Chanty is al klaarquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:31 schreef Svane het volgende:
Oooooh ik hoop zo dat het bij Arja goed is doorgezet!
En Chanty ook begonnen, yeah!
BABIES!![]()
Oef, toch een herhaling van de vorige keer? Maar sowiesoquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Chanty is al klaarturbobevalling vam 4 uur en 15 minuten. Zo heftig maar hier ligt een prachtig meisje aan de borst
Stats en zo volgen later.
boh chanty, wat supergoed zeg! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Chanty is al klaarturbobevalling vam 4 uur en 15 minuten. Zo heftig maar hier ligt een prachtig meisje aan de borst
Wow!!! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Beter!quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eh, whut?!?!quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:38 schreef Selvaria het volgende:
Chanty!![]()
![]()
My god, dat heb je dus zo even tussendoor gefixt, straks weer verder met Lucas' kamer dacht ik zo.![]()
Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
en lolquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:38 schreef Selvaria het volgende:
Chanty!![]()
![]()
My god, dat heb je dus zo even tussendoor gefixt, straks weer verder met Lucas' kamer dacht ik zo.![]()
Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Nou nou, dat kan vanavond ook nog wel, het hoeft toch niet allemaal tegelijk?quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:15 schreef Unihipili het volgende:
Ohhh wauw Chanty. Gefeliciteerd!
[..]
en lol
vergeet de badkamer nietof stond er nou juist dat die al 26x gedaan was
Hoi Posh! Gefeliciteerd en welkom! En ik ben meteen nieuwsgierig; hoezo ook meteen je laatste kind?quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:21 schreef PoshSpice het volgende:
Mag ik hier ook bij?
Ik ben 27, en 14 Januari uitgerekend van mijn eerste (en laatste) kind.
Volgende week maandag nog een officiële termijn echo, maar ik heb al 2 goede echo's gehad, waarvan de laatste eigenlijk al vrij duidelijk de termijn weergaf.
Week daarna de combinatie test en week daarna naar Drs.Papa voor een vroege geslachtsbepaling (want ik kan niet tegen verrassingen).
Verder weet ik helemaal niets van babies.
Ik kijk er enorm naar uit om moeder te worden, maar ben geen typisch moedertype.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:56 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Hoi Posh! Gefeliciteerd en welkom! En ik ben meteen nieuwsgierig; hoezo ook meteen je laatste kind?
Ooooohquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dude! Wat goed! Gefeliciteerd met je dochterquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lekker snel voor jou al!quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:31 schreef Fien10 het volgende:
Hier ook volop last van indalingsweeën. Gelukkig is er verlof en hoeven we niet zoveel. Het kan nog maximaal 7 weken duren voor we ons kleintje hebben. Ik kijk er zo erg naar uit!
Ik ben ook zoooo benieuwd naar Arja! En naar Judith's echte naam
Wait whut?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Menstruatie krampen die op komen zetten even heftig worden en weer gaan. Ik denk dat het indalingsweeen zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lekker snel voor jou al!
Wat voel jij dan precies?
hoeveel tijd zit er tussen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:24 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Menstruatie krampen die op komen zetten even heftig worden en weer gaan. Ik denk dat het indalingsweeen zijn.
Ja hè? Ik heb dat toen ook met verbazing gevolgd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel tijd zit er tussen?
(Het verhaal van jm blijft me namelijk voor altijd bij)
+1.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jm had indalingsweeen met 34 weken. En zes uur later een baby.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:27 schreef Molo het volgende:
* Molo kent het verhaal niet en is nu benieuwd
Ah ja, mooie verhalen zijn datquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jm had indalingsweeen met 34 weken. En zes uur later een baby.
Ze zijn niet pijnlijk?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:24 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Menstruatie krampen die op komen zetten even heftig worden en weer gaan. Ik denk dat het indalingsweeen zijn.
Ik moest ook denken aan deze reactie...quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehehequote:Op woensdag 22 juni 2016 17:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik moest ook denken aan deze reactie...
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1690
Ik vergeet het ook nooit meer nee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier ben ik er vrijwel zeker van dat het niks kan zijnquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:31 schreef JufMariska het volgende:
Mijn krampen waren onregelmatig, leek voorwerk. Als het aanhoudt ff met de vk overleggen hoor!
Ja, primaquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hier ben ik er vrijwel zeker van dat het niks kan zijn
Met het 'eindresultaat' van jouw verhaal gaat alles goed inmiddels?
Whoeiquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:16 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ja, primaWas een heftige start (vooral ik heb er nog lang last van gehad) maar hij doet 't super
Heb ik ook al even aan gedacht. Maar de keren dat ik in m'n leven blaasontsteking had ging dat gepaard met knalrode plas en ook heel veel pijn met plassen. Nu allemaal totaal geen last van.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:44 schreef angelatje het volgende:
Fien, misschien even voor de zekerheid op blaasontsteking laten testen?
Ik ben nu toch wel benieuwd naar Arja!
Blaasontstekingsymptomen die je normaal hebt zeggen helaas niks over de symptomen die je kan hebben in de zwangerschap.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:05 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Heb ik ook al even aan gedacht. Maar de keren dat ik in m'n leven blaasontsteking had ging dat gepaard met knalrode plas en ook heel veel pijn met plassen. Nu allemaal totaal geen last van.
Ik denk echt dat het gewoon normale indalingsweeen zijn.
Ik ben ook zoooo benieuwd naar Arja! Ik hoop dat alles goed is en dat ze druk is met Emmy knuffelen
+1 ! Telkens kom ik gluren of er al een update is, maar ik weet ook uit ervaring dat je, zeker bij een eerste kindje, soms pas na een poosje toe komt aan het forumquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:34 schreef Svane het volgende:
Ooooh ik denk steeds zo aan Arja, ik hoop zó dat ze al met baby uit buik is of dat het in ieder geval goed is gestart en toch een heel mooie bevalling en eerste ontmoeting wordt!
Ja, en vooral na zo'n lange aanloop heeft ze vast ook duizendmiljoen betere dingen te doen dan ons updaten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:40 schreef elamanilo het volgende:
[..]
+1 ! Telkens kom ik gluren of er al een update is, maar ik weet ook uit ervaring dat je, zeker bij een eerste kindje, soms pas na een poosje toe komt aan het forum![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Jupquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:25 schreef geppie het volgende:
Ach Chanty wat een prachtig meisje heb je daaren haar naam
![]()
Volgens mij reageerde laatst nog op mij in het namentopic dat je de naam zowel lief als stoer vond!
yep, I knowquote:
Ooit moet ze eruit komen...quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, I know
ben benieuwd wie me nog meer allemaal gaan inhalen![]()
![]()
op met die baby man, ben het beetje zat én rete nieuwsgierig
Nu al een eigenwijze donder die niet luistert (op zich lag dat wel in de lijn der verwachting)
ja eind augustus zekerquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ooit moet ze eruit komen...;+
Whoa Arja, dat duurde even! Gaat het wel goed met je nu? Gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:29 schreef Arja het volgende:
Meld! Na een lange lange bevalling waarin alles anders ging dan de bedoeling was, is om 19:43 onze dochter geboren, 3874 gram. En het gaat heel goed met haar en ze is de
Mooiste baby die er is.
Naam via pm en mag ook aan elkaar doorgegeven worden.
Iedereen bedankt voor alle
Aanmoediging hier en per pm.
Dv
Chanty gefeliciteerd! Wat snel! Ik ben benieuwd naar haar echte naam.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:29 schreef Arja het volgende:
Meld! Na een lange lange bevalling waarin alles anders ging dan de bedoeling was, is om 19:43 onze dochter geboren, 3874 gram. En het gaat heel goed met haar en ze is de
Mooiste baby die er is.
Naam via pm en mag ook aan elkaar doorgegeven worden.
Iedereen bedankt voor alle
Aanmoediging hier en per pm.
Dv
Chanty gefeliciteerd! Wat snel! Ik ben benieuwd naar haar echte naam.
Emmy was vanwege het embryo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:30 schreef geppie het volgende:
Ik lurk wrs niet genoeg want ik was ervan overtuigd dat ze echt Emmy ging heten
Zo werkt het niet altijd; een bevalling kan heel heftig zijn en soms zelfs traumatisch. Ja dan heb je een leuk kind (en soms vind je door die traumatische ervaring het kind eerst helemaal niet leuk) maar ook een heel nare ervaring waar je soms nog lang 'last' van kunt hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:50 schreef Quoi het volgende:
Doel heiligt de middelen, ze is er en dat telt![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo werkt het niet altijd; een bevalling kan heel heftig zijn en soms zelfs traumatisch. Ja dan heb je een leuk kind (en soms vind je door die traumatische ervaring het kind eerst helemaal niet leuk) maar ook een heel nare ervaring waar je soms nog lang 'last' van kunt hebben.
Het hoeft allemaal niet - de meeste bevallingen zijn pijnlijk maar mooi - maar andere gevoelens dan een jubelstemming mogen er ook zijn.
Dat wilde ik nog even gezegd hebben![]()
.
Kutquote:Op donderdag 23 juni 2016 07:39 schreef Sull het volgende:
Arja, gefeliciteerd met jullie dochter! Maar tjonge, wat een heftige bevalling! Ik hoop dat je snel op een roze wolk kunt kruipen en lekker kunt genieten van jullie mooie meisje!
Groofs, 40 weken![]()
Molo, wat een nacht, hoe is het met je geduld?
Ik heb dat ook vanaf het beginquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:52 schreef PoshSpice het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hard zeg!
Arja en Chanty gefeliciteerd!
Ik ben morgen pas 11 weken zwanger, maar nu al helemaal gek van het belachelijk vroeg wakker worden (elke ochtend rond 4.30 / 4.45) en dan heb ik nog niet eens een buik.
Daarom slaap ik dus voort met oordoppen want ik werd gek van die vogels op zo'n achterlijk tijdstipquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vanaf het beginElke ochtend weer dat moment dat de vogeltjes gaan fluiten
(om maar even het positieve te benadrukken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg he, volgens mij had ik vorige maand positief getest toch?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:12 schreef Quoi het volgende:
Miezziej, het al dan niet hebben van indalingsverschijnselen zegt niks over de mate van indaling. Meteen vergeten!![]()
En JIJ nummer 10?
+1!quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oh en als iemand mij ook een naam PM zou willen sturen zou ik dat wel tof vinden/nieuwsgierig
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:08 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb geluk denk ik, slaap over het algemeen nog goed![]()
Sta ik ineens op nummer 10![]()
Soms maak ik me wel zorgen, las hier dingen over indalingsweeen en die heb ik nog niet(mijn moeder heeft die ook nooit gehad, we daalden ook helemaal niet in, allemaal geboren via keizersnede. Ik wil graag natuurlijk bevallen dus ben soms een beetje bang
)
Ik heb soms wel wat buikpijn, maar dat voelt meer als spierpijn. Dat is soms wanneer ik in bed lig, dus ik denk dat dat komt omdat dan de "spanning" van de hele dag zitten/staan eraf is (snappen we het nog?)
Indalingsweeen heb ik ook nooit gehad en toch is ze ingedaald. En dat bot heb ik ook, maar dat ligt aan de houding van je bekken op dat moment. Maar bespreek anders je zorgen eens met een vk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Controle vanochtend was goed. Ik blijk nu met 39+2 nog maar 10 kg aangekomen deze zwangerschap, valt me toch weer mee.
Holy moly inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:15 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Erg he, volgens mij had ik vorige maand positief getest toch?Eigenlijke gedeelde 9e plek, maar dat klinkt nog enger
Dat geeft de burger weer moedquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:08 schreef Sull het volgende:
[..]
Indalingsweeen heb ik ook nooit gehad en toch is ze ingedaald. En dat bot heb ik ook, maar dat ligt aan de houding van je bekken op dat moment. Maar bespreek anders je zorgen eens met een vk.
Controle vanochtend was goed. Ik blijk nu met 39+2 nog maar 10 kg aangekomen deze zwangerschap, valt me toch weer mee.
Pm gestuurd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:41 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej bij Mats heb ik ook nooit kramp of oefen/indalingsweeën gehad en toch lag hij goed ingedaald.
Nu heb ik t wel en volgens mij draait hij nog alle kanten op want ik voel steeds ergens anders zijn rug en benen.
Goed dat je het al besproken hebt.
Nummer 10(of eigenlijk gedeelde 9e plek
) augustus duurt echt niet lang meer!
Hier ook 13 kilo erbijalleen kan ik niet zeggen dat ik niet veel snoep
![]()
![]()
Zaterdag en zondag gaan we lekker uit eten dus maandag zal t wel 14 of 15 kilo zijn
UD voor groof![]()
Ik lag net ook al in het peuterbadheerlijk! Alleen eruit komen was ff een dingetje
Sull 10 kilo is echt heel netjesfijn dat jullie goed gekeurd zijn.
Ik wil ook wel een PM/DM met de naam
Fijn dat je het (neem ik aan) hebt kunnen bespreken en dat het geregeld is!quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:35 schreef Nazil het volgende:
De kogel is door de kerk : ik ga 50 procent de ziektewet inik wil nog 4x 3.5 uur blijven werken voor zover dat gaat.
Het voelt alsof ik een blauwe plek bij m'n ribben heb. Volgens mij ligt meneer daar tegenaan.
Hey wat fijn voor je!!quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:35 schreef Nazil het volgende:
De kogel is door de kerk : ik ga 50 procent de ziektewet inik wil nog 4x 3.5 uur blijven werken voor zover dat gaat.
Het voelt alsof ik een blauwe plek bij m'n ribben heb. Volgens mij ligt meneer daar tegenaan.
Dat is balen! Maar liever dat ze het in de gaten houden dan dat je kindje er last van heeft, toch? Als een dieet niet werkt en je suiker blijft te hoog, krijg je ws medicatie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:55 schreef Ereshkigal het volgende:
Arja gefeliciteerd met jullie meisje !! Nu genieten!!
Hier tegenvaller; maandag suikertest gehad vandaag uitslag
Was te hoog 8.2 na 2 uur.
Nu dinsdag naar de verpleegkundige voor dieet...ik heb er echt schurft aan...er valt namelijk niks aan mn eetpatroon te veranderen![]()
Dus ben benieuwd of ik iets nieuws hoor of dat ik voor janmetkorteachternaam daar zit...had liever het gesprek bij de gynaecoloog gehad ipv verpleegkundige...zeker als het de zelfde druif is van de vorige keer...wordt vervolgd dus....
mede limboquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Vandaag doe ik niks nada noppes. Hier in Limburg is het bloedheet en de zon is fel. Nu ben ik al niet zo'n zonmens. Ik zal nooit van mijn leven in het hoogseizoen een paar weekjes op het strand van Spanje gaan liggen bakken ofzo.
Tuurlijk goed dat ze het in de gaten houden. Heb net verschillende diëten voor zwangerschap diabetes al bekeken en dat is dus echt bijna precies wat ik al eet... maar dat zal ik dinsdag ook wel vertellen Er veranderd voor ons niks want groeiecho's kreeg ik al vanwege onze flint dus nu ook curves erbij...prima ook...quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:09 schreef Sull het volgende:
[..]
Dat is balen! Maar liever dat ze het in de gaten houden dan dat je kindje er last van heeft, toch? Als een dieet niet werkt en je suiker blijft te hoog, krijg je ws medicatie.
Posh, ik kocht ook pas na 12 weken het eea. Ook veel gekregen trouwens.
Pas als dieet en 1e keus medicatie (pillen) niet werken komen er spuiten aan te pas ;-)quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:17 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Tuurlijk goed dat ze het in de gaten houden. Heb net verschillende diëten voor zwangerschap diabetes al bekeken en dat is dus echt bijna precies wat ik al eet... maar dat zal ik dinsdag ook wel vertellen Er veranderd voor ons niks want groeiecho's kreeg ik al vanwege onze flint dus nu ook curves erbij...prima ook...
En spuiten vind ik ook geen ramp als het werkt....heb bijna 2 jaar hormonen moeteb spuiten dus we zijn wel wat gewend
Wat drinken betreft zal t mijn dagelijkse glaasje cola zijn die ik zal moeten laten staan.:(quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:27 schreef Sull het volgende:
[..]
Pas als dieet en 1e keus medicatie (pillen) niet werken komen er spuiten aan te pas ;-)
Misschien dat je nog winst kunt halen uit je drinkpatroon? En als je dagcurves onder je huidige eet en drinkpatroon goed blijven is het ook gewoon prima.
Was er een aanleiding voor de suikertest eigenlijk?
Dank je welquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:10 schreef BobbyMcGee het volgende:
Gefeliciteerd met jullie bijzondere baby's, Chanty, Arja en Svane!
![]()
Een jongetje voor Svanewat ontzettend tof.
Chanty, wat is dat onverwachts snel gegaan joh! Wat bijzonder dat dat bij een tweede zo anders kan gaan![]()
En Arja, je langverwachte meisje!Ze had geen zin om eruit te komen.. een goed herstel gewenst!
Ik zou ook wel pm's met de namen willen. En kijk ik er nu overheen: heeft Chanty de naam van haar meisje al bekend gemaakt of is het echt Judith?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |