Oeh, ik heb die herinneringen te ver weggestopt volgens mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet precies.. Maar we hadden maar één echt groepje wat daar helemaal stoer mee deed toch?
Waarom deed je niet mee dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Nee hoor Cachie je was niet de enige, in mn oude dorpje hadden ze poging gedaan het wereld record jumpen te verbeteren. Niet gelukt volgens mij tho
hradstyle is nog steeds vetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha wat? nee man
hardstyle was toen nog vet
Dit stelt mij gerustquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Nee hoor Cachie je was niet de enige, in mn oude dorpje hadden ze poging gedaan het wereld record jumpen te verbeteren. Niet gelukt volgens mij tho
doe eens goeie oude hardstyle postenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha wat? nee man
hardstyle was toen nog vet
Al lang en breed inderdaad jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toen was jij zeker al een legende op FOK!ieder zn ding
Hoe kun je zulke prachtherinneringen nou wegstoppenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oeh, ik heb die herinneringen te ver weggestopt volgens mij.
Ik was gothicquote:
gewoon lekker met je doorgesnoven kop speakerfreakenquote:
rip horenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon lekker met je doorgesnoven kop speakerfreaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |