De enige reden die ik kan bedenken is dat Brexit -gezien de polls- het waarschijnlijk niet gaat halen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:38 schreef edraket31 het volgende:
Jullie mogen mij saai noemen als je ook met leverage 200 je dagelijks brood verdient
Wat houdt 'leverage 200' in? Dat jargon is me nog niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:38 schreef edraket31 het volgende:
Jullie mogen mij saai noemen als je ook met leverage 200 je dagelijks brood verdient
Ed jongen we dollen wat met je, no worries mattie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:38 schreef edraket31 het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:49 schreef brombeer_ het volgende:
Oké terug naar 500$ dus. Dit was de halving pump
Het ziet er idd nogal zwakjes uit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:49 schreef brombeer_ het volgende:
Oké terug naar 500$ dus. Dit was de halving pump
www.forexinfo.nl/artikele(...)age-en-hoe-werkt-hetquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Wat houdt 'leverage 200' in? Dat jargon is me nog niet helemaal duidelijk
Bitstamp zit nu op de 38.2% fib dus verwacht wel een bounce hier eigenlijk (wave B)quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:25 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het ziet er idd nogal zwakjes uit.
Ik heb het hier al een paar geroepen dat ik t wel zag gebeuren.....zou typisch btc zijn.
[..]
www.forexinfo.nl/artikele(...)age-en-hoe-werkt-het
Ik had laatst shitcoin in de pool gezet voor de lolzquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef edraket31 het volgende:
hien ook iets teveel shitcoins voorbij zien kome
Hoe lang ben je eigenlijk al bezig met traden en wat is je achtergrond dat je daar mee begonnen bent? Forex lijkt me een stuk pittiger dan Crypto. Klopt dat?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:14 schreef edraket31 het volgende:
Damn....als dit écht verder zakt.
https://www.okcoin.com/future/futureTop.do?type=1&symbol=0
In Jip en Janneke taal: de verhouding long/shorts is abnormaal. Groot percentage van de future traders zit long. Kan maar zo dat ze t dan juist verder naar beneden pushen
Waar short je, op een exchange?quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:33 schreef brombeer_ het volgende:
490 lijkt me wel een mooi punt om mijn short te sluiten
Traden doe ik al een jaar of 20, sinds een jaar of 2-3 daytraden. Ik had een bedrijfje waar te weinig omzet uit kwam door de crisis en min of meer noodgedwongen een andere inkomstenbron moeten zoeken. Vanuit de alts (teveel shitcoins) overgestopt naar btc en later weer de stap naar Forex.quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eigenlijk al bezig met traden en wat is je achtergrond dat je daar mee begonnen bent? Forex lijkt me een stuk pittiger dan Crypto. Klopt dat?
Ik heb je er vorige week nog op gewezen ;-)quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:54 schreef brombeer_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tja jammer dat ik dit niet eerder zag
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:34 schreef edraket31 het volgende:
Leuk scenario voor een flinke shake out, terwijl iedereen een halving pump verwacht:
[ afbeelding ]
vanuit een nog wat groter perspectief:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |