Sellen is voor de pussiesquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:10 schreef Sosa het volgende:
potverdrie gisteren 20K DAO verkocht op 0.00010
ETHquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:12 schreef edraket31 het volgende:
goed nieuws voor de ETH en DAO fanboys: met een soft fork is het allemaal te redden
https://np.reddit.com/r/e(...)the_white_hat_attack
Bitcoin ziet er nog prima uit inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2016 08:24 schreef edraket31 het volgende:
Edit: in een vorige chart liet ik zien dat 650 enorm belangrijk was voor btc. Mijn opmerking: als het er doorheen zakt, kan het terug naar 500- nog wat. BTC ging er wel even onder, maar sloot de candle er ook weer boven (240 chart). Vooralsnog houdt t dus.
Dit was jij niet, neem ik aan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:52 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Bitcoin ziet er nog prima uit inderdaadHoop dat de weekly candle een beetje mooi sluit.
https://www.tradingview.com/x/f11xMa24/
Kocht wel een stukje van die wallquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:52 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dit was jij niet, neem ik aan?![]()
https://twitter.com/hernzzzzzz/status/745250850763739137
hehequote:Op woensdag 22 juni 2016 11:52 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dit was jij niet, neem ik aan?![]()
https://twitter.com/hernzzzzzz/status/745250850763739137
Ja, schiet dus ook niet echt op met hem.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ed_the_whitehatdaos/
Attacker heeft ook ETH gestopt in de white hat child dao, maar kan alweer minstens 24 dagen niks doen.
500 Internal Server Errorquote:
Hier geen last van..quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
500 Internal Server Error
Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
If you see them, send them this information as text (screenshots frighten them):
Dat was dan ook een grapske jongeman.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:45 schreef NatteBever het volgende:
Waarom meteen zeggen dat het gehacked is? Is gewoon een standaard foutmelding van YouTube toch
Lisk in China. Hoe groot is Yuanbao?twitter:MaxKordek twitterde op woensdag 22-06-2016 om 15:09:48Lisk will soon be available on https://t.co/EkS5MflUnD. Extremely nice people work there! Happy trading. https://t.co/2MQAsYfIM5 reageer retweet
Yey, eindelijk Lisk in de lift?quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
Lisk in China. Hoe groot is Yuanbao?twitter:MaxKordek twitterde op woensdag 22-06-2016 om 15:09:48Lisk will soon be available on https://t.co/EkS5MflUnD. Extremely nice people work there! Happy trading. https://t.co/2MQAsYfIM5 reageer retweet
Ja zag het, staat nu op het punt toen ik ze kocht paar week geleden. Jippiequote:
Nee, want blockchain is geen eigendom.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:17 schreef Apekoek het volgende:
Kan dat patenteren van "de" bitcoin uitvinder nog roet in het eten gooien? En dat dan alle alt coins omvallen?
Toch hoor ik een hele lichte mate van twijfel, niet veel, maar wel een heel klein beetje.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, want blockchain is geen eigendom.
Als hij eventueel een patent zou krijgen (krijgt hij niet) dan zouden eventueel banken die blockchain technologie willen gebruiken hem moeten betalen o.i.d. Maar met altcoins gebeurt er eigenlijk niks, msischien met Ripple, omdat dat eigenlijk een bedrijf is.
Maar hij kan toch niet bewijzen dat hij Satoshi is, want hij is het niet.
Nee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:17 schreef Apekoek het volgende:
Kan dat patenteren van "de" bitcoin uitvinder nog roet in het eten gooien? En dat dan alle alt coins omvallen?
Je betaalt dus niet met BTC, maar koopt fiat met BTC, en vervolgens betaal je de merchant met fiat.quote:
Maar welke merchants accepteren dit dan? Doen ze dat in Nederland? Soort van pinnen?quote:
Ik zou 40k in lisk stoppen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef NatteBever het volgende:
Tsja..wat te doen als je nu ruim 40k op de rekening heb staan die je kunt investeren. Allemaal in ETH gooien ofzo en uitcashen als 'ie weer op 30 staat?
Groot risico, grote potentiële opbrengst. Maar ETH is ook een optie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Serieus? Heb je daar een onderbouwing bij
Diversifyquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef NatteBever het volgende:
Tsja..wat te doen als je nu ruim 40k op de rekening heb staan die je kunt investeren. Allemaal in ETH gooien ofzo en uitcashen als 'ie weer op 30 staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Investeer alleen een bedrag dat geen pijn doet als je t kwijt raakt, zeker in crypto's.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:06 schreef NatteBever het volgende:
Ed je bent wel saai hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Investeer alleen een bedrag dat geen pijn doet als je t kwijt raakt, zeker in crypto's.
En spreid je risico's
Ik zelf zou echt nooit zulke bedragen in altcoins stoppen.....misschien ook iets teveel shitcoins voorbij zien komen de afgelopen jaren
De enige reden die ik kan bedenken is dat Brexit -gezien de polls- het waarschijnlijk niet gaat halen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:38 schreef edraket31 het volgende:
Jullie mogen mij saai noemen als je ook met leverage 200 je dagelijks brood verdient
Wat houdt 'leverage 200' in? Dat jargon is me nog niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:38 schreef edraket31 het volgende:
Jullie mogen mij saai noemen als je ook met leverage 200 je dagelijks brood verdient
Ed jongen we dollen wat met je, no worries mattie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:38 schreef edraket31 het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:49 schreef brombeer_ het volgende:
Oké terug naar 500$ dus. Dit was de halving pump
Het ziet er idd nogal zwakjes uit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:49 schreef brombeer_ het volgende:
Oké terug naar 500$ dus. Dit was de halving pump
www.forexinfo.nl/artikele(...)age-en-hoe-werkt-hetquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Wat houdt 'leverage 200' in? Dat jargon is me nog niet helemaal duidelijk
Bitstamp zit nu op de 38.2% fib dus verwacht wel een bounce hier eigenlijk (wave B)quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:25 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het ziet er idd nogal zwakjes uit.
Ik heb het hier al een paar geroepen dat ik t wel zag gebeuren.....zou typisch btc zijn.
[..]
www.forexinfo.nl/artikele(...)age-en-hoe-werkt-het
Ik had laatst shitcoin in de pool gezet voor de lolzquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef edraket31 het volgende:
hien ook iets teveel shitcoins voorbij zien kome
Hoe lang ben je eigenlijk al bezig met traden en wat is je achtergrond dat je daar mee begonnen bent? Forex lijkt me een stuk pittiger dan Crypto. Klopt dat?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:14 schreef edraket31 het volgende:
Damn....als dit écht verder zakt.
https://www.okcoin.com/future/futureTop.do?type=1&symbol=0
In Jip en Janneke taal: de verhouding long/shorts is abnormaal. Groot percentage van de future traders zit long. Kan maar zo dat ze t dan juist verder naar beneden pushen
Waar short je, op een exchange?quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:33 schreef brombeer_ het volgende:
490 lijkt me wel een mooi punt om mijn short te sluiten
Traden doe ik al een jaar of 20, sinds een jaar of 2-3 daytraden. Ik had een bedrijfje waar te weinig omzet uit kwam door de crisis en min of meer noodgedwongen een andere inkomstenbron moeten zoeken. Vanuit de alts (teveel shitcoins) overgestopt naar btc en later weer de stap naar Forex.quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eigenlijk al bezig met traden en wat is je achtergrond dat je daar mee begonnen bent? Forex lijkt me een stuk pittiger dan Crypto. Klopt dat?
Ik heb je er vorige week nog op gewezen ;-)quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:54 schreef brombeer_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tja jammer dat ik dit niet eerder zag
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:34 schreef edraket31 het volgende:
Leuk scenario voor een flinke shake out, terwijl iedereen een halving pump verwacht:
[ afbeelding ]
vanuit een nog wat groter perspectief:
[ afbeelding ]
Ik had ook iets soortgelijks in gedachten. Alleen verwachtte ik nog 1 wave omhoog.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik heb je er vorige week nog op gewezen ;-)
Oke, hij is nog wat verder doorgestegen en evt leg 5 ook al gemaakt, maar in de basis zat ik aardig goed (vind ik zelf)
2e chart gaat t mij om
[..]
Denk dat we nu beiden ongeveer dit plaatje hebben:quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:48 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ik had ook iets soortgelijks in gedachten. Alleen verwachtte ik nog 1 wave omhoog.
Ja maar wave 5 laat nog even op zich wachten denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Denk dat we nu beiden ongeveer dit plaatje hebben:
[ afbeelding ]
2 scenarios
* anti climax met halving pump en t zakt langzaam naar 4 om wellicht nooit 5 te maken
* in rap tempo verder retracen en nog een halving pump (leg 5)
Wat ik zelf merk met Forex is dat er erg veel scammy bedrijfjes/handelswebsites zijn. Een stuk meer dan Crypto exchanges. Welke Forex sites kan je aanraden en welke raad je af?quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Traden doe ik al een jaar of 20, sinds een jaar of 2-3 daytraden. Ik had een bedrijfje waar te weinig omzet uit kwam door de crisis en min of meer noodgedwongen een andere inkomstenbron moeten zoeken. Vanuit de alts (teveel shitcoins) overgestopt naar btc en later weer de stap naar Forex.
Forex is idd erg pittig, als klein visje zwem je in de allergrootste markt en trade je tegen de allergrootste bancaire instellingen. Manipulatie is een stuk minder dan in btc (dagomzet is 5-6 miljard). Kwestie van erg gedisciplineerd zijn, een stop loss zetten en niet meer wijzigen bijvoorbeeld.
Voordeel van Forex is dat de bewegingen beter te berekenen zijn, daar waar BTC vaker gemanipuleerd wordt en ineens een forse move maakt.
Heel simpel: alle betaalde adviezen links laten liggen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat ik zelf merk met Forex is dat er erg veel scammy bedrijfjes/handelswebsites zijn. Een stuk meer dan Crypto exchanges. Welke Forex sites kan je aanraden en welke raad je af?
Thanks, maar ik doelde meer op welke site of platform handelt. Je hebt sites als Avatrade, Plus500 en Etoro die mij super scammy lijken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:02 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heel simpel: alle betaalde adviezen links laten liggen.
Simpelweg iemand anders zijn trade alerts volgen gaat je uiteindelijk de kop kosten omdat je niet weet wat je aan het doen bent. Hoe goed zijn alerts ook zijn, je moet je eigen visie hebben om niet ten onder te gaan aan onzekerheid.
Build your own strategy
Ik volg een paar goede traders op Tradingview en pik wel eens wat ideeën op van Twitter. Dit zijn vaak ook traders die een betaalde service hebben, maar regelmatig wat posten om hun service te promoten. Als zo'n alert past in mijn eigen strategie, neem ik 'm ook; anders niet.
Publieke traderrooms/chatboxen zit ik niet in, mij te onbetrouwbaar en teveel show off en jaloezie/wantrouwen.
Sites (broker): gewoon 1 van de grotere pakken die goede reviews heeft. Heb zelf goede ervaringen met Oanda, Forex.com en FXCM. SimpleFX gebruikte ik voor FX traden met BTC maar daar werden mijn SL's net even te vaak aangetikt om daarna weer de andere kant uit te spurten. Als ik de prijs dan checkte bij een andere broker zou mijn SL niet geraakt zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Thanks, maar ik doelde meer op welke site of platform handelt. Je hebt sites als Avatrade, Plus500 en Etoro die mij super scammy lijken.
Idd, geen land mee te bezeilen...quote:
Ik dacht dat die alleen de koers aan hielden. er wordt dus niks van valuta of grondstoffen echt gekocht en verkocht.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Thanks, maar ik doelde meer op welke site of platform handelt. Je hebt sites als Avatrade, Plus500 en Etoro die mij super scammy lijken.
?pid=0002016052907243375530DcJIoK0654 ??quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
Die nieuwe bitcoin ASICs, 14 TH/s met 0.1 J/GH. 1 zo'n machinetje is gewoon meer dan de gemiddelde network hashrate van 2012.
https://www.bitmaintech.c(...)7243375530DcJIoK0654
Vraag me af of dit vertrouwen geeft dat er geen difficulty problemen komen na de halvering omdat mensen plots oude ASICs uit gaan zetten.
Helaas is elektriciteit te duur in Nederland, anders zou ik er bijna 1 overwegen.
Product ID van bitmaintech lijkt...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
?pid=0002016052907243375530DcJIoK0654 ??
quote:
Indexes vallen ook hard naar beneden. Leuk dagje zoquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:59 schreef edraket31 het volgende:
Britse Pond stort ook in, shorters maken megawinsten in forex.
Ik trade bijna nooit op nieuws vanwege de heftige schommelingen in luttele seconden maar als ik met 100k geshort zou hebben, was ik vanochtend 3miljoen rijker!
Om maar even aan te geven hoe hard t kan gaan.....
Waar verkoop jij je BTC? Bitonic oid?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:08 schreef MaGNeT het volgende:
Zojuist maar ff 25 BTC omgezet in Euro's.
Zal nog wel hoger stijgen maar voor nu is wel m'n drempelbedrag gehaald en afspraak = afspraak.
True, ik had gisteren een berg BTC gekocht die ik in ETH had gestopt. Dat haal ik er nu met een paar tientjes verlies weer uit en verplaats het terug naar mijn wallet. Even goed in de gaten houden en op de mooie SELL button drukken op een mooi momentquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:30 schreef VeX- het volgende:
Ik denk dat bitcoin nog wel aardig omhoog kan.
Op zulke momenten was het fijn geweest als ik me in forex had verdiept.
Ja, dat gaat tot nu toe altijd probleemloos.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:20 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Waar verkoop jij je BTC? Bitonic oid?
Nee ik niet echt eigenlijk. Zie dat hij nu op 28 staatquote:
Netjes. Ik heb helft op 38 verkocht.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:41 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee ik niet echt eigenlijk. Zie dat hij nu op 28 staatHeb ze zelf een dag na launch op 41 verkocht en dat vond ik toen wel prima
Doe je goed. Ik heb niks verkochtquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:41 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee ik niet echt eigenlijk. Zie dat hij nu op 28 staatHeb ze zelf een dag na launch op 41 verkocht en dat vond ik toen wel prima
Tsja, er is hier iemand (ik MaGniEt zeggen wie) die nog gelooft dat ze op 65 uitkomen..dus hou de moed erin!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb niks verkocht
Hoopte dat het op Polo zou komen, maar dat zie ik ook niet meer gebeuren.
Hodlen als een boss.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:16 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Tsja, er is hier iemand (ik MaGniEt zeggen wie) die nog gelooft dat ze op 65 uitkomen..dus hou de moed erin!
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
Breakout Chain is a global payment system with minute transaction fees. It allows users to send money anywhere in the world instantly and directly to a recipient, without any middlemen. Carried on a single distributed ledger, known as a blockchain, exist several currencies with different uses.
Zoiets bestaat volgens mij allang.
Gamebetcoin bestaat ook alquote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef NatteBever het volgende:
Moet zeggen dat ik de combinatie van zo'n coin en poker & e-sports wel interessant vind. Mayb dat ik er 2 BTC in mik en kijk waar het scheepje strandt.
E-sports..... Was daar ooit niet Minerals voor bedoeld? Jaar of 2 geleden?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef NatteBever het volgende:
Moet zeggen dat ik de combinatie van zo'n coin en poker & e-sports wel interessant vind. Mayb dat ik er 2 BTC in mik en kijk waar het scheepje strandt.
quote:Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe gaat het met ORLY? Staat die al op Poloni?
http://www.touzibi.com/trade/WAVES_CNYtwitter:coremedia_info twitterde op dinsdag 28-06-2016 om 09:21:49#WAVES First Chinese market opened https://t.co/zkbFGcuWt3 #News #China #Blockchain #Fintech #Tech $WAVES $CNY https://t.co/Sm9rv6EyUl reageer retweet
BTC & LTCquote:
I know, maar tijdens de grote crash een enorme paniekverkoop gedaan waardoor meer dan de helft is verdampt. Toen ben ik uitgelogd en bedacht nu ~3 jaar later ineens om weer is te kijken, Staat nog ~300 USD aan waarde.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb nog wel een account daar, maar het meeste trade ik op Poloniex. Overigens, waarom heb je de boel op een exchange staan? Als het om een substantiele hoeveelheid knaken gaat, en het is een beetje mainstream (lees: betrouwbare wallet) zou ik voor een lokale wallet, of misschien wel cold storage kiezen.
Dat had ik ook, maar ik ben weer terug sinds maart.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:10 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
I know, maar tijdens de grote crash een enorme paniekverkoop gedaan waardoor meer dan de helft is verdampt. Toen ben ik uitgelogd en bedacht nu ~3 jaar later ineens om weer is te kijken, Staat nog ~300 USD aan waarde.
Oké dan, en welke coins zit je nu in?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik ben weer terug sinds maart.
LISK, EXP, ETH, BTC, WAVES, nog een paar onzin pump n dump coins.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:00 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Oké dan, en welke coins zit je nu in?
Niks aan de hand, ETH doet het nog als vanouds.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:54 schreef edraket31 het volgende:
Is geen FUD.....
https://blog.ethereum.org(...)ty-in-the-soft-fork/
Thanks voor de tips! Ga ik mij daar even verder op in lezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LISK, EXP, ETH, BTC, WAVES, nog een paar onzin pump n dump coins.
Aanrader om nu te kopen: EXP, WAVES en LISK
Waves (Te kopen op Bittrex) is nu onder de ICO (Initial coin offering) prijs, en als het zometeen op Poloniex komt, wordt het wel vast wel gepumpt
EXP heeft binnen 2 dagen nieuws over ''Borderless'', dat te maken heeft met hun DAO dat beter zal worden dan Slockit's DAO
LISK is laatste tijd aardig gedaald, waarschijnlijk ook door gebrek van nieuws, maar de devs hebben nog genoeg ICO geld over om LISK te verbeteren, en ik vind de coin wel belovend
heb m'n XRP en FCT verkocht om EXP te kopen. Stel met niet teleur spatie!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LISK, EXP, ETH, BTC, WAVES, nog een paar onzin pump n dump coins.
Aanrader om nu te kopen: EXP, WAVES en LISK
Waves (Te kopen op Bittrex) is nu onder de ICO (Initial coin offering) prijs, en als het zometeen op Poloniex komt, wordt het wel vast wel gepumpt
EXP heeft binnen 2 dagen nieuws over ''Borderless'', dat te maken heeft met hun DAO dat beter zal worden dan Slockit's DAO
LISK is laatste tijd aardig gedaald, waarschijnlijk ook door gebrek van nieuws, maar de devs hebben nog genoeg ICO geld over om LISK te verbeteren, en ik vind de coin wel belovend
Helemaal mee eens, longterm.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Spatieloos' advies aannemen
BTC > ETH >>> LISK >>>>>>>>>>> WAVES
Op basis van wat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ETH is al helemaal omhoog gepumpt, maar kan natuurlijk nog wel langzaam stijgen.
Nou nou ed, wat ben jij extreem vandaag.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Op basis van wat?
Iedereen hier lekker luchtig over de huidige situatie van ETH, gewoon holden en hopen op een "langzame stijging"
Ik durf 'm wel aan: ETH gaat eerst nog sub 0,01 door al het gedoe rond Soft Fork/Hard Fork/Hack
Beiden zullen me niet verbazen, daarom gebruik ik 'kan' en niet zal.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Op basis van wat?
Iedereen hier lekker luchtig over de huidige situatie van ETH, gewoon holden en hopen op een "langzame stijging"
Ik durf 'm wel aan: ETH gaat eerst nog sub 0,01 door al het gedoe rond Soft Fork/Hard Fork/Hack
Ja joh, niet van dat halfzachte gedoe......crashen die zooi!quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou nou ed, wat ben jij extreem vandaag.
En jij schijnt te vergeten dat er 12mio Ethers ergens in een wallet zitten die gedumpt kunnen worden waarbij voorlopig de enige oplossing een hard fork is die weer allerlei mogelijke problemen met zich meebrengt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:14 schreef Nattekat het volgende:
ETH is te groot om keihard onderuit te gaan. Als dit met WAVES was gebeurd, was het einde oefening geweest.
Men schijnt te vergeten dat ETH zelf helemaal niks te maken heeft met DAO.
Die gozer heeft geen kwaad in de zin.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
En jij schijnt te vergeten dat er 12mio Ethers ergens in een wallet zitten die gedumpt kunnen worden waarbij voorlopig de enige oplossing een hard fork is die weer allerlei mogelijke problemen met zich meebrengt.
We zullen zien......
Dat biedt geen zekerheid.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gozer heeft geen kwaad in de zin.
twitter:valeryvavilov twitterde op woensdag 29-06-2016 om 16:00:38Presidential Candidate Hillary Clinton Pledges Support for Blockchain https://t.co/BWI9r9cRIf via @CoinDesk reageer retweet
Los van de onrust en gevolgen rondom een evt hard fork....quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gozer heeft geen kwaad in de zin.
Ik mag haar nog steeds niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:14 schreef Typisch het volgende:
twitter:valeryvavilov twitterde op woensdag 29-06-2016 om 16:00:38Presidential Candidate Hillary Clinton Pledges Support for Blockchain https://t.co/BWI9r9cRIf via @CoinDesk reageer retweet
Nog steeds ga ik niet op haar stemmen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:14 schreef Typisch het volgende:
Al winst? Of steeg FCT meer?quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
heb m'n XRP en FCT verkocht om EXP te kopen. Stel met niet teleur spatie!
Ik zou er niet zo zeker van zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Maar liever dat dan iemand die wel kwaad in de zin heeft.
Al tevreden?quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
heb m'n XRP en FCT verkocht om EXP te kopen. Stel met niet teleur spatie!
Ja! Toch weer 0.4 btc verdiend.quote:
Tijd om te verkopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:33 schreef Tourniquet het volgende:
Minder dan 1000 blocks te gaan!![]()
![]()
http://www.thehalvening.com
[ afbeelding ]
Ja, ik denk ook dat je voor het luiden van de gong moet uitstappen.quote:
Meestal stijgt de prijs wanneer het aanbod daalt (bij gelijkblijvende vraag).quote:Op zondag 3 juli 2016 00:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat je voor het luiden van de gong moet uitstappen.
Na de halving verwacht ik een forse koersdaling.
Het aanbod daalt niet, de stijging van het aanbod daaltquote:Op zondag 3 juli 2016 09:08 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Meestal stijgt de prijs wanneer het aanbod daalt (bij gelijkblijvende vraag).
Ik denk ook dat een verdere stijging uitblijft. Buy on the rumour, sell on the news. Heb je inmiddels al een goede short positie open staan dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Prijs gaat na de halving flink omlaag.
Ergens rond de 400-500 Euro verwacht ik.
Je mag me quoten
Eensch met Magnet, daarnaast denk ik dat er geen gelijkblijvende vraag zal zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:08 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Meestal stijgt de prijs wanneer het aanbod daalt (bij gelijkblijvende vraag).
En wat dacht je van de vraag uit China. En niet te vergeten de opgelaaide bankencrisis (die angstvallig door de MSM uit het nieuws wordt gehouden)?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:48 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Eensch met Magnet, daarnaast denk ik dat er geen gelijkblijvende vraag zal zijn.
Heel de btc scène zit al een jaar te wachten op de zgn halving pump die dus nu moet plaatsvinden. Tot een tijdje terug zag ik nog wel eens uitspraken dat "men" een nieuw ATH verwacht. Ik geloof daar zelf niet in, maar het geeft wel aan hoe hoog de verwachtingen waren. Simpel voorbeeld uit een ander btc topic waar iemand schrijft: "ik heb er geen verstand van, maar een vriend vertelde mij dat het nu een goed moment is omdat btc te kopen."
De recente opmars is gecorrigeerd (of pumpers hebben deels gedumpt), nu een nieuwe poging maar het is erg aannemelijk dat btc gedumpt gaat worden rond de halving.
Ik mag ook gequote worden, maar dit scenario roep ik al vanaf december 2015: nog een halving pumpje en dan zakt BTC weg ten faveure van alternatieven zoals ETH (mits ETH z'n eigen zooi goed regelt de komende dagen).
Speltip 7: volg Brombeer zijn analyses van BTC maar, dan zit je vrijwel altijd wel goed
Welke "vraag uit China"?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:00 schreef MisterCe het volgende:
[..]
En wat dacht je van de vraag uit China. En niet te vergeten de opgelaaide bankencrisis (die angstvallig door de MSM uit het nieuws wordt gehouden)?
Deze vraag uit China:quote:Op zondag 3 juli 2016 16:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Welke "vraag uit China"?
Is er iets verandert waardoor heel China nu ineens aan de btc gaat dan?
Zou best kunnen, maar de Yuan is al maandenlang zwak en het artikel vermeldt niet waar die hogere volumes vandaan komen..... Zijn het allemaal individuen die ineens instappen of een paar grote jongens die willen pumpen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Deze vraag uit China:
https://www.techinasia.co(...)n-price-twoyear-high
De overheid daar is flink bezig corruptie aan te pakken. Dus mensen willen ook hun geld een beetje uit het zich houden. Zelfs in Macau zien ze minder gokkers omdat mensen bang zijn hun kapitaal te tonen:quote:Op zondag 3 juli 2016 16:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar de Yuan is al maandenlang zwak en het artikel vermeldt niet waar die hogere volumes vandaan komen..... Zijn het allemaal individuen die ineens instappen of een paar grote jongens die willen pumpen.
Dat is wederom een indirecte link naar de stijging van BTC.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:44 schreef MisterCe het volgende:
[..]
De overheid daar is flink bezig corruptie aan te pakken. Dus mensen willen ook hun geld een beetje uit het zich houden. Zelfs in Macau zien ze minder gokkers omdat mensen bang zijn hun kapitaal te tonen:
Macau is de facto het casino van China. Maar nu de economische groei vertraagt in het land met de meeste inwoners ter wereld en de Chinese staat ook hard optreedt tegen corruptie, staan de opbrengsten van de casino's erg onder druk.
http://fd.nl/beurs/110988(...)k-corruptie-in-china
Poloniexquote:Op maandag 4 juli 2016 09:32 schreef xaban06 het volgende:
Waar kan je shorten met BTC (en mogelijk ook met altcoins)? Ik dacht dat laatst iemand OKCoin zei, maar daar kom ik het niet tegen (of het moet anders heten).
Hoe dan, ik zie die optie niet hoor.quote:
Poloniex kijken bij margin trading , okcoin bij btc futuresquote:Op maandag 4 juli 2016 10:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe dan, ik zie die optie niet hoor.
Met shorten bedoel ik dat je winst maakt bij een koersdaling.
Wat ik bedoel is:quote:Op maandag 4 juli 2016 10:10 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Poloniex kijken bij margin trading , okcoin bij btc futures
Ik weet wat je bedoelt.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is:
- BTC staat nu op 650, ik stap in.
- Koers gaat omlaag -> Ik maak winst.
- Koers stijgt -> Ik maak verlies.
- Ik kan zelf bepalen wanneer ik eruit stap (niet van te voren).
Volgens mij is dat geen margin trading/futures?
Is ETH serieus gehalveerd?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:30 schreef Faazz het volgende:
Net ETH gekocht op 10.00 dollar
Even hopen dat dit geen trigger is om meer te dumpen.
Dit is de trading guide die ik bedoelde: btctrading101.blogspot.nl/2014/11/actualadvicebtc-s-101-guide-bitcoin.htmlquote:Op maandag 4 juli 2016 10:35 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt.
Btc futures kun je shorten, bij poloniex kun je dat volgens mij onder margin trading.
Ik kan t nu even niet opzoeken, maar er is een twitter account die een perfecte handleiding heeft geschreven.... Probeer eens te zoeken op gebruiker aa_btc of aa_alts of iets met Actual Advice _btc of zoiets
Ja, dat kan met margin trading op Poloniex.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is:
https://poloniex.com/support/aboutMarginTrading/quote:Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is:
Staat nu aardig laag ja. Denk dat we nog een klein beetje zakken voor ie weer omhoog gaat.quote:
3,5x de ICO prijs noem ik geen weggegooid geld.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:28 schreef Apekoek het volgende:
Lisk lijkt ook nergens meer op, weggegooid geld tot nu toe, maar ok geld ook voor ETH en consorten.
Wanneer kunnen we weer een omhooggaande trend verwachten?
Ik heb ingekocht op 40 dollar cent en het is nu nog maar 30 dollar cent. Ja dat noem ik weggegooid geld tot nu toe. Ik ben geen trader, ik hoor goede verhalen over Lisk (via vrienden en kennissen) en hoop dat zoiets dan stijgt boven de 40 dollar cent.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
3,5x de ICO prijs noem ik geen weggegooid geld.
Dat is het risico van traden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb ingekocht op 40 dollar cent en het is nu nog maar 30 dollar cent. Ja dat noem ik weggegooid geld tot nu toe. Ik ben geen trader, ik hoor goede verhalen over Lisk (via vrienden en kennissen) en hoop dat zoiets dan stijgt boven de 40 dollar cent.
Ik zou eerder zeggen het risico van geen eigen research en afgaan op tips van "vrienden en kennissen".quote:
Pumpseizoenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:46 schreef roislecxe het volgende:
Wat is er op Polo ineens met die rare coins en dat enorme volume..?
Tja ik ken mensen/goede vrienden die bij de grote zoekgigant werken, die merk ik aan als een autoriteit in deze digitale wereld. Alleen kunnen zij er helaas ook naast zitten. Dus heb deze info niet via een vage kennis verkregen. Daarbij was iedereen ook lovend over lisk op heel erg veel fora.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:20 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen het risico van geen eigen research en afgaan op tips van "vrienden en kennissen".
In het btc topic onlangs ook iemand. BTC stond ergens rond de 760. Hij had er zelf geen verstand van, maar volgens een vriend was t een goed moment om in btc te stappen
Wat maakt het uit dat ze bij een grote zoekgigant werken?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja ik ken mensen/goede vrienden die bij de grote zoekgigant werken, die merk ik aan als een autoriteit in deze digitale wereld. Alleen kunnen zij er helaas ook naast zitten. Dus heb deze info niet via een vage kennis verkregen. Daarbij was iedereen ook lovend over lisk op heel erg veel fora.
Hoeveel eigen research kun je dan nog doen?
Dat zijn mensen die over het algemeen dichter bij het vuur zitten (en ook contacten hebben bij diverse coin makers). Een advies uit die richting ben ik eerder geneigd te volgen dan iemand die bij de frietkraam werkt. Maar kennelijk maakt het dus allemaal niet zo veel uit, niemand lijkt het te weten. Maar ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ze bij een grote zoekgigant werken?
Retest van de uptrend heeft t vooralsnog niet gered, lijkt erop dat de volgende leg down is begonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:01 schreef edraket31 het volgende:
ETH glijdt weg onder de long term uptrend.... Was al even zo in ETHBTC, maar nu ook in ETHUSD:
[ afbeelding ]
Ontwikkelingen rondom hard fork zijn allesbepalend voor de korte tot middellange termijn mijns inziens. Als de markt het negatief oppakt en $ 10,- breekt, gaat t naar $ 8,50
Mijn eerdere "call" van sub 0,01 hou ik dan ook nog voor mogelijk
Op 1hr chart:
[ afbeelding ]
Rode lijn is de long term uptrend, mogelijk komt er nog een retest van die trend, resistance is dan de blauwe short term downtrend.
Fixedquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:39 schreef VeX- het volgende:
Waar blijft de godvergeten halvening dump? :/
Alles kan, het is alleen onwaarschijnlijk..quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:48 schreef NatteBever het volgende:
Volgens deze gast kan BTC x100 gaan, een aantal maanden na de halvering. Hij trekt de vergelijking met 2012.
Het levert hem in ieder geval weer een hoop views op.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles kan, het is alleen onwaarschijnlijk..
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Nog even en Waves is duurder dan Lisk. Nu respectievelijk $0,22 en $0,26 (Bittrex).
Er gaat geen zak gebeuren. Let maar op.quote:
Jep. Crash is al geweest.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er gaat geen zak gebeuren. Let maar op.
Als het gepaard gaat met een halvering van de prijsquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
JAAAAA, Happy Halving!
[ afbeelding ]
Eerste block met 12,5 BTC reward: https://blockchain.info/n(...)7dcb34b8422d6b74ffa1
Waarom zou dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als het gepaard gaat met een halvering van de prijs
Denk als ineens de trend omlaag neigt dat iedereen sellt. Als de trend omhoog is, gaan we een nieuwe High van dit jaar halen.quote:
350?! Dat is wel erg laagquote:Op zondag 10 juli 2016 04:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk als ineens de trend omlaag neigt dat iedereen sellt. Als de trend omhoog is, gaan we een nieuwe High van dit jaar halen.
En ik gok dat komende paar weken het antwoord gaan geven.
Als ik moet gokken: Omlaag, terug naar 350 binnen 2 maanden.
Maar ik hoop het niet
Over iets minder dan 4 jaar.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:35 schreef roislecxe het volgende:
Wanneer is de volgende halving eigenlijk
Grotere kans dan 350 ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:51 schreef Sosa het volgende:
Boven de 1000 voor het einde vh jaar. Quote mij maar.
Goede onderbouwing ook......quote:Op zondag 10 juli 2016 12:51 schreef Sosa het volgende:
Ik wacht al sinds ergens in 2014 om μ te quoten als het naar 1000 gaat. Dat schiet ook niet erg op.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:51 schreef Sosa het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ffect_the_hash_rate/quote:Op zondag 10 juli 2016 13:26 schreef Spatieloos het volgende:
Best raar dat de hashrate gewoon niet echt is gezakt ondanks de halvering.
Denk dat er zo wel wat volk zal verschijnen...quote:
Wat een rare moderator ben je eigenlijk ook tochquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:28 schreef DaMart het volgende:
Nog iets gemist de afgelopen weken? Btc is zeker gezakt?
Hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat een rare moderator ben je eigenlijk ook toch
Je hebt niet veel gemist.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer. Ik heb me tijdens mijn vakantie in het buitenland gewoon niet beziggehouden met crypto.
Niet meer... maar was in Oostenrijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist.
Waar ben je op vakantie?
Mooiquote:
Om je bij te praten btc staat vrij hoog op 660 en Steem heeft Dash en zo van de vijfde plaats afgedonderd met een markt cam van $ 135,637,487 !!!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer. Ik heb me tijdens mijn vakantie in het buitenland gewoon niet beziggehouden met crypto.
Wow, ineens.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Denk dat er zo wel wat volk zal verschijnen...
fixedquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Om je bij te praten btc staat vrij hoog op 660 670 en Steem heeft Dash en zo van de vijfde plaats afgedonderd met een markt cam van $ 135,637,487 !!!
O, ik zag dat alts gestegen waren en meestal is dat teken dat btc daalt. Maar nette prijs zoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Om je bij te praten btc staat vrij hoog op 660 en Steem heeft Dash en zo van de vijfde plaats afgedonderd met een markt cam van $ 135,637,487 !!!
Alts stijgen ook omdat redelijk BTC stabiel is denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zag dat alts gestegen waren en meestal is dat teken dat btc daalt. Maar nette prijs zo.
Wat ik wel vreemd vind, is dat het stemmen zo te zien nog bezig is op http://carbonvote.com/. Op https://blog.ethereum.org/2016/07/15/to-fork-or-not-to-fork/ staat dat de beslissing valt bij blok 1894000.quote:If you trade ETH, LTC, XRP, XLM, or XDG on Kraken, please read the following announcements to learn about:
The ETH hard fork
As you may know, the Ethereum community has elected to do a hard fork in order to resolve the DAO exploit. The MainNet block on which the hard fork will occur is set at 1920000, which should be reached on Wednesday July 20 (this is only an estimate however).
How will Kraken handle the hard fork?
ETH deposits and withdrawals will be disabled approximately 1 hour before the hard fork activates. Trading will continue as normal during the fork. All ETH on Kraken after the fork will be tokens of the winning chain (i.e. the chain with the most work on it). ETH deposits and withdrawals will be enabled again once the winning chain has become clearly evident. We expect the hard fork process to be smooth and quick, but there is no certainty of this.
Where to find the latest news on the hard fork?
https://www.reddit.com/r/ethereum
https://blog.ethereum.org/
Reversing XBT/LTC, XBT/XRP, XBT/XLM, and XBT/XDG pairs
On Tuesday July 19 at approximately 2-4pm UTC we will be reversing some of our bitcoin-altcoin pairs as follows:
XBT/LTC → LTC/XBT (with 6 decimal place precision)
XBT/XRP → XRP/XBT (with 8 decimal place precision)
XBT/XLM → XLM/XBT (with 8 decimal place precision)
XBT/XDG → XDG/XBT (with 8 decimal place precision)
What will happen on July 19?
All trading on XBT/LTC, XBT/XRP, XBT/XLM, and XBT/XDG will be halted. All open orders will be cancelled with the exception of basic limit orders which will be converted to their nearest equivalents in the new reversed markets. This means that buy orders will become sell orders and sell orders will become buy orders (since an order to sell XBT/LTC is equivalent to an order to buy LTC/XBT). Also, prices will be converted to their inverse 1/x equivalents. This price conversion cannot be perfect due to rounding errors and precision limitations. If you are concerned about your orders being converted, please cancel all your open orders prior to July 19 at 2 pm UTC.
Why are these pairs being reversed?
Due to strong client demand
To improve the uniformity of our markets (all altcoins priced in terms of XBT)
To align our markets with other exchanges
Why did we originally do it differently from other exchanges?
Explained here: https://bitcointalk.org/i(...)sg5113984#msg5113984
Questions?
Contact Kraken support: support@kraken.com
Thank you for choosing Kraken, the trusted and secure digital assets exchange.
The Kraken Team
Dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Kan iemand de stappen uitéénzetten die ik moet ondernemen om mijn Waves van de ICO site over te zetten naar een online exchange (Bittrex)? Heb o.a. een stapel pagina's doorgenomen in de Waves-draad op BCT maar kan geen duidelijke uitleg vinden
quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Kan iemand de stappen uitéénzetten die ik moet ondernemen om mijn Waves van de ICO site over te zetten naar een online exchange (Bittrex)? Heb o.a. een stapel pagina's doorgenomen in de Waves-draad op BCT maar kan geen duidelijke uitleg vinden
Ik vond het echt heel simpel en kan me niet voorstellen waar jullie vastlopen, dus graag meer informatie.quote:
Ik had voord at het op Bittrex stond het naar een google Chrome extension gestuurd. Was niet echt moeilijk, gewoon address invoeren bij je ICO pagina.quote:
ETH kopen dus, het gaat binnen een week moon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:41 schreef Tourniquet het volgende:
ETH krijgt een hard fork rond 20-7. Uit de mail die ik kreeg van Kraken:
[..]
Wat ik wel vreemd vind, is dat het stemmen zo te zien nog bezig is op http://carbonvote.com/. Op https://blog.ethereum.org/2016/07/15/to-fork-or-not-to-fork/ staat dat de beslissing valt bij blok 1894000.
Waarom is fork moon?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ETH kopen dus, het gaat binnen een week moon.
Why?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:02 schreef NatteBever het volgende:
Denk eerder dat Coinbase later deze maand voor een mooie uptrend gaat zorgen
Dat vraag ik mij af......quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:02 schreef NatteBever het volgende:
Denk eerder dat Coinbase later deze maand voor een mooie uptrend gaat zorgen
Beetje late reactie maar kwam zojuist wat info tegen en wat research gedaan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:45 schreef VeX- het volgende:
Wtf komt opeens die zieke Steem pump vandaan?
Het is helemaal aan me voorbij gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |