volgens mij welquote:
snap ik als je meer van hardcore bent, maar ik vind de opbouw veel gaver, meer emotie (lees: melodieuzer)quote:
Die schudde ik zo uit mijn mauw.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:22 schreef Germano het volgende:
Waar kwam dat grapje eigenlijk vandaan? Ten minste, als het een grapje was.
Ik krijg allemaal reclame over joods historisch museum tm 4 september en de naam van Winehouse erbijquote:
nja ieder z'n dingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik als je meer van hardcore bent, maar ik vind de opbouw veel gaver, meer emotie (lees: melodieuzer)
Kun je niet meer verbeteren. Leer maar leven met die slechte grapjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die schudde ik zo uit mijn mauw.
Ik moet mijn humor verbeteren. Wil nog niet lukken.
Komt die kist daar te staan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal reclame over joods historisch museum tm 4 september en de naam van Winehouse erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E G bezoek de SC eens wat vaker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe dom moet je zijn om van een vrieskist te verliezen qua nuttigheid?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je niet meer verbeteren. Leer maar leven met die slechte grapjes.
dit is best een goede grap iddquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je mag wel wat van mijn humor, ik ben toch ontzettend grappig
Dat is volgens mij nu toch wel echt dik 3 a 4 jaar dood met uitgaanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Valkenswaard was enkele jaren geleden best leuk hoor.
Snowworld is daar tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Valkenswaard was enkele jaren geleden best leuk hoor.
Ik ben er 7 of 8 jaar geleden voor het laatst geweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nu toch wel echt dik 3 a 4 jaar dood met uitgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |