Grotere pan kopen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ze daarvoor te groot zijn en nu moet ik ze door de midden snijden en ik zie op facebook allemaal mensen die hele asperges op hun bord hebben en snap niet hoe
nee nu kan hij juist weer lopenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow dierenmishandeling, doe normaal ;ssss
ja of koken die mensen die asperges in hapjespan ofzo, nou dat kan wel misschienquote:
niks mis meequote:
Ik kook ze gewoon in een grote pan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja of koken die mensen die asperges in hapjespan ofzo, nou dat kan wel misschien
quote:
hehehequote:
Kwam toevallig bij afbeeldingen te staan toen ik zocht naar dibs.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is een bekend iemand die uit de op of niet?
Hou je bek eens even over Zosk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij heb zo'n mini-frikandel haha
Skklquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij heb zo'n mini-frikandel haha
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zal eens vulgair met jullie omgaan ;s
Schrijf je dat niet met een f?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zal eens vulgair met jullie omgaan ;s
Kwam een beetje beteuterd over.quote:
Rare vos.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soooooooooooow heee KOEKKOEK
Dat Sierd hem welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam een beetje beteuterd over.
[..]
Rare vos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 18:50:32 ]
ga lekker brennan heart luisteren a homoquote:
gvd net te laatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef xcachet het volgende:
'E' is een ex-collega van mij en 'M' is haar vriend. Sowieso mensen die zulke dingen op Facebook zetten.
Soms heb ik echt het gevoel dat jij vanuit 2007 zit te typen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef xcachet het volgende:
'E' is een ex-collega van mij en 'M' is haar vriend. Sowieso mensen die zulke dingen op Facebook zetten.
Dus wat had hij beloofd?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef xcachet het volgende:
wat heeft geaardheid daarmee van doen, levensredderquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga lekker brennan heart luisteren a homo
wat een baasquote:
omdat het gaymuziek isquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat heeft geaardheid daarmee van doen, levensredder
waarom diequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die afbeelding doet mij denken aan Jumpstyle
tuurlijk welquote:
wtfquote:
bijvoorbeeldquote:
neequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet vroeger gedaan?
toen ze dat gingen oefenen in de kleedkamer ben ik gestopt met voetbalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
wtf...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen ze dat gingen oefenen in de kleedkamer ben ik gestopt met voetbal
Aan het einde van het VMBO (mei/juni 2009) was er iemand die bij de jaarafsluiting ging jumpen op het podium. Nummer duurde ook echt 3 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf...
Dat was zo intens triest.
dacht dat jij niet zo wasquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef xcachet het volgende:
Ik was 12 ofzo. Toen was dat hip als je dat kon.
Juming is not a crimequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
jumpstyle is denk ik toch wel het gênantste dat er ooit gemaakt is qua elektronische muziek
dat was dan ook wel onwijs populair bij onsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aan het einde van het VMBO (mei/juni 2009) was er iemand die bij de jaarafsluiting ging jumpen op het podium. Nummer duurde ook echt 3 minuten ofzo.
Top shelf cringe.
zou doodstraf op moeten staanquote:
goed verhaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aan het einde van het VMBO (mei/juni 2009) was er iemand die bij de jaarafsluiting ging jumpen op het podium. Nummer duurde ook echt 3 minuten ofzo.
Top shelf cringe.
oh wauw hai mozy <3quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Top shelf cringe.
Weet je ook nog over wie ik het heb?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was dan ook wel onwijs populair bij ons
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha die patrick jumpen met zn bijbeltjes
mja je deed het...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was niet echt een stereo type groep die dat deed op de basisschool
jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha die patrick jumpen met zn bijbeltjes
Niet precies.. Maar we hadden maar één echt groepje wat daar helemaal stoer mee deed toch?quote:
alleen lekkere chicks horen zo te dansen, ik sta gewoon stoer aan de zijkant met een biertjequote:
beetje op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toen was jij zeker al een legende op FOK!ieder zn ding
triestquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
ik sta gewoon stoer aan de zijkant met een biertje
Oeh, ik heb die herinneringen te ver weggestopt volgens mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet precies.. Maar we hadden maar één echt groepje wat daar helemaal stoer mee deed toch?
Waarom deed je niet mee dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Nee hoor Cachie je was niet de enige, in mn oude dorpje hadden ze poging gedaan het wereld record jumpen te verbeteren. Niet gelukt volgens mij tho
hradstyle is nog steeds vetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha wat? nee man
hardstyle was toen nog vet
Dit stelt mij gerustquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Nee hoor Cachie je was niet de enige, in mn oude dorpje hadden ze poging gedaan het wereld record jumpen te verbeteren. Niet gelukt volgens mij tho
doe eens goeie oude hardstyle postenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha wat? nee man
hardstyle was toen nog vet
Al lang en breed inderdaad jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toen was jij zeker al een legende op FOK!ieder zn ding
Hoe kun je zulke prachtherinneringen nou wegstoppenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oeh, ik heb die herinneringen te ver weggestopt volgens mij.
Ik was gothicquote:
gewoon lekker met je doorgesnoven kop speakerfreakenquote:
rip horenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon lekker met je doorgesnoven kop speakerfreaken
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe eens goeie oude hardstyle posten
Jullie waren er niet erg goed in hè?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:05 schreef Germano het volgende:
Hier jumpen mijn maten en ik iedereen de moeder.
[ afbeelding ]
hahahaha wat schattigquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef Germano het volgende:
Hier oefenen voor de jaarafsluiting. Mochten we boven op de tafels staan!
[ afbeelding ]
Dat petje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
jij was petjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
En dan snoeihard onderuitgaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
mooi petje heb je op manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Snoeihard? Jezus man wat ben je soft geworden.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snoeihard? Jezus man wat ben je soft geworden.
Denk dat hij gewoon kankerhard op zijn muil ging met zijn kankerpet gvd.
burberryquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Zosk het volgende:
Hoe heet dat merk ook alweer? Vergeet die namen altijd omdat ik het toch niet kan betalen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit zijn we nu. Samen met m'n bloedgabber Patje.
[ afbeelding ]
Fido Dido bedoel je toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit zijn we nu. Samen met m'n bloedgabber Patje.
[ afbeelding ]
Ik sta er zelf soms ook van te kijken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je nog best een interessant leven, want zo vaak kom je hier niet.
Zeer goede instelling.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Fuck with the best, die like the rest.
[ afbeelding ]
#swag
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#swag
Dat betwijfel ik, zo vaak zie je Chai niet en volgens mij is dat het enige interessante in jouw leven.quote:
Ik kan op school niet meer schelden hé, dan verleer je het een beetje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Snoeihard? Jezus man wat ben je soft geworden.
Denk dat hij gewoon kankerhard op zijn muil ging met zijn kankerpet gvd.
Fair enough, ik vind dit wel een goede reden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan op school niet meer schelden hé, dan verleer je het een beetje.
Vandaar dat jij nog altijd zo losgaat. Nooit naar school geweest, toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fair enough, ik vind dit wel een goede reden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#swag
hahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://noisey.vice.com/nl(...)ediker-van-eindhoven
haha ja echt hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vaak zal hij daar nog mee voor de gek worden gehouden?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee man die kerel is een baasquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Arnol was ook gewoon schijtirritant hoor.
rt beter wc woenselquote:
quote:
Dan moet je toch het IQ hebben van een vrieskist? De hele fucking dag op straat lopen en blèren over god.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja echt heiets te veel pillen geslikt
Helemaal nietquote:
Wat is het IQ van een vrieskist eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je toch het IQ hebben van een vrieskist? De hele fucking dag op straat lopen en blèren over god.
nee klopt, maar dat heeft meer te maken met alle boeren uit de omliggende dorpen die naar stratum komenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:16 schreef Germano het volgende:
[..]
In het weekend wil je daar 's avonds en 's nachts echt niet komen.
hoezo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:16 schreef Germano het volgende:
[..]
In het weekend wil je daar 's avonds en 's nachts echt niet komen.
houjebek manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee klopt, maar dat heeft meer te maken met alle boeren uit de omliggende dorpen die naar stratum komen
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee klopt, maar dat heeft meer te maken met alle boeren uit de omliggende dorpen die naar stratum komen
Neequote:
Voor een deel, en aan de jassendieven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat het centrum net oorlogsgebied lijkt met vechtpartijen op elke straathoekquote:
Germano's mening heb ik lieverquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een miljoen euro en jouw mening?
Huh?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een miljoen euro en jouw mening?
Hoe dom moet je zijn om van een vrieskist te verliezen qua nuttigheid?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is het IQ van een vrieskist eigenlijk?
Alles is kutquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe eens goeie oude hardstyle posten
Pffffff dus boeren zijn geweldadig?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat het centrum net oorlogsgebied lijkt met vechtpartijen op elke straathoek
'dat'quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat geld heb ik gevraagd, jouw mening niet.
Oké.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat geld heb ik gevraagd, jouw mening niet.
Wat nietquote:
Wat lief.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Germano's mening heb ik liever
dat tempo is toch niet chillquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo veel, maar deze nummers waren allemaal ziek toen
Ik heb ook wel eens wat liever.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Germano's mening heb ik liever
volgens mij welquote:
snap ik als je meer van hardcore bent, maar ik vind de opbouw veel gaver, meer emotie (lees: melodieuzer)quote:
Die schudde ik zo uit mijn mauw.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:22 schreef Germano het volgende:
Waar kwam dat grapje eigenlijk vandaan? Ten minste, als het een grapje was.
Ik krijg allemaal reclame over joods historisch museum tm 4 september en de naam van Winehouse erbijquote:
nja ieder z'n dingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik als je meer van hardcore bent, maar ik vind de opbouw veel gaver, meer emotie (lees: melodieuzer)
Kun je niet meer verbeteren. Leer maar leven met die slechte grapjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die schudde ik zo uit mijn mauw.
Ik moet mijn humor verbeteren. Wil nog niet lukken.
Komt die kist daar te staan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal reclame over joods historisch museum tm 4 september en de naam van Winehouse erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E G bezoek de SC eens wat vaker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe dom moet je zijn om van een vrieskist te verliezen qua nuttigheid?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je niet meer verbeteren. Leer maar leven met die slechte grapjes.
dit is best een goede grap iddquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je mag wel wat van mijn humor, ik ben toch ontzettend grappig
Dat is volgens mij nu toch wel echt dik 3 a 4 jaar dood met uitgaanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Valkenswaard was enkele jaren geleden best leuk hoor.
Snowworld is daar tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Valkenswaard was enkele jaren geleden best leuk hoor.
Ik ben er 7 of 8 jaar geleden voor het laatst geweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nu toch wel echt dik 3 a 4 jaar dood met uitgaan
Ik heb een vriendin van een vriendin die neukte met de eigenaar van de old dutchquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben er 7 of 8 jaar geleden voor het laatst geweest.
Toen had je daar Old Dutch en Paparazzi, maar daar kwam ik nog niet binnen.
omdat der een snowcenter zit, maar dan heet ie montana snowcenterquote:
ja maar dat volk uit helmond blijft over het algemeen ook redelijk in helmond zelfquote:
Haha echt?!quote:
Was uiterlijk een uur rijden met de partybus.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin van een vriendin die neukte met de eigenaar van de old dutch![]()
![]()
had een vrouw he
wtfje.
maar woonde je er in de buurt dan?
E3quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat volk uit helmond blijft over het algemeen ook redelijk in helmond zelf
eersel ken ik niet echt
Nee hij lultquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha echt?!
Dat kan alleen MiVer zijn als ie minstens 2 jaar clean is, anders kan ie niet zo typen.
Ik zeg maar iets. Ken 'm ook niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha echt?!
Dat kan alleen MiVer zijn als ie minstens 2 jaar clean is, anders kan ie niet zo typen.
Dat zegt Ama ook over Emmen, maar heb mijn twijfels.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
Helmond is wel oké hoorje merkt daar bijna niks van paupershit blabla als je gewoon in leuke wijk woont hoor.
Naar Valkenswaard met partybus ja? Nicequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Was uiterlijk een uur rijden met de partybus.
Ja maar ik woon niet in Helmond.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zegt Ama ook over Emmen, maar heb mijn twijfels.
weet alleen dat dominator daar isquote:
Had je volgens mij 2 flesjes Jupiler voor 2 euro als het happy hour was.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar Valkenswaard met partybus ja? Nice
Zie. En Germano doen alsof ik dom ben :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat der een snowcenter zit, maar dan heet ie montana snowcenter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |