Ja, we noemde het allebei ráár zag ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 06:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Jij woont ook niet zo ver hier vandaan.
Koffie doe ik ook nog even...
Heb ik overwogen, maar ik heb een docu gekeken tot 1.20 uur en toen was ik zo suf dat ik ze vergeten ben te pakken. Daarna hoefde het niet meer...quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Oordopjes MM.... oordopjes...dat pit je er gewoon doorheen ....
Extreem raar weer...quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, we noemde het allebei ráár zag ikkan je nagaan...
dan moet het wel raar zijn...
Ach, als dat het ergste is.quote:
Nee ik ga lekker soppenquote:Op donderdag 23 juni 2016 06:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou jij het dan maar niet droog...
Buiten nat, van binnen ookquote:
Ondergelopen kelders, we zijn het niet gewend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
Buiten nat, van binnen ook
Bij Merel is de kelder ondergelopen... straks maar eens even bellen of moeders nog to the rescue moet komen!succes allen deze dag !
Ik ben op een gegeven moment maar in een tuin onder een portiek gaan schuilen omdat ik op een gegeven moment echt naar adem moest happen om vooruit te komen op de fietsquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph moest slootje springen om bij zijn auto te komen, de hele boel staat hier onder water, je kunt overal zwemmen.
Je bent professioneel scheidsrechter?quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat was me het buitje wel vanochtend, en ik zat er midden in, werk is ook afgelast.
Voortaan maar een snorkelsetje onder de snelbinder stoppen...quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment maar in een tuin onder een portiek gaan schuilen omdat ik op een gegeven moment echt naar adem moest happen om vooruit te komen op de fiets
groenvoorziening werkt ook niet als je het gras aan gort loopt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent professioneel scheidsrechter?
Na vandaag groeit het in ieder geval weer behoorlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
groenvoorziening werkt ook niet als je het gras aan gort loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |