Nee ik niet echt eigenlijk. Zie dat hij nu op 28 staatquote:
Netjes. Ik heb helft op 38 verkocht.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:41 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee ik niet echt eigenlijk. Zie dat hij nu op 28 staatHeb ze zelf een dag na launch op 41 verkocht en dat vond ik toen wel prima
Doe je goed. Ik heb niks verkochtquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:41 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee ik niet echt eigenlijk. Zie dat hij nu op 28 staatHeb ze zelf een dag na launch op 41 verkocht en dat vond ik toen wel prima
Tsja, er is hier iemand (ik MaGniEt zeggen wie) die nog gelooft dat ze op 65 uitkomen..dus hou de moed erin!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb niks verkocht
Hoopte dat het op Polo zou komen, maar dat zie ik ook niet meer gebeuren.
Hodlen als een boss.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:16 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Tsja, er is hier iemand (ik MaGniEt zeggen wie) die nog gelooft dat ze op 65 uitkomen..dus hou de moed erin!
quote:Op zondag 26 juni 2016 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
Breakout Chain is a global payment system with minute transaction fees. It allows users to send money anywhere in the world instantly and directly to a recipient, without any middlemen. Carried on a single distributed ledger, known as a blockchain, exist several currencies with different uses.
Zoiets bestaat volgens mij allang.
Gamebetcoin bestaat ook alquote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef NatteBever het volgende:
Moet zeggen dat ik de combinatie van zo'n coin en poker & e-sports wel interessant vind. Mayb dat ik er 2 BTC in mik en kijk waar het scheepje strandt.
E-sports..... Was daar ooit niet Minerals voor bedoeld? Jaar of 2 geleden?quote:Op zondag 26 juni 2016 20:17 schreef NatteBever het volgende:
Moet zeggen dat ik de combinatie van zo'n coin en poker & e-sports wel interessant vind. Mayb dat ik er 2 BTC in mik en kijk waar het scheepje strandt.
quote:Op maandag 27 juni 2016 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe gaat het met ORLY? Staat die al op Poloni?
http://www.touzibi.com/trade/WAVES_CNYtwitter:coremedia_info twitterde op dinsdag 28-06-2016 om 09:21:49#WAVES First Chinese market opened https://t.co/zkbFGcuWt3 #News #China #Blockchain #Fintech #Tech $WAVES $CNY https://t.co/Sm9rv6EyUl reageer retweet
BTC & LTCquote:
I know, maar tijdens de grote crash een enorme paniekverkoop gedaan waardoor meer dan de helft is verdampt. Toen ben ik uitgelogd en bedacht nu ~3 jaar later ineens om weer is te kijken, Staat nog ~300 USD aan waarde.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb nog wel een account daar, maar het meeste trade ik op Poloniex. Overigens, waarom heb je de boel op een exchange staan? Als het om een substantiele hoeveelheid knaken gaat, en het is een beetje mainstream (lees: betrouwbare wallet) zou ik voor een lokale wallet, of misschien wel cold storage kiezen.
Dat had ik ook, maar ik ben weer terug sinds maart.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:10 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
I know, maar tijdens de grote crash een enorme paniekverkoop gedaan waardoor meer dan de helft is verdampt. Toen ben ik uitgelogd en bedacht nu ~3 jaar later ineens om weer is te kijken, Staat nog ~300 USD aan waarde.
Oké dan, en welke coins zit je nu in?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik ben weer terug sinds maart.
LISK, EXP, ETH, BTC, WAVES, nog een paar onzin pump n dump coins.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:00 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Oké dan, en welke coins zit je nu in?
Niks aan de hand, ETH doet het nog als vanouds.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:54 schreef edraket31 het volgende:
Is geen FUD.....
https://blog.ethereum.org(...)ty-in-the-soft-fork/
Thanks voor de tips! Ga ik mij daar even verder op in lezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LISK, EXP, ETH, BTC, WAVES, nog een paar onzin pump n dump coins.
Aanrader om nu te kopen: EXP, WAVES en LISK
Waves (Te kopen op Bittrex) is nu onder de ICO (Initial coin offering) prijs, en als het zometeen op Poloniex komt, wordt het wel vast wel gepumpt
EXP heeft binnen 2 dagen nieuws over ''Borderless'', dat te maken heeft met hun DAO dat beter zal worden dan Slockit's DAO
LISK is laatste tijd aardig gedaald, waarschijnlijk ook door gebrek van nieuws, maar de devs hebben nog genoeg ICO geld over om LISK te verbeteren, en ik vind de coin wel belovend
heb m'n XRP en FCT verkocht om EXP te kopen. Stel met niet teleur spatie!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LISK, EXP, ETH, BTC, WAVES, nog een paar onzin pump n dump coins.
Aanrader om nu te kopen: EXP, WAVES en LISK
Waves (Te kopen op Bittrex) is nu onder de ICO (Initial coin offering) prijs, en als het zometeen op Poloniex komt, wordt het wel vast wel gepumpt
EXP heeft binnen 2 dagen nieuws over ''Borderless'', dat te maken heeft met hun DAO dat beter zal worden dan Slockit's DAO
LISK is laatste tijd aardig gedaald, waarschijnlijk ook door gebrek van nieuws, maar de devs hebben nog genoeg ICO geld over om LISK te verbeteren, en ik vind de coin wel belovend
Helemaal mee eens, longterm.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Spatieloos' advies aannemen
BTC > ETH >>> LISK >>>>>>>>>>> WAVES
Op basis van wat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ETH is al helemaal omhoog gepumpt, maar kan natuurlijk nog wel langzaam stijgen.
Nou nou ed, wat ben jij extreem vandaag.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Op basis van wat?
Iedereen hier lekker luchtig over de huidige situatie van ETH, gewoon holden en hopen op een "langzame stijging"
Ik durf 'm wel aan: ETH gaat eerst nog sub 0,01 door al het gedoe rond Soft Fork/Hard Fork/Hack
Beiden zullen me niet verbazen, daarom gebruik ik 'kan' en niet zal.quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Op basis van wat?
Iedereen hier lekker luchtig over de huidige situatie van ETH, gewoon holden en hopen op een "langzame stijging"
Ik durf 'm wel aan: ETH gaat eerst nog sub 0,01 door al het gedoe rond Soft Fork/Hard Fork/Hack
Ja joh, niet van dat halfzachte gedoe......crashen die zooi!quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou nou ed, wat ben jij extreem vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |