Dit is de trading guide die ik bedoelde: btctrading101.blogspot.nl/2014/11/actualadvicebtc-s-101-guide-bitcoin.htmlquote:Op maandag 4 juli 2016 10:35 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt.
Btc futures kun je shorten, bij poloniex kun je dat volgens mij onder margin trading.
Ik kan t nu even niet opzoeken, maar er is een twitter account die een perfecte handleiding heeft geschreven.... Probeer eens te zoeken op gebruiker aa_btc of aa_alts of iets met Actual Advice _btc of zoiets
Ja, dat kan met margin trading op Poloniex.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is:
- BTC staat nu op 650, ik stap in.
- Koers gaat omlaag -> Ik maak winst.
- Koers stijgt -> Ik maak verlies.
- Ik kan zelf bepalen wanneer ik eruit stap (niet van te voren).
Volgens mij is dat geen margin trading/futures?
https://poloniex.com/support/aboutMarginTrading/quote:Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is:
- BTC staat nu op 650, ik stap in.
- Koers gaat omlaag -> Ik maak winst.
- Koers stijgt -> Ik maak verlies.
- Ik kan zelf bepalen wanneer ik eruit stap (niet van te voren).
Volgens mij is dat geen margin trading/futures?
Staat nu aardig laag ja. Denk dat we nog een klein beetje zakken voor ie weer omhoog gaat.quote:
3,5x de ICO prijs noem ik geen weggegooid geld.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:28 schreef Apekoek het volgende:
Lisk lijkt ook nergens meer op, weggegooid geld tot nu toe, maar ok geld ook voor ETH en consorten.
Wanneer kunnen we weer een omhooggaande trend verwachten?
Ik heb ingekocht op 40 dollar cent en het is nu nog maar 30 dollar cent. Ja dat noem ik weggegooid geld tot nu toe. Ik ben geen trader, ik hoor goede verhalen over Lisk (via vrienden en kennissen) en hoop dat zoiets dan stijgt boven de 40 dollar cent.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
3,5x de ICO prijs noem ik geen weggegooid geld.
Dat is het risico van traden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb ingekocht op 40 dollar cent en het is nu nog maar 30 dollar cent. Ja dat noem ik weggegooid geld tot nu toe. Ik ben geen trader, ik hoor goede verhalen over Lisk (via vrienden en kennissen) en hoop dat zoiets dan stijgt boven de 40 dollar cent.
Ik zou eerder zeggen het risico van geen eigen research en afgaan op tips van "vrienden en kennissen".quote:
Pumpseizoenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:46 schreef roislecxe het volgende:
Wat is er op Polo ineens met die rare coins en dat enorme volume..?
Tja ik ken mensen/goede vrienden die bij de grote zoekgigant werken, die merk ik aan als een autoriteit in deze digitale wereld. Alleen kunnen zij er helaas ook naast zitten. Dus heb deze info niet via een vage kennis verkregen. Daarbij was iedereen ook lovend over lisk op heel erg veel fora.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:20 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen het risico van geen eigen research en afgaan op tips van "vrienden en kennissen".
In het btc topic onlangs ook iemand. BTC stond ergens rond de 760. Hij had er zelf geen verstand van, maar volgens een vriend was t een goed moment om in btc te stappen
Wat maakt het uit dat ze bij een grote zoekgigant werken?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja ik ken mensen/goede vrienden die bij de grote zoekgigant werken, die merk ik aan als een autoriteit in deze digitale wereld. Alleen kunnen zij er helaas ook naast zitten. Dus heb deze info niet via een vage kennis verkregen. Daarbij was iedereen ook lovend over lisk op heel erg veel fora.
Hoeveel eigen research kun je dan nog doen?
Dat zijn mensen die over het algemeen dichter bij het vuur zitten (en ook contacten hebben bij diverse coin makers). Een advies uit die richting ben ik eerder geneigd te volgen dan iemand die bij de frietkraam werkt. Maar kennelijk maakt het dus allemaal niet zo veel uit, niemand lijkt het te weten. Maar ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ze bij een grote zoekgigant werken?
Retest van de uptrend heeft t vooralsnog niet gered, lijkt erop dat de volgende leg down is begonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:01 schreef edraket31 het volgende:
ETH glijdt weg onder de long term uptrend.... Was al even zo in ETHBTC, maar nu ook in ETHUSD:
[ afbeelding ]
Ontwikkelingen rondom hard fork zijn allesbepalend voor de korte tot middellange termijn mijns inziens. Als de markt het negatief oppakt en $ 10,- breekt, gaat t naar $ 8,50
Mijn eerdere "call" van sub 0,01 hou ik dan ook nog voor mogelijk
Op 1hr chart:
[ afbeelding ]
Rode lijn is de long term uptrend, mogelijk komt er nog een retest van die trend, resistance is dan de blauwe short term downtrend.
Fixedquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:39 schreef VeX- het volgende:
Waar blijft de godvergeten halvening dump? :/
Alles kan, het is alleen onwaarschijnlijk..quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:48 schreef NatteBever het volgende:
Volgens deze gast kan BTC x100 gaan, een aantal maanden na de halvering. Hij trekt de vergelijking met 2012.
Het levert hem in ieder geval weer een hoop views op.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles kan, het is alleen onwaarschijnlijk..
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Nog even en Waves is duurder dan Lisk. Nu respectievelijk $0,22 en $0,26 (Bittrex).
Er gaat geen zak gebeuren. Let maar op.quote:
Jep. Crash is al geweest.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er gaat geen zak gebeuren. Let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |