yep, I knowquote:
Ooit moet ze eruit komen...quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, I know
ben benieuwd wie me nog meer allemaal gaan inhalen![]()
![]()
op met die baby man, ben het beetje zat én rete nieuwsgierig
Nu al een eigenwijze donder die niet luistert (op zich lag dat wel in de lijn der verwachting)
ja eind augustus zekerquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ooit moet ze eruit komen...;+
Whoa Arja, dat duurde even! Gaat het wel goed met je nu? Gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:29 schreef Arja het volgende:
Meld! Na een lange lange bevalling waarin alles anders ging dan de bedoeling was, is om 19:43 onze dochter geboren, 3874 gram. En het gaat heel goed met haar en ze is de
Mooiste baby die er is.
Naam via pm en mag ook aan elkaar doorgegeven worden.
Iedereen bedankt voor alle
Aanmoediging hier en per pm.
Dv
Chanty gefeliciteerd! Wat snel! Ik ben benieuwd naar haar echte naam.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:29 schreef Arja het volgende:
Meld! Na een lange lange bevalling waarin alles anders ging dan de bedoeling was, is om 19:43 onze dochter geboren, 3874 gram. En het gaat heel goed met haar en ze is de
Mooiste baby die er is.
Naam via pm en mag ook aan elkaar doorgegeven worden.
Iedereen bedankt voor alle
Aanmoediging hier en per pm.
Dv
Chanty gefeliciteerd! Wat snel! Ik ben benieuwd naar haar echte naam.
Emmy was vanwege het embryo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:30 schreef geppie het volgende:
Ik lurk wrs niet genoeg want ik was ervan overtuigd dat ze echt Emmy ging heten
Zo werkt het niet altijd; een bevalling kan heel heftig zijn en soms zelfs traumatisch. Ja dan heb je een leuk kind (en soms vind je door die traumatische ervaring het kind eerst helemaal niet leuk) maar ook een heel nare ervaring waar je soms nog lang 'last' van kunt hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:50 schreef Quoi het volgende:
Doel heiligt de middelen, ze is er en dat telt![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo werkt het niet altijd; een bevalling kan heel heftig zijn en soms zelfs traumatisch. Ja dan heb je een leuk kind (en soms vind je door die traumatische ervaring het kind eerst helemaal niet leuk) maar ook een heel nare ervaring waar je soms nog lang 'last' van kunt hebben.
Het hoeft allemaal niet - de meeste bevallingen zijn pijnlijk maar mooi - maar andere gevoelens dan een jubelstemming mogen er ook zijn.
Dat wilde ik nog even gezegd hebben![]()
.
Kutquote:Op donderdag 23 juni 2016 07:39 schreef Sull het volgende:
Arja, gefeliciteerd met jullie dochter! Maar tjonge, wat een heftige bevalling! Ik hoop dat je snel op een roze wolk kunt kruipen en lekker kunt genieten van jullie mooie meisje!
Groofs, 40 weken![]()
Molo, wat een nacht, hoe is het met je geduld?
Ik heb dat ook vanaf het beginquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:52 schreef PoshSpice het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hard zeg!
Arja en Chanty gefeliciteerd!
Ik ben morgen pas 11 weken zwanger, maar nu al helemaal gek van het belachelijk vroeg wakker worden (elke ochtend rond 4.30 / 4.45) en dan heb ik nog niet eens een buik.
Daarom slaap ik dus voort met oordoppen want ik werd gek van die vogels op zo'n achterlijk tijdstipquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vanaf het beginElke ochtend weer dat moment dat de vogeltjes gaan fluiten
(om maar even het positieve te benadrukken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg he, volgens mij had ik vorige maand positief getest toch?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:12 schreef Quoi het volgende:
Miezziej, het al dan niet hebben van indalingsverschijnselen zegt niks over de mate van indaling. Meteen vergeten!![]()
En JIJ nummer 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |