Ja, we noemde het allebei ráár zag ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 06:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Jij woont ook niet zo ver hier vandaan.
Koffie doe ik ook nog even...
Heb ik overwogen, maar ik heb een docu gekeken tot 1.20 uur en toen was ik zo suf dat ik ze vergeten ben te pakken. Daarna hoefde het niet meer...quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Oordopjes MM.... oordopjes...dat pit je er gewoon doorheen ....
Extreem raar weer...quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, we noemde het allebei ráár zag ikkan je nagaan...
dan moet het wel raar zijn...
Ach, als dat het ergste is.quote:
Nee ik ga lekker soppenquote:Op donderdag 23 juni 2016 06:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou jij het dan maar niet droog...
Buiten nat, van binnen ookquote:
Ondergelopen kelders, we zijn het niet gewend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
Buiten nat, van binnen ook
Bij Merel is de kelder ondergelopen... straks maar eens even bellen of moeders nog to the rescue moet komen!succes allen deze dag !
Ik ben op een gegeven moment maar in een tuin onder een portiek gaan schuilen omdat ik op een gegeven moment echt naar adem moest happen om vooruit te komen op de fietsquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph moest slootje springen om bij zijn auto te komen, de hele boel staat hier onder water, je kunt overal zwemmen.
Je bent professioneel scheidsrechter?quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat was me het buitje wel vanochtend, en ik zat er midden in, werk is ook afgelast.
Voortaan maar een snorkelsetje onder de snelbinder stoppen...quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment maar in een tuin onder een portiek gaan schuilen omdat ik op een gegeven moment echt naar adem moest happen om vooruit te komen op de fiets
groenvoorziening werkt ook niet als je het gras aan gort loopt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent professioneel scheidsrechter?
Na vandaag groeit het in ieder geval weer behoorlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
groenvoorziening werkt ook niet als je het gras aan gort loopt.
Ik wilde een yt reactie plaatsen, maar ik kan m ook in mn show draaien.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:48 schreef Karzai het volgende:
wat een plensbui de regenpijp kon het niet aan was even bang voor lekkage
Ik probeer doorgaans de zelfde dag en tijd aan te houden, zolang ik geen tijd heb om te rippen/taggen komt het gewoon neer op de dingen die in mn hoofd opkomen downloaden en daaruit een show opbouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:04 schreef Karzai het volgende:
ah je draait vanavond weer zie ik nu denk dat ik er wel bij kan zijn
In mijn beleving is cannabis net zo'n onschuldig plantje als de koffieplant, dat de maatschappij het anders labelt, tja, vreemd, maar dat betekent niet dat ik er anders tegenaan ga kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als dat het ergste is.
Ik lees wel over andere genotsmiddelen hier waarbij ik denk dat koffie extreem onschuldig is.
Ik hou vandaag het woord 'extreem' er in...
Welke plant is niet giftig?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In mijn beleving is cannabis net zo'n onschuldig plantje als de koffieplant, dat de maatschappij het anders labelt, tja, vreemd, maar dat betekent niet dat ik er anders tegenaan ga kijken.![]()
En een goedemorgen allemaal.
Wat noem je 'giftig'?quote:
Ben benieuwd wat die Britten gaan kiezen.quote:Bremain or Brexit?
Stembureaus open.
Inderdaad. Wel jammer dat het gros van de stemmen zullen voortkomen uit angst. Want beide kampen deden niks anders dan angst inboezemen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die Britten gaan kiezen.
ik heb niks tegen cannabis hoor, in tegendeel zelfsquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat noem je 'giftig'?![]()
Ik vind het meer 'kruidig'.
boeit me niet zo zijn voornamelijk de financiele instellingen die em knijpenquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel jammer dat het gros van de stemmen zullen voortkomen uit angst. Want beide kampen deden niks anders dan angst inboezemen.
Als we uit de EU stappen dan:......
Als we in de EU blijven dan.....
Jammer wel.
Dat ook. Samen met alle partijen die het puur om winstbejag gaat.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
boeit me niet zo zijn voornamelijk de financiele instellingen die em knijpen
Dat geloof ik best, maar denk dat jij het middel in een andere groep indeelt dan ik dat doe, ik schiet namelijk ronduit in de lach wanneer iemand het drugs noemt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb niks tegen cannabis hoor, in tegendeel zelfs
We zullen het zien, maar wat mij betreft blijven ze gewoon erin, dat voorkomt een hoop gedoe.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ook. Samen met alle partijen die het puur om winstbejag gaat.
Denk dat de samenwerking wel door zal gaan ook al stappen ze eruitquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ook. Samen met alle partijen die het puur om winstbejag gaat.
ik noem het geen drugs, ik noem het een plant. en zo'n beetje elke plant is giftig als je deze verkeerd gebruikt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar denk dat jij het middel in een andere groep indeelt dan ik dat doe, ik schiet namelijk ronduit in de lach wanneer iemand het drugs noemt.
Dat sowieso, het is dan wel een eiland, maar ze zijn ook afhankelijk van de rest.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat de samenwerking wel door zal gaan ook al stappen ze eruit
Dan is het alleen maar een symbolisch iets.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat de samenwerking wel door zal gaan ook al stappen ze eruit
Er valt weinig verkeerd te doen met cannabis, het enige dat je niet moet doen is het spul eten, omdat het dan lastig te doseren is en sowieso geen meerwaarde heeft, roken vind ik lekkerder, sterker nog, ik eet geen spacecake, vroeger wel gedaan, maar ik vind er niks aan dus.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik noem het geen drugs, ik noem het een plant. en zo'n beetje elke plant is giftig als je deze verkeerd gebruikt.
op sommige punten zoals immigratie zullen ze wel iets anders doen maar denk niet dat ze de import en export in gevaar willen brengenquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar een symbolisch iets.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er valt weinig verkeerd te doen met cannabis, het enige dat je niet moet doen is het spul eten, omdat het dan lastig te doseren is en sowieso geen meerwaarde heeft, roken vind ik lekkerder, sterker nog, ik eet geen spacecake, vroeger wel gedaan, maar ik vind er niks aan dus.
Eraan doodgaan is gewoon onmogelijk, dus waar hebben we het over?
Joh, over een dik jaar rook ik inmiddels 40 jaar lang dat spul, denk je nou werkelijk dat er nog iemand met nieuwe info kan komen die me doet besluiten met andere ogen tegen deze prachtige plant aan te kijken?quote:
Jij hebt niet geluisterd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, over een dik jaar rook ik inmiddels 40 jaar lang dat spul, denk je nou werkelijk dat er nog iemand met nieuwe info kan komen die me doet besluiten met andere ogen tegen deze prachtige plant aan te kijken?
Dacht het niet.
Niet naar dat nummer nee, omdat ik met iets anders bezig ben......quote:
nooit conclusies trekken voordat je iets aangeklikt heb.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet naar dat nummer nee, omdat ik met iets anders bezig ben......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |