Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedoelde 10/10 direct vergeten
Pff dat jullie nu allemaal onzeker zijn over die zure spatlappen.quote:
10/10?quote:
Die kerel op 1:40quote:
Wat zou jij zeggen dan?quote:
kom maar met de jankreacties jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff dat jullie nu allemaal onzeker zijn over die zure spatlappen.
Zal Zosk ook wel zeggen denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat 'ie wel wat groter had gemogen
Ik zal wat mannen roepen om kwade reacties te geven op je post, wil niet dat je onbevredigd op het kruisje van je browser moet klikken natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom maar met de jankreacties ja
jij doet wel vaak krampachtig je best om scherp uit de hoek te komen he?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zal wat mannen roepen om kwade reacties te geven op je post, wil niet dat je onbevredigd op het kruisje van je browser moet klikken natuurlijk.
Ja. Gaat zo veel energie in zitten dat ik vaak zwetend op mijn stoel zit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij doet wel vaak krampachtig je best om scherp uit de hoek te komen he?
super nonchalante opmerking, succes verderquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja. Gaat zo veel energie in zitten dat ik vaak zwetend op mijn stoel zit.
wrm zou je dit kijken?quote:
800 nog watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en hoe vaak heb je FOK! bezocht?
Er werd niet gecared en we waren niet mad. Dat was het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Update: Ik heb vandaag nog steeds niet gerookt.
Iemand ff samenvatting van vandaag? Beter elke dag ff rond 18:00 graag
wow racistquote:
van gza?quote:
ja bazenalbumquote:
Ja, ik wil als ik een titel heb dat het ook voor mijn naam bij FOK! komtquote:
hoe weet jij dat ik ir ben ;squote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik wil als ik een titel heb dat het ook voor mijn naam bij FOK! komt
ir. HPLC
drs. deadprez
Noelgallagher
zo zeg maar
Ik ben O.G.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik wil als ik een titel heb dat het ook voor mijn naam bij FOK! komt
ir. HPLC
drs. deadprez
Noelgallagher
zo zeg maar
Kankerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
TARDIS. ik heb jeuk tijdens het plassen. Wat kan het zijn?
Aanstellerij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
TARDIS. ik heb jeuk tijdens het plassen. Wat kan het zijn?
Gewoon in de waterkoker toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Hoe koken mensen hier asperges, of mensen op facebook. Hebben die allemaal aspergepan?
wordt gekquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Hoe koken mensen hier asperges, of mensen op facebook. Hebben die allemaal aspergepan?
Doe toch eens gezellig, mien jongquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
original gangster hij vindt zichzelf super stoer in de buitenwijken van waddinxveen
Waarom zou je een aspergepan nodig hebben?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Ironische kunst. Zij laten zien wat ze gekookt hebben, jij kookt hen en zet dat weer op Facebook. Schitterend morbide.quote:
Ken jij Celestial Clockwork?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe toch eens gezellig, mien jong
whehehequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ironische kunst. Zij laten zien wat ze gekookt hebben, jij kookt hen en zet dat weer op Facebook. Schitterend morbide.
gadverdammequote:
omdat ze daarvoor te groot zijn en nu moet ik ze door de midden snijden en ik zie op facebook allemaal mensen die hele asperges op hun bord hebben en snap niet hoequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je een aspergepan nodig hebben?Gewoon in de normale pan flikkeren.
Hahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ironische kunst. Zij laten zien wat ze gekookt hebben, jij kookt hen en zet dat weer op Facebook. Schitterend morbide.
ojeee levensvragenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gadverdamme
[..]
omdat ze daarvoor te groot zijn en nu moet ik ze door de midden snijden en ik zie op facebook allemaal mensen die hele asperges op hun bord hebben en snap niet hoe
vandaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |