Pm gestuurd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:41 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej bij Mats heb ik ook nooit kramp of oefen/indalingsweeën gehad en toch lag hij goed ingedaald.
Nu heb ik t wel en volgens mij draait hij nog alle kanten op want ik voel steeds ergens anders zijn rug en benen.
Goed dat je het al besproken hebt.
Nummer 10(of eigenlijk gedeelde 9e plek
) augustus duurt echt niet lang meer!
Hier ook 13 kilo erbijalleen kan ik niet zeggen dat ik niet veel snoep
![]()
![]()
Zaterdag en zondag gaan we lekker uit eten dus maandag zal t wel 14 of 15 kilo zijn
UD voor groof![]()
Ik lag net ook al in het peuterbadheerlijk! Alleen eruit komen was ff een dingetje
Sull 10 kilo is echt heel netjesfijn dat jullie goed gekeurd zijn.
Ik wil ook wel een PM/DM met de naam
Fijn dat je het (neem ik aan) hebt kunnen bespreken en dat het geregeld is!quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:35 schreef Nazil het volgende:
De kogel is door de kerk : ik ga 50 procent de ziektewet inik wil nog 4x 3.5 uur blijven werken voor zover dat gaat.
Het voelt alsof ik een blauwe plek bij m'n ribben heb. Volgens mij ligt meneer daar tegenaan.
Hey wat fijn voor je!!quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:35 schreef Nazil het volgende:
De kogel is door de kerk : ik ga 50 procent de ziektewet inik wil nog 4x 3.5 uur blijven werken voor zover dat gaat.
Het voelt alsof ik een blauwe plek bij m'n ribben heb. Volgens mij ligt meneer daar tegenaan.
Dat is balen! Maar liever dat ze het in de gaten houden dan dat je kindje er last van heeft, toch? Als een dieet niet werkt en je suiker blijft te hoog, krijg je ws medicatie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:55 schreef Ereshkigal het volgende:
Arja gefeliciteerd met jullie meisje !! Nu genieten!!
Hier tegenvaller; maandag suikertest gehad vandaag uitslag
Was te hoog 8.2 na 2 uur.
Nu dinsdag naar de verpleegkundige voor dieet...ik heb er echt schurft aan...er valt namelijk niks aan mn eetpatroon te veranderen![]()
Dus ben benieuwd of ik iets nieuws hoor of dat ik voor janmetkorteachternaam daar zit...had liever het gesprek bij de gynaecoloog gehad ipv verpleegkundige...zeker als het de zelfde druif is van de vorige keer...wordt vervolgd dus....
mede limboquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Vandaag doe ik niks nada noppes. Hier in Limburg is het bloedheet en de zon is fel. Nu ben ik al niet zo'n zonmens. Ik zal nooit van mijn leven in het hoogseizoen een paar weekjes op het strand van Spanje gaan liggen bakken ofzo.
Tuurlijk goed dat ze het in de gaten houden. Heb net verschillende diëten voor zwangerschap diabetes al bekeken en dat is dus echt bijna precies wat ik al eet... maar dat zal ik dinsdag ook wel vertellen Er veranderd voor ons niks want groeiecho's kreeg ik al vanwege onze flint dus nu ook curves erbij...prima ook...quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:09 schreef Sull het volgende:
[..]
Dat is balen! Maar liever dat ze het in de gaten houden dan dat je kindje er last van heeft, toch? Als een dieet niet werkt en je suiker blijft te hoog, krijg je ws medicatie.
Posh, ik kocht ook pas na 12 weken het eea. Ook veel gekregen trouwens.
Pas als dieet en 1e keus medicatie (pillen) niet werken komen er spuiten aan te pas ;-)quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:17 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Tuurlijk goed dat ze het in de gaten houden. Heb net verschillende diëten voor zwangerschap diabetes al bekeken en dat is dus echt bijna precies wat ik al eet... maar dat zal ik dinsdag ook wel vertellen Er veranderd voor ons niks want groeiecho's kreeg ik al vanwege onze flint dus nu ook curves erbij...prima ook...
En spuiten vind ik ook geen ramp als het werkt....heb bijna 2 jaar hormonen moeteb spuiten dus we zijn wel wat gewend
Wat drinken betreft zal t mijn dagelijkse glaasje cola zijn die ik zal moeten laten staan.:(quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:27 schreef Sull het volgende:
[..]
Pas als dieet en 1e keus medicatie (pillen) niet werken komen er spuiten aan te pas ;-)
Misschien dat je nog winst kunt halen uit je drinkpatroon? En als je dagcurves onder je huidige eet en drinkpatroon goed blijven is het ook gewoon prima.
Was er een aanleiding voor de suikertest eigenlijk?
Dank je welquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:10 schreef BobbyMcGee het volgende:
Gefeliciteerd met jullie bijzondere baby's, Chanty, Arja en Svane!
![]()
Een jongetje voor Svanewat ontzettend tof.
Chanty, wat is dat onverwachts snel gegaan joh! Wat bijzonder dat dat bij een tweede zo anders kan gaan![]()
En Arja, je langverwachte meisje!Ze had geen zin om eruit te komen.. een goed herstel gewenst!
Ik zou ook wel pm's met de namen willen. En kijk ik er nu overheen: heeft Chanty de naam van haar meisje al bekend gemaakt of is het echt Judith?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |