abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163239390
Miezziej bij Mats heb ik ook nooit kramp of oefen/indalingsweeën gehad en toch lag hij goed ingedaald.
Nu heb ik t wel en volgens mij draait hij nog alle kanten op want ik voel steeds ergens anders zijn rug en benen.
Goed dat je het al besproken hebt.
Nummer 10 *O* (of eigenlijk gedeelde 9e plek ;) ) augustus duurt echt niet lang meer!
Hier ook 13 kilo erbij :D alleen kan ik niet zeggen dat ik niet veel snoep :7 8-)
Zaterdag en zondag gaan we lekker uit eten dus maandag zal t wel 14 of 15 kilo zijn :+

UD voor groof *O*
Ik lag net ook al in het peuterbad :D heerlijk! Alleen eruit komen was ff een dingetje :')

Sull 10 kilo is echt heel netjes ^O^ fijn dat jullie goed gekeurd zijn.

Ik wil ook wel een PM/DM met de naam :)
pi_163239476
Arja van harte gefeliciteerd met jullie lieve meisje!! *O*
Wat een prestatie heb je geleverd, je mag hartstikke trots zijn op jezelf!
Heel veel geluk gewenst samen!! O+
pi_163239481
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:41 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej bij Mats heb ik ook nooit kramp of oefen/indalingsweeën gehad en toch lag hij goed ingedaald.
Nu heb ik t wel en volgens mij draait hij nog alle kanten op want ik voel steeds ergens anders zijn rug en benen.
Goed dat je het al besproken hebt.
Nummer 10 *O* (of eigenlijk gedeelde 9e plek ;) ) augustus duurt echt niet lang meer!
Hier ook 13 kilo erbij :D alleen kan ik niet zeggen dat ik niet veel snoep :7 8-)
Zaterdag en zondag gaan we lekker uit eten dus maandag zal t wel 14 of 15 kilo zijn :+

UD voor groof *O*
Ik lag net ook al in het peuterbad :D heerlijk! Alleen eruit komen was ff een dingetje :')

Sull 10 kilo is echt heel netjes ^O^ fijn dat jullie goed gekeurd zijn.

Ik wil ook wel een PM/DM met de naam :)
Pm gestuurd.

Oeiiiioei nu sta ik ineens 2e...
pi_163239615
En Suikertante heeft zich vandaag ook nog niet gemeld... :o
pi_163239625
Gefeliciteerd Arja!
Lekker genieten met z'n drietjes O+

Graag ook dm met de naam ivm nieuwsgierig :P
pi_163239744
Dank je Sull :*
Nummer 2 klinkt wel ineens heel dichtbij he. Merk je al wat aan je lichaam?

Suiker waar ben je? Of... wat ben je aan t doen? :P

En molo is ook wel erg stil voor haar doen
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:59:03 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163239818
Ik zit elders in discussie over Griekse yoghurt :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163240267
Oh he hoi :W
ja ook heel belangrijk en lekker Griekse yoghurt :Y)
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:20:54 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163240336
Ik volg het gisteren door mijn vijfjarige nichtje gegeven advies maar op, die meldde dat ik niet steeds zo moest denken wanneer de baby nou kwam, maar gewoon rustig andere dingen moest doen enzo, dan kwam ze vanzelf wel _O_ _O-
pi_163240381
Ik sta nog lang niet in de top 10 hoor! :P

En bij F ook nooit indalings weeen gehad, of voorwerk ofzo. Maar wel 3cm ontsluiting toen ik me moest melden voor inleiding bij 37+6, echt een cadeautje ;)
Nu wel veel gewroet in mn liezen, moet af en toe echt wijdbeens zitten. Maar of dat ook met indalen te maken heeft?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:29:26 #261
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163240548
Verstandig nichtje :Y

Mijn buik neemt echt absurde vormen aan! Momenteel lijk ik wel zwanger van een boomerang :P

En ik moet nu echt mijn op een station gestrande fiets gaan ophalen, want het is droog }:| Kilometertje wandelen, moet kunnen. Schop achter mijn hol o|O
pi_163240568
Hier ook nooit voorwerk gehad. Althans, nooit iets wat ik zelf als weeen benoemd heb. Nu ook niet.
pi_163240623
Bij de tweede was het zo, dat mensen om me heen zeiden dat ik moest wachten met bellen, want vast niet het echte werk (niet regelmatig enzo). Ik herkende de pijn en belde toch. Zat toen al op 6 cm.

Ik hoop dat de aanloop dit keer weer zo mag zijn.
pi_163240659
Jaaaaaa Groofs Molo en Sull, nu netjes het ritme van elke 48 uur een baby handhaven he. Kies zelf maar even de volgorde. *)
pi_163240675
De kogel is door de kerk : ik ga 50 procent de ziektewet in _O_ ik wil nog 4x 3.5 uur blijven werken voor zover dat gaat.

Het voelt alsof ik een blauwe plek bij m'n ribben heb. Volgens mij ligt meneer daar tegenaan.
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:37:07 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163240710
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:35 schreef Nazil het volgende:
De kogel is door de kerk : ik ga 50 procent de ziektewet in _O_ ik wil nog 4x 3.5 uur blijven werken voor zover dat gaat.

Het voelt alsof ik een blauwe plek bij m'n ribben heb. Volgens mij ligt meneer daar tegenaan.
Fijn dat je het (neem ik aan) hebt kunnen bespreken en dat het geregeld is! :)
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:38:25 #267
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163240731
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:35 schreef Nazil het volgende:

Hey wat fijn voor je!!

En welkom bij de ribbenmalaise. Als je last krijg met zitten helpt een lendekussen bij mij goed. En dan goed rechtop zitten.
pi_163240767
Fijn Nazil.
pi_163240872
Nazil dat moet een hele opkuchting zijn! Zoals nu afgesproken, denk je dat je dat wel trekt? Wel goed om te proberen igg en dan heb je toch wat om handen. Duren de dagen niet zo lang ook.

Ik had nog niet gejompeld voor de mijlpaal der mijlpalen van 40 weken *O*

Hier ligt mijn kint in een onmogelijke positie inclusief stuit in mijn buik. Complete meeronding van de rug tegen mijn ribben aan :X .. en dan rechts in de zij ergens der hoofd en der voeten die zo af en toe eens lekker tegen mijn blaas aam stampen. Gister toen ik echomodel was konden de dames er wel om lachen want het ging echt nergens over die houding :')

Vandaag doe ik niks nada noppes. Hier in Limburg is het bloedheet en de zon is fel. Nu ben ik al niet zo'n zonmens. Ik zal nooit van mijn leven in het hoogseizoen een paar weekjes op het strand van Spanje gaan liggen bakken ofzo.

Straks lekker de waterbaan en watertafel en schelp vol gooien met water voor de kindjes en mama in de schaduw met een goed boek 8-)
pi_163240875
Wat een wijsheid voor een 5 jarige :D

Nazil fijn dat je nu meer tijd hebt om te rusten. Had je de afgelopen dagen weer veel klachten?

Groof dat hoop ik ook voor je. Klinkt goed dat je zo bij de eerste controle al op 6 cm zit
pi_163241040
Afgelopen dagen heb ik geleerd dat 4 uur per dag nog best veel is. De koek is na een uur of 3 echt op (of eerder). Eigenlijk bestond mijn week uit slapen, liggen en werken. Niet koken, geen huishouden, niks. En dat houd ik niet nog 5 weken vol. Het moet wel een beetje leuk blijven allemaal.

Ze stelde zelf voor om 4x3,5 te doen en dat was wat ik ook in mijn hoofd had dus dat kwam goed uit. En gaat het een dag niet, eerder stoppen, al is het probleem en beetje dat stoppen niet in mijn woordenboek voor komt.
pi_163241107
Haha ikke, ja klinkt goed he. Ik ben wel nogsteeds bang voor wat daarna kwam hoor, maar goed. Ik weet ook hoe ik instant gelukkig was twee keer met zo n mupke, dus daar focus ik op.
pi_163241529
Jullie zijn allemaal al zo ver joh. Ik ben nog niet eens de "magische" 12 weken grens voorbij.
Mijn ouders wonen in het buitenland en komen naar Nederland als ik 13 weken en een beetje ben, dus dan durf ik het eindelijk te vertellen. Alleen vriend en ik weten het dus nog.

Een paar dagen daarna heb ik een vroege geslachtsbepaling.
Maar de hebzucht begint al, al die schattige rompertjes en pakjes.

Echte spullen zoals de kinderwagen kopen we denk ik pas na de 20 weken echo, maar een paar schattige pakjes mag toch best na de geslachtsecho? :|W

Wanneer zijn jullie begonnen met spullen kopen?
pi_163242094
Ik pas heel laat, heb sowieso het meeste gekregen. Maar als mensen me dingen aanboden, heb ik ook steeds gezegd dat ik even de 20 wekenecho wilde afwachten. Het echte aanschaffen van wat ik na het krijgen nog miste, heb ik pas de laatste 4 weken gedaan.

Maar joh, lekker doen waar jij je goed bij voelt. Het hoort ook gewoon bij de voorpret en alle mentale voorbereiding. Het is meer dan alleen de praktische voorbereiding denk ik.
pi_163242256
Ik ben nu 13 weken Posh en er scharrelt meer pril geluk hier ook rond hoor ;)

Vorige keer zijn wij begonnen na de goede combinatietest met kopen van spulletjes.
Nu moet ik eerdaags eerst eens uitvogelen wat er gebruikt kan, wat nieuw moet en waar mijn hormonen behoefte aan hebben :')

Ipv eten voor 2 slaap ik momenteel nog ernstig voor 2. Kom op 13/14 uur per etmaal uit :@
En dan alsnog gesloopt en knetterende pijn in mijn pan
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:45:05 #276
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163242320
Vorige keer zijn we na de vroege geslachtsbepaling gewoon los gegaan met kopen haha.
Ook wel voor de grote dingen gekeken zoals wagen en kamertje.. maar die pas een stuk later besteld.

Voor 2.0 heb ik zelf nog niets gekocht. Wel al lieve kleertjes van mijn moeder en schoonouders gekregen O+
Nu op zoek naar hét eerste pakje O+
En naar een naam.. wat moeilijk is dat zeg! :')
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163242389
BlueEyes: Ik heb alleen dit topic gelezen. Twee die al bevallen zijn, andere hebben het over verlof en indaling. Dingen waar ik allemaal nog niet over mee kan praten. Ben dan ook een heuse zwangerschaps-noob.

Ik voel me sinds vorige week eigelijk een stuk beter. Minder moe, misselijkheid wordt wat minder en hoef niet meer om 21.30 naar bed. :')

Ik heb op 6 juli pas de combinatietest. Staat in de brief dat het 10 dagen duurt voor de uitslag binnen is. Dan nog wachten op de 20 weken echo.
Vreselijk. Mijn schoonzus heeft 4 x op rij haar kind verloren in de laatste weken of de zwangerschap af moeten breken na de 20 weken echo, dus ik ben blij als dat tenminste achter de rug is.
pi_163242451
Hier vorige keer na 20 weken los gegaan. Eerder hield ik nog een flinke je slag om de arm. Volgens mij had ik alleen het Hema poezenpakje eerder gekocht omdat ik die echt moest hebben en dat een tijdelijk iets is.

Deze keer hebben we alles al en wil ik eigenlijk alleen kleertjes kopen voor 2.0 en uiteraard een nieuwe doek. O+ Ik ben benieuwd hoe ik daar richting het einde over denk, maar mijn "hormonen" kennende zal er niet zoveel veranderen. :+

Zijn er meer (prille) zwangeren die 's nachts gewoon niet in slaap komen? Vannacht was de zoveelste keer dat ik pas tussen 4 en 5 ergens in slaap ben gevallen en inmiddels vind ik het hier niet grappig meer. Als iemand een wondermiddel heeft, graag. :Y)
pi_163242459
Radyhyn: Wij hebben vanaf het moment dat ik er achter kwam dat ik zwanger was (pas na ruim 8 weken :') ), alvast namen opgeschreven die we mooi vinden.

Dan kijken we rond kerst nog wel een keer op het lijstje welke namen we nog steeds leuk vinden.

Vind een naam wel heel erg moeilijk hoor, zeker omdat ik namen die ik bijvoorbeeld 5 of 10 jaar geleden mooi vond nu verschrikkelijk vind.
pi_163242500
O ja, h/zij krijgt ook wel een eigen naam, ik ben de beroerdste niet. :+
pi_163242507
Selvaria: Ik val juist als een blok in slaap, maar word juist tussen 4 en 5 al weer wakker.
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:54:46 #282
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163242566
Vreemd spul die nesteldrang. Ik heb zojuist de slaapkamer 'even' opnieuw bevangen :') :D.
KuikenGuppy
pi_163242584
Arja gefeliciteerd met jullie meisje !! Nu genieten!!

Hier tegenvaller; maandag suikertest gehad vandaag uitslag
Was te hoog 8.2 na 2 uur.
Nu dinsdag naar de verpleegkundige voor dieet...ik heb er echt schurft aan...er valt namelijk niks aan mn eetpatroon te veranderen :{
Dus ben benieuwd of ik iets nieuws hoor of dat ik voor janmetkorteachternaam daar zit...had liever het gesprek bij de gynaecoloog gehad ipv verpleegkundige...zeker als het de zelfde druif is van de vorige keer...wordt vervolgd dus....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_163242838
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:55 schreef Ereshkigal het volgende:
Arja gefeliciteerd met jullie meisje !! Nu genieten!!

Hier tegenvaller; maandag suikertest gehad vandaag uitslag
Was te hoog 8.2 na 2 uur.
Nu dinsdag naar de verpleegkundige voor dieet...ik heb er echt schurft aan...er valt namelijk niks aan mn eetpatroon te veranderen :{
Dus ben benieuwd of ik iets nieuws hoor of dat ik voor janmetkorteachternaam daar zit...had liever het gesprek bij de gynaecoloog gehad ipv verpleegkundige...zeker als het de zelfde druif is van de vorige keer...wordt vervolgd dus....
Dat is balen! Maar liever dat ze het in de gaten houden dan dat je kindje er last van heeft, toch? Als een dieet niet werkt en je suiker blijft te hoog, krijg je ws medicatie.

Posh, ik kocht ook pas na 12 weken het eea. Ook veel gekregen trouwens.
pi_163242849
*O* Gefeliciteerd met jullie bijzondere baby's, Chanty, Arja en Svane! *O*

Een jongetje voor Svane O+ wat ontzettend tof.

Chanty, wat is dat onverwachts snel gegaan joh! Wat bijzonder dat dat bij een tweede zo anders kan gaan ^O^

En Arja, je langverwachte meisje! O+ Ze had geen zin om eruit te komen.. een goed herstel gewenst!

Ik zou ook wel pm's met de namen willen. En kijk ik er nu overheen: heeft Chanty de naam van haar meisje al bekend gemaakt of is het echt Judith?
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:11:00 #286
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163242871
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:

Vandaag doe ik niks nada noppes. Hier in Limburg is het bloedheet en de zon is fel. Nu ben ik al niet zo'n zonmens. Ik zal nooit van mijn leven in het hoogseizoen een paar weekjes op het strand van Spanje gaan liggen bakken ofzo.
mede limbo :D Jij ookal zo'n last ervan? Ik heb hier met de hitte veel meer moeite als anderhalve week terug in fuerteventura. Het is hier ook altijd meteen zo benauwd ;(
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:11:27 #287
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163242879
Eresh wat balen zeg! }:|

Wij hadden de naam van Vv al met 15 weken.. dus nu vind ik het veeuls te lang duren nu we nog geen naam voor 2.0 hebben met 17 weken :P
Verder hebben we eigenlijk niet echt grote dingen nodig voor de baby. Wel klussen in het kamertje en dan de meubels van Vv doorschuiven naar de babykamer en dan krijgt Vv nieuwe meubels :)

Hier geen slaapproblemen.. behalve dat Vv de laatste tijd steeds om 6.00 al wakker is ;)
pi_163242993
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:09 schreef Sull het volgende:

[..]

Dat is balen! Maar liever dat ze het in de gaten houden dan dat je kindje er last van heeft, toch? Als een dieet niet werkt en je suiker blijft te hoog, krijg je ws medicatie.

Posh, ik kocht ook pas na 12 weken het eea. Ook veel gekregen trouwens.
Tuurlijk goed dat ze het in de gaten houden. Heb net verschillende diëten voor zwangerschap diabetes al bekeken en dat is dus echt bijna precies wat ik al eet... maar dat zal ik dinsdag ook wel vertellen Er veranderd voor ons niks want groeiecho's kreeg ik al vanwege onze flint dus nu ook curves erbij...prima ook...
En spuiten vind ik ook geen ramp als het werkt....heb bijna 2 jaar hormonen moeteb spuiten dus we zijn wel wat gewend ;)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_163243192
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:17 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Tuurlijk goed dat ze het in de gaten houden. Heb net verschillende diëten voor zwangerschap diabetes al bekeken en dat is dus echt bijna precies wat ik al eet... maar dat zal ik dinsdag ook wel vertellen Er veranderd voor ons niks want groeiecho's kreeg ik al vanwege onze flint dus nu ook curves erbij...prima ook...
En spuiten vind ik ook geen ramp als het werkt....heb bijna 2 jaar hormonen moeteb spuiten dus we zijn wel wat gewend ;)
Pas als dieet en 1e keus medicatie (pillen) niet werken komen er spuiten aan te pas ;-)
Misschien dat je nog winst kunt halen uit je drinkpatroon? En als je dagcurves onder je huidige eet en drinkpatroon goed blijven is het ook gewoon prima.

Was er een aanleiding voor de suikertest eigenlijk?
pi_163243279
Wij hebben nog steeds geen naam :@ ook vrij laat begonnen met spullen kopen, maar dat had ook met het verhuizen te maken.

Blij om te lezen dat niet iedereen indalingsweeen of voorwerk heeft gehad.
Door al die verse baby's ben ik extra nieuwsgierig naar mijn baby O+ . Nog even geduld :P
pi_163243416
Naam kan je ook geven als baby geboren is he ;)
Gewoon voorraadje klaar hebben et voila
pi_163243481
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:27 schreef Sull het volgende:

[..]

Pas als dieet en 1e keus medicatie (pillen) niet werken komen er spuiten aan te pas ;-)
Misschien dat je nog winst kunt halen uit je drinkpatroon? En als je dagcurves onder je huidige eet en drinkpatroon goed blijven is het ook gewoon prima.

Was er een aanleiding voor de suikertest eigenlijk?
Wat drinken betreft zal t mijn dagelijkse glaasje cola zijn die ik zal moeten laten staan.:(
Dus dat doen we nu dan ook maar

Mijn moeder is bekend met diabetes type 2 en daarbij heb ik pcos dus dubbele reden voor controle...
Ben verder niet belachelijk aangekomen nu 7 kilo in bijna 29 weken tijd dus dat is het niet
Moest er uiteindelijk wel om lachen...krijgen we straks na onze mini baby toch een reusje :')
Als dit het ergste is voor de komende weken dan mogen we niet klagen !!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:43:34 #293
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163243482
Jamaar jamaar jamaarrrrr...mijn hormonen willen een naam :')
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:45:17 #294
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163243514
Na de positieve test al gelijk een pakje gekocht :@ en ook heb ik al een wieg onder het mom van handig voor mijn neefje. Verder gewacht tot geslachtsecho en nu ze een meisje blijkt heb ik niets meer nodig. Alleen een eerste pakje wil ik nog kopen

Naam had ik al voor positieve test geloof ik, duurde alleen nog even voor man het er mee eens was.
En jongensnaam zou nog steeds de naam zijn die we bij eerste kind hebben verzonnen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:25:56 #295
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163245602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:10 schreef BobbyMcGee het volgende:
*O* Gefeliciteerd met jullie bijzondere baby's, Chanty, Arja en Svane! *O*

Een jongetje voor Svane O+ wat ontzettend tof.

Chanty, wat is dat onverwachts snel gegaan joh! Wat bijzonder dat dat bij een tweede zo anders kan gaan ^O^

En Arja, je langverwachte meisje! O+ Ze had geen zin om eruit te komen.. een goed herstel gewenst!

Ik zou ook wel pm's met de namen willen. En kijk ik er nu overheen: heeft Chanty de naam van haar meisje al bekend gemaakt of is het echt Judith?
Dank je wel :) en je kijkt eroverheen, het staat in mijn bevallingsverslagje. Ze heet A.mélie C.arlijn O+

Ik moet zeggen dat dit een heel andere kraamtijd is dan vorige keer. Ondanks nauwelijks slaap afgelopen nacht voel ik me stukken beter en ook hele fijne kraamzorg O+

Lucas is wel echt van slag en ligt wat dwars. Van de baby moet hij weinig weten maar komt wel.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163245824
Dat je al je energie bij elkaar geraapt hebt om eten te koken en dan vervolgens te moe bent om het op te eten :'(
pi_163245835
Posh: Hier ook een prille zwangere! Er zijn er meer :). Ik slaap veel.. Om 21:30 er in en val direct in slaap en wordt pas weer wakker door de wekker.

Ik heb nog niks gekocht, eerst morgen de echo maar eens afwachten. Ik vind het nu nog niet zo spannend, dat zal morgen vast anders zijn. Maar ik merk dat mijn lichaam hard werkt aan iets en geen bloed gezien.

Meisjesnaam hadden we al ver voor we überhaupt bezig waren met zwanger worden. Benieuwd of die naam t blijft of dat het heel wat anders wordt.
pi_163245969
En wat fijn dat de baby's gezond ter wereld zijn gekomen! Gefeliciteerd met jullie dochters en zoon! *O*
pi_163247031
Arja gefeliciteerd met jullie meisje !! Heerlijk om te lezen dat ze er is. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de naam.
pi_163251075
Wat de hek.. ik kom net thuis van een bestuursvergadering en er is al 2 uur niks gepost hier

LLM'ers ... wat zijn jullie aan het doehoen??? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')