WE WOOOOORDE KAMPIOENquote:Het nieuwe thuisshirt maakt gebruik van de ‘adidas Climacool technologie’, waarbij alles draait om ademend vermogen. Vocht wordt zo snel mogelijk van het lijf afgevoerd, om zo comfortabel mogelijk en met een zo constant mogelijke lichaamstemperatuur te kunnen presteren
Ik heb niet het idee dat we dit seizoen 433 gaan spelen.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:47 schreef Slobeend het volgende:
Jørgensen: "Ik heb eigenlijk nog nooit in een 4-3-3 systeem gespeeld, altijd met twee aanvallers, maar ik wil het snel leren."
Ik zou 442 soelenquote:Op zondag 26 juni 2016 11:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat we dit seizoen 433 gaan spelen.
Met Adidas krijg je linksom of rechtsom onnodige strepen. Niks aan te doen helaas.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:28 schreef Scrummie het volgende:
Maar over de details; die strepen in de zij vind ik maar matig, de zwarte randjes bij de mouwen + hals vind ik wel leuk. Opel logo had wel iets kleiner gekund wat mij betreft.
Goed gescout.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:47 schreef Slobeend het volgende:
Jørgensen: "Ik heb eigenlijk nog nooit in een 4-3-3 systeem gespeeld, altijd met twee aanvallers, maar ik wil het snel leren."
Mooi shirtje hoor. Alleen blijft die grote vlek op het midden een smetje. Ze zullen wel afspraken hebben dat Opel standaard minimaal 40-45% van het shirt mag claimen voor die 4,0-4,5 miljoen...quote:
Hahaha!quote:Op zondag 26 juni 2016 12:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mooi shirtje hoor. Alleen blijft die grote vlek op het midden een smetje. Ze zullen wel afspraken hebben dat Opel standaard minimaal 40-45% van het shirt mag claimen voor die 4,0-4,5 miljoen...
Ja, misschien dat maar eens proberen dan.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanaf morgen (gok ik) voor 2/3 tientjes op Aliexpress
Jankerds.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Feyenoord, de club van het volk
Ik vind het trainingspak mooi. Maar die zal de 130 wel aantikken
Overigens ;
FRFCGODEN
[ afbeelding ]
Eens.quote:
Precies. Ik hoop eerlijk gezegd op nog minimaal een vleugelaanvaller (wel één die direct iets toevoegt) en een extra verdediger (maar dat mag best een back-up / breedte versterking zijn).quote:Op zondag 26 juni 2016 12:52 schreef De_Pel het volgende:
Ik vraag me oprecht af op basis waarvan Feyenoord dit seizoen denkt op 3 fronten te kunnen presteren. We hebben geen onaardige selectie, maar Er is maar 1 versterking gehaald, en heel misschien komt er nog 1 bij; een vleugelspeler. Meer staat er in principe niet op het lijstje. Ondertussen groeien spelers als beekie, karsdorp en vilhena natuurlijk wel door, maar zullen Kuyt en ahmadi bijvoorbeeld eerder minder worden. Ik denk dat je pas echt een beetje kan aanhaken als er in elke linie nog iemand bij komt.
Jan Arie mag sowieso opbokken. Spelers als Nieuwkoop, Bijlow en Gronsveld moet je gewoon verhuren. Er moet iemand komen die de concurrentie met karsdorp aan kan gaan en bij voorkeur evt ook lcv kan spelen. Een buitenspeler is een harde eis voor dit seizoen. Ik zou zelfs graag nog 1 middenvelder zien die echt iets toevoegt al zal dat wel buiten budget gaan vallen. Bovendien moeten er dan spelers weg. wmb mag ook de toorn worden verkocht.
Ik zie de koppen straks al weer voor me :quote:Op zondag 26 juni 2016 10:47 schreef Slobeend het volgende:
quote:Feyenoord haalt spits die niet in het systeem past
quote:Na een mislukt eerste seizoen bij Feyenoord floreert Jørgensen in het 4-4-2 van Cambuur
Niet zo negatief onlogicaGod. Zelfs ik ben voor nu afgestapt van het afbranden van van Geel voor elk wissewasje.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie de koppen straks al weer voor me :
[..]
[..]
Nee, wel voor een basisplek.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Vilhena nummer 10 heeft gekregen trouwens? Zou dat een voorbode zijn voor zijn positie?
Het betekent dat Feyenoord hem wel gaat laten spelen in de basis. Goed nieuws dus.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Vilhena nummer 10 heeft gekregen trouwens? Zou dat een voorbode zijn voor zijn positie?
Zie mijn PI ouwe reus. Ik wil 'm eerst aan het werk zienquote:Op zondag 26 juni 2016 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo negatief onlogicaGod. Zelfs ik ben voor nu afgestapt van het afbranden van van Geel voor elk wissewasje.
Ah oke, ik vatte hem anders op, je PIquote:Op zondag 26 juni 2016 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie mijn PI ouwe reus. Ik wil 'm eerst aan het werk zien
Ik had eerder het 6je voor 'm verwacht. Die is nu van Jan Arie.. Die neem ik aan niet in de basis start.quote:
Zie hierboven, Jan Arie heeft 6 gekregen. Die speelt hopelijk toch niet..quote:Op zondag 26 juni 2016 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het betekent dat Feyenoord hem wel gaat laten spelen in de basis. Goed nieuws dus.
Een rugnummer afpakken doe je niet zo snel. Hij had al 6.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had eerder het 6je voor 'm verwacht. Die is nu van Jan Arie.. Die neem ik aan niet in de basis start.
Oh zo. Ja oke, dan heb je een punt. Wist niet dat ie al 6 hadquote:Op zondag 26 juni 2016 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een rugnummer afpakken doe je niet zo snel. Hij had al 6.
Dat zijn nogal wat verwachtingen..quote:Op zondag 26 juni 2016 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben in principe genoeg middenvelders dus daar verwacht ik geen versterkingen.
Het liefst zou ik Gustafson zien spelen, maar ik verwacht niet dat hij op veel speeltijd kan rekenen.
Ik verwacht een middenveld met El Ahmadi, Kuyt en Vilhena,
Wel verwacht ik dat we er aanvallend iets op vooruitgaan.
Ook defensief verwacht ik dat onze verdedigers zich doorontwikkelen
Al met al verwacht ik wederom niet meer dan een 3e plaats,
Altijd verwachtingsvol aan het begin van een nieuw seizoen hé (overigens niet allemaal persé positief).quote:
Iwan de nieuwe VI Feyenoordwatchtertwitter:iwanvanduren twitterde op zondag 26-06-2016 om 08:25:03Leuk dat EK. Maar vandaag start #Feyenoord de training. En ik begin als Feyenoord-watcher voor @VI. Uiteraard samen met @krabby. Zin in!!! reageer retweet
Goede journalist.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Iwan de nieuwe VI Feyenoordwatchtertwitter:iwanvanduren twitterde op zondag 26-06-2016 om 08:25:03Leuk dat EK. Maar vandaag start #Feyenoord de training. En ik begin als Feyenoord-watcher voor @VI. Uiteraard samen met @krabby. Zin in!!! reageer retweet
Het einde van Krabby is ingezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |