Fixedquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:39 schreef VeX- het volgende:
Waar blijft de godvergeten halvening dump? :/
Alles kan, het is alleen onwaarschijnlijk..quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:48 schreef NatteBever het volgende:
Volgens deze gast kan BTC x100 gaan, een aantal maanden na de halvering. Hij trekt de vergelijking met 2012.
Het levert hem in ieder geval weer een hoop views op.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles kan, het is alleen onwaarschijnlijk..
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Nog even en Waves is duurder dan Lisk. Nu respectievelijk $0,22 en $0,26 (Bittrex).
Er gaat geen zak gebeuren. Let maar op.quote:
Jep. Crash is al geweest.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er gaat geen zak gebeuren. Let maar op.
Als het gepaard gaat met een halvering van de prijsquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
JAAAAA, Happy Halving!
[ afbeelding ]
Eerste block met 12,5 BTC reward: https://blockchain.info/n(...)7dcb34b8422d6b74ffa1
Waarom zou dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als het gepaard gaat met een halvering van de prijs
Denk als ineens de trend omlaag neigt dat iedereen sellt. Als de trend omhoog is, gaan we een nieuwe High van dit jaar halen.quote:
350?! Dat is wel erg laagquote:Op zondag 10 juli 2016 04:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk als ineens de trend omlaag neigt dat iedereen sellt. Als de trend omhoog is, gaan we een nieuwe High van dit jaar halen.
En ik gok dat komende paar weken het antwoord gaan geven.
Als ik moet gokken: Omlaag, terug naar 350 binnen 2 maanden.
Maar ik hoop het niet
Over iets minder dan 4 jaar.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:35 schreef roislecxe het volgende:
Wanneer is de volgende halving eigenlijk
Grotere kans dan 350 ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:51 schreef Sosa het volgende:
Boven de 1000 voor het einde vh jaar. Quote mij maar.
Goede onderbouwing ook......quote:Op zondag 10 juli 2016 12:51 schreef Sosa het volgende:
Ik wacht al sinds ergens in 2014 om μ te quoten als het naar 1000 gaat. Dat schiet ook niet erg op.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:51 schreef Sosa het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ffect_the_hash_rate/quote:Op zondag 10 juli 2016 13:26 schreef Spatieloos het volgende:
Best raar dat de hashrate gewoon niet echt is gezakt ondanks de halvering.
Denk dat er zo wel wat volk zal verschijnen...quote:
Wat een rare moderator ben je eigenlijk ook tochquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:28 schreef DaMart het volgende:
Nog iets gemist de afgelopen weken? Btc is zeker gezakt?
Hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat een rare moderator ben je eigenlijk ook toch
Je hebt niet veel gemist.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer. Ik heb me tijdens mijn vakantie in het buitenland gewoon niet beziggehouden met crypto.
Niet meer... maar was in Oostenrijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist.
Waar ben je op vakantie?
Mooiquote:
Om je bij te praten btc staat vrij hoog op 660 en Steem heeft Dash en zo van de vijfde plaats afgedonderd met een markt cam van $ 135,637,487 !!!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer. Ik heb me tijdens mijn vakantie in het buitenland gewoon niet beziggehouden met crypto.
Wow, ineens.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Denk dat er zo wel wat volk zal verschijnen...
fixedquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Om je bij te praten btc staat vrij hoog op 660 670 en Steem heeft Dash en zo van de vijfde plaats afgedonderd met een markt cam van $ 135,637,487 !!!
O, ik zag dat alts gestegen waren en meestal is dat teken dat btc daalt. Maar nette prijs zoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Om je bij te praten btc staat vrij hoog op 660 en Steem heeft Dash en zo van de vijfde plaats afgedonderd met een markt cam van $ 135,637,487 !!!
Alts stijgen ook omdat redelijk BTC stabiel is denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zag dat alts gestegen waren en meestal is dat teken dat btc daalt. Maar nette prijs zo.
Wat ik wel vreemd vind, is dat het stemmen zo te zien nog bezig is op http://carbonvote.com/. Op https://blog.ethereum.org/2016/07/15/to-fork-or-not-to-fork/ staat dat de beslissing valt bij blok 1894000.quote:If you trade ETH, LTC, XRP, XLM, or XDG on Kraken, please read the following announcements to learn about:
The ETH hard fork
As you may know, the Ethereum community has elected to do a hard fork in order to resolve the DAO exploit. The MainNet block on which the hard fork will occur is set at 1920000, which should be reached on Wednesday July 20 (this is only an estimate however).
How will Kraken handle the hard fork?
ETH deposits and withdrawals will be disabled approximately 1 hour before the hard fork activates. Trading will continue as normal during the fork. All ETH on Kraken after the fork will be tokens of the winning chain (i.e. the chain with the most work on it). ETH deposits and withdrawals will be enabled again once the winning chain has become clearly evident. We expect the hard fork process to be smooth and quick, but there is no certainty of this.
Where to find the latest news on the hard fork?
https://www.reddit.com/r/ethereum
https://blog.ethereum.org/
Reversing XBT/LTC, XBT/XRP, XBT/XLM, and XBT/XDG pairs
On Tuesday July 19 at approximately 2-4pm UTC we will be reversing some of our bitcoin-altcoin pairs as follows:
XBT/LTC → LTC/XBT (with 6 decimal place precision)
XBT/XRP → XRP/XBT (with 8 decimal place precision)
XBT/XLM → XLM/XBT (with 8 decimal place precision)
XBT/XDG → XDG/XBT (with 8 decimal place precision)
What will happen on July 19?
All trading on XBT/LTC, XBT/XRP, XBT/XLM, and XBT/XDG will be halted. All open orders will be cancelled with the exception of basic limit orders which will be converted to their nearest equivalents in the new reversed markets. This means that buy orders will become sell orders and sell orders will become buy orders (since an order to sell XBT/LTC is equivalent to an order to buy LTC/XBT). Also, prices will be converted to their inverse 1/x equivalents. This price conversion cannot be perfect due to rounding errors and precision limitations. If you are concerned about your orders being converted, please cancel all your open orders prior to July 19 at 2 pm UTC.
Why are these pairs being reversed?
Due to strong client demand
To improve the uniformity of our markets (all altcoins priced in terms of XBT)
To align our markets with other exchanges
Why did we originally do it differently from other exchanges?
Explained here: https://bitcointalk.org/i(...)sg5113984#msg5113984
Questions?
Contact Kraken support: support@kraken.com
Thank you for choosing Kraken, the trusted and secure digital assets exchange.
The Kraken Team
Dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Kan iemand de stappen uitéénzetten die ik moet ondernemen om mijn Waves van de ICO site over te zetten naar een online exchange (Bittrex)? Heb o.a. een stapel pagina's doorgenomen in de Waves-draad op BCT maar kan geen duidelijke uitleg vinden
quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Kan iemand de stappen uitéénzetten die ik moet ondernemen om mijn Waves van de ICO site over te zetten naar een online exchange (Bittrex)? Heb o.a. een stapel pagina's doorgenomen in de Waves-draad op BCT maar kan geen duidelijke uitleg vinden
Ik vond het echt heel simpel en kan me niet voorstellen waar jullie vastlopen, dus graag meer informatie.quote:
Ik had voord at het op Bittrex stond het naar een google Chrome extension gestuurd. Was niet echt moeilijk, gewoon address invoeren bij je ICO pagina.quote:
ETH kopen dus, het gaat binnen een week moon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:41 schreef Tourniquet het volgende:
ETH krijgt een hard fork rond 20-7. Uit de mail die ik kreeg van Kraken:
[..]
Wat ik wel vreemd vind, is dat het stemmen zo te zien nog bezig is op http://carbonvote.com/. Op https://blog.ethereum.org/2016/07/15/to-fork-or-not-to-fork/ staat dat de beslissing valt bij blok 1894000.
Waarom is fork moon?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ETH kopen dus, het gaat binnen een week moon.
Why?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:02 schreef NatteBever het volgende:
Denk eerder dat Coinbase later deze maand voor een mooie uptrend gaat zorgen
Dat vraag ik mij af......quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:02 schreef NatteBever het volgende:
Denk eerder dat Coinbase later deze maand voor een mooie uptrend gaat zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |