Aan het einde van het VMBO (mei/juni 2009) was er iemand die bij de jaarafsluiting ging jumpen op het podium. Nummer duurde ook echt 3 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf...
Dat was zo intens triest.
dacht dat jij niet zo wasquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef xcachet het volgende:
Ik was 12 ofzo. Toen was dat hip als je dat kon.
Juming is not a crimequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
jumpstyle is denk ik toch wel het gênantste dat er ooit gemaakt is qua elektronische muziek
dat was dan ook wel onwijs populair bij onsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aan het einde van het VMBO (mei/juni 2009) was er iemand die bij de jaarafsluiting ging jumpen op het podium. Nummer duurde ook echt 3 minuten ofzo.
Top shelf cringe.
zou doodstraf op moeten staanquote:
goed verhaalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aan het einde van het VMBO (mei/juni 2009) was er iemand die bij de jaarafsluiting ging jumpen op het podium. Nummer duurde ook echt 3 minuten ofzo.
Top shelf cringe.
oh wauw hai mozy <3quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Top shelf cringe.
Weet je ook nog over wie ik het heb?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was dan ook wel onwijs populair bij ons
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha die patrick jumpen met zn bijbeltjes
mja je deed het...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was niet echt een stereo type groep die dat deed op de basisschool
jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha die patrick jumpen met zn bijbeltjes
Niet precies.. Maar we hadden maar één echt groepje wat daar helemaal stoer mee deed toch?quote:
alleen lekkere chicks horen zo te dansen, ik sta gewoon stoer aan de zijkant met een biertjequote:
beetje op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toen was jij zeker al een legende op FOK!ieder zn ding
triestquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
ik sta gewoon stoer aan de zijkant met een biertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |