Pm gestuurd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:41 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej bij Mats heb ik ook nooit kramp of oefen/indalingsweeën gehad en toch lag hij goed ingedaald.
Nu heb ik t wel en volgens mij draait hij nog alle kanten op want ik voel steeds ergens anders zijn rug en benen.
Goed dat je het al besproken hebt.
Nummer 10(of eigenlijk gedeelde 9e plek
) augustus duurt echt niet lang meer!
Hier ook 13 kilo erbijalleen kan ik niet zeggen dat ik niet veel snoep
![]()
![]()
Zaterdag en zondag gaan we lekker uit eten dus maandag zal t wel 14 of 15 kilo zijn
UD voor groof![]()
Ik lag net ook al in het peuterbadheerlijk! Alleen eruit komen was ff een dingetje
Sull 10 kilo is echt heel netjesfijn dat jullie goed gekeurd zijn.
Ik wil ook wel een PM/DM met de naam
Fijn dat je het (neem ik aan) hebt kunnen bespreken en dat het geregeld is!quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:35 schreef Nazil het volgende:
De kogel is door de kerk : ik ga 50 procent de ziektewet inik wil nog 4x 3.5 uur blijven werken voor zover dat gaat.
Het voelt alsof ik een blauwe plek bij m'n ribben heb. Volgens mij ligt meneer daar tegenaan.
Hey wat fijn voor je!!quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:35 schreef Nazil het volgende:
De kogel is door de kerk : ik ga 50 procent de ziektewet inik wil nog 4x 3.5 uur blijven werken voor zover dat gaat.
Het voelt alsof ik een blauwe plek bij m'n ribben heb. Volgens mij ligt meneer daar tegenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |