TenTamen ja...quote:
Vet ding!quote:
quote:De Belastingdienst heeft 21 auto's in beslag genomen en in totaal 25.598 euro geïnd.
Heb tussen de super tenere en deze een xj550 cafe racer en r6 etc gereden en toch maar weer naar all road, ik he iet gewoon van het toeren en beetje exploren. Dat racen etc dat boeit me niet zo.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zulke motoren blijf ik ook echt heel tof vinden.
Zoiets komt er ongetwijfeld nog een keer bij. Veel plezier met jouw aankoop!
Echt mooi hier! zit heerlijk in een poncho tent te lachen om alle dronken idioten die er feest van maken!quote:
Zoiets noemen ze traditie.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:08 schreef Hyperdude het volgende:
Wat is dat voor onzin langs de snelweg te gaan zitten, of op viaducten te hangen, om naar motoren te kijken die vanaf Assen naar huis rijden?
Omgeving Zwolle hele tankstations met 'kijkers' bezet. Incl. van die rood-witte Polizei-tape.
Ga ik liever 'brommers kieken'.
nee viel mee, met kofferset,hyperpro vering, nieuwe tkc80's en kettingset voor 2600,-quote:Op maandag 27 juni 2016 17:03 schreef Gummiebeer het volgende:
Mooie brommert Teun!
Heeft je zeker de hoofdprijs gekost .. Belachelijk duur deze
Bedoel je de docu? Of de compilaties van Jax op youtube?quote:Op maandag 27 juni 2016 17:17 schreef Erasmo het volgende:
Een hele tijd terug had iemand dat prachtige ''why we ride'' achtige filmpje gepost, ik kan het alleen niet meer vinden... Iemand enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |