Daarom ben ik altijd blij als Eerste Kerstdag op een donderdag valt, kan je lekker lang van de kliekjes genieten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies. Daarom altijd aan het einde van de week maken, zodat je in het weekend er ook van kan eten.
quote:
heb je in maanden niet zoveel dagen achter elkaar zien postenquote:
Wees blij dat hij postquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je in maanden niet zoveel dagen achter elkaar zien posten
wat is er aan de hand
ja weenie, niets beters te doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je in maanden niet zoveel dagen achter elkaar zien posten
wat is er aan de hand
Ik klik nooitquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van die rare liedjes wordt niemand blij van
quote:
quote:
Hiervan wel?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van die rare liedjes wordt niemand blij van
Wat is Nederland toch een tolerant en vrijgevig land zeg, ruimte en subsidie geven aan dit soort minderheden om rapclips te maken.quote:
ik klik hier eigenlijk altijd alleen op mijn eigen filmpjesquote:
heb uncharted 4 nog maar geen zin om te gamenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er geen final fantasy die je nog 100% moet uitspelen
Ja, of dat je dit doet in Georgie. Zie je het al voor je.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat is Nederland toch een tolerant en vrijgevig land zeg, ruimte en subsidie geven aan dit soort minderheden om rapclips te maken.
Moet je maar eens in Turkije bij overheid aankloppen als minderheid met verzoek im geld zodat je een clip kan maken
Voor jou alles toch vriend.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt dat je me tegen mezelf beschermt.
oh jammerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb uncharted 4 nog maar geen zin om te gamen
:squote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh jammer
ik bedoel fantastisch, blij dat je er bent goeie vriend deadprez
alle mocro's terug naar Alanyaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, of dat je dit doet in Georgie. Zie je het al voor je.
Tevens is dit een Mocro. Vanwaar je verwijzing naar Turkije?
Ga je nu echt letten op detail bij posts van montellyquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:17 schreef deadprez het volgende:
subsidie¿
denk nie dat die kerel subsidie krijgt voor z'n shit nadat ie eerst aangeklaagd werd wegens z'n muziek
maar jij zat ook te letten op details met turkijequote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je nu echt letten op detail bij posts van montelly
Veel meer dan een detail zat het niet meer zijn na al die steroïden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je nu echt letten op detail bij posts van montelly
Z'n huidskleur om maar even iets op te noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
Salah Edin is volgens mij wel richting radicalisme gegaan. WTF is er mis met deze man.
Las een tijd terug volgens mij een artikel over hem dat hij ook liever niet heeft dat mensen nog naar zijn oude muziek luisterenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Stimorol- het volgende:
Salah Edin is volgens mij wel richting radicalisme gegaan. WTF is er mis met deze man.
Er staat nergens in de Koran dat muziek verboden isquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Las een tijd terug volgens mij een artikel over hem dat hij ook liever niet heeft dat mensen nog naar zijn oude muziek luisteren
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er staat nergens in de Koran dat muziek verboden isWat een josti.
dit is de reden blijkbaarquote:Waarom is er in je geloof geen ruimte voor muziek?
Voor mijn gevoel zijn de beste teksten al geschreven. Daarmee refereer ik naar de Koran. Alles wat wij willen weten staat erin, volgens mij. En het is moeilijk uit te leggen, maar het heeft te maken met wat wij ‘in trans raken’ noemen. Als je kijkt naar Michael Jackson: gillende vrouwen, huilende mensen. Je verheerlijkt iemand, het wordt bijna een god voor je. Voor mij is er maar één god, dat is mijn idool. Als ik zelf op het podium sta, vind ik het ook niet prettig als mensen tegen mij opkijken. Ik heb liever geen voorbeeldfunctie.
http://noisey.vice.com/nl(...)an-internet-af-haalt
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus
net eindelijk ggz gebeld
belafspraak gemaakt
is pas over 2 weken mi gado
ik moet zsm pillen fixen via hen
Het is fucked up om je te schamen voor je verleden. DAt doet hij gewoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:32 schreef deadprez het volgende:
op zich snap ik zijn punt wel trouwens, straatrap is ook niet heel handig als je graag een goed voorbeeld wil zijn en de jeugd wil helpen
maar om het dan maar weg te stoppen en te doen alsof hij die muziek niet gemaakt heeft is mss ook niet echt goeie manier
Doe jij dat wel eens?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is fucked up om je te schamen voor je verleden. DAt doet hij gewoon.
ik zou het doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:36 schreef Dimachaerus het volgende:
moet nu vragenlijst invullen
er is ook zo vakje seksproblemen
zal ik die aanvinkenk?
'u heeft problemen emt seks"
Morgen weer anders.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Pff gisteren was de voorspelling voor vrijdag 28 graden en zon. Nu ineens 23 graden en regen.!
dus niks over knieproblemen of iets?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:38 schreef Dimachaerus het volgende:
godver mag maar maximaal 3 hoofdklachten selecteren
Wat een flikker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
wil met iemand in SEX snapchatten, maar hij speelt hard to get
zo komt het wel een beetje over inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is fucked up om je te schamen voor je verleden. DAt doet hij gewoon.
gadverdammequote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ik word echt niet goed. Er zit een mokkel naast me dat ernstig stinkt naar poep. Maar dan ook echt for real. Steeds met vlagen. Ze kwam ook haast aangerend en wilde dat ik snel mn tas weghaalde zodat ze kon zitten.![]()
quote:
Vrijwel alle kansloze rapclips van "straat" mocro's, turken en wannabe's worden gesponsord vanuit een subsidiepot.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:17 schreef deadprez het volgende:
subsidie¿
denk nie dat die kerel subsidie krijgt voor z'n shit nadat ie eerst aangeklaagd werd wegens z'n muziek
Ik moest hierom lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ik word echt niet goed. Er zit een mokkel naast me dat ernstig stinkt naar poep. Maar dan ook echt for real. Steeds met vlagen. Ze kwam ook haast aangerend en wilde dat ik snel mn tas weghaalde zodat ze kon zitten.![]()
Wil wel eens aan jou ruiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
twffquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:40 schreef -supergirl- het volgende:
Dit soort vraagstellingen vind ik altijd zo vaag. Want in mijn ogen is zowel ja als nee dat je het niet begrijptquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
begrijpt u vaak niet wat mensen willen
ik begrijp juist wel
moet ik dan ja of nee zeggen?
ja toch?
In de trein of bus?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Ben nu extra blij dat ik op een eenling stoeltje zit.
NIET GELEZEN.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vrijwel alle kansloze rapclips van "straat" mocro's, turken en wannabe's worden gesponsord vanuit een subsidiepot.
http://vorige.nrc.nl//kun(...)ubsidie_voor_rapclip
EN HAAG, 6 april. - De videoclip Het Land Van* van rapper Salah Edin (26) uit Alphen aan den Rijn is enkele dagen na de tv-première al onderwerp van Kamervragen. De clip is gemaakt met subsidie van het TAX-videoclipfonds. De SGP stelt in een brief aan de Tweede Kamer de subsidie van videoclips ter discussie en richt haar pijlen daarbij op de clip van Edin. Daarin is te zien hoe een jonge moslim radicaliseert na confrontaties met racisme en armoede. Volgens de SGP is de videoclip van Edin „sympathie opwekkend voor radicalisering”. De partij vraagt de regering „de criteria voor de verdeling van subsidies zodanig te herzien dat de suggestie van de legitimiteit van radicalisering niet meer met behulp van overheidsmiddelen wordt ondersteund”.
sta op en loop dan wegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja serieus hoor vgm heeft ze haar broekje vol![]()
ja ik deed gewoon eentje invullen en dan keek ik naar vervolgvraag en zag ik wat ze bedoeldenquote:
miss heeft ze gwn kak onder dr zoolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja serieus hoor vgm heeft ze haar broekje vol![]()
Ja, waarom niet? lift is ook een nono maar verder...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het op andere plekken wel geschikt
Ja dat zal best, is ook niks mis mee wat mij betreft. Maar ik denk niet dat Ismo na die aanklacht nog subsidie heeft gekregen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vrijwel alle kansloze rapclips van "straat" mocro's, turken en wannabe's worden gesponsord vanuit een subsidiepot.
http://vorige.nrc.nl//kun(...)ubsidie_voor_rapclip
EN HAAG, 6 april. - De videoclip Het Land Van* van rapper Salah Edin (26) uit Alphen aan den Rijn is enkele dagen na de tv-première al onderwerp van Kamervragen. De clip is gemaakt met subsidie van het TAX-videoclipfonds. De SGP stelt in een brief aan de Tweede Kamer de subsidie van videoclips ter discussie en richt haar pijlen daarbij op de clip van Edin. Daarin is te zien hoe een jonge moslim radicaliseert na confrontaties met racisme en armoede. Volgens de SGP is de videoclip van Edin „sympathie opwekkend voor radicalisering”. De partij vraagt de regering „de criteria voor de verdeling van subsidies zodanig te herzien dat de suggestie van de legitimiteit van radicalisering niet meer met behulp van overheidsmiddelen wordt ondersteund”.
Zou ik echt niet met een staalhard gezicht kunnen doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou ik best eens willen doen. Lekker mensen treiteren.
Ik zal jou eens met eens met een staalhard gezicht doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ik echt niet met een staalhard gezicht kunnen doen
Iedereen loopt wel een beetje rood aan op zo'n moment.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ik echt niet met een staalhard gezicht kunnen doen
dan weet ik dat voor de volgende keer als ik door mensen viespeuk wordt genoemdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? lift is ook een nono maar verder...
Zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?zit gewoon in een coupé hoor, niet in een tochtig gangetje.
Je kunt ook zeggen dat ze stinkt naar poep. Film even hoe ze reageert.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:53 schreef -supergirl- het volgende:
En maar nonchalant met dr smartphone spelen
Niet caren man.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan weet ik dat voor de volgende keer als ik door mensen viespeuk wordt genoemd
Ja maar lichtjes er bij kreunen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Iedereen loopt wel een beetje rood aan op zo'n moment.
Wowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal jou eens met eens met een staalhard gezicht doen.
Ik ga altijd in de "gang" zitten op zo'n klapstoeltje als ik met de trein reis.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?zit gewoon in een coupé hoor, niet in een tochtig gangetje.
och meiske tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:56 schreef HPLC het volgende:
godver, mijn fipo weggehaald weer. Je mag hier ook niks
Ja normaal wel maar niet in een stilte coupe toch :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Keihard natuurlijk. Is toch mannelijk.
Jawel, uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja normaal wel maar niet in een stilte coupe toch :s
uitgeprint en in m'n tas gestopt voor als iemand straks gaat zeuren.quote:
ja je wil toch zelf opeens rebels doen laatste tijdquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij kent dit type trein gewoon niet. Rijdt maar op een traject namelijk.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij kent dit type trein gewoon niet. Rijdt maar op een traject namelijk.
Wat gebeurt hier?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij kent dit type gewoon niet. Rijdt maar op een traject namelijk.
Zeer snelle printer.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
uitgeprint en in m'n tas gestopt voor als iemand straks gaat zeuren.
Ik kan alleen uitdelen en niet incasserenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja je wil toch zelf opeens rebels doen laatste tijd
ook nie janken dat je shit verwijderd wordt dan
Met hun vrouwenonderdrukking. Volgens staatsrecht mag die partij in Nederland niet eens bestaan. Toch zitten ze er.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso, SGP die over radicalisering praat.
laser printerquote:
Kun je ook alleen ontvangen of?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan alleen uitdelen en niet incasseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Er zitten emoties in het spel.quote:
zullen we de betreffende mod opzoekenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan alleen uitdelen en niet incasseren
Zal die vervelende Kano wel weer zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
zullen we de betreffende mod opzoeken
hou ik hem vast terwijl jij uitdeelt
Idd. 17:00 doeiquote:
Nou ja, wil dit keer wel een rijk dat langer dan 5 jaar bestaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:00 schreef Kurovski het volgende:
Ik kies trouwens sowieso voor WCH als we een dictator nodig hebben.
waarom ben je nog zo geobsedeerd als hij er amper nog isquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:00 schreef Kurovski het volgende:
Ik kies trouwens sowieso voor WCH als we een dictator nodig hebben.
het zal ook eens nietquote:
Ik maakte geen grapje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, wil dit keer wel een rijk dat langer dan 5 jaar bestaat
Dat is best verontrustend danquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:02 schreef Germano het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/als_je_xtc_pilletje_is_gaan_werken
Tsja, sensatie hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]_!
maar nog ergerevoor de kankerdebielen die dat filmen en op internet zetten
Trein was weggevallen, dus nog snel toegevoegd terwijl ik al op reply had gedrukt.quote:
gwn kansloosquote:
Het is wel een grapje.quote:
ja no shit, wtf manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou wel enigszins verbaasd reageren als ik een meisje zichzelf zag vingeren op een feest.
Nee, zou haar uitlachen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja no shit, wtf man
maar zou denk ik niet eens in me opkomen om het te gaan filmen
natuurlijk wel, thuis lekker op rukkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja no shit, wtf man
maar zou denk ik niet eens in me opkomen om het te gaan filmen
Had wel in 1946 of zo geboren willen worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is wel een grapje.
Ben jij niet verontrust over de wereld? Ik wel man. 10 jaar geleden was er ook gezeur, maar ik denk minder dan nu.
Gezeur is er altijd geweest. dat weet ik wel.
Opzich interessante tijd. Ik overleef het wel denk ik.
M'n opa heeft zowel de eerste als de tweede wereldoorlog meegemaakt. Da's pas heftig.
Toen had je geen Wilders, maar Hitler. Poepie erger.
Sig gezet trouwens. Moest ff nieuw wachtwoord ophalen. Vergeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
natuurlijk wel, thuis lekker op rukken
http://www.vkmag.com/maga(...)ofzuiger_op_festivalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]_!
maar nog ergerevoor de kankerdebielen die dat filmen en op internet zetten
Ik vind het allebei even erg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/maga(...)ofzuiger_op_festival
dit is erger.
beetje zelfde niveau tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/maga(...)ofzuiger_op_festival
dit is erger.
Wederopbouw. Interessant wel. Koude Oorlog, Spacerace... Vietnam. Allemaal ook naadje heh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Had wel in 1946 of zo geboren willen worden.
duhquote:
jaren geleden zag ik een filmpje van een meisje wat naakt op een tafel zat te dansen tijdens een festival na het nemen van een pilletje. I'M in Miami bitch zong zequote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:13 schreef deadprez het volgende:
maar ik snap echt niet waarom al dat soort shit gefilmd moet worden
kan het me bij deze dingen dan ergens nog wel voorstellen omdat het wel echt absurd is, maar ook van die filmpjes van mensen die gwn beetje raar doen omdat ze compleet van het padje zijn
ga gwn zelf genieten ipv kansloze filmpjes te maken ofzo :s
jij bent jong, snap dat je niet beter weet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet al te soepel, maar zou er geen moeite mee hebben. Kunt toch aangeven wat je anders wil.
Je doet net alsof iedereen van hetzelfde houdt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jij bent jong, snap dat je niet beter weet.
denk dat haar kaken niet echt in staat waren om mee te werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Totaal geen ritme.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat haar kaken niet echt in staat waren om mee te werken
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Totaal geen ritme.
Als man zou ik haar dumpen.
wat de fackquote:
sukkelquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nice weerquote:
Oh hier zat ze nog in de trein, hoe kwam ze dan op het spoor :squote:
Ja is een heel nieuw albumquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice weer
ligt het nou aan mij of komt er echt om de paar dagen nieuwe shit van n-vitral uit trouwens?
oh vandaarquote:
eh okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:34 schreef HPLC het volgende:
Leprosy will take control and bring you to your death
No chance of a normal life to live just like the rest
Leprosy will spread with time, your body soon to change
Appearance becomes hideous a sight too much to take
10/10 zou niet nog een keer lezenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:34 schreef HPLC het volgende:
Leprosy will take control and bring you to your death
No chance of a normal life to live just like the rest
Leprosy will spread with time, your body soon to change
Appearance becomes hideous a sight too much to take
Ik wist het.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
10/10 zou niet nog een keer lezen
Bij een 10/10 is het ook zo briljant dat het voor altijd in je geheugen blijft gegrift.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
10/10 zou niet nog een keer lezen
Bedoelde 10/10 direct vergetenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij een 10/10 is het ook zo briljant dat het voor altijd in je geheugen blijft gegrift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |