dank jullie wel voor alle felicitaties en toffe reacties

vliezen braken om 6.15 met enorme pijnscheut. Weeen kwamen direct maar rustig op gang dus kon nog wat laatste dingen doen. Toen ik eenmaal ging zitten werd t heel snel regelmatig en heftiger: elke 3 minuten een wee van een minuut. Man bracht Lucas naar kinderdagverblijf en toen hij terug was heb ik het ziekenhuis geprobeerd te bellen. Weeen waren zo heftig dat ik niet wist waar ik t moest zoeken dus man heeft het telefoontje overgenomen. We mochten gelukkig direct komen en waren 9.15 in het Ziekenhuis.
Ik had het gevoel dat ik persdrang had maar dacht dat ik me aanstelde. CTG werd aangelegd maar ze konden de baby niet goed meten. Ondertussen had ik gevraagd of ze niet even moesten kijken hoever ik was? Ja de verloskundige kwam zo, er waren nog twee bevallingen. Ik gaf aan dat ik persdrang had en moest die wegpuffen. Na een paar keer riep ik dat het echt niet ging en iemand moest kijken.
Verloskundige werd er met spoed bijgehaald en er werd een electrode op het hoofd van de baby geplaatst met de mededeling dat ik bij de volgende wee mocht gaan persen (ik stelde me dus niet aan

). Na zo'n 45 minuten persen (wat is dat zwaar maar zoveel beter dan wegpuffen) is onze dochter A.mélie C.arlijn geboren om 10.34 uur

.
Ze weegt 3500 gram exact, ongeveer 48 cm. Drinken aan de borst doet ze fantastisch! We waren om iets voor 15 uur weer thuis. Lucas enige tijd later opgehaald, hij is wat overrompeld door de nieuwe situatie. Met mij gaat het goed; schade is beperkt gebleven tot 3 hechtingen

Ik ben zo blij hoe deze bevalling is gegaan. Hele fijne mensen ook die me begeleid hebben, ook al duurde het in het begin ff

En nu ben ik mama van twee

met ieder hun eigen verjaardag.
Pics or it didn't happen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p