abonnement Unibet Coolblue
pi_163194462


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.



Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


pi_163195832
goed topic lekker druk
pi_163197133
hallo
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:37:09 #4
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163197447
Wie was er nu hier met een versys?
Ik ga zaterdag testen, maar ben wel benieuwd naar ervaringen en punten om op te letten.
Eentje uit 2008, met 20k op teller.
Andere keuze zou zijn een Twin uit 93' met 40k op tellertje.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163197853
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef KneusTeun het volgende:
Wie was er nu hier met een versys?
Ik ga zaterdag testen, maar ben wel benieuwd naar ervaringen en punten om op te letten.
Eentje uit 2008, met 20k op teller.
Andere keuze zou zijn een Twin uit 93' met 40k op tellertje.
Ik, maar is mn eerste motor, dus van veel waarde zal mn ervaring niet zijn :').

Mooi kut trouwens, zit met een afgebroken chain adjuster bout. Was al zo toen ik hem kocht schijnbaar. Weet iemand een goede zaak in de randstad die dat zou kunnen fixen?
Geen referral hier.
pi_163197981
Randstad is redelijk groot...
pi_163198067
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef Maegrim het volgende:
Randstad is redelijk groot...
Regio Rotterdam - Den Haag.
Geen referral hier.
pi_163204053
Hoeveel geld wil je kwijt zijn?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:46:15 #9
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163204954
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:19 schreef Den_Haag het volgende:
Hoeveel geld wil je kwijt zijn?
richt je de vraag aan mij?
3500,- ongeveer
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 22 juni 2016 @ 01:13:10 #10
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_163206628
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Regio Rotterdam - Den Haag.
KMS Motoren misschien? Zitten in Poeldijk.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_163207863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Weet iemand een goede zaak in de randstad die dat zou kunnen fixen?
de dichtstbijzijnde kwaakdealert?
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:21:47 #12
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163208402
Waar ik mij echt over verbaas hier, is dat ik veel mensen hoor praten over motoren die zij willen aanschaffen, waar vervolgens weer vanalles mee is en er topics lang wordt gesproken over reparaties e.d. (BL is daar een mooi voorbeeld van, al hoor je die nu niet meer omdat zijn motor z.g.a.n. is nu :D).

Waarom spaar je dan niet gewoon door voor een iets nieuwer model bijvoorbeeld? Wat is de reden om dan tóch nu al die motor of toch een goedkopere motor te kopen die onderaan de streep met reparaties weer net zo duur is als een motor in betere staat?

(Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat niet iedereen zomaar een nieuwe motor kan kopen. Daarom heb ik het ook over door blijven sparen)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_163208504
Omdat ook nieuwe motoren reparaties nodig hebben. Banden, kettingsets, kleppen stellen, voorvorkrevisie, remrevisie, allemaal periodiek onderhoud. Als je het zelf doet, liggen de kosten nog een stuk lager ook. Dan gaat het niet altijd even goed natuurlijk, zo'n beurtje, en dan moet er ook nog gestudeerd/gewerkt worden, dus loopt zo'n reparatie wat langer door.

Denk ik. Zo zit het voor mij wel in ieder geval. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_163211187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar ik mij echt over verbaas hier, is dat ik veel mensen hoor praten over motoren die zij willen aanschaffen, waar vervolgens weer vanalles mee is en er topics lang wordt gesproken over reparaties e.d. (BL is daar een mooi voorbeeld van, al hoor je die nu niet meer omdat zijn motor z.g.a.n. is nu :D).

Waarom spaar je dan niet gewoon door voor een iets nieuwer model bijvoorbeeld? Wat is de reden om dan tóch nu al die motor of toch een goedkopere motor te kopen die onderaan de streep met reparaties weer net zo duur is als een motor in betere staat?

(Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat niet iedereen zomaar een nieuwe motor kan kopen. Daarom heb ik het ook over door blijven sparen)
Ik vind de meeste nieuwe(re) motoren spuuglelijk, geen zin om daar geld aan uit te geven. Verder vind ik BL eigenlijk helemaal geen goed voorbeeld; hij had geen brakke motor maar was gewoon onderuit gegaan.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 22 juni 2016 @ 11:59:49 #15
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163211412
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:27 schreef Sarasi het volgende:
Omdat ook nieuwe motoren reparaties nodig hebben. Banden, kettingsets, kleppen stellen, voorvorkrevisie, remrevisie, allemaal periodiek onderhoud. Als je het zelf doet, liggen de kosten nog een stuk lager ook. Dan gaat het niet altijd even goed natuurlijk, zo'n beurtje, en dan moet er ook nog gestudeerd/gewerkt worden, dus loopt zo'n reparatie wat langer door.

Denk ik. Zo zit het voor mij wel in ieder geval. :P
Eens, maar dan heb je het ook over periodiek onderhoud en niet zozeer versleten of gebroken onderdelen.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:48 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik vind de meeste nieuwe(re) motoren spuuglelijk, geen zin om daar geld aan uit te geven. Verder vind ik BL eigenlijk helemaal geen goed voorbeeld; hij had geen brakke motor maar was gewoon onderuit gegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_163211610
Die nieuwe VFR van me heeft nieuwe balhoofdlagers en een beurtje nodig, verder niks mis mee hoor
pi_163211784
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar ik mij echt over verbaas hier, is dat ik veel mensen hoor praten over motoren die zij willen aanschaffen, waar vervolgens weer vanalles mee is en er topics lang wordt gesproken over reparaties e.d. (BL is daar een mooi voorbeeld van, al hoor je die nu niet meer omdat zijn motor z.g.a.n. is nu :D).

Waarom spaar je dan niet gewoon door voor een iets nieuwer model bijvoorbeeld? Wat is de reden om dan tóch nu al die motor of toch een goedkopere motor te kopen die onderaan de streep met reparaties weer net zo duur is als een motor in betere staat?

(Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat niet iedereen zomaar een nieuwe motor kan kopen. Daarom heb ik het ook over door blijven sparen)
Ik zou dolgraag een KTM 1290 Super Duke willen hebben, echter heb ik daar het geld niet voor over (net zoals elke andere nieuwe motor). Verzekering is vaak een stuk hoger bij nieuwe motoren, net zoals onderhoud. Vanwege de garantie zit je vaak ook nog verbonden aan een merkdealer.
Ga je ermee op je bek dan kan je een paar rooitjes lappen om hem weer op te knappen, etc. etc.

Van dat geld koop ik liever 2 wat oudere motoren om zo ook nog wat te kunnen wisselen, waar ik persoonlijk meer plezier aan beleef.
pi_163211907
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Eens, maar dan heb je het ook over periodiek onderhoud en niet zozeer versleten of gebroken onderdelen.

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, was helemaal niet verzuurd bedoeld, maar zal er voortaan smilies ingooien :*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_163211932
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar ik mij echt over verbaas hier, is dat ik veel mensen hoor praten over motoren die zij willen aanschaffen, waar vervolgens weer vanalles mee is en er topics lang wordt gesproken over reparaties e.d. (BL is daar een mooi voorbeeld van, al hoor je die nu niet meer omdat zijn motor z.g.a.n. is nu :D).

Waarom spaar je dan niet gewoon door voor een iets nieuwer model bijvoorbeeld? Wat is de reden om dan tóch nu al die motor of toch een goedkopere motor te kopen die onderaan de streep met reparaties weer net zo duur is als een motor in betere staat?

(Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat niet iedereen zomaar een nieuwe motor kan kopen. Daarom heb ik het ook over door blijven sparen)
Omdat ik liever sleutel ipv te rijden. :D
Maar een nieuwe zit er niet in. Het meeste geld gaat naar het jonge grut.Koop maar eens een kinderwagen, voor die prijs heb je een set hele goede banden. :')
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:36:55 #20
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163212056
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar ik mij echt over verbaas hier, is dat ik veel mensen hoor praten over motoren die zij willen aanschaffen, waar vervolgens weer vanalles mee is en er topics lang wordt gesproken over reparaties e.d. (BL is daar een mooi voorbeeld van, al hoor je die nu niet meer omdat zijn motor z.g.a.n. is nu :D).

Waarom spaar je dan niet gewoon door voor een iets nieuwer model bijvoorbeeld? Wat is de reden om dan tóch nu al die motor of toch een goedkopere motor te kopen die onderaan de streep met reparaties weer net zo duur is als een motor in betere staat?

(Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat niet iedereen zomaar een nieuwe motor kan kopen. Daarom heb ik het ook over door blijven sparen)
vooral het allroad segment is een hell, er is een gat tussen 1999 en 2010 voor betaalbare allroads. Daar tussen zit of varadero (niet offroad geschikt) of 950 welke meteen 5k kosten.

Edit: Zaterdag naar het doucheputje van NL (Almere) om mogelijk een AT op te halen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163214482
deze Audi rijder deed een schietgebedje denk ik :')

  woensdag 22 juni 2016 @ 14:42:57 #22
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163214606
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:34 schreef Salatrel het volgende:
deze Audi rijder deed een schietgebedje denk ik :')

[ afbeelding ]
gewoon toeteren! en dan kijken alsof jij het niet was...
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163214656
Ik had moeten afkloppen. Mijn uitlaat is doorgeroest. }:| Niet met een klein gaatje ofzo, nee, de demper hangt letterlijk los van de bochten. Hij maakt alleen niet meer lawaai dan toen ik 'm terugkreeg van de motorzaak met een nieuwe demper, dus dat is toch wel apart. :{
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:19:03 #24
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163215185
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

gewoon toeteren! en dan kijken alsof jij het niet was...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_163216234
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:46 schreef Sarasi het volgende:
Ik had moeten afkloppen. Mijn uitlaat is doorgeroest. }:| Niet met een klein gaatje ofzo, nee, de demper hangt letterlijk los van de bochten. Hij maakt alleen niet meer lawaai dan toen ik 'm terugkreeg van de motorzaak met een nieuwe demper, dus dat is toch wel apart. :{
Pechweek.

Ik kan hem morgen wegbrengen, ben benieuwd wat de prijsopgaaf gaat worden.
Geen referral hier.
pi_163217950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar ik mij echt over verbaas hier, is dat ik veel mensen hoor praten over motoren die zij willen aanschaffen, waar vervolgens weer vanalles mee is en er topics lang wordt gesproken over reparaties e.d. (BL is daar een mooi voorbeeld van, al hoor je die nu niet meer omdat zijn motor z.g.a.n. is nu :D).

Waarom spaar je dan niet gewoon door voor een iets nieuwer model bijvoorbeeld? Wat is de reden om dan tóch nu al die motor of toch een goedkopere motor te kopen die onderaan de streep met reparaties weer net zo duur is als een motor in betere staat?

(Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat niet iedereen zomaar een nieuwe motor kan kopen. Daarom heb ik het ook over door blijven sparen)
Omdat ik al vanaf het bittere begin des levens heb geroepen dat first-gen Bandits de mooiste fietsen zijn die ooit geproduceerd zijn. Met afstand. Moderne fietsen vind ik uitzonderingen daargelaten gewoon niet mooi. Eventueel zie ik mezelf nog wel een Triumph Street Triple rijden, maar verder is er niet echt iets moois op de markt.

En sleutelen is ook een hobby. Zeker nu ik nog een backup motor heb, heb ik er echt geen problemen mee om aan de Bandit te prutsen. Plus, moderne motoren hebben natuurlijk net zo goed onderhoud nodig, alleen kun je dat door alle elektronica vrijwel niet meer zelf en moet je zo'n ding constant wegbrengen voor onderhoud. Ik vind het wel prettig dat ik mijn motor in geval van nood zelf kan repareren met een hamer en een rol duct-tape.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:56:23 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163218375
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Eventueel zie ik mezelf nog wel een Triumph Street Triple rijden,
Heb nog een half daytona 675-blok liggen.. zijn identiek op nokkenassen en zuigers na. Mag voor een zacht prijsje weg.. ga je nodig hebben met die britse meuk die in de soep draait.
Huilen dan.
pi_163219740
Ik eh. Vond dit. :')

Your opinion of me is none of my business.
pi_163219863
Ik vind het oprecht knap dat je nog thuisgekomen bent :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_163219952
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:43 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het oprecht knap dat je nog thuisgekomen bent :')
Hij is maar één keer doorgeslagen zelfs. Als je heeeeeeel langzaam ontkoppelt en niet teveel gas bijgeeft, slaat 'ie net niet door. :P Maar ja, ik stond ook wel even het doorzettingsvermogen van mijn motorfiets te bewonderen toen ik dit zag. :')
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:09:09 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163223075
Geef je ooit gas met dat ding :') ?
Huilen dan.
pi_163223192
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
Geef je ooit gas met dat ding :') ?
Ik ben gewoon niet zo lomp.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:15:49 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163223275
Een dusdanig gebrek aan onderhoud vind ik anders best lomp :6 .
Huilen dan.
pi_163224936
Sarasi, ik kan je wel een Brag & Boost vest cadeau doen voor je verjaardag binnenkort :) Kun je met Isdatzo en Drinky meerijden :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 22 juni 2016 @ 21:03:19 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163225092
Flikker eens heel gauw op :') . Het enige wat die josti's kunnen is lomp door woonwijken en over de snelweg crossen.
Huilen dan.
pi_163227862
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:28 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Omdat ik liever sleutel ipv te rijden. :D
Maar een nieuwe zit er niet in. Het meeste geld gaat naar het jonge grut.Koop maar eens een kinderwagen, voor die prijs heb je een set hele goede banden. :')
of een motor in mijn geval. Vrouw moest een design model
:')
pi_163227937
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:46 schreef Sarasi het volgende:
Ik had moeten afkloppen. Mijn uitlaat is doorgeroest. }:| Niet met een klein gaatje ofzo, nee, de demper hangt letterlijk los van de bochten. Hij maakt alleen niet meer lawaai dan toen ik 'm terugkreeg van de motorzaak met een nieuwe demper, dus dat is toch wel apart. :{
tweedehands spruitstuk regelen en monteren. 3 uur werk als beginneling inclusief oliewissel
  donderdag 23 juni 2016 @ 00:08:35 #38
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_163231234
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:14 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

of een motor in mijn geval. Vrouw moest een design model
:')
Komt dat ding dan mét een nanny? :9
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 23 juni 2016 @ 00:24:35 #39
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163231535
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hij is maar één keer doorgeslagen zelfs. Als je heeeeeeel langzaam ontkoppelt en niet teveel gas bijgeeft, slaat 'ie net niet door. :P Maar ja, ik stond ook wel even het doorzettingsvermogen van mijn motorfiets te bewonderen toen ik dit zag. :')
Hoelang heb je die motor? is dit nooit opgevallen? dit is niet van een laatste jaar ofzo... Was het niet een racer? dan merk je dat toch als je beetje gast?
#vaakbenjetebang
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163231889
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 00:24 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hoelang heb je die motor? is dit nooit opgevallen? dit is niet van een laatste jaar ofzo... Was het niet een racer? dan merk je dat toch als je beetje gast?
#vaakbenjetebang
Bijna een jaar (7k km), nooit opgevallen, geen racer (Suzuki GS500), nooit gemerkt. Wel m'n eerste motor dus misschien ben ik ook wel niet anders gewend. Sinds een week ratelde de motor bij het optrekken in z'n één en schakelde hij moeilijker, wat dan ook de reden was dat ik de sprocket cover eraf trok. Beetje stom dat ik dat niet eerder heb bekeken natuurlijk, maar goed, achteraf praten enzo. :@

Wat zou ik moeten merken dan bij flink gassen? Hij reed altijd prima vol gas weg en trok zonder problemen door. Ik heb het gewoon echt niet gemerkt. :')
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 23 juni 2016 @ 01:14:47 #41
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163232023
Met 35kW merk je het wellicht minder snel.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 23 juni 2016 @ 07:25:25 #42
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163232841
Waar gekocht?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 23 juni 2016 @ 07:54:51 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_163232961
Vanaf vandaag weer een paar dagen ergeren aan TT-tokkies die massaal zullen uitrukken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 23 juni 2016 @ 08:05:22 #44
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_163233017
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar ik mij echt over verbaas hier, is dat ik veel mensen hoor praten over motoren die zij willen aanschaffen, waar vervolgens weer vanalles mee is en er topics lang wordt gesproken over reparaties e.d. (BL is daar een mooi voorbeeld van, al hoor je die nu niet meer omdat zijn motor z.g.a.n. is nu :D).

Waarom spaar je dan niet gewoon door voor een iets nieuwer model bijvoorbeeld? Wat is de reden om dan tóch nu al die motor of toch een goedkopere motor te kopen die onderaan de streep met reparaties weer net zo duur is als een motor in betere staat?

(Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat niet iedereen zomaar een nieuwe motor kan kopen. Daarom heb ik het ook over door blijven sparen)
Waha, ik voel me aangesproken met die rammelende Soes van mij... :') Maar ja, hij doet het best aardig en er zit net een nieuwe BT45 onder! :7

Maar een nieuwe motor is ook wel fijn, heb ik ervaren.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_163233030
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Omdat ik al vanaf het bittere begin des levens heb geroepen dat first-gen Bandits de mooiste fietsen zijn die ooit geproduceerd zijn. Met afstand. Moderne fietsen vind ik uitzonderingen daargelaten gewoon niet mooi. Eventueel zie ik mezelf nog wel een Triumph Street Triple rijden, maar verder is er niet echt iets moois op de markt.

En sleutelen is ook een hobby. Zeker nu ik nog een backup motor heb, heb ik er echt geen problemen mee om aan de Bandit te prutsen. Plus, moderne motoren hebben natuurlijk net zo goed onderhoud nodig, alleen kun je dat door alle elektronica vrijwel niet meer zelf en moet je zo'n ding constant wegbrengen voor onderhoud. Ik vind het wel prettig dat ik mijn motor in geval van nood zelf kan repareren met een hamer en een rol duct-tape.
Dit dus. _O_

Alleen niet helemaal eens met het deel over de Triumph. :9
  donderdag 23 juni 2016 @ 08:12:23 #46
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_163233062
Mijn Bandit loopt nu trouwens ruim 1:19! :7 Wat een koningsding! _O_
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_163234524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 07:25 schreef KneusTeun het volgende:
Waar gekocht?
Particulier, speurders.
Your opinion of me is none of my business.
pi_163234584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 08:12 schreef Geelman het volgende:
Mijn Bandit loopt nu trouwens ruim 1:19! :7 Wat een koningsding! _O_
Netjes. Let je er ook op tijdens het rijden? Ik was gisteren al trots dat ik 1:16 had gehaald. :@
pi_163235040
afgelopen zondag/maandag in schotland/engeland 486km gereden op 20L :P
pi_163235051
na 486km zat er dus nog steeds 3L in de tank :')
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:42:28 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163236609
Afgelopen keer racen op Spa.. 1:9 _O_ . Nooit zo zuinig gereden.. zal er wel mee te maken hebben dat het de godganse dag regende :') .
Huilen dan.
pi_163236715
quote:
9s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
Afgelopen keer racen op Spa.. 1:9 _O_ . Nooit zo zuinig gereden.. zal er wel mee te maken hebben dat het de godganse dag regende :') .
Na hoeveel rondjes moet je dan tanken :P ?
  donderdag 23 juni 2016 @ 12:07:43 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163237318
Op Assen zit ik ongeveer tussen de 0.5 en 0.6 liter per rondje, tank van een R6 is zo'n 17L dus dan zou je op een theoretische 28 rondjes uitkomen (ongeveer 130km).

Het verbruik op Spa ligt een stukje hoger en de rondjes zijn 1.6x zo lang.
Huilen dan.
  donderdag 23 juni 2016 @ 12:11:32 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163237400
Met de KTM doe ik een heerlijke zuinige 1:13 denk ik zo.. maar ik let er nooit echt op. Plezier mag wat kosten.
Huilen dan.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:37:27 #55
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_163245863
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Netjes. Let je er ook op tijdens het rijden? Ik was gisteren al trots dat ik 1:16 had gehaald. :@
Niet echt, maar ik schakel wel snel op. En soms even doortrekken als de situatie zich ervoor leent.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 23 juni 2016 @ 18:49:23 #56
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163246111
50-70Wh/km hier :P

Tijd voor het doorwaaijasje vandaag :9
  vrijdag 24 juni 2016 @ 01:25:04 #57
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_163256105
Ik ben vandaag maar met ov naar het werk gegaan. Tandjes wat is het een vieze klamme bende buiten :{
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:13:28 #58
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163263037
nou als je nog touratech meuk nodig hebt snel uit UK bestellen :) met deze wisselkoers lekkere korting :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:48:43 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163263904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 01:25 schreef Elegy het volgende:
Ik ben vandaag maar met ov naar het werk gegaan. Tandjes wat is het een vieze klamme bende buiten :{
Climate control _O_

Je zou maar voor je plezier op de motor zitten gister :') .
Huilen dan.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:51:34 #60
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163263983
Gisteravond was prima rijden. Wel buienradar in de gaten houden en dan op het laatste moment voor de bui uit naar huis crossen :P
pi_163264815
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:51 schreef Erasmo het volgende:
Gisteravond was prima rijden. Wel buienradar in de gaten houden en dan op het laatste moment voor de bui uit naar huis crossen :P
Geen referral hier.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:20:47 #62
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163265773
Trouwens wat anders:



Wat zou er gebeuren als je hier met je motor met een auto mee rijdt :P
pi_163265950
Oeh ik heb er ook nog eentje in die categorie.

Tijdje terug was ik bij het strand. Ik kon daar niet fatsoenlijk op de stoep parkeren, maar alle vakken waren betaald parkeren. Waar zet je dan je motor neer? :@
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:31:49 #64
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163266003
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeh ik heb er ook nog eentje in die categorie.

Tijdje terug was ik bij het strand. Ik kon daar niet fatsoenlijk op de stoep parkeren, maar alle vakken waren betaald parkeren. Waar zet je dan je motor neer? :@
onfatsoenlijk op de stoep! EN MET EEN STOPPIE PARKEREN
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163266010
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeh ik heb er ook nog eentje in die categorie.

Tijdje terug was ik bij het strand. Ik kon daar niet fatsoenlijk op de stoep parkeren, maar alle vakken waren betaald parkeren. Waar zet je dan je motor neer? :@
Theorieboek: betaald parkeren, kaartje trekken, meenemen. Als je een boete krijgt met het kaartje naar het gemeentehuis en boete terugvragen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_163266083
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Theorieboek: betaald parkeren, kaartje trekken, meenemen. Als je een boete krijgt met het kaartje naar het gemeentehuis en boete terugvragen.
Was pakweg 200 km van waar ik woon. Ik ga niet even 400km rijden om een boete terug te krijgen. Is dit echt de methode? :{

quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

onfatsoenlijk op de stoep! EN MET EEN STOPPIE PARKEREN
Hoe stop je anders? Mensen die niet met een stoppie parkeren.. :')!
pi_163266143
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Was pakweg 200 km van waar ik woon. Ik ga niet even 400km rijden om een boete terug te krijgen. Is dit echt de methode? :{

[..]

Hoe stop je anders? Mensen die niet met een stoppie parkeren.. :')!
Jep. Al kun je volgens mij ook bezwaar tegen een boete aantekenen met een brief, een kopie van het bonnetje bijvoegen.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:39:40 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163266206
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeh ik heb er ook nog eentje in die categorie.

Tijdje terug was ik bij het strand. Ik kon daar niet fatsoenlijk op de stoep parkeren, maar alle vakken waren betaald parkeren. Waar zet je dan je motor neer? :@
Parkeren? Lekker crossen op het strand bedoel je _O_ .
Huilen dan.
pi_163266462
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:20 schreef Erasmo het volgende:
Trouwens wat anders:

[ afbeelding ]

Wat zou er gebeuren als je hier met je motor met een auto mee rijdt :P
Niks, er staat geen flitspaal :P
pi_163266533
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:48 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Niks, er staat geen flitspaal :P
scherp
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:59:11 #71
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163266747
Ok vrij scherp ja. Maar laten we even doen alsof er een flitspaal staat :P
pi_163267640
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:59 schreef Erasmo het volgende:
Ok vrij scherp ja. Maar laten we even doen alsof er een flitspaal staat :P
Dan werkt het net zoals ieder andere flitspaal die bij rood licht flitst.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:45:32 #73
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163268039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:59 schreef Erasmo het volgende:
Ok vrij scherp ja. Maar laten we even doen alsof er een flitspaal staat :P
Er staat auto...
En nog meestal is dat voor als er file is toch? als motorrijder filter je toch dus zie ik er geen probleem in als je doorrijdt. Je zorgt immers niet voor meer opstopping.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163268818
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:30 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dan werkt het net zoals ieder andere flitspaal die bij rood licht flitst.
Behalve dan dat je deze aan kan vechten omdat geeltijd veel te kort is bij deze maximumsnelheid ;)
Ik rij als auto ook steeds vaker door bij dit soort ondingen.
pi_163269560
Ik kom die dingen nooit werkend tegen :P
pi_163271050
U wilt hier rechtdoor rijden. Mag dat?


a) Ja
b) Nee
c) Alleen op zondag
pi_163272305
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:21 schreef Salatrel het volgende:
U wilt hier rechtdoor rijden. Mag dat?
[ afbeelding ]

a) Ja
b) Nee
c) Alleen op zondag
Magnifieke foto _O_ Waar is dit?
pi_163273645
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Magnifieke foto _O_ Waar is dit?
lake district. Hardknott pass
  vrijdag 24 juni 2016 @ 20:45:10 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163274879
Leuk weggetje voor de SM.. zou 'm zo hard afstieren daar O+ . Helaas is het lake district verder niet heel bijzonder en is het klimaat is ook niet geweldig, maar wel aardig om doorheen te rijden als je naar Schotland gaat.
Huilen dan.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:22:21 #80
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_163275786
Net bijna van de weg afgedrukt door zo'n sukkel die zat te bellen.
Ik zag het in de spiegel, heb m'n claxon ruim 5 seconden ingehouden maar hij bleef doordrukken :')

Toen ik aan de bestuurderskant kwam rijden zat hij te zwaaien dat hij me niet gezien had |:(

100 meter verder zag ik hem alweer op zijn telefoon kijken |:(
Wat een debiel.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_163279533
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:22 schreef daNpy het volgende:
Net bijna van de weg afgedrukt door zo'n sukkel die zat te bellen.
Ik zag het in de spiegel, heb m'n claxon ruim 5 seconden ingehouden maar hij bleef doordrukken :')

Toen ik aan de bestuurderskant kwam rijden zat hij te zwaaien dat hij me niet gezien had |:(

100 meter verder zag ik hem alweer op zijn telefoon kijken |:(
Wat een debiel.
die eikels blijft je houden. Keer op wintersport iemand die mij in de file zachtjes aan tikte. Zat op zijn telefoon te gluren.
Na een uitbrander op de vluchtstrook,geen schade,rijden we door. Nog geen 50m later zit hij al weer op zijn telefoon te gluren.

Met zijn zoon van 3jr op de achterbank
  zaterdag 25 juni 2016 @ 00:34:39 #82
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163280977
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:38 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

die eikels blijft je houden. Keer op wintersport iemand die mij in de file zachtjes aan tikte. Zat op zijn telefoon te gluren.
Na een uitbrander op de vluchtstrook,geen schade,rijden we door. Nog geen 50m later zit hij al weer op zijn telefoon te gluren.

Met zijn zoon van 3jr op de achterbank
Daarom heb ik dus die camera op m'n helm. Echt neuk jou met een honkbalknuppel met roestige spijkers als je met de telefoon bezig bent onder het rijden.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 01:04:55 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163281523
Hoezo helpt die camera tegen mensen die met hun telefoon speulen :? .

Keer lomp gas geven met een dikke 1-cil werkt beter.
Huilen dan.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 08:28:48 #84
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_163283007
Gewoon de spiegels eraf trappen. Die hebben ze toch niet nodig. Gaan ze er toch wel een app voor zoeken :+
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_163283558
Hoeveel mensen zouden dit weekend hun rijbewijs in mogen leveren?
  zaterdag 25 juni 2016 @ 09:50:43 #86
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163283583
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 09:47 schreef Salatrel het volgende:
Hoeveel mensen zouden dit weekend hun rijbewijs in mogen leveren?
TT bedoel je? zal wel weer handje vol zijn.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163283709
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 09:50 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

TT bedoel je? zal wel weer handje vol zijn.
dat bedoel ik ja :P
  zaterdag 25 juni 2016 @ 11:55:54 #88
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163285059
TT is bij mij om de hoek, het eerste slachtoffer is al gevallen met snelheden van 240km/u.

Wat een Johnny ben je toch ook als je niet snapt dat het wemelt van de agenten nu.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 12:21:11 #89
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_163285444
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
TT is bij mij om de hoek, het eerste slachtoffer is al gevallen met snelheden van 240km/u.

Wat een Johnny ben je toch ook als je niet snapt dat het wemelt van de agenten nu.
Mongooltjes
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_163285614
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
TT is bij mij om de hoek, het eerste slachtoffer is al gevallen met snelheden van 240km/u.

Wat een Johnny ben je toch ook als je niet snapt dat het wemelt van de agenten nu.
_O- slachtoffer is figuurlijk bedoeld hoop ik?
  zaterdag 25 juni 2016 @ 12:33:52 #91
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163285687
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:29 schreef Salatrel het volgende:

[..]

_O- slachtoffer is figuurlijk bedoeld hoop ik?
Figuurlijk idd!

Full story:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)aalt-240-km-u-op-A28
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 12:56:42 #92
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_163286014
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
TT is bij mij om de hoek, het eerste slachtoffer is al gevallen met snelheden van 240km/u.

Wat een Johnny ben je toch ook als je niet snapt dat het wemelt van de agenten nu.
I weep for the species :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 25 juni 2016 @ 13:41:21 #94
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163286934
lekker! die foto's zijn tof.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 25 juni 2016 @ 21:13:59 #95
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163296258
Nou vanaf vandaag een RD07 eigenaar :)
Kon toch niet laten.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163303306
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 21:13 schreef KneusTeun het volgende:
Nou vanaf vandaag een RD07 eigenaar :)
Kon toch niet laten.
Awesome.

Pics or it didn't happen! :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 26 juni 2016 @ 06:04:41 #97
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163304535
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163304929
Goede kleur ook. :9

Ik vond gisteren een spijker in mijn band. ;( Ding was nog niet eens halverwege zijn levensduur, en moest al vervangen worden. Gelukkig hadden ze nog een Michelin PR3 liggen... Maarrr, ze hebben het wel gefixt, samen met een kleine beurt, in een uurtje. :)

Om de pijn te verlichten maar een nieuwe leren broek voor mijzelf gekocht. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 26 juni 2016 @ 09:59:13 #99
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163305548
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 06:04 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke motoren blijf ik ook echt heel tof vinden.

Zoiets komt er ongetwijfeld nog een keer bij. Veel plezier met jouw aankoop!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 26 juni 2016 @ 10:16:12 #100
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163305736
*O* TT *O*
  zondag 26 juni 2016 @ 11:18:05 #101
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163306590
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:16 schreef Erasmo het volgende:
*O* TT *O*
TenTamen ja... :(
Dit weekend zijn er zoveel leuke dingen te doen, and I'm just sitting here studying.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 26 juni 2016 @ 11:38:48 #102
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_163307005
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 06:04 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Vet ding!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_163307454
Van nu.nl over de TT in Assen:
quote:
De Belastingdienst heeft 21 auto's in beslag genomen en in totaal 25.598 euro geïnd.
:')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163307528
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:59 schreef Nero22 het volgende:
Van nu.nl over de TT in Assen:

[..]

:')
Terecht.
  zondag 26 juni 2016 @ 12:02:36 #105
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163307533
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 09:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zulke motoren blijf ik ook echt heel tof vinden.

Zoiets komt er ongetwijfeld nog een keer bij. Veel plezier met jouw aankoop!
Heb tussen de super tenere en deze een xj550 cafe racer en r6 etc gereden en toch maar weer naar all road, ik he iet gewoon van het toeren en beetje exploren. Dat racen etc dat boeit me niet zo.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 26 juni 2016 @ 12:10:22 #106
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163307681
Allroad is wel heerlijk ja, beetje crossen door het bos :P
pi_163307981
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 06:04 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 26 juni 2016 @ 14:32:09 #108
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163310814
Rode vlag -O- Het werd net interessant.
  zondag 26 juni 2016 @ 14:48:11 #109
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163311183
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:32 schreef Erasmo het volgende:
Rode vlag -O- Het werd net interessant.
Echt mooi hier! zit heerlijk in een poncho tent te lachen om alle dronken idioten die er feest van maken!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 26 juni 2016 @ 15:02:46 #110
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_163311566
Pics voor de thuisblijvers? :)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 26 juni 2016 @ 15:12:33 #111
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163311854
Haha zeikregen en één valpartij en na de herstart vallen ze als vliegen.
  zondag 26 juni 2016 @ 20:08:36 #112
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_163320187
Wat is dat voor onzin langs de snelweg te gaan zitten, of op viaducten te hangen, om naar motoren te kijken die vanaf Assen naar huis rijden?
Omgeving Zwolle hele tankstations met 'kijkers' bezet. Incl. van die rood-witte Polizei-tape. :')
Ga ik liever 'brommers kieken'.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_163326221
? :')
  maandag 27 juni 2016 @ 11:45:45 #114
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163336079
Duurde godverdomme 2 uur om het parkeervak uit te komen.. waren om 16:00 bij de auto en om 21:00 in Oldenzaal.... normaal 1,5 max
Volgende keer gewoon op de brommer.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163339498
Wij stonden helemaal aan de rand geparkeerd, bij het lopen naar het circuit hadden we de pest in dat we veel dichterbij hadden kunnen staan... Maar we konden wel de wachtrij van 2 uur voorbij lopen :+
pi_163341799
Driftig aan het mailen met Drift :P Ze hebben al om mijn adres gevraagd dus ben benieuwd waar ze mee komen. Zou het al heel wat vinden als ze een returnbox oid opsturen maar wellicht ligt er meer in het verschiet?
pi_163343008
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:08 schreef Hyperdude het volgende:
Wat is dat voor onzin langs de snelweg te gaan zitten, of op viaducten te hangen, om naar motoren te kijken die vanaf Assen naar huis rijden?
Omgeving Zwolle hele tankstations met 'kijkers' bezet. Incl. van die rood-witte Polizei-tape. :')
Ga ik liever 'brommers kieken'.
Zoiets noemen ze traditie.
Iets dat uitsterft tegenwoordig.
pi_163343057
Mooie brommert Teun!
Heeft je zeker de hoofdprijs gekost .. Belachelijk duur deze
  maandag 27 juni 2016 @ 17:17:17 #119
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163343371
Een hele tijd terug had iemand dat prachtige ''why we ride'' achtige filmpje gepost, ik kan het alleen niet meer vinden... Iemand enig idee?
  maandag 27 juni 2016 @ 17:33:55 #120
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163343673
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:03 schreef Gummiebeer het volgende:
Mooie brommert Teun!
Heeft je zeker de hoofdprijs gekost .. Belachelijk duur deze
nee viel mee, met kofferset,hyperpro vering, nieuwe tkc80's en kettingset voor 2600,-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 27 juni 2016 @ 17:35:30 #121
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163343698
oeh en op het werk een cnc frees besteld voor onder andere aluminium!!! dus mooi zelf nog custom bescherming voor onderdelen proberen te frezen :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 27 juni 2016 @ 20:01:16 #122
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_163349120
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:17 schreef Erasmo het volgende:
Een hele tijd terug had iemand dat prachtige ''why we ride'' achtige filmpje gepost, ik kan het alleen niet meer vinden... Iemand enig idee?
Bedoel je de docu? Of de compilaties van Jax op youtube?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_163362181
Ik heb een motor mover nodig. Suggesties?
pi_163365331
pi_163369098
quote:
Lijkt me onhandig als je echt weinig ruimte hebt aangezien je er nog zo'n ding achter hebt hangen.
Hier zou ik eerder voor gaan:

Alleen deze specifieke is vrij prijzig. Voordeel is dat dit veel stabieler is in tegenstelling tot deze:

pi_163369134
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb een motor mover nodig. Suggesties?
Heb hem nog niet aangeschaft, maar zat een poosje geleden naar zoiets te kijken
pi_163371841
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:09 schreef Salatrel het volgende:
Driftig aan het mailen met Drift :P Ze hebben al om mijn adres gevraagd dus ben benieuwd waar ze mee komen. Zou het al heel wat vinden als ze een returnbox oid opsturen maar wellicht ligt er meer in het verschiet?
Uitslag van de mailing: camera opsturen en ik krijg een andere.

topservice van drift _O_ . blonde doos bij de AH die united kingdom las als united states en 18 euro af wilde rekenen..... :{
pi_163372157
18 euro klinkt goedkoop voor verzenden buiten de EU
pi_163372287
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:55 schreef Maegrim het volgende:
18 euro klinkt goedkoop voor verzenden buiten de EU
het woog maar 252gr :P
pi_163372768
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:55 schreef Maegrim het volgende:
18 euro klinkt goedkoop voor verzenden buiten de EU
Grapjas. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:10:36 #132
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163433218
http://www.gelderlander.n(...)et-meer-op-1.6075693

3x raden waar ik ga rijden morgen mits het weer meezit :P
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:24:44 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163433682
Is sowieso onzin. Ik heb daar altijd gewoon lak aan :') . Bestemmingsverkeer mag wel? Prima, ben ik onderweg naar m'n punnikclub-meeting aan de lingedijk. Wat willen ze doen?

Zal 'm een keer extra op het achterwiel trekken anders _O_ .
Huilen dan.
pi_163435047
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb daar altijd gewoon lak aan :') .
Jeetje, dit komt echt uit de lucht vallen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_163437008
Vandaag, morgen en zondag een mooie aanbieding bij de Motozoom trouwens, bij aanschaf van kleding krijg je een cadeaubon ter waarde van de helft van je aankoopbedrag. Dus mocht je nog op zoek zijn naar een leren pak of een helm moet je het nu doen.
pi_163438188
Met een vloek en een zucht de tailtidy gemonteerd. Ik had doe besteld omdat op de taartschep de kentekenplaat niet zo goed gemonteerd kon worden(maar op 2 plaatsen vast) op de nieuwe aluminium houder kan de plaat op 3 plaatsen vastgezet worden waardoor die hopelijk niet meer uitscheurd omdat hij niet meer zo veel flex heeft ten opzichte van de houder.

Het enige wat nu nog vervangen moet worden is de plaat waarop de topkoffer moet. Deze heeft de operatie niet overleefd omdat de boel nogal blootgestaan heeft aan de elementen en dus niet meer los te krijgen was op een manier dat het nog hergebruikt kon worden.
pi_163440829
Slopert
  zaterdag 2 juli 2016 @ 13:36:52 #138
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163456931
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:25 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso is wegrijden eigenlijk ALTIJD een goed idee, kost je geen punten, geen rijbewijs, geen technische keuring etc etc.

Heb er nog nooit spijt van gehad.. van stoppen wel. Heb dat ondertussen wel afgeleerd :') .
Motorrijder overlijdt na vlucht voor politie
  zaterdag 2 juli 2016 @ 15:09:32 #139
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_163458889
quote:
maar geen punten kwijt gok ik
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 2 juli 2016 @ 15:50:16 #140
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163459806
Twin voor het eerst getankt vandaag na 240km slechts 10,5 liter tanken. Dacht dat wel meer verbruikte... mag dus niet klagen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 2 juli 2016 @ 23:54:16 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163475068
quote:
Alsof ik bezopen ga rijden, please :') . Dan ben je echt een bosjosti.

Normaal hoef je niet extra je best te doen om de politie kwijt te rijden.. tenzij motoragenten. Dan alleen wanneer je goed bekend bent in de omgeving.
Huilen dan.
pi_163510631
Een dronken drugsrunner :')
Zijn vaak rijtalenten
pi_163525878
mooi man die kunststof letters op de kentekenplaat. blokkeert ook lekker de kentekenplaatverlichting :') maar de verlichting doet het wel _O-
pi_163525935
tevens eens met externe mic gereden met de drift :P tot 90km/h is geluid wel stuk beter daarboven komt alsnog de windruis erbovenuit. eronder wel het motorgeluid maar ook het geluid van de radio :')
pi_163528248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 00:09 schreef Salatrel het volgende:
tevens eens met externe mic gereden met de drift :P tot 90km/h is geluid wel stuk beter daarboven komt alsnog de windruis erbovenuit. eronder wel het motorgeluid maar ook het geluid van de radio :')
Is het niet een optie om de mic in je jas te stoppen ipv in je helm? Ik ben er ook nog mee aan het strugglen.
pi_163529866
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 07:26 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Is het niet een optie om de mic in je jas te stoppen ipv in je helm? Ik ben er ook nog mee aan het strugglen.
is wel een optie. het voordeel van de mic in de helm is dat je er niet aan vast zit :P helm af is helm af en je hoeft niet elke keer te kutten met die mic :P
pi_163530867
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 10:19 schreef Salatrel het volgende:

[..]

is wel een optie. het voordeel van de mic in de helm is dat je er niet aan vast zit :P helm af is helm af en je hoeft niet elke keer te kutten met die mic :P
Dat is wel het nadeel inderdaad. Waar heb je 'm nu zitten dan? Ik heb 'm zeg maar tussen het kussentje naast je oog gepositioneerd. Bij helm open alleen nog steeds windruis :P
pi_163531072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:17 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat is wel het nadeel inderdaad. Waar heb je 'm nu zitten dan? Ik heb 'm zeg maar tussen het kussentje naast je oog gepositioneerd. Bij helm open alleen nog steeds windruis :P
achter wangkussen
heb hem nu eens aan de achterkant gepositioneerd
pi_163536515
Net bevestiging ontvangen nieuwe ghost-S is onderweg
pi_163538713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:56 schreef Salatrel het volgende:
Net bevestiging ontvangen nieuwe ghost-S is onderweg
Kun je er ook eentje voor mij regelen? :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163539340
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:20 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Kun je er ook eentje voor mij regelen? :9
voor 249 pond ex verzendkosten regel ik er 1 voor je
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:55:06 #152
177940 Tunafish
met staart
pi_163542891
Afspraak gemaakt voor nieuwe banden, ¤370 :') ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_163543117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:55 schreef Tunafish het volgende:
Afspraak gemaakt voor nieuwe banden, ¤370 :') ;(
Banden van goud? :')
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:51:51 #154
177940 Tunafish
met staart
pi_163547556
Mag ik toch hopen :D
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_163549710
Dikke bout in m'n achterband :% leve de anwb
pi_163553894
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:55 schreef Tunafish het volgende:
Afspraak gemaakt voor nieuwe banden, ¤370 :') ;(
wtf zijn dat voor banden?

Het is dat die van mij nog goed zijn want ik zie een goed dealtje bij Motormike
  woensdag 6 juli 2016 @ 11:46:53 #157
177940 Tunafish
met staart
pi_163554236
Pilot Road 3 gaat eronder komen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:42:50 #158
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_163555495
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:55 schreef Tunafish het volgende:
Afspraak gemaakt voor nieuwe banden, ¤370 :') ;(
wtf? Ook goedhart zeker :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:44:16 #159
177940 Tunafish
met staart
pi_163555521
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:42 schreef stinkie het volgende:

[..]

wtf? Ook goedhart zeker :')
Premium Motors in Apeldoorn.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_163556372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:44 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Premium Motors in Apeldoorn.
Premium indeed.
Geen referral hier.
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:27:51 #161
177940 Tunafish
met staart
pi_163556626
Vorige keer dat ik banden liet vervangen was dat voor de fiets van mijn broer, daar ging ook iets voor 300 euro onder, maar dan bij een kerel met een of ander vaag accentje die nogal moeilijk liep te doen de hele tijd. Dan liever bij een tent waar ik vaker kom en letterlijk dichtbij genoeg zit om een XJ900 met lege tank naar toe te rollen :D
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_163557250
voor dat geld mag je wel pilot road 4's krijgen hoor
  woensdag 6 juli 2016 @ 14:11:19 #163
177940 Tunafish
met staart
pi_163557494
Vroeg hem nog naar de die Road Attacks, dat moest 440 worden
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_163558036
da's dus 190 euro arbeid en 250 materiaal :s)
  woensdag 6 juli 2016 @ 16:40:10 #165
177940 Tunafish
met staart
pi_163560661
+ koffie :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_163561452
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Premium indeed.
Die zijn ook moeilijk duur. Kun je beter naar een ander gaan. Ik kwam er alleen voor onderdelen.
pi_163561580
ik kom er alleen voor koffie en de vering afstellen bij hyperpro
  woensdag 6 juli 2016 @ 22:44:58 #168
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163570999

ff foto gemaakt van my bea
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163595121
Ik zie tegenwoordig steeds meer motoren waar je niet op hoeft te schakelen. Lijkt eigenlijk precies op een scooter, maar dan wat groter.

Wat bezielt deze mensen? Hiervoor heb je, gezien het kenteken, toch ook gewoon een rijbewijs voor nodig? Of hebben ze allemaal een handicap?

Die driewielertjes snap ik dan nog wel. Als je een handicap hebt (fysiek of mentaal waardoor je je motorrijbewijs niet kunt halen), dan is dat misschien wel beter dan een auto. Maar 2 wielers met power maar zonder schakel. Waarom?
pi_163595694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 07:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Die driewielertjes snap ik dan nog wel. Als je een handicap hebt (fysiek of mentaal waardoor je je motorrijbewijs niet kunt halen
dat mag ook al een poos niet meer voor nieuwe rijbewijzen :P alleen als je je B voor 1-1-2013 hebt gehaald mag je op een MP3 rijden zonder motorrijbewijs
pi_163595815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 07:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zie tegenwoordig steeds meer motoren waar je niet op hoeft te schakelen. Lijkt eigenlijk precies op een scooter, maar dan wat groter.

Wat bezielt deze mensen? Hiervoor heb je, gezien het kenteken, toch ook gewoon een rijbewijs voor nodig? Of hebben ze allemaal een handicap?

Die driewielertjes snap ik dan nog wel. Als je een handicap hebt (fysiek of mentaal waardoor je je motorrijbewijs niet kunt halen), dan is dat misschien wel beter dan een auto. Maar 2 wielers met power maar zonder schakel. Waarom?
Als je mentaal niet in staat bent om je motorrijbewijs te halen, dan mag die persoon van mij ook van elk gemotoriseerd voertuig afblijven :')

Redenen waarom automaat:
- Lekker lui woon/werk
- ...
pi_163596031
haten op motorscooters :')
  vrijdag 8 juli 2016 @ 09:59:12 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163596522
Ik vind die Brugman best Cool. In Barcelona rijden ze allemaal op die dingen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_163597117
als je maar niet verwacht dat ik zwaai :{w
pi_163597583
Michelin Pilot Road3 2CT met dual compound technologie leverbaar in alle maten, bijvoorbeeld:

120/70ZR-17 ¤ 100,-
150/70ZR-17 ¤ 120,-
160/60ZR-17 ¤ 125,-
170/60ZR-17 ¤ 135,-
180/55ZR-17 ¤ 130,-
160/60ZR-18 ¤ 135,-

Buk je even :)

Morgen weer eens een ritje denk ik. Alleen nog geen verse olie erin dit seizoen (wel 1500km geleden).
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:26:56 #176
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_163597945
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:07 schreef Den_Haag het volgende:
Michelin Pilot Road3 2CT met dual compound technologie leverbaar in alle maten, bijvoorbeeld:

120/70ZR-17 ¤ 100,-
150/70ZR-17 ¤ 120,-
160/60ZR-17 ¤ 125,-
170/60ZR-17 ¤ 135,-
180/55ZR-17 ¤ 130,-
160/60ZR-18 ¤ 135,-

Buk je even :)

Morgen weer eens een ritje denk ik. Alleen nog geen verse olie erin dit seizoen (wel 1500km geleden).
ik jank nog steeds om die 225. Zelfs na aftrek btw en IB doet het pijn
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_163598238
zo de nieuwe drift is ook binnen :) incl. nieuwe plakkers enz enz enz
pi_163599934
Tof, altijd handig, goede plakkers. ook hier tijd voor nieuwe dingen. :)
Ik lees altijd wel mee maar post bijna nooit. Dit is echter wel de moeite waard.
Ik heb vanmorgen de aanbetaling gedaan op een Triump speed four uit 2005.. Na naar een aantal Suzuki's en een Kawasaki te hebben gekeken ook maar bij de enige speed four die op marktplaats stond wezen kijken. Direct ook een proefrit gedaan en tja, van het een komt het ander.

Gebruik nu de smartphone maar zal vanavond wel een plaatje plaatsen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Marco001 op 08-07-2016 13:32:31 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:50:42 #179
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163600510
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:22 schreef Marco001 het volgende:
Tof, altijd handig, goede plakkers. ook hier tijd voor nieuwe dingen. :)
Ik lees altijd wel mee maar post bijna nooit. Dit is echter wel de moeite waard.
Ik heb vanmorgen de aanbetaling gedaan op een Triump speed four uit 2005.. Na naar een aantal Suzuki's en een Kawasaki te hebben gekeken ook maar bij de enige speed four die op marktplaats stond wezen kijken. Direct ook een proefrit gedaan en tja, van het een komt het ander.

Gebruik nu de smartphone maar zal vanavond wel een plaatje plaatsen.
hoezo geen triple dan? :9~
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163602715
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

hoezo geen triple dan? :9~
was ook mooi geweest, maar deze heeft zelfde koplampen etc en was volgens mij best goedkoop. 2005, een dikke 40.000 km en ik heb er minder voor betaald dan in de marktplaats ( http://link.marktplaats.nl/m1066375524 ) advertentie staat en dan krijgt ie nog een beurtje ook.
Misschien nog een leuke belly pan eronder en dan ben ik helemaal blij.

[ Bericht 6% gewijzigd door Marco001 op 08-07-2016 15:59:34 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 8 juli 2016 @ 16:05:30 #181
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163603727
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

was ook mooi geweest, maar deze heeft zelfde koplampen etc en was volgens mij best goedkoop. 2005, een dikke 40.000 km en ik heb er minder voor betaald dan in de marktplaats ( http://link.marktplaats.nl/m1066375524 ) advertentie staat en dan krijgt ie nog een beurtje ook.
Misschien nog een leuke belly pan eronder en dan ben ik helemaal blij.
maar niet die machtige driecilinder
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 16:47:39 #182
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163604654
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

was ook mooi geweest, maar deze heeft zelfde koplampen etc en was volgens mij best goedkoop. 2005, een dikke 40.000 km en ik heb er minder voor betaald dan in de marktplaats ( http://link.marktplaats.nl/m1066375524 ) advertentie staat en dan krijgt ie nog een beurtje ook.
Misschien nog een leuke belly pan eronder en dan ben ik helemaal blij.
Laat mensen maar zeuren.
Jij zal ongetwijfeld je afweging hebben gemaakt. Veel plezier van jouw nieuwe aanwinst!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_163614106
Niemand uit de randstad zin in een toertje morgen?
pi_163614266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 00:00 schreef Den_Haag het volgende:
Niemand uit de randstad zin in een toertje morgen?
Heb je een leuke route op het oog? Ik ben vrij en heb wel zin om even te gassen. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 00:32:14 #185
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_163614801
Misschien zondag
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 9 juli 2016 @ 00:42:46 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_163614961
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:40 schreef Salatrel het volgende:
als je maar niet verwacht dat ik zwaai :{w
Dat is sowieso iets achterlijks
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_163616129
Ik vind dat best chill, die motorscooters en MP3s die ineens overal opduiken. Sinds dat een hype geworen is heb ik vrijwel nooit meer last van politie politie in mijn nek als ik motor rijd :') Gaan allemaal achter dat gajes aan.

Het hier hier onder de Marokkaanse jugend tegenwoordig een sport om op MP3tjes zonder uitlaat en zonder helm over de markt te rijden om de politie uit te dagen :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_163617314
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 00:07 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Heb je een leuke route op het oog? Ik ben vrij en heb wel zin om even te gassen. :D
nee. Had gehoopt dat jij wat wist
pi_163617632
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:30 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

nee. Had gehoopt dat jij wat wist
Ik heb wel een idee. Het is een route langs de Amstel, en IJsselmeer. Laat maar weten of je daar zin in hebt. We kunnen om 13:00 meeten bij de Burger King in Amsterdam Zuid -Oost?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163619056
ik ben net ff over de N-wegen naar goedhart gereden om eens rond te snuffelen. viel me beetje tegen wat er stond. had de showroom wel wat groter verwacht van een toko die zoveel merken dealt en wat er stond was ook veel gebruikt.

wel een hoop volk daar op de zaterdag en uiteraard ff bakkie gedaan. toch nog 100km op de teller gezet
pi_163619374
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:20 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik heb wel een idee. Het is een route langs de Amstel, en IJsselmeer. Laat maar weten of je daar zin in hebt. We kunnen om 13:00 meeten bij de Burger King in Amsterdam Zuid -Oost?
Heb nog niks gehoord, dus ik ga zelf wel stukje rijden. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163619827
Zo ook weer eens een stukje rijden, lekker weer vandaag :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:06 schreef Salatrel het volgende:
ik ben net ff over de N-wegen naar goedhart gereden om eens rond te snuffelen. viel me beetje tegen wat er stond. had de showroom wel wat groter verwacht van een toko die zoveel merken dealt en wat er stond was ook veel gebruikt.

wel een hoop volk daar op de zaterdag en uiteraard ff bakkie gedaan. toch nog 100km op de teller gezet
Ben je wel boven geweest? Daar staan de nieuwe motoren volgens mij, beneden de tweedehands.
pi_163620116
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:50 schreef Tankiej het volgende:
Zo ook weer eens een stukje rijden, lekker weer vandaag :D


Ben je wel boven geweest? Daar staan de nieuwe motoren volgens mij, beneden de tweedehands.
:') dat zal het verklaren.... dacht dat boven kleding zou zijn
pi_163621188
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:24 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Heb nog niks gehoord, dus ik ga zelf wel stukje rijden. :)
was even druk bezig de motor te prepareren. Ga straks toeren langs de amstel.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:22:04 #195
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163621425
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:08 schreef Salatrel het volgende:

[..]

:') dat zal het verklaren.... dacht dat boven kleding zou zijn
Volgende keer weer een kans.
pi_163621630
heeft iemand hier ooit wel eens op de A9 gereden?
pi_163622438
Alleen gevlogen
pi_163622665
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:31 schreef matthias24 het volgende:
heeft iemand hier ooit wel eens op de A9 gereden?
Met regelmaat. What's up?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163623019
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:08 schreef Salatrel het volgende:

[..]

:') dat zal het verklaren.... dacht dat boven kleding zou zijn
Dat is er ook, maar ook de nieuwe motoren :P
pi_163623224
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 15:25 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Met regelmaat. What's up?
ik vind het een gevaarlijke snelweg.
pi_163624979
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 15:59 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ik vind het een gevaarlijke snelweg.
Klopt. Vooral tussen A2 en A5 is het kut nu. Veel op- en afritten, met korte invoegstroken, en nu volop werkzaamheden waardoor ik zelf al eens bijna achterin een auto zat.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163625045
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:17 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Klopt. Vooral tussen A2 en A5 is het kut nu. Veel op- en afritten, met korte invoegstroken, en nu volop werkzaamheden waardoor ik zelf al eens bijna achterin een auto zat.
ja echt erg he.....ze hebben nu de velsertunnel afgesloten. echt een hele domme actie.
pi_163626634
Vanavond om 23:30 op eurosport 1 wk superbike race1 vanuit Amerika. Ik zet de videorecorder wel aan :D
  zondag 10 juli 2016 @ 10:09:51 #204
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_163636114
Ik rij regelmatig op de A9, vooral als ik mijn ouders of vrienden ga bezoeken. Maar wat vindt je er zo gevaarlijk aan dan? Enige wat ik me kan bedenken is als je vroeger de ring op wilde, dat was een heel kort in/uitvoegstukje maar daar zijn ze nu aan het werk.

De lussen die ze gelegd hebben om het verkeer door de Wijkertunnel te leiden hebben ze trouwens wel briljant gemaakt. Goede doorstroming en veel minder filevorming dan verwacht.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_163637967
Mooie rit gisteren langs de amstel. Helaas eindigde ik bij woerden, midden tussen de jaarlijkse Harley dag :')
pi_163638590
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:15 schreef Den_Haag het volgende:
Mooie rit gisteren langs de amstel. Helaas eindigde ik bij woerden, midden tussen de jaarlijkse Harley dag :')
ik kwam ook door woerden heen en zag de borden langs de weg staan :') dacht nog snel wegwezen hier
pi_163638677
_O-
  zondag 10 juli 2016 @ 13:16:20 #208
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_163639255
Veuls te warm. Ik ga surfen. Wordt een kort avond ritje :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_163639397
Ik kijk zo de F1 en daarna BBQ en bier :)
pi_163640352
Mijn motor reed bagger. Weet niet wat er mis mee is, maar hij valt totaal niet lekker meer in de bochten.

Iemand een idee wat dat kan zijn?
  zondag 10 juli 2016 @ 14:19:34 #211
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_163640876
Hoest met de rubbers?
pi_163641791
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:19 schreef Erasmo het volgende:
Hoest met de rubbers?
Net even gekeken. Ziet er niet best uit. Rubber bij voorvork rechts is niet best. Althans, er zit olie op de voorvork.. ;(
  zondag 10 juli 2016 @ 15:58:51 #213
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163643617
6 liter op 116km door de provincie. Ik vind het prima.

Verre van zuinig gereden overigens.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163644541
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:58 schreef Catch22- het volgende:
6 liter op 116km door de provincie. Ik vind het prima.

Verre van zuinig gereden overigens.
1:19 vind ik anders behoorlijk zuinig.

Ik doe 160km met 14 liter :')
  zondag 10 juli 2016 @ 16:39:51 #215
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163644671
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

1:19 vind ik anders behoorlijk zuinig.

Ik doe 160km met 14 liter :')
Het is ook maar een 600 hè.

Kissing Mirror helpt me wel harder door de bocht te gaan trouwens. Voel steeds meer vertrouwen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163648426
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Het is ook maar een 600 hè.

Kissing Mirror helpt me wel harder door de bocht te gaan trouwens. Voel steeds meer vertrouwen
Ik vind het nog steeds kut rijden die techniek. Misschien doe ik het te geforceerd of zo, en misschien moet ik wel gewoon supermoto gaan rijden. :P

Eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe ik wél de bochten doorrijd. Iemand die daar toevallig nog (mentale) beelden bij heeft? :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163648494
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:01 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds kut rijden die techniek. Misschien doe ik het te geforceerd of zo, en misschien moet ik wel gewoon supermoto gaan rijden. :P

Eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe ik wél de bochten doorrijd. Iemand die daar toevallig nog (mentale) beelden bij heeft? :+
als een harleyrijder
pi_163649401
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:01 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds kut rijden die techniek. Misschien doe ik het te geforceerd of zo, en misschien moet ik wel gewoon supermoto gaan rijden. :P

Eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe ik wél de bochten doorrijd. Iemand die daar toevallig nog (mentale) beelden bij heeft? :+
Geen vriend/kennis die een gopro of Drift heeft?

Ik rij ook niet geweldig. Ik werd gisteren gewoon moeilijk hard ingehaald in een bocht op een dijkje :')
  zondag 10 juli 2016 @ 19:45:26 #219
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163649551
Ik heb het idee dat het technisch gezien steeds beter gaat. Ik probeer alleen niet al te ver boven vMax te komen, maar je hebt er altijd een paar bij die wel lomp hard knallen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163649996
Ik ga misschien een keer zo'n circuittraining doen. Moet ik waarschijnlijk eerst standaard dempers regelen :')
pi_163650414
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga misschien een keer zo'n circuittraining doen. Moet ik waarschijnlijk eerst standaard dempers regelen :')
Dat lijkt me ook nog wel eens leuk/goed om te doen ja. Of supermoto-school. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163650495
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:21 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook nog wel eens leuk/goed om te doen ja. Of supermoto-school. :9
Beide wil ik wel ja. Maar ik wil eigenlijk ook een supermoto kopen, moet ik eerst een koper voor mijn motor zien te vinden.
pi_163650560
Als iemand nog een AT wil:
http://www.motor-forum.nl(...)ede-Africa-Twin.html


Bohhhh :9~

O+

[ Bericht 32% gewijzigd door Nero22 op 10-07-2016 21:11:44 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 10 juli 2016 @ 21:30:50 #224
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_163652801
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:28 schreef Nero22 het volgende:
Als iemand nog een AT wil:
http://www.motor-forum.nl(...)ede-Africa-Twin.html
[ afbeelding ]

Bohhhh :9~
[ afbeelding ]
O+
ik wil best een twin voor woon werk hebben, maar niet voor de pelgrims van een 5 jaar jongere Duc :')

Al afgeragde 20 jaar oude 2cil. gaan voor de goudprijs tegenwoordig
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_163659839
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:28 schreef Nero22 het volgende:

Bohhhh :9~
[ afbeelding ]
O+
is er ook als 1200 :P
pi_163661022
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:28 schreef Nero22 het volgende:
Als iemand nog een AT wil:
http://www.motor-forum.nl(...)ede-Africa-Twin.html
[ afbeelding ]

Bohhhh :9~
[ afbeelding ]
O+
Dat is geen supermoto.

Woensdag bij andere motor kijken :9
pi_163661134
Bij goedhart stond een ktm 990 sm-t :9 ook leuk
pi_163663154
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik kwam ook door woerden heen en zag de borden langs de weg staan :') dacht nog snel wegwezen hier
Moest tussen de onderdelen door slalommen
  maandag 11 juli 2016 @ 12:26:20 #229
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163663444
Ik stond voor een open brug naast een husky te wachten, dat klinkt toch wel erg lekker hoor...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163669829
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 05:05 schreef Salatrel het volgende:

[..]

is er ook als 1200 :P
Ja, maar deze kleur is het tofste.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163672511
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 09:46 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat is geen supermoto.

Woensdag bij andere motor kijken :9
Wat voor motor ga je kijken? Ga je dan die VTR inruilen/verkopen?
pi_163673826
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:51 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Wat voor motor ga je kijken? Ga je dan die VTR inruilen/verkopen?
Crf450 supermoto. :9 Dat is het plan inderdaad. Moet even kijken hoeveel ik er voor terug krijg bij inruil.
pi_163682152
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:41 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Crf450 supermoto. :9 Dat is het plan inderdaad. Moet even kijken hoeveel ik er voor terug krijg bij inruil.
Dat is wel tof! Maar zijn die crf niet machines die elke zoveel uur een revisie moeten hebben? Of valt het nog mee met dat model? :P
pi_163683442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 06:10 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Dat is wel tof! Maar zijn die crf niet machines die elke zoveel uur een revisie moeten hebben? Of valt het nog mee met dat model? :P
Vergeleken met een andere fiets moet ie wel relatief snel gereviseerd worden ja. Olie/filters om de 1000km, maar dat is maar 1,5L of zo. Kan vrij veel zelf, wat ook wel een must is bij zo'n fiets :P
pi_163686106
quote:
11s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik stond voor een open brug naast een husky te wachten, dat klinkt toch wel erg lekker hoor...
Flink blaffen zeker! :D :+
  dinsdag 12 juli 2016 @ 12:43:54 #236
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_163686362
quote:
11s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik stond voor een open brug naast een husky te wachten, dat klinkt toch wel erg lekker hoor...
De man op de slee wel gegroet? :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 12 juli 2016 @ 13:16:09 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163687014
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Flink blaffen zeker! :D :+
Ik heb teruggejankt met mijn vier cilinders
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163688383
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb teruggejankt met mijn vier cilinders
Whaha _O_. Ik heb er maar 3, is genoeg, klimt gretig in toeren })

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 14:09:19 ]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:36:56 #239
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163689112
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Whaha _O_. Ik heb er maar 3, is genoeg, klimt gretig in toeren })
Menne moat heeft er ook drie. Lekker kabaal als we samen rijden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163696672
Is het op het gebied van motors vooral kiezen/balanceren tussen comfort en 'prestaties' of kunnen die twee goed gecombineerd worden? Aan wat voor motor zou je op dat gebied kunnen denken?

Mijn idee van comfort is dat je gedurende een (lange) rit niet zozeer hoeft te stoppen om lichamelijk tot rust te komen maar vooral 'mentaal' (voor zover dat ergens op slaat)
pi_163696738
De nieuwe ducati multistrada enduro was erg comfortabel, en het wou ook best vooruit
Nieuwprijs koop je wel een mooie auto van :P
pi_163697249
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:10 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Is het op het gebied van motors vooral kiezen/balanceren tussen comfort en 'prestaties' of kunnen die twee goed gecombineerd worden? Aan wat voor motor zou je op dat gebied kunnen denken?

Mijn idee van comfort is dat je gedurende een (lange) rit niet zozeer hoeft te stoppen om lichamelijk tot rust te komen maar vooral 'mentaal' (voor zover dat ergens op slaat)
Ligt er aan hoe je 'prestaties' definieert. De machines waarmee je het snelst en circuit over kan zijn inderdaad niet de meest comfortabele, maar bv de Blackbird, ZZR1400, MT10 en dergelijken zijn geen stakkers als het aankomt op snelheid en daar valt prima langere afstanden mee te rijden.
pi_163698635
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:13 schreef Maegrim het volgende:
De nieuwe ducati multistrada enduro was erg comfortabel, en het wou ook best vooruit
Nieuwprijs koop je wel een mooie auto van :P
Jij loopt naar de Ducati dealer en zegt interesse te hebben? :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163698744
nah zaltbommel had proefritjes laatst, heb op de multistrada enduro 14.gif en de monster 1200r 15.gif gereden
pi_163698790
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:23 schreef Maegrim het volgende:
nah zaltbommel had proefritjes laatst, heb op de multistrada enduro 14.gif en de monster 1200r 15.gif gereden
Wat was er met de Monster?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163698844
zitpositie te veel op het voorwiel wat voor mij te zenuwachtig stuurt, hitteschild van de uitlaatbochten tegen m'n knie, dik TFT scherm maar geen brandstofmetertje :')
oh ja, van de motor mappings snap ik best dat het handig kan zijn maar je kiest ze door je richtingaanwijzer neutraal in te drukken.... elke minuut het hele scherm bezet met dat motormapping menu :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

die multistrada had keyless drive, maar dat was defect (2000 km op de klok :+ ) je moest de sleutel dicht bij de rechterkant van het display houden, anders herkende ie em niet. onder het rijden klaagde ie nog een keer dat de sleutel weg was (die zat in m'n jaszak), ik ben allang blij dat dat hok niet ineens uitviel ofzo :X
erg fijne fiets verder, nodigde meteen uit tot redelijke hellingshoeken

[ Bericht 38% gewijzigd door Maegrim op 12-07-2016 21:50:01 ]
pi_163707457
schotland film van 2 weken terug heeft nu al meer views dan kroatie uit oktober _O-
pi_163709482
en even langs de motostore geweest. sinds in terug ben van vakantie viel mij wat gepiep op vanaf de achterkant. dus vandaag even voor expert opinion langs geweest. ik had zelf al het idee dat het of te weinig/geen vet meer op de scharnierpunten meer (ik ben tenslotte een allweather rijder) of de schokdemper is gewoon knudde (de standaard shock heeft geen al te beste reputatie)

ze hebben even de vetspuit gehanteerd op alle scharnierpunten maar dat mocht in ieder geval niet baten. het komt in ieder geval wel bij de schokdemper vandaan dus afspraak voor volgende week gemaakt halen de ze achterkant even uit elkaar om te kijken of ze het dan goed kunnen smeren of dat het toch de schokdemper is.

mocht het de schokdemper zijn gaat er gelijk een hyperpro demper onder :7
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:12:29 #249
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_163713184
Nu geen engeltje op mijn schouder. :'(



Ik ging met droog weer thuis weg en toen ik in de platenzaak stond begon het best wel snoeihard te regenen. Ik zei nog tegen die verkoper 'was ik maar met de auto gegaan'. Enfin gewoon doorgereden richting m'n oudjes en op de laatste rotonde van Eindhoven (floraplein) gleed m'n voorwiel weg. Aan het gore water te zien moet er genoeg rubber/olie/diesel gelegen hebben dus ik had gewoon extra voorzichtig moeten zijn. Gelukkig ging het niet hard en gewoon door kunnen rijden maar dit is wel weer zuur..
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_163713331
quote:
9s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:12 schreef Amoeba het volgende:
Nu geen engeltje op mijn schouder. :'(

[ afbeelding ]

Ik ging met droog weer thuis weg en toen ik in de platenzaak stond begon het best wel snoeihard te regenen. Ik zei nog tegen die verkoper 'was ik maar met de auto gegaan'. Enfin gewoon doorgereden richting m'n oudjes en op de laatste rotonde van Eindhoven (floraplein) gleed m'n voorwiel weg. Aan het gore water te zien moet er genoeg rubber/olie/diesel gelegen hebben dus ik had gewoon extra voorzichtig moeten zijn. Gelukkig ging het niet hard en gewoon door kunnen rijden maar dit is wel weer zuur..
Klote man.

Kuipdelen gescheurd?
Geen referral hier.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:29:29 #251
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_163713597
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Klote man.

Kuipdelen gescheurd?
Ja maar opzich lijkt dat wel te repareren, beetje bijspuiten en een nieuw glaasje bestellen en dan moet ie maar weer verder.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:50:58 #252
177940 Tunafish
met staart
pi_163714072
Pas wel op voor schade die je niet direct ziet; mijn Suzuki is ook eens op één oor gaan liggen nadat de jiffy blijkbaar niet zo stevig uitgeklapt stond als ik dacht toen ik afstapte. Een spiegel afgebroken en een beetje krasjes op de kuip, maar een week later brak tijdens het rijden de koppelinghendel af. Blijkbaar had die toch een hardere klap gekregen dan 'ie liet zien.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_163714288
balen zeg
pi_163714616
Ai kut man! Uitlaat ook flink schuifschade zo te zien?
  woensdag 13 juli 2016 @ 17:45:36 #255
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_163716452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:23 schreef Salatrel het volgende:
Ai kut man! Uitlaat ook flink schuifschade zo te zien?
Uitlaat en kuip waren de opvangpunten. Deze dempers maken een ontzettend lelijk blikkerig geluid dus opzich niet zo'n ramp als ik die moet vervangen. Maar ze zijn niet lek dus opzich heeft dat geen prioriteit. Mijn pa heeft net al die scheur zitten repareren met wat polyesther dus dat is opzich al dicht. Even rond zitten bellen, ik heb twee opties, die kap zelf oplappen en een nieuwe sticker erop of een nieuwe (tweedehands) kap, daarvoor heb ik al een mailtje de deur uitgedaan. Zometeen nog even de remhendel bijspuiten (zwart) en de clip on rechtzetten. Dan wacht ik even het mailtje af en anders een nieuw glaasje bestellen en maar weer een weekendje gaan zitten schuren :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_163720644
Vandaag mijn eerste wheelie gemaakt :D.

Was per ongeluk, ik trok rustig op bij een verkeerslicht, auto rechts van me zag het blijkbaar als uitdaging en probeerde harder op te trekken. In de tweede versnelling gaf ik dus even wat meer gas, en toen ging het voorwiel een stukje van de grond.

/lief dagboek.
Geen referral hier.
pi_163721355
Heeft iemand een suggestie voor een koffersysteem (top of zij) voor een yamaha fazer fz6 uit 2005? Graag zo cheap mogelijk, gebruik het toch maar enkele keren.
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:39:32 #258
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163722512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft iemand een suggestie voor een koffersysteem (top of zij) voor een yamaha fazer fz6 uit 2005? Graag zo cheap mogelijk, gebruik het toch maar enkele keren.
waarom niet gewoon tassen dan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163724422
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

waarom niet gewoon tassen dan
Welke systemen zijn er met tassen?
Abracadabra, tapate guarra!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:58:20 #260
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163755069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:10 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Is het op het gebied van motors vooral kiezen/balanceren tussen comfort en 'prestaties' of kunnen die twee goed gecombineerd worden? Aan wat voor motor zou je op dat gebied kunnen denken?

Mijn idee van comfort is dat je gedurende een (lange) rit niet zozeer hoeft te stoppen om lichamelijk tot rust te komen maar vooral 'mentaal' (voor zover dat ergens op slaat)
In het kader van voldoende vermogen maar wel comfort rij ik nu een Suzuki GSX1250FA met een hogere ruit en handvatverwarming. Rijd perfect.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_163756777
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft iemand een suggestie voor een koffersysteem (top of zij) voor een yamaha fazer fz6 uit 2005? Graag zo cheap mogelijk, gebruik het toch maar enkele keren.
http://www.ebay.de/sch/i.(...)3%A4ger+fz6&_sacat=0

Of gewoon universele tassen als wat krassen niet uitmaken.
pi_163757175
BlackLining, jij hebt een AVG toch? Was dat een K3 of K5?

Ik ben langzaam op zoek naar een nieuwe helm, en ben benieuwd naar ervaringenen. Als iemand anders nog "betaalbare" helmen aan kan bevelen (of juist niet), let me know. Budget is zo'n ¤350.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163757603
Passen passen passen :)
pi_163757626
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:37 schreef Nero22 het volgende:


Ik ben langzaam op zoek naar een nieuwe helm
doe je het op de ninja 250?
pi_163758781
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:59 schreef Salatrel het volgende:
Passen passen passen :)
Snap ik. Ik heb net een AGV K5 gepast, en dat zat prima. Vandaar de vraag voor ervaringen met AGV. Denk niet dat het veel luidruchtiger kan worden dan mijn HJC IS-17, en het zonnevizier kan niet veel minder, maar ervaringen zijn welkom. Natuurlijk ook van andere (integraal)helmen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 14:00 schreef Salatrel het volgende:

[..]

doe je het op de ninja 250?
Hah. :D En toch mis ik haar een beetje. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:38:33 #266
177940 Tunafish
met staart
pi_163761458
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 14:45 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Snap ik. Ik heb net een AGV K5 gepast, en dat zat prima. Vandaar de vraag voor ervaringen met AGV. Denk niet dat het veel luidruchtiger kan worden dan mijn HJC IS-17, en het zonnevizier kan niet veel minder, maar ervaringen zijn welkom. Natuurlijk ook van andere (integraal)helmen.

[..]

Hah. :D En toch mis ik haar een beetje. ;(
Ik kan met mijn Dainese niet zonder oordoppen rijden als ik harder dan 50km/u wil en daarna met mensen wil praten :') Het kan bijna altijd luidruchtiger :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_163762337
O ja, die heb ik vandaag ook gekocht: Alpine oordopjes. Ik reed altijd met in-ear muziekdingesen, maar gezien mijn telefoon nu moeilijk doet met muziek afspelen, werd ik daar een beetje leip van. Ik heb wel na 15 km dat gele ding erin gefrommeld, want die groene dempt me nog niet genoeg.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163772642
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

In het kader van voldoende vermogen maar wel comfort rij ik nu een Suzuki GSX1250FA met een hogere ruit en handvatverwarming. Rijd perfect.
Dat ziet er niet verkeerd uit!

Als ik vragen mag; is zo een GSX1250FA iets wat je jarenlang voor (onder andere) 'woon-werkverkeer' zou kunnen en willen gebruiken?
  zaterdag 16 juli 2016 @ 00:05:32 #269
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_163773758
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 23:40 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Dat ziet er niet verkeerd uit!

Als ik vragen mag; is zo een GSX1250FA iets wat je jarenlang voor (onder andere) 'woon-werkverkeer' zou kunnen en willen gebruiken?
Dat wil prima :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_163796243
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 00:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat wil prima :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een prima manier om je dag mee te beginnen!
pi_163811227
Meep meep
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163812902
Geinige brommer
pi_163812949
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2016 17:40 schreef Nero22 het volgende:
Meep meep
[ afbeelding ]
De motor ziet er naar mijn bescheiden mening (voor zover ik kan zien) zeer schoon uit, knap werk.

Wat staat daar tegenover? Toch wel na elke rit even schoonmaken/wassen?

[ Bericht 1% gewijzigd door PleadingTheFifth op 17-07-2016 19:51:31 ]
pi_163814316
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:44 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

De motor ziet er naar mijn bescheiden mening (voor zover ik kan zien) zeer schoon uit
moet ik ff een foto van mijn XT maken? Als je graag naar viezigheid kijkt
pi_163816639
Ook even een stukje wezen rijden.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_163816696
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 20:51 schreef Salatrel het volgende:

[..]

moet ik ff een foto van mijn XT maken? Als je graag naar viezigheid kijkt
Dan ben ik vooral benieuwd naar welke routes jij rijdt! Heb je niet toevallig een korte film van je motorrit online staan?

[ Bericht 2% gewijzigd door PleadingTheFifth op 17-07-2016 22:28:56 ]
pi_163816832
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:44 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

De motor ziet er naar mijn bescheiden mening (voor zover ik kan zien) zeer schoon uit, knap werk.

Wat staat daar tegenover? Toch wel na elke rit even schoonmaken/wassen?
Neuh, gister even gauw een doekje overheen gehaald, maar dat was ook voor het eerst sinds dat ik hem gekocht heb in februari. Ik haal hem wel elke maand even gauw door de wasbox om de meeste ranzigheid eraf te spuiten. Op mijn vorige brommert maakte ik soms ook nog wel de velgen schoon, maar dat kan deze wel vergeten. :+
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:18 schreef mjan het volgende:
Ook even een stukje wezen rijden.
[ afbeelding ]
Waar zijn jullie dit keer dan? :o
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163817976
Gaan we as zaterdag nog ff knallen?
pi_163820173
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:20 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Dan ben ik vooral benieuwd naar welke routes jij rijdt! Heb je niet toevallig een korte film van je motorrit online staan?
pi_163820505
quote:
Indrukwekkend landschap! Bedankt voor het delen van deze mooie beelden.

De kudde koeien alleen al vond ik wel leuk om te zien, maar een hond op een quad steelt toch wel de show!

Zo'n trip lijkt mij fantastisch.

Hoeveel kilometer leg je af in die negen dagen, als ik vragen mag?
pi_163822368
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Indrukwekkend landschap! Bedankt voor het delen van deze mooie beelden.

De kudde koeien alleen al vond ik wel leuk om te zien, maar een hond op een quad steelt toch wel de show!

Zo'n trip lijkt mij fantastisch.

Hoeveel kilometer leg je af in die negen dagen, als ik vragen mag?
2800 het is eigenlijk 2600 in 7 dagen want die andere 200 is van huis naar de boot in ijmuiden en terug
pi_163822598
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:25 schreef Nero22 het volgende:
Waar zijn jullie dit keer dan? :o
Thuis van twee weken zuid Engeland. Volgende keer maar weer buiten het seizoen gaan en weer iets met bergen zoeken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_163824783
Wil je nog meer regen? ;)
  maandag 18 juli 2016 @ 11:53:29 #284
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_163825840
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
Gaan we as zaterdag nog ff knallen?
ja is goed drinky en ik komen ook.
Huilen dan.
pi_163826821
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
Wil je nog meer regen? ;)
Spanje staat op het lijstje :P
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_163831800
Ben je gewoon even lekker aan het cruisen, kom je mjan tegen. :D :W
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_163832906
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 16:24 schreef Nero22 het volgende:
Ben je gewoon even lekker aan het cruisen, kom je mjan tegen. :D :W
Hallo, hier is uw persoonlijke stalker :W oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:46:52 #288
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_163881972
Voor het eerst sleutelen aan de motor: boel meteen gesloopt... :') Hopelijk snel gefikst, wat ik wil nu wel motor kunnen rijden... :(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_163885409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:46 schreef Geelman het volgende:
Voor het eerst sleutelen aan de motor: boel meteen gesloopt... :') Hopelijk snel gefikst, wat ik wil nu wel motor kunnen rijden... :(
Wat is er gebeurd? :o
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:53:16 #290
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_163885462
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:49 schreef mjan het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd? :o
Ik wilde m'n voortandwiel controleren en toen brak het veertje van het koppelingsmechanisme of zo. Nu krijg ik de motor niet in versnelling... :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_163886037
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:53 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik wilde m'n voortandwiel controleren en toen brak het veertje van het koppelingsmechanisme of zo. Nu krijg ik de motor niet in versnelling... :')
Hoe krijg je dat voor elkaar?
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:27:44 #292
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_163886177
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:20 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Goede vraag!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_163891087
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:53 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik wilde m'n voortandwiel controleren en toen brak het veertje van het koppelingsmechanisme of zo. Nu krijg ik de motor niet in versnelling... :')
Dat veertje schijn ik ook niet meer te hebben :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_163891936
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:53 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik wilde m'n voortandwiel controleren en toen brak het veertje van het koppelingsmechanisme of zo. Nu krijg ik de motor niet in versnelling... :')
Volgens mij doet dat veertje niks meer dan je koppelingshendel helemaal terug naar zijn beginpositie trekken (trekt het worm-mechaniekje naar beneden) en doet het verder niks mechanisch qua koppeling. Probeer je achterwiel een stukje te draaien terwijl je hem in de versnelling zet; helpt dat?
  woensdag 20 juli 2016 @ 22:20:49 #295
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_163892514
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Morivar het volgende:

[..]

Volgens mij doet dat veertje niks meer dan je koppelingshendel helemaal terug naar zijn beginpositie trekken (trekt het worm-mechaniekje naar beneden) en doet het verder niks mechanisch qua koppeling. Probeer je achterwiel een stukje te draaien terwijl je hem in de versnelling zet; helpt dat?
Misschien is er dan wat fout gegaan bij het terugmonteren van de afdekkap van het voortandwiel. Maar ik zou niet weten wat.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_163897884
Dat veertje is bij mij ook al lang pissen :') Dient volgens mij ook niet echt een doel.

Je moet denk ik even dat rubber kapje eraf halen, dat borgmoertje losdraaien en dan dat stelschroefje van het wormwiel even een halve slag indraaien. Waarschijnlijk drukt ie gewoon de koppelingsplaten niet ver genoeg los. Die afstelling van het wormwiel wil nog wel eens verneukt raken als je dat kapje eraf hebt gehad.

Je koppelingsveren zouden sterk genoeg moeten zijn om dat wormwieltje zelf op zijn plaats te duwen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_163898964
Typisch sta hier bij de motorzaak en keek een beetje rond. Stond een z800 en een mt-09 de z800 lijkt/is groter maar op de mt-09 toch meer ruimte voor de benen en dan met name de knieën. Zal wel te komen door die :') 14L tank :')
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:27:26 #298
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_163899463
die MT serie is wel echt een leuke serie :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_163905376
MT-01 en de MT-10
  donderdag 21 juli 2016 @ 14:16:34 #300
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_163905542
Zit er aan te denken mijn motor te verkopen en een fireblade aan te schaffen. Krijg bij inruil helaas erg weinig voor mijn CBR 600F terug.

Misschien heeft iemand van FOK! interesse?
Het gaat om een zwart/zilveren Honda CBR600F4(X) uit 1999. In mijn bezit sinds maart 2008.
62500 km op de teller, maar in meer dan prima staat voor zijn leeftijd.
Ben er altijd zuinig op geweest en is goed onderhouden.
Voorzien van stage 1 kit (100pk op het wiel (gemeten))
Donker MRA kuipruitje
Leovince sbk carbon uitlaat
Kleine knipperlichten voor en achter
Stalen remleidingen voor
Brembo remblokken voor

Alle originele onderdelen nog aanwezig.
Onderhoudshistorie beschikbaar. Ook van de eigenaar voor mij :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_163908407
Dikke doei
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')