echt zien. Treurig dat er niks over gebleven is van de fakkelzee bij de eerste training. Het wordt weer helemaal niks allemaal. Zo, het seizoen is weer begonnen.
Model is prima. De kleuren vind ik niks. Maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk. Over een paar weken zal heel Rotterdam er wel weer in lopenquote:Op zondag 26 juni 2016 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het trainingspak juist tof. Eindelijk af van dat wegwerkerspak
Ik koop alleen presentatiepakken omdat ik van de trainingspakken de stof niet prettig vind. Deze is er alleen als trainingspak toch? Hij is wel netjes inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit wel een aardig pak. Zou kopen.
Sick, alleen jammer van het clublogoquote:Op zondag 26 juni 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ie kosten eigenlijk?quote:Op zondag 26 juni 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was niet in een ruit, wie moet er dan op links of in het centrum naast El Ahmadi staan behalve Vilhena?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:56 schreef satecl het volgende:
Heel mooi thuisshirt!
Is het een goed idee om 4-4-2 te gaan spelen? Met Kuyt aan de rechterkant op het middenveld. Volgens mij was hij dat ook bij Liverpool.
Bart Goor.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was niet in een ruit, wie moet er dan op links of in het centrum naast El Ahmadi staan behalve Vilhena?
Dat is wel even een kwaliteitsupgrade zeg. Betrouwbaar nieuws in aantocht?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Iwan de nieuwe VI Feyenoordwatchtertwitter:iwanvanduren twitterde op zondag 26-06-2016 om 08:25:03Leuk dat EK. Maar vandaag start #Feyenoord de training. En ik begin als Feyenoord-watcher voor @VI. Uiteraard samen met @krabby. Zin in!!! reageer retweet
Het einde van Krabby is ingezet
En dit is promotie? Koude kroketten eten in een guur stadion dat op instorten staat?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:18 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het leuk voor Iwan. Die werd na zijn metsjfiksingonderzoek opeens op vrouwenvoetbal gezet. Dat gun je niemand.
Het wil nog niet echt lukken he Pietertjequote:Op zondag 26 juni 2016 18:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dit is promotie? Koude kroketten eten in een guur stadion dat op instorten staat?
Waar heb je het over man?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dit is promotie? Koude kroketten eten in een guur stadion dat op instorten staat?
De simpelste shirts zijn eigenlijk altijd het mooist.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:40 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het nieuwe shirt maar gewoontjes. Niet echt bijzonder ofzo.
Prima toch? De zwarte accenten vind ik ook goed werken.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:40 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het nieuwe shirt maar gewoontjes. Niet echt bijzonder ofzo.
Je haalt er ook wel ff een paar aan he.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De simpelste shirts zijn eigenlijk altijd het mooist.
Die thuisshirts met die blokken achterop, die matrozenhals of die pauzeknop in de nek aan de voorkant
En dat goud vond ik ook afgrijselijk vorig seizoen.
Persoonlijk vind ik dat het minst mooie maar smaken verschillen en zo.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima toch? De zwarte accenten vind ik ook goed werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |